Dat zou inderdaad verstandig zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 02:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wellicht inderdaad tijd voor enige vorm van introspectie.
Weet je dat er een verschil bestaat tussen de Amerikaanse en de Britse spelling?quote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Olep het volgende:
Misschien ligt het aan jezelf. Oh, en het is offence.
Blijft geniaalquote:
Nee. En het kan me ook niks schelen.quote:Op maandag 8 december 2008 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weet je dat er een verschil bestaat tussen de Amerikaanse en de Britse spelling?
Jesus je word eng, je begint namelijk als 1 van mn beste maten te klinkenquote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch hou ik wel van je, op een bepaalde Platonische manier jewaids!
quote:American English has kept the Anglo-French spelling for defense and offense, which are usually defence and offence in British English.
quote:
Is dat een compliment?quote:Op maandag 8 december 2008 02:59 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus je word eng, je begint namelijk als 1 van mn beste maten te klinken
Nee, ik zou je alleen willen adviseren om in het vervolg, zeker op FOK, alleen iemand te corrigeren als je er zeker van bent dat de correctie an sich klopt.quote:Op maandag 8 december 2008 03:00 schreef Olep het volgende:
Dus? Nu kan je eindelijk fappen omdat je gelijk hebt?
Hey. 't is al bijna 2 topics goedgegaan!quote:Op maandag 8 december 2008 03:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...ik probeer daar mee ook een beetje het topic te redeen mar het dreigt een andere kant op te aan!
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakkenquote:
Het klopt wel, alleen gedeeltelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 03:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, ik zou je alleen willen adviseren om in het vervolg, zeker op FOK, alleen iemand te corrigeren als je er zeker van bent dat de correctie an sich klopt.
Ik houd niet van haters.quote:Op maandag 8 december 2008 03:03 schreef Red_Cat het volgende:
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakken
Hoe liefquote:Op maandag 8 december 2008 03:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakken
Ik haat jou niet hoorquote:
Dan haat ik hem wel.Want het is een achterlijke mongool die met zijn dure woorden en zijn spellingscontrole even iedereen wil laten zien dat hij ''internet skills'' heeft. Jammer dat je die niet op je CV kunt zetten.quote:
Je bedoelt mensen die het niet met je eens zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |