Wat een geweldig nieuws miss_sly!! Blijven jullie maar lekker zitten op die mooie roze wolk!quote:Op maandag 8 december 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel erg mooi knipperend hartje op de echo gezien
Het zag er helemaal goed uit, de gyn zag het ook meteen, heeft de hartslag opgemeten en die was ook helemaal goedOnze roze wolk kan even niet meer stuk
Op de echo bleken wel degelijk meerdere corpus luteum te zien, dus er waren wel meerdere follikels gesprongen, maar toch maar eentje bevrucht
quote:Op maandag 8 december 2008 12:22 schreef Raissa het volgende:
Hier lijkt de medicatie niet voldoende te helpen, de klachten zijn weer terug (al zijn ze nooit weg geweest, alleen iets minder) en ik ga vanmiddag voordat ik naar de gynaecoloog moet dus even langs mijn internist.. Vanmiddag ook een echo, das dan weer wel leuk
Jeetje Dakoot, kan best snappen dat je even wilt voorbereiden en even tot rust komen..quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindje)
Volgens mij geldt dat voor de hele zwangerschap hoor. Zie hier info van SZW. Er staat ook een infonummer bij, misschien dat je dat eens kunt bellen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:49 schreef MeNicole het volgende:
Miss_SlyGeniet ervan!!!!
Ik heb eigenlijk een vraagje.
Ik werk op zaterdag altijd van 05:00 tot 09:00. Nu heb ik al een paar keer aangeven dat ik dat nu te vroeg vind omdat ik 's nachts slecht slaap. En ik las dat ze je niet mogen verplichten nachtdiensten te draaien tussen 00:00 en 06:00. Nu zeggen ze op het werk dat dat voor nu nog niet geld omdat ik nog maar 10 weken zwanger ben. Maar is dat wel zo? Geld dat niet voor de hele zwangerschap?
Het ligt allemaal niet in onze eigen handen he... ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt vandaag en dat jij ook eindelijk op dat roze wolkje mag kruipenquote:Op maandag 8 december 2008 13:49 schreef marlieske het volgende:
ik ga eerst eens rustig Miss_sly en Schaap feliciteren met hun kleine knipperlichtje, ik hoop voor jullie dat vanaf dit moment de zwangerschap een grote roze wolk en droom gaat zijn![]()
van harte met het super nieuws!
-knip-
Voor mij F5-en heeft pas nut na 14.30 uur en dan ga ik natuurlijk eerst ff n rondje bellen naar mijn man en familie, dus gok ff op 15.00 uur op zijn vroegst.
ik heb nu mijn oude huisarts, en zodra ik ga verhuizen dan neem ik een andere ha maar dan wel zo dat mijn ha alles doorgesproken heeft met de nieuwe.quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef livelink het volgende:
Bar, heb je dan nog wel dezelfde huisarts? Of ga je niet binnenkort verhuizen?
ja... ikke ook... maar soms heb ik dan juist ook dat ik net zo lang 'iets' aan het doen ben, waardoor ik er toch echt voor zorg dat ik bel op het moment dat het echt mag.quote:Op maandag 8 december 2008 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik gok dat ik al gebeld zou hebben in de hoop dat ze al wel opnemen
Beetje late reactie, sorry, maar ik lees inderdaad niet te veel in Z&G, omdat ik merk dat ik alle klachten en dingetjes werkelijk opzuig en in mn hoofd omzet naar wel of niet fysiologisch/normaal... Ik ben hier geen verloskundige en wil mensen niet de verkeerde adviezen geven louter omdat ik ze niet persoonlijk gezien heb. Dat ik daar gelijk al een beetje mee in de knoop kom wordt al duidelijk door het verhaal van ingrid; van de week las ik haar bericht en dacht ik al een "oehh..." ondertussen las ik dat ze naar haar HA was geweest, weet ik dat ze onder controle staat bij haar eigen VK en vind ik het niet aan mij de taak om haar wellicht onnodig ongerust te maken. Nu denk ik weer "potverdorie had ik maar"! Gelukkig waren er anderen die haar er wel op gewezen hebben haar zorgverlener te bellen! Ik heb in ieder geval maar voor mezelf besloten een beetje afzijdig te blijven hier, totdat dit topic ook echt voor mij bedoeld is als zwangere en niet als nieuwsgierige VKquote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker hoe het zit Burdie, maar iig moet de baarmoedermond 'verstreken zijn'. Dat betekend dat hij als ik het goed heb zachter is en een soort van gekrompen.
Als ik het me goed herinner zit het in principe dicht zoals alsof je je lippen getuit hebt, en dat moet terug naar alsof je gewoon je lippen op elkaar hebt.
Anders kan je door een infuus wel weeen krijgen maar die doen dan niks omdat die baarmoedermond nog potdicht zit zoals men dan zegt en nooit ontsluiting zal krijgen.
Poppedein, joehoe, kom ons eens informeren met al je kennis!?
Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je dat liever niet doet, omdat elke situatie anders is etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |