quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
ik zócht het op voor je, maar wist ik veel wat ik wilde doen op de Tivoli site.quote:
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
india? nice! zoals je in mijn sig ziet, ben ik in januari ook niet echt in de buurt!!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
blijf naar het zwarte puntje kijken als hij aftelt!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?
N~
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.quote:Op maandag 8 december 2008 01:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik pas op het huis van mijn beste maat, hij zit daar nu voor 2 jaar (australische vriendin), ik en donna (vriendin) gaan hem in januari een maand opzoeken!
Ja die ken ik, zijn best bruut. D'r is d'r ook met meeuwen die duiven opvreten, da's ook lomp.quote:
zeker, ff de zon opzoeken!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:54 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.
N~
Deze is geniaalquote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Goa, 2 weekjes!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Hansquote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.quote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:59 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Goa, 2 weekjes!
En, nee, nog nooit van die lui gehoord, maar wtf!![]()
![]()
*klikt op favorite*
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef Nickenator het volgende:
[..]
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.![]()
N~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |