abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63838045
Jeetje wat erg zeg!
Djeez heel veel sterkte vannacht en morgn en fijn dat je niet alleen bent nu!
Hopelijk slaap je vannacht een beetje, zodat je morgen met een beetje energie er tegenaan kunt. Maar snap dat t lastig zal zijn.
pi_63838109
Jeetje in wat een spanning zullen jullie nu leven zeg!! Wat zeggen de dokters hierover? Ik denk toch wel dat het kindje goede kansen heeft?
Wel opmerkelijk dat de groeiachterstand niet eerder is opgemerkt...

Het allerbeste voor de komende periode!!
  zondag 7 december 2008 @ 23:26:42 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63838251
Djeez, het komt vast goed! Echt, die kleintjes zijn de sterktsten.
(Freek was 3500 bij 35 weken, en die had er juist zo'n last van dat ie zo groot was!. Mij is het toendertijd uitgelegd dat babies die al zo groot zijn een beetje lui zijn, kleintjes die het moeilijk hebben gehad in de buik zijn veel hardere vechtertjes).

Komt goed, het lijkt nu even paniek, maar ze zijn er op tijd bij, en Ingrid heeft veel meer aan jou als je de rust bewaard.
Het gaat vaker goed dan fout, straal dat alsjeblieft uit naar haar, ok?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 7 december 2008 @ 23:27:24 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63838267
Jeetje Djeez... Wat een schrik allemaal zeg. Fijn dat je niet alleen bent nu.
Sterkte vannacht, en zeker ook voor morgen!
pi_63838318
Hè get Djeez wat klote allemaal en wat raar van die ontsluiting!
Ik hoop dat alles zo voorspoedig mogelijk verloopt en dat je ze allebei snel in goede gezondheid bij je hebt.

Fijn dat je niet alleen bent, hopelijk slaap je een beetje vannacht
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 december 2008 @ 23:36:30 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63838580
Djeez, heel veel sterkte morgen. Als Ingrid nu al 4 cm. ontsluiting heeft, kan dat morgen hard gaan na het breken van de vliezen. Dus hopelijk heb je morgen al snel je zoon in je armen en gaat het allemaal helemaal goed komen met hem en Ingrid
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63838667
pfoeh djeez, erg spannend inderdaad. ik denk dat ik al niet eens meer naar huis zou zijn gedurfd. hoe is 't met ingrid zelf? en hebben jullie goede opvang voor kim? in elk geval veel succes ermee en breng ingrid maar veel lieve groeten van ons hier over, OK?
  zondag 7 december 2008 @ 23:40:07 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_63838687
Djeez, heel veel sterkte voor morgen

Hebben jullie voldoende kleine kleertjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 december 2008 @ 23:42:32 #59
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63838755
Oh, ik ben maar een lurker, maar hier wil ik even op reageren! Wat eng zeg!
Djeez en Ingrid, heel veel sterkte! Ik ga duimen voor jullie.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63838910
Ingrid en Djeez heel veel sterkte en succes morgen! Ik zal aan jullie denken!

Reinhilde en Nixxx, wat een poppie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63838925
Djeez hoop dat je dit nog leest, Ik ben bevallen met 37 weken en 3 dagen isa woog krap 2664 gram ietsje meer dus, heeft niet in de couveuse gehoeven en was een sterke meid.
ik hoop dat dat voor jullie kindje ook zo geld, succes morgen
Mama van Isa en Ties
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 23:53:17 #62
5428 crew  miss_sly
pi_63839081
Wat een schrik! Gelukkig dat Ingrid nu in goede handen is. Hopen dat morgen alles goedkomt met Ingrid en jullie mannetje! Succes morgen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63839480
Sterkte Ingrid en Djeez!
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 01:15:01 #64
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63840790
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:40 schreef Troel het volgende:
Djeez, heel veel sterkte voor morgen

Hebben jullie voldoende kleine kleertjes?
DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen. Denk dat ik nu maar es ga slapen, morgen weer vroeg dag!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 8 december 2008 @ 02:13:41 #65
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63841475
quote:
Op maandag 8 december 2008 @ 01:15 schreef Djeez het volgende:

[..]

DE kleine zal ws wel maat 44 hebben, en daar hebben we dus niks van helaas. Ben net weer terug, paar uur bij kameraad zitten huilen. Denk dat ik nu maar es ga slapen, morgen weer vroeg dag!
Sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 08-12-2008 02:29:06 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63841549
Djeez & Ingrid; oh wat schrikken en wat eng ook. Heel veel succes morgen (vandaag).
En vooral heel veel sterkte toegewenst!!! Ik ga ook duimen voor jullie!!!

Reinhilde & Nixxx gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Het eerste plaatje, wat een snoepje is Thomas

McLaura; gefeliciteerd en welkom!

_Bar_ gefeliciteerd!!!!!!!

Dakota; wat goed gedaan, daar kun je zeker trots op zijn!

Tessie; 12-weken mijlpaal

Morgen ga ik snel even verder goed bijlezen hoe het met iedereen gaat
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:

Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.
Ik ben weer thuis (vandaag) na een ziekenhuisopname. Het gaat weer belabberd en slechter met m'n nier, ik heb er zelf zoveel pijn van. Komende week overleggen, of we een nieuwe echo van de nieren gaan maken en hoe het verder gaat. (Wel of niet op korte termijn een operatie en stoma plaatsen).
Sorry dat ik weinig heb geschreven de laatste tijd, maar ik had zo weinig energie omdat het steeds zo slecht gaat. Ik kan er de puf niet voor opbrengen, omdat ik aardig in een dip zit en een beetje een weg probeer te vinden om ermee om te gaan. M'n vriend is bijna continu weg vanwege werk in het buitenland en alles valt gewoon zo zwaar. 13 weken in bed liggen, nooit buiten komen, bijna altijd alleen zijn, de opnames in het ziekenhuis, het hakt er gewoon hard in... Ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om erover te "updaten" hier, omdat ik me zo rot voel. Dus vandaar dat ik zo weinig schrijf.
pi_63842603
Nou Carmella daar kan ik me best wat bij voorstellen maar ben toch blij dat we ff wat van je hebben vernomen

Heel veel sterkte de komende tijd met je gezondheid ik hoop echt dat voor jou er een oplossing komt zodat je deze zwangerschap tot een goed einde kan brengen. (kan het niet anders zeggen, maar ik snap dat zwanger zijn voor jou allerminst leuk en goed is)
Een heel dikke knuffel en voor jou.

Nog 8 uur wachten dan mag ik gaan bellen, Isa merkt ook dat er wat speelt nu die was vanmorgen al om 4.30 wakker en zette het op een krijsen de buurman zal wel weer blij zijn
Nou ja dat compenseert dan weer zijn heuke meuke muziek die af en toe op standje 25 word gedraaid.

Djeez en Ingrid succes vandaag, en Djeez niet te triest zijn hoor met 2500 gram levert Ingrid vast een super sterk kindje af en klein maar dapper hé, met maatje 50 en wat oprol technieken gaat het trouwens met de kleding vast goed komen
Mama van Isa en Ties
pi_63842633
Djeez en Ingrid, heeel veel succes en sterke vandaag! Ik duim voor jullie.

Carmella, voor jou ook veel sterkte... Ben je wel blij dat je weer thuis bent?

marlieske, wat spannend. succes!
  maandag 8 december 2008 @ 07:25:07 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63842768
Poeh, wat een enge situatie waarin jullie ineens zitten, Ingrid en Djeez. Heel veel sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 december 2008 @ 07:26:49 #70
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63842782
Ingrid en Djeez, veel succes vandaag. Ik hoop dat de ellende snel achter de rug is.

Carmella, ik hoop dat ze voor jou snel wat kunnen doen, maar dat een operatie niet nodig is.

Marlieske, de uren zullen ongetwijfeld voorbij k.r.u.i.p.e.n., maar ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt.

Ik ben trouwens snip- en snipverkouden. Heb een grote vuilniszak gebruikte zakdoekjes naast me staan en ben van ellende maar uit ben gekomen, omdat liggen niet echt werkt. Als ik op mijn zij lig(maakt niet uit welke) zit mijn neus dicht en lig ik op mijn rug, is de baby dwars...
  maandag 8 december 2008 @ 07:32:52 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63842819
Getver, wat een spanning Djeez...
Hopelijk komt vandaag alles goed met jullie manneke en met Ingrid.

Carmella.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63842873
he bah wat een nare dingen hier toch. Ingrid, Djeez en Kim veel sterkte! Hoop dat alles goed komt.
Ligt dat aan mij of gebeuren er maar nare dingen met de zwangere op het lijstje Ziekenhuizen en zo.

Ow en een foto van Thomas Wat een lieverd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63842877
*uit lurkstand springt*

Heel veel sterkte Ingrid en Djeez en heb vertrouwen dat het goed komt
pi_63842899
Djeez & Ingrid, Carmelia en Marlieske, heel veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 8 december 2008 @ 07:56:08 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63842972
Djeez, wat Leah ook al vertelde; de kleinste kindjes zijn vechtertjes! De grotere kindjes zijn vaak een beetje lui. Als je kindje nu zo'n 2500 gram is, is dat echt niet 'slecht' hoor! Tobias was maar 2040 gram bij 34 weken. Heel veel sterkte met deze emotionele achtbaan! Het komt goed
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 07:57:22 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_63842982
Sterkte Ingrid en Djeez en de andere meiden natuurlijk!

Cas is ook met 37 weken geboren, woog nog niet eens 2500 gram, maar was wel een dag na de bevalling gewoon lekker thuis.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63843060
Djeez, heel veel succes vandaag Ook voor Ingrid, sterkte!

Carmella , het blijft echt aanmodderen zo he!

Marlieske

Vandaag 41 weken zwanger. Afgelopen nacht echt veel harde buiken gehad, maar het zakte ook allemaal weer af. En mijn oor is weer beter, nu doet mijn andere oor heel veel pijn Het kraakt en knakt wel in m'n oor, dus zal straks wel weer een loopoor hebben, yek.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 8 december 2008 @ 08:23:43 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63843186
Ingrid en Djeez sterkte en succes vandaag!

Carmella wat balen dat het zo slecht gaat. Kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt om mee om te gaan, het is ook niet niks allemaal. Sterkte

Marlieske spannende dag voor jullie vandaag...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator maandag 8 december 2008 @ 08:27:44 #79
5428 crew  miss_sly
pi_63843225
Carmella

marlieske, spannende dag. Sterkte

Ingrid en Djeez, nogmaals succes en sterkte vandaag

Wij hebben om kwart over elf de echo en ik vind het reuzespannend en eng
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63843242
Carmella wat moet dat eigenlijk gewoon heel vervelend zijn om zwanger te zijn. Op deze manier dan. Ik ken niet je hele verhaal precies maar ik hoop dat er een dag komt dat je er nog heerlijk van kunt genieten! Sterkte....
pi_63843277
Even geheel tegen mijn eigen principes in, fokken vanaf m'n werkplek. Maar met een goede reden: Miss_sly heel veel succes met je echo vandaag! Ik hoop dat alles goed is.
En Marliekse, sterkte met de laatste spannende uren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 8 december 2008 @ 08:32:55 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63843288
Ingrid en Djeez, ik denk aan jullie. Hopelijk gaat het een beetje vlot vandaag en knapt Ingrid weer snel op!

En nog een dikke knuffel voor Carmella, ik kan me voorstellen dat je je echt rot voelt, zeker met je vriend ver weg, dan heb je ineens wel een heel klein wereldje zeg maar.

miss_sly, nog een paar uurtjes en dan eindelijk de verlossing voor jullie! Ik vind het zo spannend al, dus ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen.

En Marlieske, ook voor jou een tikkende klok vandaag. Sterkte met wachten.
pi_63843355
Ingrid en Djeez: sterkte en succes.

En miss Sly en Marlieske, hopelijk hebben jullie straks alleen maar goed nieuws.
  maandag 8 december 2008 @ 08:39:22 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63843381
Wat stom van me, vergeet helemaal Miss-Sly en Marlieske veel sterkte te wensen, bij deze dames, ik denk aan jullie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator maandag 8 december 2008 @ 08:43:02 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63843426
Marlieske een hele spannende dag voor jullie, ik hoop dat het telefoontje snel komt zodat je niet de hele dag naar de telefoon hoeft te kijken.

Miss sly voor jou ook een spannende dag, ik duim voor een kloppend hartje op de echo straks
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63843462
Marlieske en miss_sly spannend .

Carmella

Ingrid en Djeez, heel veel sterkte en succes vandaag
Fake it till you make it...
  maandag 8 december 2008 @ 09:03:54 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63843736
Oei vergeet ik miss_sly helemaal

Succes met de echo straks! Ik duim ontzettend dat er gewoon een prachtig kloppend hartje te zien is!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63843743
Jemig Ingrid en Djeez wat schikken zeg. Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen

Marlieske ook veel sterkte vandaag! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op het telefoontje

Carmella wat moet het moeilijk voor je zijn om zoveel in deze moeilijke tijd alleen te zijn

Mc Laura gefeliciteerd en welkom

Miss_Sly spannend de echo vandaag wat duurt het wachten lang dan lijkt me succes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 09:12:14 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63843868
ingrid, Djeez, ik denk aan jullie, maar het komt goed!!

carmella
marlieske
miss_sly spannend de echo veel succes
fuente het zal nu niet lang meer duren
kotexje, hebben je (voor)weeen doorgezet??

ik ben afgelopen nacht om de twee uur wakker geweest, en om half vijf had ik het ineens steenstervenskoud, zat te trillen als een gek, ben met mijn ochtendjas in foetushouding in bed gaan liggen, en toen was het na een uurtje over. heel raar..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63843888
succes vandaag Ingrid en Djeez! Miss-Sly, veel plezier bij de echo! Fuente..ik ga mee in je ritme, veel harde buiken en constante menstruatiekrampen die niet doorzetten (val steeds in slaap na urenlange voorweeen ) Ik hoop dat het wel veel voorwerk doet...verder ook snipverkouden..niet zo gek met dit weer.
Carmella, heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met al dat nare gedoe..lijkt me echt zo kut om je niet 'fijn' te kunnen voelen tijdens je zwangerschap.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 8 december 2008 @ 09:15:18 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63843922
Het wordt wederom een spannende dag hier... ik wil iedereen veel sterkte en succes wensen .
KuikenGuppy
pi_63843948
Jeetje Djeez, het klinkt allemaal niet lekker. Veel succes deze morgen. Ik ga gewon duimen dat alles goed komt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63843960
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef DJMO het volgende:
ingrid, Djeez, ik denk aan jullie, maar het komt goed!!

carmella
marlieske
miss_sly spannend de echo veel succes
fuente het zal nu niet lang meer duren
kotexje, hebben je (voor)weeen doorgezet??

ik ben afgelopen nacht om de twee uur wakker geweest, en om half vijf had ik het ineens steenstervenskoud, zat te trillen als een gek, ben met mijn ochtendjas in foetushouding in bed gaan liggen, en toen was het na een uurtje over. heel raar..
we kunnen een wedstrijdje doen met Fuente ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63843981
Carmella ik baal dat ik niet bij je in de buurt woon om gewoon even iets voor je te kunnen doen.

Miss Sly, nog effies!

Marlieske duimen helpt niet meer om de uitslag te veranderen maar aan je denken zal ik wel doen!

* Jelief hoopt ook op het beste voor Ingrid en Djeez.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63844007
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 8 december 2008 @ 09:20:41 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63844037
Dit is een topic om vandaag wel heel goed in de gaten te houden. Ik ga voor allemaal goede nieuwsberichten vandaag. Zowel van Ingrid en Djeez, van Marlieske en van Miss_Sly. Wat een spannende morgen is dit voor veel mensen.

Carmella
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63844083
Oh ja, Carmella

Het gaat de laatste tijd echt snel met deze topics zeg!
  maandag 8 december 2008 @ 09:26:44 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63844156
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:19 schreef Dakota het volgende:
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
Jij verdient wel een award voor uithoudingsvermogen zeg .
KuikenGuppy
pi_63844170
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:19 schreef Djeez het volgende:
Ben er net weer. Lijkt niet best helaas. Kind is nog geen 2500 gram, en dat voor een jongetje van 37 weken. Qua gewicht zit hij op 32 weken en nog iets geloof ik. Morgen om 8.00 uur worden de vliezen bij haar gebroken. Echt heel erg rot, en het is maar de vraag of alles goed komt. Mocht het goed komen, dan liggen ze beiden nog wel een week in het ziekenhuis. Vreemde is wel dat Ingrid bij het toucheren al 4cm ontsluiting bleek te hebben. Dus hoe dan ook, de bevalling was dan toch wel morgen begonnen.

Kim is gelukkig bij Opa en Oma. Ingrids zusje is nu toevallig een poosje bij haar ouders, en die bood gelijk aan op te passen. Ik heb een auto weten te regelen van een kameraad van me, die mag ik zolang lenen om op en neer te rijden naar het ziekenhuis. Hij houdt me zolang gezelschap, zodat ik nu even niet alleen ben hier.

Ik hoop dat ik nog kan slapen, het zal een zware dag worden morgen! Bedankt voor de steunbetuigingen!
Ik weet niet of het helpt maar ik ben bijv. geboren met 32 weken en woog 2300 gram (geen complicaties) Het gaat vast goedkomen want tegenwoordig is de techniek alweer een stuk verder.. op de neonatologieafdeling (waar ik 3 weken geleden was) lagen veel prematuurtjes van - 2000 gram en met die kleintjes ging het ook erg goed..vertrouw er op dat het goedkomt en heel veel sterkte morgen, ook aan ingrid (hoe is het met ingrid zelf?)
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 8 december 2008 @ 09:33:36 #100
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63844301
Ingrid en Djeez wat spannend ineens heel veel succes!! Die bemoedigende ervaringen van anderen helpen hopelijk om er wat vertrouwen in te krijgen.
Miss_sly voor jou ook een spannende dag, nog heel eventjes wachten, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')