quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Djeez het volgende:
Ingrid is met spoed opgenomen. Gaat niet goed met haar en de baby, Helpsyndroom heeft het geloof ik. Kind moet gehaald worden, ws komt hij morgen al ter wereld.
ik zou zeggen ks.quote:Op zondag 7 december 2008 21:21 schreef Burdie het volgende:
Niet om me met de hormoonbom-meningsverschilletjes te bemoeien hoor, maar "kind moet gehaald worden" betekent toch een ks, of zeg je dat ook zo als het wordt ingeleid?
dat ben ik zeker met je eens, maar dit zijn dingen, ik wil het nog net niet spelen met een mensenleven noemen.. ik vind dat toch wat heftiger dan een slager die een verkeerde hoeveelheid biefstuk afweegt... (even een hele botte vergelijking).quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken idd ook iemand die pas nog Hellp gediagnoseerd kreeg Sjak en die heeft nog wekenlang thuis gemonitord doorgelopen. Dat kan dus idd ook.
DJMO, ik ben niet zo van de tuchtcolleges dan hoor. Ik zou er nog wel een keer op terug komen bij hem, gewoon om hem te waarschuwen, maar ik vind tuchtcolleges altijd weer het andere uiterste.Het is ook maar een mens denk ik dan...
quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Lois het volgende:
Ik vind het een fijn idee dat Ingrid in het ziekenhuis is, zo kunnen ze haar en de baby goed in de gaten houden.
Ik weet niet 100% zeker hoe het zit Burdie, maar iig moet de baarmoedermond 'verstreken zijn'. Dat betekend dat hij als ik het goed heb zachter is en een soort van gekrompen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]mijn zus heeft destijds op het randje gehangen (en zonder ks bevallen, ze werd ingeleid dus beide varianten komen voor
) en dan ben je idd blij om in het ziekenhuis te zijn.
Wat betekent inleidbaar eigenlijk? Wat moet er dan anders zijn dan anders?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef Memmel het volgende:
Ik denk dat de lichaamsfuncties ook zo hard achteruit kunnen gaan dat er voor inleiden geen tijd meer is?
Je lijf moet er klaar voor zijn, oa een verweekte baarmoedermond, dacht ik. Als alles nog potdichtzit kunnen ze wel weeenopwekkers geven maar die halen dan niet zoveel uit. Dan wordt er vaak overgegaan op een ks.quote:Op zondag 7 december 2008 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]mijn zus heeft destijds op het randje gehangen (en zonder ks bevallen, ze werd ingeleid dus beide varianten komen voor
) en dan ben je idd blij om in het ziekenhuis te zijn.
Wat betekent inleidbaar eigenlijk? Wat moet er dan anders zijn dan anders?
Dat kan toch alleen jij bepalen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens een vraag van een hele andere orde (en ik weet dat ik een paar weken geleden nog tegen iemand hier zei: gewoon gaan als je je goed voelt) maar nu zit ik dus zelf met de vraag: ik ben volgende week zondag uitgenodigd om naar sommelsdijk te komen, bij familie van Johan, van wie wij ook de kerstboom + versiering krijgen, om even te komen kijken bij de beestenschare, en ik geloof ook uit eten te gaan. echter ik ben dan 38w6d zwanger.. is het dan wel verstandig om een uur heen, een poos daar te zijn, en dan weer een uur terug in de auto te gaan zitten?? (ook gezien mijn rugklachten etc)
Volgens mij kan het ook beide hoor, maar ik moest even grinniken omdat het zo in 1 adem ging na je verhaal over de gel.quote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef Lois het volgende:
Ze stoppen het toch in een ader? Dan vind ik het inbrengen, ik vond dat trouwens best venijnig in mijn hand
ik weet niet eens of ze daar een ziekenhuis hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef sjak het volgende:
DJMO, ik ging toen ik aardig ver zwanger was naar Zwitserland. De gynaecoloog zei dat het mocht maar dat ik wel van te voren moest bedenken of iik daar zou willen bevallen. Misschien helpt die vraag jou. Wil je in sommelsdijk (of daar in de omgeving) bevallen? Maakt het je niet uit? Dan lekker gaan. Gewoon genieten als je je goed voelt! Je kan altijd die dag zelf nog afbellen als het echt niet gaat, men heeft daar wel begrip voor!
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Troel het volgende:
Djeez, heel veel sterkte voor morgen
Hebben jullie voldoende kleine kleertjes?
Sterkte!quote:Op maandag 8 december 2008 @ 01:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.Denk dat ik nu maar es ga slapen, morgen weer vroeg dag!
Ik ben weer thuis (vandaag) na een ziekenhuisopname. Het gaat weer belabberd en slechter met m'n nier, ik heb er zelf zoveel pijn van. Komende week overleggen, of we een nieuwe echo van de nieren gaan maken en hoe het verder gaat. (Wel of niet op korte termijn een operatie en stoma plaatsen).quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |