Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.quote:
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de busquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek![]()
Opgelostquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
ze je tas dan tegenover je ipv naast je
Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
ik heb nergens voor betaaldquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen
Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren (quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
Dan vind je ik je een idioot en vind ikzelf dat die persoon gewoon lekker al die stoelen mocht nemen en als eerste die stoel te nemen waar je met je dikke kont op zatquote:
Terwijl de rest van de coupé volledig leeg is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef Mendeljev het volgende:
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Kankerstoerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb daar ook zo'n hekel aan, ook omdat ik nogal lang ben.
[ afbeelding ]
Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet???". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen
".
Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen![]()
Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.
Mensen, we hebben een BAAS in ons midden!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet???". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen
".
Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen![]()
Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet hetquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.![]()
Hehe, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet het
Dan gaan ze naast je zittenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
Oh man, als ik die ouwe was had ik je gewoon door het raam gesmetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat is een strategie die ik eerder veel toepastequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef LoggedIn het volgende:
in de trein zitten is sowieso veel kutter dan in de auto
Je kan je beter irriteren aan de achterlijke maatregels van de overheid dan levensmoe worden van het lange wachten op een aansluiting die je 1,5 uur later op je bestemming brengt dan de auto.quote:Op zondag 7 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.
[ afbeelding ]
".
Het probleem is niet dat ik een hekel heb aan mensen op zich, maar het probleem is dat ze mijn beenruimte innemen terwijl ze hun eigen beenruimte ook verkloten en er genoeg ruimte op de plek ernaast is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef servus_universitas het volgende:
De TS is zeker ook iemand die zijn tas op de stoel naast hem zet en als er dan iemand aan komt lopen die net is opgestapt net doet alsof hij deze persoon niet ziet in de hoop dat hij niet zijn tas van die stoel hoeft te halen?
TS, als andere mensen je zo irriteren, dan ga je toch lekker met een private vervoersmiddel?
eindbaas alertquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef letterdief het volgende:
Ik ga in zo'n situatie ook bij het raam zitten omdat ik dat prettiger vind. Ten eerste kun je dan naar buiten kijken en ten tweede stoten de langs lopende mensen niet tegen je aan
quote:Op zondag 7 december 2008 00:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik leg daarom altijd mn tas aan de overkant neer ipv naast me
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren () in de trein, of als ik bijvoorbeeld een krantje of boekje uit mijn tas wil halen.
verder is het natuurlijk niet erg relaxed als er dan iemand op de groene stoel gaat zitten, want dan zit hij naast mijn tas. dit is meer een principe probleem overigens.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
oja en als ik mijn laptop bij mij heb is het iets safer om die laptop vlak onder mijn arm te hebben
Sommige mensen hechten meer waarde aan een mooi uitzicht dan aan hun beenruimtequote:Op zondag 7 december 2008 00:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Het probleem is niet dat ik een hekel heb aan mensen op zich, maar het probleem is dat ze mijn beenruimte innemen terwijl ze hun eigen beenruimte ook verkloten en er genoeg ruimte op de plek ernaast is.
Haha, ik vraag me dus vaak af wat de beste houding/bezigheid moet zijn, zodat mensen naast je gaan zitten of juist niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek![]()
Ohhh, ik dacht heel even dat jij dus de kortste benen van de wereld had! Denk al!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.
Het probleem zit hem in het feit dat het mij mijn beenruimte kost, en ik heb niet de kortste benen, dus dan zit ik opgekropt.
dat is idd een optiequote:Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten meer waarde aan een mooi uitzicht dan aan hun beenruimte. Als jij nu meer waarde hecht aan je beenruimte dan aan het uitzicht, dan verplaats jij je toch naar de plaats naast je? Probleem alweer opgelost.
Tja, in een trein kun je wel eens hebben dat mensen tegenover je gaan zitten. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet met de trein reizen. Voor elk probleem een oplossing!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Eerst een situatie schets:
[ afbeelding ]
Ik zit op de met rood aangegeven stoel. Ik plaats mijn tas op de met zwart aangegeven stoel. Ik zit dus aan het (met blauw aangegeven) raam. De overige 2 stoelen zijn vrij.
Als er dan nog iemand bij komt zitten verwacht ik dat hij op de met groen aangegeven stoel gaan zitten, dat doe ik ten minste altijd. Echter gaan er soms ook mensen op de met roze aangegeven stoel zitten en dat is gay want dat kost mij mijn beenruimte.
Klacht: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein en dan mijn beenruimte innemen, terwijl de stoel ernaast vrij is.
Tja, als je op een forum zit kun je wel eens hebben dat je eerst moet lezen voordat je iets post. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet op een forum gaan zitten. Voor elk probleem een oplossing!quote:Op zondag 7 december 2008 12:21 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Tja, in een trein kun je wel eens hebben dat mensen tegenover je gaan zitten. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet met de trein reizen. Voor elk probleem een oplossing!
Mag ik je aanraken man?! Jij bent zo fucking stoer!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat is een strategie die ik eerder veel toepasteHeel agressief recht voor je uitkijken, net alsof je klaar bent om iemand te vermoorden.
Toen ik eerste klas ging reizen ging ik in de stiltecoupe middenin zitten en me heel breed maken en al mn spullen verdelen over de plekken naast me. Mensen werpen 1 blik naar binnen en gaan dan automatisch toch maar even de tweede stiltecoupe uitchecken![]()
Het is me serieus nog gebeurd laatst dat Youp van 't Hek bij me in de stiltecoupe wilde gaan zitten, maar dus toch maar in de andere coupe ging zitten omdat ik zo asociaal veel ruimte in nam![]()
Ik lach nu wel, maar ik vond t op zich wel jammer. Had wel even met Youp willen praten
Drie kwartier in een file staan is idd veel comfortabeler.quote:
Fok... korreltje zout enzo...quote:Op zondag 7 december 2008 12:51 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken man?! Jij bent zo fucking stoer!!!
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Drie kwartier in een file staan is idd veel comfortabeler.
Nouja, dat is mijn alternatief tussen Gouda en Den Haag. Of een half uurtje in de trein, of drie kwartier (of langer) in de file. Dan toch maar even een boekje lezen of met je iPhone spelen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.
Hehe.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zolang je 't geluid maar uitzet. Laatst zo'n Chicka in de trein die een nieuwe ringtone ging uitzoeken op de bracke vrijdagmorgen, oftewel ze één voor één afspelen, tis dat ik zo'n watje ben anders had ik er wat van gezegd!quote:Op zondag 7 december 2008 14:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, dat is mijn alternatief tussen Gouda en Den Haag. Of een half uurtje in de trein, of drie kwartier (of langer) in de file. Dan toch maar even een boekje lezen of met je iPhone spelen.
nee ik heb zelfs nog vet veel moeite gedaan om die paint op mijn laptop te maken met mijn touchpadquote:Op zondag 7 december 2008 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit topic komt mij bekend voor. De OP en paint ook. Weet je zeker dat je niet een oud topic opnieuw hebt gepost?
Ik heb er wel eens wat van gezegd toen iemand naast me aan de overkant met z'n PDA het journaal ging kijken zonder koptelefoon.quote:Op zondag 7 december 2008 15:09 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zolang je 't geluid maar uitzet. Laatst zo'n Chicka in de trein die een nieuwe ringtone ging uitzoeken op de bracke vrijdagmorgen, oftewel ze één voor één afspelen, tis dat ik zo'n watje ben anders had ik er wat van gezegd!
Oke dan is het goed. Dit was het topic trouwens (inc. paint).quote:Op zondag 7 december 2008 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
nee ik heb zelfs nog vet veel moeite gedaan om die paint op mijn laptop te maken met mijn touchpad
soort zoekt soortquote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef sizzler het volgende:
Bij mij gaan er trouwens altijd mensen zitten die 100 kilo te zwaar zijn.
Gelukkig maar dat ik niet bang ben voor de dingen die ik laat.quote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, als je op een forum zit kun je wel eens hebben dat je eerst moet lezen voordat je iets post. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet op een forum gaan zitten. Voor elk probleem een oplossing!
Alleen al om die reden is het geweldig om in een leeg treinstel tegenover iemand te gaan zitten. Mensen gaan zich dan opeens ongemakkelijk voelen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Injetta het volgende:
Het voelt nl. niet prettig. Het is vrij normaal dat eigenlijk eerst alle vier stoelen worden opgevuld met 1 persoon en daarna gaan mensen pas bij iemand anders zitten.
Je moet ze natuurlijk wel uitnodigend aankijken faler. Een beetje autistisch voor je uit staren, helpt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Dus iemand anders heeft het syndroom van Asperger omdat zij op sociaal gebied gekke enge onverwachte dingen doen die niet in je systeempje zitten?quote:Op zondag 7 december 2008 02:43 schreef Rikketik het volgende:
Dat ze tegenover me gaan zitten vind ik niet zo erg, maar als ze met zijn tweeën zijn kan het vervelend worden. Het gros gaat netjes naast elkaar zitten, maar je hebt er ook aspergertjes bijzitten die jou gaan insluiten. Dus als jij op de rode stoel zit, gaan zij op de zwarte en roze stoel zitten.
Ik weet het, ik was meegelopen toen je ging verzitten. Weet je nog dat je wakker werd met zo'n nat gevoel in je hals?quote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het in een maand 2 keer gehad en ik ben toch maar opgestaan en ben een heel stuk verderop in de trein in een andere coupé gaan zitten.
Ach gut, iemand valt over een woordje.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus iemand anders heeft het syndroom van Asperger omdat zij op sociaal gebied gekke enge onverwachte dingen doen die niet in je systeempje zitten?
Ach lieverd toch.
Heb jij er ook eenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Openbaar Vervoer.
hahhahahaha!
Ik heb alleen weleens hetzelfde in mijn gulfstream. Terechte klacht!
Dan was je klacht wel anders geweest. Mijn benen eindigen in de koplopers op pakweg 5 centimeter van waar de volgende stoel begint. Dat past simpelweg dus niet. Toch zijn er mensen zo brutaal om te vragen of je je benen even in kan trekken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.
Het probleem zit hem in het feit dat het mij mijn beenruimte kost, en ik heb niet de kortste benen, dus dan zit ik opgekropt.
ik zit nooit in koplopers, alleen in kwaliteits treinenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan was je klacht wel anders geweest. Mijn benen eindigen in de koplopers op pakweg 5 centimeter van waar de volgende stoel begint. Dat past simpelweg dus niet. Toch zijn er mensen zo brutaal om te vragen of je je benen even in kan trekken.
"gogo gadget legs!". Nee, vandaag niet.
In koplopers heb ik de meeste beenruimte van al het NS materieelquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ik zit nooit in koplopers, alleen in kwaliteits treinen
quote:Op maandag 8 december 2008 01:06 schreef LesGrossman het volgende:
[..]
Heb jij er ook een![]()
Model, bj.?
Misschien ben je wel een lekker wijf?quote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Injetta het volgende:
Weet je wat ook heel raar is en ook wel eng, is als je in een vrijwel lege coupé zit (komt een heeeeeel enkele keer voor) er iemand dan toch tegenover je gaat zitten en je gaat zitten aan staren.
Ik heb het in een maand 2 keer gehad en ik ben toch maar opgestaan en ben een heel stuk verderop in de trein in een andere coupé gaan zitten.
Als je een dubbeldekker hebt zonder dat er iemand tegenover je zit heb je nog veel meer beenruimte.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In koplopers heb ik de meeste beenruimte van al het NS materieel
Ho, wacht, je betaald voor het vervoer, niet voor een zitplaats!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen
Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
Player! Player!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G550
Kredietcrisis.
Ik reis vrijwel altijd eerste klas omdat ik met een walgelijk veel te drukke sprinter heen en weer moet. Dat is een soort van veevervoer. De stoelen staan zo dicht bij elkaar als in een vliegtuig. Het is vaak staan.quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Nielsch het volgende:
Gewoon 1ste klas reizen. Daar heb je van die lekkere ruime stoelen voor een persoon en daarnaast is het daar altijd zo lekker rustig dat er toch nooit iemand tegenover je of naast je komt zitten.
Het hele probleem is juist dat mensen denken dat ze tegenover je kunnen zitten, terwijl dat dus niet gaat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je een dubbeldekker hebt zonder dat er iemand tegenover je zit heb je nog veel meer beenruimte.
Ik heb totaal geen hekel aan de trein en het OV. Ik vind de trein juist relaxed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef Injetta het volgende:
In de sprinter en nog een soort trein hebben ze rijen stoelen gewoon achter elkaar. Maar die staan dan zo dicht op elkaar dat je je daar nogal opgesloten voelt en met een beetje lange benen zit je finaal opgevouwen. .....
Raar he, dat het OV niet zo populair is????
Ik reis nu 8 jaar dagelijks met de trein.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen hekel aan de trein en het OV. Ik vind de trein juist relaxed.
Goeie tip....quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef bodylotion het volgende:
je zou kunnen proberen om bij elke opstap kokhalsneigingen te maken, dan gaat er vast niemand naast je zitten
Dan heb je niet boos genoeg gekeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Alsof Youp met jou zou willen pratenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat is een strategie die ik eerder veel toepasteHeel agressief recht voor je uitkijken, net alsof je klaar bent om iemand te vermoorden.
Toen ik eerste klas ging reizen ging ik in de stiltecoupe middenin zitten en me heel breed maken en al mn spullen verdelen over de plekken naast me. Mensen werpen 1 blik naar binnen en gaan dan automatisch toch maar even de tweede stiltecoupe uitchecken![]()
Het is me serieus nog gebeurd laatst dat Youp van 't Hek bij me in de stiltecoupe wilde gaan zitten, maar dus toch maar in de andere coupe ging zitten omdat ik zo asociaal veel ruimte in nam![]()
Ik lach nu wel, maar ik vond t op zich wel jammer. Had wel even met Youp willen praten
Dat is jouw probleem, niet dat van die andere mensen. Ga maar op het balkon staan of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan was je klacht wel anders geweest. Mijn benen eindigen in de koplopers op pakweg 5 centimeter van waar de volgende stoel begint. Dat past simpelweg dus niet. Toch zijn er mensen zo brutaal om te vragen of je je benen even in kan trekken.
"gogo gadget legs!". Nee, vandaag niet.
Youp ging zeker met de trein omdat ie z'n rijbewijs kwijt was?quote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof Youp met jou zou willen praten.
Bovendien zat je in een stiltecoupé.
En OV is voor het plebs.
Tip: zet je tas op de stoel tegenover je, geen last van irritante treingangers die beenruimte beperkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op de met rood aangegeven stoel. Ik plaats mijn tas op de met zwart aangegeven stoel. Ik zit dus aan het (met blauw aangegeven) raam. De overige 2 stoelen zijn vrij.
Als er dan nog iemand bij komt zitten verwacht ik dat hij op de met groen aangegeven stoel gaan zitten, dat doe ik ten minste altijd. Echter gaan er soms ook mensen op de met roze aangegeven stoel zitten en dat is gay want dat kost mij mijn beenruimte.
Klacht: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein en dan mijn beenruimte innemen, terwijl de stoel ernaast vrij is.
Haha Youp heeft geen rijbewijs lekkere bijdehandquote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Youp ging zeker met de trein omdat ie z'n rijbewijs kwijt was?
Laat het woord Ajax vallen en hij praat welquote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof Youp met jou zou willen praten.
[ afbeelding ]
".
TS = een man en heeft een TASquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Als TS nou gewoon op de stoel bij het raam gaat zitten, gegarandeerd dat degene tegenover je dan wél op de groene stoel gaat zitten.
Ook weer opgelost.
Baas boven baas!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[ afbeelding ]
".
Arme meid, helemaal gefrustreerd dat niemand in je decolleté wil kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef norich het volgende:
Irritant is pas als mensen die op de plek naast je, waar mijn tas ligt, willen zitten en gewoon naast je blijven staan en oogcontact zoeken maar niks zeggen. ik kan geen gedachten lezen he.
Ja echt 1 en al frustratiequote:Op zondag 4 oktober 2009 01:53 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Arme meid, helemaal gefrustreerd dat niemand in je decolleté wil kijken...
Nou, ik heb er nog nooit iemand in het buitenland over gehoord anders.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:58 schreef john_ven24 het volgende:
Nederland is in het buitenland trouwens bekend als het land waar mensen de meeste moeite doen om in de trein zo ver mogelijk van elkaar vandaan te zitten.
Ik hoor het zovaak. In elke tv-serie hebben ze het erover en het komt daar dagelijks op het nieuws.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nou, ik heb er nog nooit iemand in het buitenland over gehoord anders.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.
dat doe ik dan ook niet, gewoon tas weg pleuren zodat ik kan zittenquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef norich het volgende:
Irritant is pas als mensen die op de plek naast je, waar mijn tas ligt, willen zitten en gewoon naast je blijven staan en oogcontact zoeken maar niks zeggen. ik kan geen gedachten lezen he.
laatst echt een aso in de trein, hij was echt vol, Den Haag-Rotterdam intercity en er was nog 1 plaats leeg bij het raam. Maar daarnaast zat die aso te werken aan zijn laptop, nou ja te werken, net doen alsof met kkoptelefoon op.quote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens wat van gezegd toen iemand naast me aan de overkant met z'n PDA het journaal ging kijken zonder koptelefoon.
Het verbaast me sowieso dat er om 8 uur 's ochtends drie vrouwen in één treinstel zitten te bellen. Om ACHT uur 's ochtends!! Dan ben ik nog maar net wakker.
Ik ben beter dan jou en een mooie meid verdient de mooiste plek om mooi naar buiten te kijken. Trouwens je tas was echt te lelijk, echt een nichtentasquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk - als er iemand komt zitten die smorgens voor 9 uur aan een haring gaat zitten. Mét uitjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ga uitgebreid boterhammen smeren met strooikaas, gegarandeerd dat er niemand naast / tegenover je blijft zitten.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |