DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Troel het volgende:
Djeez, heel veel sterkte voor morgen
Hebben jullie voldoende kleine kleertjes?
Sterkte!quote:Op maandag 8 december 2008 @ 01:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen.Denk dat ik nu maar es ga slapen, morgen weer vroeg dag!
Ik ben weer thuis (vandaag) na een ziekenhuisopname. Het gaat weer belabberd en slechter met m'n nier, ik heb er zelf zoveel pijn van. Komende week overleggen, of we een nieuwe echo van de nieren gaan maken en hoe het verder gaat. (Wel of niet op korte termijn een operatie en stoma plaatsen).quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.
we kunnen een wedstrijdje doen met Fuentequote:Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef DJMO het volgende:
ingrid, Djeez, ik denk aan jullie, maar het komt goed!!
carmella![]()
marlieske
miss_sly spannend de echo veel succes
fuente het zal nu niet lang meer duren
kotexje, hebben je (voor)weeen doorgezet??
ik ben afgelopen nacht om de twee uur wakker geweest, en om half vijf had ik het ineens steenstervenskoud, zat te trillen als een gek, ben met mijn ochtendjas in foetushouding in bed gaan liggen, en toen was het na een uurtje over. heel raar..
Jij verdient wel een award voor uithoudingsvermogen zegquote:Op maandag 8 december 2008 09:19 schreef Dakota het volgende:
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
Ik weet niet of het helpt maar ik ben bijv. geboren met 32 weken en woog 2300 gram (geen complicaties) Het gaat vast goedkomen want tegenwoordig is de techniek alweer een stuk verder.. op de neonatologieafdeling (waar ik 3 weken geleden was) lagen veel prematuurtjes van - 2000 gram en met die kleintjes ging het ook erg goed..vertrouw er op dat het goedkomt en heel veel sterkte morgen, ook aan ingrid (hoe is het met ingrid zelf?)quote:Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Djeez het volgende:
Ben er net weer. Lijkt niet best helaas. Kind is nog geen 2500 gram, en dat voor een jongetje van 37 weken. Qua gewicht zit hij op 32 weken en nog iets geloof ik. Morgen om 8.00 uur worden de vliezen bij haar gebroken. Echt heel erg rot, en het is maar de vraag of alles goed komt. Mocht het goed komen, dan liggen ze beiden nog wel een week in het ziekenhuis. Vreemde is wel dat Ingrid bij het toucheren al 4cm ontsluiting bleek te hebben. Dus hoe dan ook, de bevalling was dan toch wel morgen begonnen.
Kim is gelukkig bij Opa en Oma. Ingrids zusje is nu toevallig een poosje bij haar ouders, en die bood gelijk aan op te passen. Ik heb een auto weten te regelen van een kameraad van me, die mag ik zolang lenen om op en neer te rijden naar het ziekenhuis. Hij houdt me zolang gezelschap, zodat ik nu even niet alleen ben hier.
Ik hoop dat ik nog kan slapen, het zal een zware dag worden morgen! Bedankt voor de steunbetuigingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |