Ik ga winnen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
we kunnen een wedstrijdje doen met Fuente?
Ik denk ook wel dat je eerder popt hoor, dat is wel zo fairquote:Op maandag 8 december 2008 09:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ga winnen hoor![]()
Heb ik wel verdiend inmiddels vind ik
Nu een loopoor! Wel fijn, de druk is eraf
Straks loop je nog 2 weken overtijd en moet je ingeleid wordenquote:Op maandag 8 december 2008 09:19 schreef Dakota het volgende:
Trouwens..ik ga er vanuit dat ik dit nog wel een hele tijd vol ga houden zo. Ik beweeg gewoon erg weinig (niet meer mogelijk i.v.m heel veel harde buiken en steken) dus de baby krijgt alle rust. ook het feit dat ik urenlange voorweeen had afgelopen woensdag en gisteren en vandaag dan niets voel zeggen me ook dat dit nog wel eens heel lang kan duren
Ik zou denk ik wel gaan. Ik heb 2 januari nog een 1e verjaardag van ons nichtje in Drachten (bijna 2 uur rijden) en ben zeker van plan te gaan als ik me zo voel als nu....maar het is natuurlijk allemaal wel erg persoonlijk. Ik wil zelf zoveel mogelijk blijven doen wat ik kan.quote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef DJMO het volgende:
ik heb trouwens een vraag van een hele andere orde (en ik weet dat ik een paar weken geleden nog tegen iemand hier zei: gewoon gaan als je je goed voelt) maar nu zit ik dus zelf met de vraag: ik ben volgende week zondag uitgenodigd om naar sommelsdijk te komen, bij familie van Johan, van wie wij ook de kerstboom + versiering krijgen, om even te komen kijken bij de beestenschare, en ik geloof ook uit eten te gaan. echter ik ben dan 38w6d zwanger.. is het dan wel verstandig om een uur heen, een poos daar te zijn, en dan weer een uur terug in de auto te gaan zitten?? (ook gezien mijn rugklachten etc)
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindjequote:Op maandag 8 december 2008 10:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Straks loop je nog 2 weken overtijd en moet je ingeleid worden
Lijkt me wel een anti-climax eerst 'paniek' vanwege een mogelijke vroeg geboorte, en nu mag het en dat het dan niet doorzet.
Heftige dingen allemaal, kan me voorstellen dat je dan nog wel even wat rust kan gebruiken. Maar zou fijn als je buik dan ook even rustig bleef. Sterkte met allesquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindje)
Jee. Afschuwelijk zeg, hij is zeker nog erg jong? En dan al kankerquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Dakota het volgende:
Ik kan zo in een nieuw slecht deel van een Kluunboek![]()
het gaat nu wel wat beter hoor..het enige wat een betje onzekerheid brengt is of mijn vriend weer normaal kan gaan werken. (hij is leraar nederlands en ook zijn studie is nog niet af) Als leraar moet je toch duidelijk kunnen praten en dat gaat nog niet al te vlot (speekselklierkanker..nu een gat in zijn gehemelte waar een prothese aan een soort van beugel in zit) gelukkig gaat het met hem wel stukken beter en hebben we goede hoop
Hij is afgelopen week 28 geworden..idd nog erg jong. de dokter stuurde hem in de eerste instantie ook weg onder het mom van ' bloeduitstortingkje'quote:Op maandag 8 december 2008 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee. Afschuwelijk zeg, hij is zeker nog erg jong? En dan al kanker(wens het niemand toe, maar je hoort zo vaak dat het ook jonge mensen treft).
Ja, dat hoop ik ook Texelonia. Als het goed is, is het nu zover.quote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef texelonia het volgende:
Nog 5 minuutjes en dan zit miss_sly hopelijk op een roze wolkje en is ze helemaal gerustgesteld!
Misschien zijn het er wel tweequote:Op maandag 8 december 2008 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ik hoop zo enorm op een knipperend hartje daar!
En ik ben ook heel benieuwd of het er eentje is.Je weet maar nooit met een buik vol met eitjes.
Uit, op een gegeven moment begin het ding zo uit te puilen en te ontsteken. Ik had nog zo'n zwangerschapsding geprobeerd, maar het hield niets uit. Dus uit dat ding.quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tussen alle heftige verhalen door heb ik even een simpel vraagje....
Zijn er hier ook dames met een navelpiercing en wat hebben jullie daarmee gedaan tijdens de zwangerschap?
ok, wel fijn te weten dat je de piercing er zonder moeite na de bevalling weer in kon doen! Het leek me zo zonde om hem eruit te halen en er vervolgens niet meer in te krijgen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uit, op een gegeven moment begin het ding zo uit te puilen en te ontsteken. Ik had nog zo'n zwangerschapsding geprobeerd, maar het hield niets uit. Dus uit dat ding.
2 dagen na mijn bevalling heb ik m er weer in gedaan. Zonder moeite.
Wow wat een supernieuwsquote:Op maandag 8 december 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel erg mooi knipperend hartje op de echo gezien
Het zag er helemaal goed uit, de gyn zag het ook meteen, heeft de hartslag opgemeten en die was ook helemaal goedOnze roze wolk kan even niet meer stuk
Op de echo bleken wel degelijk meerdere corpus luteum te zien, dus er waren wel meerdere follikels gesprongen, maar toch maar eentje bevrucht
Over 3 weken weer een echo en dan 3 weken later weer. Als alles in orde blijft, word ik dan 'eervol ontslagen' en mag ik naar een verloskundige of een ander ziekenhuis. Hij vond het wel een goed idee om bij een gyn te blijven ivm mijn leeftijd, dus daar moesten we maar even over denken.
Over 3 weken hebben we ook meteen voorlichtingsgesprek over prenatale screening.
Huisquote:Op maandag 8 december 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej!miss_sly heeft een huis knipperend hartje in haar buik!
Oh wat heerlijk is dit zeg!
Ik plaag je ook maar, ik dacht al dat je heus bedoelde...quote:Op maandag 8 december 2008 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heus, ik was al bezig met editten.
Wat een geweldig nieuws miss_sly!! Blijven jullie maar lekker zitten op die mooie roze wolk!quote:Op maandag 8 december 2008 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een heel erg mooi knipperend hartje op de echo gezien
Het zag er helemaal goed uit, de gyn zag het ook meteen, heeft de hartslag opgemeten en die was ook helemaal goedOnze roze wolk kan even niet meer stuk
Op de echo bleken wel degelijk meerdere corpus luteum te zien, dus er waren wel meerdere follikels gesprongen, maar toch maar eentje bevrucht
quote:Op maandag 8 december 2008 12:22 schreef Raissa het volgende:
Hier lijkt de medicatie niet voldoende te helpen, de klachten zijn weer terug (al zijn ze nooit weg geweest, alleen iets minder) en ik ga vanmiddag voordat ik naar de gynaecoloog moet dus even langs mijn internist.. Vanmiddag ook een echo, das dan weer wel leuk
Jeetje Dakoot, kan best snappen dat je even wilt voorbereiden en even tot rust komen..quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nah..om heel eerlijk te zijn gaat het allemaal toch al veel te snel voor mij.. mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen (kennen elkaar wel iets langer) en ik ben in mijn 9e zwangerschapsmaand..tel maar na. Daarbij heb ik erg snel moeten verhuizen (naar noord-holland terwijl ik zelf uit Overijssel kom) Mijn vriend die kanker kreeg en nog herstellende is... enzovoorts dus alle tijd die ik krijg kan ik best gebruiken om tot rust te komen en me beter voor te bereiden (al denk ik niet dat iemand zich goed kan voorbereiden op een eerste kindje)
Volgens mij geldt dat voor de hele zwangerschap hoor. Zie hier info van SZW. Er staat ook een infonummer bij, misschien dat je dat eens kunt bellen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:49 schreef MeNicole het volgende:
Miss_SlyGeniet ervan!!!!
Ik heb eigenlijk een vraagje.
Ik werk op zaterdag altijd van 05:00 tot 09:00. Nu heb ik al een paar keer aangeven dat ik dat nu te vroeg vind omdat ik 's nachts slecht slaap. En ik las dat ze je niet mogen verplichten nachtdiensten te draaien tussen 00:00 en 06:00. Nu zeggen ze op het werk dat dat voor nu nog niet geld omdat ik nog maar 10 weken zwanger ben. Maar is dat wel zo? Geld dat niet voor de hele zwangerschap?
Het ligt allemaal niet in onze eigen handen he... ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt vandaag en dat jij ook eindelijk op dat roze wolkje mag kruipenquote:Op maandag 8 december 2008 13:49 schreef marlieske het volgende:
ik ga eerst eens rustig Miss_sly en Schaap feliciteren met hun kleine knipperlichtje, ik hoop voor jullie dat vanaf dit moment de zwangerschap een grote roze wolk en droom gaat zijn![]()
van harte met het super nieuws!
-knip-
Voor mij F5-en heeft pas nut na 14.30 uur en dan ga ik natuurlijk eerst ff n rondje bellen naar mijn man en familie, dus gok ff op 15.00 uur op zijn vroegst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |