Urf, ik -haat- babies, NoFi.quote:Op maandag 8 december 2008 02:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze zijn echt gek, al hun werk is gewoon "raar"
dit volgende nummer is imo een beetje over de top...maar ok...
quote:Op maandag 8 december 2008 02:06 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Urf, ik -haat- babies, NoFi.
En beetje over de top idd.
N~
Mwah, vrij-isch. Moet wel wat dingen in het huis doen, maar ach, ikhoef er niet om 9 uur voor op.quote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgenquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
www.drugsdealen.nlquote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
das lekker, eigen ondernemer / zaak?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgen
Gaan we spammen morgen dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:13 schreef Nickenator het volgende:
Morgen ben ik ook wel aanwezig om te spammen, alleen niet echt in de middag vreesch ik.
N~
Nee nog steed nietquote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
spammen?
had je nou al een foto van mijn rooie katje gezien?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
Nog 5 uren en 2 minuten. Dan mag ik weer opstaan. En hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Meestal neem ik de moeite niet om te reageren omdat er OF geflamed wordt OF het interesseert me gewoon niet zo heel veel.quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hebt de smaak een beetje te pakken?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hallo, waar was jij dan al die tijd, reuze gezellig man hier...Tja, dingen doen. EnzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee nog steed nietfoei!
Laat zien
quote:Op maandag 8 december 2008 02:18 schreef Nickenator het volgende:
Wat een lief poezebeest
Katten zijn sowieso kiks.
N~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |