Djeez & Ingrid; oh wat schrikken en wat eng ook. Heel veel succes morgen (vandaag).
En vooral heel veel sterkte toegewenst!!! Ik ga ook duimen voor jullie!!!
Reinhilde & Nixxx gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Het eerste plaatje, wat een snoepje is Thomas
McLaura; gefeliciteerd en welkom!
_Bar_ gefeliciteerd!!!!!!!
Dakota; wat goed gedaan, daar kun je zeker trots op zijn!
Tessie; 12-weken mijlpaal
Morgen ga ik snel even verder goed bijlezen hoe het met iedereen gaat
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.
Ik ben weer thuis (vandaag) na een ziekenhuisopname. Het gaat weer belabberd en slechter met m'n nier, ik heb er zelf zoveel pijn van. Komende week overleggen, of we een nieuwe echo van de nieren gaan maken en hoe het verder gaat. (Wel of niet op korte termijn een operatie en stoma plaatsen).
Sorry dat ik weinig heb geschreven de laatste tijd, maar ik had zo weinig energie omdat het steeds zo slecht gaat. Ik kan er de puf niet voor opbrengen, omdat ik aardig in een dip zit en een beetje een weg probeer te vinden om ermee om te gaan. M'n vriend is bijna continu weg vanwege werk in het buitenland en alles valt gewoon zo zwaar. 13 weken in bed liggen, nooit buiten komen, bijna altijd alleen zijn, de opnames in het ziekenhuis, het hakt er gewoon hard in... Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om erover te "updaten" hier, omdat ik me zo rot voel. Dus vandaar dat ik zo weinig schrijf.