quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Djeez het volgende:
Ingrid is met spoed opgenomen. Gaat niet goed met haar en de baby, Helpsyndroom heeft het geloof ik. Kind moet gehaald worden, ws komt hij morgen al ter wereld.
ik zou zeggen ks.quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Niet om me met de hormoonbom-meningsverschilletjes te bemoeien hoor, maar "kind moet gehaald worden" betekent toch een ks, of zeg je dat ook zo als het wordt ingeleid?
dat ben ik zeker met je eens, maar dit zijn dingen, ik wil het nog net niet spelen met een mensenleven noemen.. ik vind dat toch wat heftiger dan een slager die een verkeerde hoeveelheid biefstuk afweegt... (even een hele botte vergelijking).quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken idd ook iemand die pas nog Hellp gediagnoseerd kreeg Sjak en die heeft nog wekenlang thuis gemonitord doorgelopen. Dat kan dus idd ook.
DJMO, ik ben niet zo van de tuchtcolleges dan hoor. Ik zou er nog wel een keer op terug komen bij hem, gewoon om hem te waarschuwen, maar ik vind tuchtcolleges altijd weer het andere uiterste.Het is ook maar een mens denk ik dan...
quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Lois het volgende:
Ik vind het een fijn idee dat Ingrid in het ziekenhuis is, zo kunnen ze haar en de baby goed in de gaten houden.
Ik weet niet 100% zeker hoe het zit Burdie, maar iig moet de baarmoedermond 'verstreken zijn'. Dat betekend dat hij als ik het goed heb zachter is en een soort van gekrompen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]mijn zus heeft destijds op het randje gehangen (en zonder ks bevallen, ze werd ingeleid dus beide varianten komen voor
) en dan ben je idd blij om in het ziekenhuis te zijn.
Wat betekent inleidbaar eigenlijk? Wat moet er dan anders zijn dan anders?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef Memmel het volgende:
Ik denk dat de lichaamsfuncties ook zo hard achteruit kunnen gaan dat er voor inleiden geen tijd meer is?
Je lijf moet er klaar voor zijn, oa een verweekte baarmoedermond, dacht ik. Als alles nog potdichtzit kunnen ze wel weeenopwekkers geven maar die halen dan niet zoveel uit. Dan wordt er vaak overgegaan op een ks.quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]mijn zus heeft destijds op het randje gehangen (en zonder ks bevallen, ze werd ingeleid dus beide varianten komen voor
) en dan ben je idd blij om in het ziekenhuis te zijn.
Wat betekent inleidbaar eigenlijk? Wat moet er dan anders zijn dan anders?
Dat kan toch alleen jij bepalen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens een vraag van een hele andere orde (en ik weet dat ik een paar weken geleden nog tegen iemand hier zei: gewoon gaan als je je goed voelt) maar nu zit ik dus zelf met de vraag: ik ben volgende week zondag uitgenodigd om naar sommelsdijk te komen, bij familie van Johan, van wie wij ook de kerstboom + versiering krijgen, om even te komen kijken bij de beestenschare, en ik geloof ook uit eten te gaan. echter ik ben dan 38w6d zwanger.. is het dan wel verstandig om een uur heen, een poos daar te zijn, en dan weer een uur terug in de auto te gaan zitten?? (ook gezien mijn rugklachten etc)
Volgens mij kan het ook beide hoor, maar ik moest even grinniken omdat het zo in 1 adem ging na je verhaal over de gel.quote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Lois het volgende:
Ze stoppen het toch in een ader? Dan vind ik het inbrengen, ik vond dat trouwens best venijnig in mijn hand
ik weet niet eens of ze daar een ziekenhuis hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef sjak het volgende:
DJMO, ik ging toen ik aardig ver zwanger was naar Zwitserland. De gynaecoloog zei dat het mocht maar dat ik wel van te voren moest bedenken of iik daar zou willen bevallen. Misschien helpt die vraag jou. Wil je in sommelsdijk (of daar in de omgeving) bevallen? Maakt het je niet uit? Dan lekker gaan. Gewoon genieten als je je goed voelt! Je kan altijd die dag zelf nog afbellen als het echt niet gaat, men heeft daar wel begrip voor!
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Troel het volgende:
Djeez, heel veel sterkte voor morgen
Hebben jullie voldoende kleine kleertjes?
Sterkte!quote:Op maandag 8 december 2008 @ 01:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.Denk dat ik nu maar es ga slapen, morgen weer vroeg dag!
Ik ben weer thuis (vandaag) na een ziekenhuisopname. Het gaat weer belabberd en slechter met m'n nier, ik heb er zelf zoveel pijn van. Komende week overleggen, of we een nieuwe echo van de nieren gaan maken en hoe het verder gaat. (Wel of niet op korte termijn een operatie en stoma plaatsen).quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.
we kunnen een wedstrijdje doen met Fuentequote:Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef DJMO het volgende:
ingrid, Djeez, ik denk aan jullie, maar het komt goed!!
carmella![]()
marlieske
miss_sly spannend de echo veel succes
fuente het zal nu niet lang meer duren
kotexje, hebben je (voor)weeen doorgezet??
ik ben afgelopen nacht om de twee uur wakker geweest, en om half vijf had ik het ineens steenstervenskoud, zat te trillen als een gek, ben met mijn ochtendjas in foetushouding in bed gaan liggen, en toen was het na een uurtje over. heel raar..
Jij verdient wel een award voor uithoudingsvermogen zegquote:Op maandag 8 december 2008 09:19 schreef Dakota het volgende:
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
Ik weet niet of het helpt maar ik ben bijv. geboren met 32 weken en woog 2300 gram (geen complicaties) Het gaat vast goedkomen want tegenwoordig is de techniek alweer een stuk verder.. op de neonatologieafdeling (waar ik 3 weken geleden was) lagen veel prematuurtjes van - 2000 gram en met die kleintjes ging het ook erg goed..vertrouw er op dat het goedkomt en heel veel sterkte morgen, ook aan ingrid (hoe is het met ingrid zelf?)quote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Djeez het volgende:
Ben er net weer. Lijkt niet best helaas. Kind is nog geen 2500 gram, en dat voor een jongetje van 37 weken. Qua gewicht zit hij op 32 weken en nog iets geloof ik. Morgen om 8.00 uur worden de vliezen bij haar gebroken. Echt heel erg rot, en het is maar de vraag of alles goed komt. Mocht het goed komen, dan liggen ze beiden nog wel een week in het ziekenhuis. Vreemde is wel dat Ingrid bij het toucheren al 4cm ontsluiting bleek te hebben. Dus hoe dan ook, de bevalling was dan toch wel morgen begonnen.
Kim is gelukkig bij Opa en Oma. Ingrids zusje is nu toevallig een poosje bij haar ouders, en die bood gelijk aan op te passen. Ik heb een auto weten te regelen van een kameraad van me, die mag ik zolang lenen om op en neer te rijden naar het ziekenhuis. Hij houdt me zolang gezelschap, zodat ik nu even niet alleen ben hier.
Ik hoop dat ik nog kan slapen, het zal een zware dag worden morgen! Bedankt voor de steunbetuigingen!
Ik ga winnen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
we kunnen een wedstrijdje doen met Fuente?
Ik denk ook wel dat je eerder popt hoor, dat is wel zo fairquote:Op maandag 8 december 2008 09:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ga winnen hoor![]()
Heb ik wel verdiend inmiddels vind ik
Nu een loopoor! Wel fijn, de druk is eraf
Straks loop je nog 2 weken overtijd en moet je ingeleid wordenquote:Op maandag 8 december 2008 09:19 schreef Dakota het volgende:
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
Ik zou denk ik wel gaan. Ik heb 2 januari nog een 1e verjaardag van ons nichtje in Drachten (bijna 2 uur rijden) en ben zeker van plan te gaan als ik me zo voel als nu....maar het is natuurlijk allemaal wel erg persoonlijk. Ik wil zelf zoveel mogelijk blijven doen wat ik kan.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens een vraag van een hele andere orde (en ik weet dat ik een paar weken geleden nog tegen iemand hier zei: gewoon gaan als je je goed voelt) maar nu zit ik dus zelf met de vraag: ik ben volgende week zondag uitgenodigd om naar sommelsdijk te komen, bij familie van Johan, van wie wij ook de kerstboom + versiering krijgen, om even te komen kijken bij de beestenschare, en ik geloof ook uit eten te gaan. echter ik ben dan 38w6d zwanger.. is het dan wel verstandig om een uur heen, een poos daar te zijn, en dan weer een uur terug in de auto te gaan zitten?? (ook gezien mijn rugklachten etc)
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindjequote:Op maandag 8 december 2008 10:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Straks loop je nog 2 weken overtijd en moet je ingeleid worden
Lijkt me wel een anti-climax eerst 'paniek' vanwege een mogelijke vroeg geboorte, en nu mag het en dat het dan niet doorzet.
Heftige dingen allemaal, kan me voorstellen dat je dan nog wel even wat rust kan gebruiken. Maar zou fijn als je buik dan ook even rustig bleef. Sterkte met allesquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindje)
Jee. Afschuwelijk zeg, hij is zeker nog erg jong? En dan al kankerquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Dakota het volgende:
Ik kan zo in een nieuw slecht deel van een Kluunboek![]()
het gaat nu wel wat beter hoor..het enige wat een betje onzekerheid brengt is of mijn vriend weer normaal kan gaan werken. (hij is leraar nederlands en ook zijn studie is nog niet af) Als leraar moet je toch duidelijk kunnen praten en dat gaat nog niet al te vlot (speekselklierkanker..nu een gat in zijn gehemelte waar een prothese aan een soort van beugel in zit) gelukkig gaat het met hem wel stukken beter en hebben we goede hoop
Hij is afgelopen week 28 geworden..idd nog erg jong. de dokter stuurde hem in de eerste instantie ook weg onder het mom van ' bloeduitstortingkje'quote:Op maandag 8 december 2008 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee. Afschuwelijk zeg, hij is zeker nog erg jong? En dan al kanker(wens het niemand toe, maar je hoort zo vaak dat het ook jonge mensen treft).
Ja, dat hoop ik ook Texelonia. Als het goed is, is het nu zover.quote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef texelonia het volgende:
Nog 5 minuutjes en dan zit miss_sly hopelijk op een roze wolkje en is ze helemaal gerustgesteld!
Misschien zijn het er wel tweequote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ik hoop zo enorm op een knipperend hartje daar!
En ik ben ook heel benieuwd of het er eentje is.Je weet maar nooit met een buik vol met eitjes.
Uit, op een gegeven moment begin het ding zo uit te puilen en te ontsteken. Ik had nog zo'n zwangerschapsding geprobeerd, maar het hield niets uit. Dus uit dat ding.quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tussen alle heftige verhalen door heb ik even een simpel vraagje....
Zijn er hier ook dames met een navelpiercing en wat hebben jullie daarmee gedaan tijdens de zwangerschap?
ok, wel fijn te weten dat je de piercing er zonder moeite na de bevalling weer in kon doen! Het leek me zo zonde om hem eruit te halen en er vervolgens niet meer in te krijgen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uit, op een gegeven moment begin het ding zo uit te puilen en te ontsteken. Ik had nog zo'n zwangerschapsding geprobeerd, maar het hield niets uit. Dus uit dat ding.
2 dagen na mijn bevalling heb ik m er weer in gedaan. Zonder moeite.
Wow wat een supernieuwsquote:Op maandag 8 december 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel erg mooi knipperend hartje op de echo gezien
Het zag er helemaal goed uit, de gyn zag het ook meteen, heeft de hartslag opgemeten en die was ook helemaal goedOnze roze wolk kan even niet meer stuk
Op de echo bleken wel degelijk meerdere corpus luteum te zien, dus er waren wel meerdere follikels gesprongen, maar toch maar eentje bevrucht
Over 3 weken weer een echo en dan 3 weken later weer. Als alles in orde blijft, word ik dan 'eervol ontslagen' en mag ik naar een verloskundige of een ander ziekenhuis. Hij vond het wel een goed idee om bij een gyn te blijven ivm mijn leeftijd, dus daar moesten we maar even over denken.
Over 3 weken hebben we ook meteen voorlichtingsgesprek over prenatale screening.
Huisquote:Op maandag 8 december 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej!miss_sly heeft een huis knipperend hartje in haar buik!
Oh wat heerlijk is dit zeg!
Ik plaag je ook maar, ik dacht al dat je heus bedoelde...quote:Op maandag 8 december 2008 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heus, ik was al bezig met editten.
Wat een geweldig nieuws miss_sly!! Blijven jullie maar lekker zitten op die mooie roze wolk!quote:Op maandag 8 december 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel erg mooi knipperend hartje op de echo gezien
Het zag er helemaal goed uit, de gyn zag het ook meteen, heeft de hartslag opgemeten en die was ook helemaal goedOnze roze wolk kan even niet meer stuk
Op de echo bleken wel degelijk meerdere corpus luteum te zien, dus er waren wel meerdere follikels gesprongen, maar toch maar eentje bevrucht
quote:Op maandag 8 december 2008 12:22 schreef Raissa het volgende:
Hier lijkt de medicatie niet voldoende te helpen, de klachten zijn weer terug (al zijn ze nooit weg geweest, alleen iets minder) en ik ga vanmiddag voordat ik naar de gynaecoloog moet dus even langs mijn internist.. Vanmiddag ook een echo, das dan weer wel leuk
Jeetje Dakoot, kan best snappen dat je even wilt voorbereiden en even tot rust komen..quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindje)
Volgens mij geldt dat voor de hele zwangerschap hoor. Zie hier info van SZW. Er staat ook een infonummer bij, misschien dat je dat eens kunt bellen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:49 schreef MeNicole het volgende:
Miss_SlyGeniet ervan!!!!
Ik heb eigenlijk een vraagje.
Ik werk op zaterdag altijd van 05:00 tot 09:00. Nu heb ik al een paar keer aangeven dat ik dat nu te vroeg vind omdat ik 's nachts slecht slaap. En ik las dat ze je niet mogen verplichten nachtdiensten te draaien tussen 00:00 en 06:00. Nu zeggen ze op het werk dat dat voor nu nog niet geld omdat ik nog maar 10 weken zwanger ben. Maar is dat wel zo? Geld dat niet voor de hele zwangerschap?
Het ligt allemaal niet in onze eigen handen he... ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt vandaag en dat jij ook eindelijk op dat roze wolkje mag kruipenquote:Op maandag 8 december 2008 13:49 schreef marlieske het volgende:
ik ga eerst eens rustig Miss_sly en Schaap feliciteren met hun kleine knipperlichtje, ik hoop voor jullie dat vanaf dit moment de zwangerschap een grote roze wolk en droom gaat zijn![]()
van harte met het super nieuws!
-knip-
Voor mij F5-en heeft pas nut na 14.30 uur en dan ga ik natuurlijk eerst ff n rondje bellen naar mijn man en familie, dus gok ff op 15.00 uur op zijn vroegst.
ik heb nu mijn oude huisarts, en zodra ik ga verhuizen dan neem ik een andere ha maar dan wel zo dat mijn ha alles doorgesproken heeft met de nieuwe.quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef livelink het volgende:
Bar, heb je dan nog wel dezelfde huisarts? Of ga je niet binnenkort verhuizen?
ja... ikke ook... maar soms heb ik dan juist ook dat ik net zo lang 'iets' aan het doen ben, waardoor ik er toch echt voor zorg dat ik bel op het moment dat het echt mag.quote:Op maandag 8 december 2008 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok dat ik al gebeld zou hebben in de hoop dat ze al wel opnemen
Beetje late reactie, sorry, maar ik lees inderdaad niet te veel in Z&G, omdat ik merk dat ik alle klachten en dingetjes werkelijk opzuig en in mn hoofd omzet naar wel of niet fysiologisch/normaal... Ik ben hier geen verloskundige en wil mensen niet de verkeerde adviezen geven louter omdat ik ze niet persoonlijk gezien heb. Dat ik daar gelijk al een beetje mee in de knoop kom wordt al duidelijk door het verhaal van ingrid; van de week las ik haar bericht en dacht ik al een "oehh..." ondertussen las ik dat ze naar haar HA was geweest, weet ik dat ze onder controle staat bij haar eigen VK en vind ik het niet aan mij de taak om haar wellicht onnodig ongerust te maken. Nu denk ik weer "potverdorie had ik maar"! Gelukkig waren er anderen die haar er wel op gewezen hebben haar zorgverlener te bellen! Ik heb in ieder geval maar voor mezelf besloten een beetje afzijdig te blijven hier, totdat dit topic ook echt voor mij bedoeld is als zwangere en niet als nieuwsgierige VKquote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker hoe het zit Burdie, maar iig moet de baarmoedermond 'verstreken zijn'. Dat betekend dat hij als ik het goed heb zachter is en een soort van gekrompen.
Als ik het me goed herinner zit het in principe dicht zoals alsof je je lippen getuit hebt, en dat moet terug naar alsof je gewoon je lippen op elkaar hebt.
Anders kan je door een infuus wel weeen krijgen maar die doen dan niks omdat die baarmoedermond nog potdicht zit zoals men dan zegt en nooit ontsluiting zal krijgen.
Poppedein, joehoe, kom ons eens informeren met al je kennis!?
Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je dat liever niet doet, omdat elke situatie anders is etc. etc.
Fijn dat je huisarts daar zo goed in mee wil werken. Niet meer dan logisch natuurlijk, maar toch....quote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik heb nu mijn oude huisarts, en zodra ik ga verhuizen dan neem ik een andere ha maar dan wel zo dat mijn ha alles doorgesproken heeft met de nieuwe.
Ben trouwens volgens de juiste berekeningen online uitgerekend op 6 augustus, mits alles goed blijft gaan![]()
Het scheelt denk ik omdat ik een fijne band met de ha heb, en daar geregeld gesproken heb over alles wat er gebeurd is enzo, en hij als geen ander mijn angsten kan begrijpen.quote:Op maandag 8 december 2008 15:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat je huisarts daar zo goed in mee wil werken. Niet meer dan logisch natuurlijk, maar toch....
Mag ik hier nog even aan toevoegen dat in plaats van gel ook wel tabletten (misoprostol), een hormoonveter of een ballonkatheter worden gebruikt? De keuze voor het ene of andere middel is vooral regionaal bepaald.quote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef Poppedein het volgende:
[..]
[tekst]
Wat betreft de rest van het verhaal:
Het verweken, daar zijn jullie allemaal al heel duidelijk over geweest, het "mooie" van het HELLPsyndroom is dat het vaak ook gepaard gaat met een vroegere verweking can de baarmoedermond, waardoor mensen meestal goed inleidbaar blijken. Wanneer dit niet het geval is en de situatie van het kindje dit toelaat zal iemand prostaglandine-gel krijgen in de hoop daarmee de baarmoedermond wel te kunnen verweken. Je moet je voorstellen dat voor een inleiding niet alleen vliezen gebroken moeten worden, ook dient inwendige registratie ingebracht te worden voor goeie foetale bewaking, hiervoor moet dus ruimte en dus een weke baarmoedermond en 1-2 cm "ontsluiting" zijn.
[tekst]
Dat vond ik ook zo raar inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef Poppedein het volgende:
Nou zei ik zo dat ik t zou laten en doe ik t toch nog....
Marlieske, ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellen, vind het ook absoluut niet netjes! Maar hou je er wel rekening mee dat, ook al beval je bij de gyn, de verloskundigen de nazorg weer zullen doen en dus in t kraambed nog een paar keer langs zullen komen? Als je dat niet wil is het misschien toch een idee om dan nu nog een andere praktijk op te zoeken voor die nazorg (mits er meerdere praktijken in jouw woongebied zijn)
Wow alweer goed nieuwsquote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef Noli. het volgende:
[ afbeelding ] Met toestemming mag ik aankondigen dat Djeez en Ingrid een gezonde zoon hebben! [ afbeelding ]
Ik heb Ingrid net zelf nog gesproken en het is vooral héél heftig geweest.
Djeez komt later zelf de naam en andere details vertellen.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, ik had bij deze gyn helemaal niet het idee dat hij ons niet geloofde. Sterker nog, hij kwam zelfs heel prettig over, zei zelfs dat de bloedwaarden helemaal niet zo hoog waren bij de bloedtest dat voor een meerling gevreesd moest worden en dat de kans op een meerling helemaal niet zo supergroot was, ook al was die niet 0.quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef Poppedein het volgende:
miss_sly, puur mijn eigen nieuwsgierigheid, maar heb je nu vandaag nog het gevoel gehad dat de gyn niet geloofde dat jullie niet meer (onveilig) gevreeën hadden na de afbraak van de poging en zijn/haar advies???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |