abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63809760
Eerst een situatie schets:

Ik zit op de met rood aangegeven stoel. Ik plaats mijn tas op de met zwart aangegeven stoel. Ik zit dus aan het (met blauw aangegeven) raam. De overige 2 stoelen zijn vrij.

Als er dan nog iemand bij komt zitten verwacht ik dat hij op de met groen aangegeven stoel gaan zitten, dat doe ik ten minste altijd. Echter gaan er soms ook mensen op de met roze aangegeven stoel zitten en dat is gay want dat kost mij mijn beenruimte.

Klacht: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein en dan mijn beenruimte innemen, terwijl de stoel ernaast vrij is.
gr gr
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:46:40 #2
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_63809783
Autist!
I never workout
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:47:16 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63809791
Inderdaad irritant.. Moet je je voeten weer van die stoel halen enzo
pi_63809792
Dat doe ik dus altijd expres om zo TS te pwnen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63809808
Maar raamplaats is baas.
Ja toch!?
pi_63809824
Ik vond dat alleen maar erg als het geen lekker wijf was, toen ik nog treinde.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:49:41 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63809838
Wat een ellende. Hoe halen mensen het toch in hun hoofd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63809844
Openbaar Vervoer.
hahhahahaha!

Ik heb alleen weleens hetzelfde in mijn gulfstream. Terechte klacht!
pi_63809878
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef reetveter het volgende:
Autist!
Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.
Het probleem zit hem in het feit dat het mij mijn beenruimte kost, en ik heb niet de kortste benen, dus dan zit ik opgekropt.
gr gr
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:51:19 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63809885
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63809889
ze je tas dan tegenover je ipv naast je
You dream it, I live it.
pi_63809910
Eens!!

Gelukkig ga ik al een jaar of 2 (bijna) nooit meer met het O.V.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_63809932
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
gr gr
pi_63809934
Ok laten we het zo doen

Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
pi_63809947
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
Opgelost
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:54:46 #16
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63809970
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.
pi_63809973
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen

Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
ik heb nergens voor betaald
gr gr
pi_63810008
quote:
dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren ( ) in de trein, of als ik bijvoorbeeld een krantje of boekje uit mijn tas wil halen.

verder is het natuurlijk niet erg relaxed als er dan iemand op de groene stoel gaat zitten, want dan zit hij naast mijn tas. dit is meer een principe probleem overigens.
gr gr
pi_63810025
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:55 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

ik heb nergens voor betaald
Dan vind je ik je een idioot en vind ikzelf dat die persoon gewoon lekker al die stoelen mocht nemen en als eerste die stoel te nemen waar je met je dikke kont op zat
pi_63810048
oja en als ik mijn laptop bij mij heb is het iets safer om die laptop vlak onder mijn arm te hebben
gr gr
pi_63810085
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:00:46 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63810124
Gewoon je voeten op die stoel tegenover je leggen, dan wordt de kans al kleiner dat mensen er op gaan zitten
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:01:30 #23
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63810145
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef Mendeljev het volgende:
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Terwijl de rest van de coupé volledig leeg is.
pi_63810380
Ik heb daar ook zo'n hekel aan, ook omdat ik nogal lang ben.

Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet??? ". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen ".

Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen

Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_63810429
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet??? ". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen ".

Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen

Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.

Kankerstoer
pi_63810471
quote:

Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:15:30 #27
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63810511
quote:

Mensen, we hebben een BAAS in ons midden!
pi_63810524
quote:

[ afbeelding ]

Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.

Überhaupt mensen die in de spits geloven dat er bezette plekken zijn.

Wel een strakke actie op zich.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_63810566
Spoorknorrentopic!
Befkoning de eerste.
pi_63810581

De TS is zeker ook iemand die zijn tas op de stoel naast hem zet en als er dan iemand aan komt lopen die net is opgestapt net doet alsof hij deze persoon niet ziet in de hoop dat hij niet zijn tas van die stoel hoeft te halen?

TS, als andere mensen je zo irriteren, dan ga je toch lekker met een private vervoersmiddel?
pi_63810629
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.

Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet het
pi_63810636
TS wordt er helemaal zenuwachtig van.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_63810653
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet het
Hehe, dat verklaart een hoop.
pi_63810726
Paar jaartjes terug had ik dezelfde situatie, ging er zo'n vent tegenover mij zitten.

Aangezien het een uurtje of 23:00u was en ik gaar was zat ik met m'n ogen zicht, voel ik op gegeven moment iets op mijn knie, doe ik m'n ogen open, zit die gast mij strak aan te kijken en heeft hij zijn hand op m'n knie.

Was zo verbijsterd dat ik gelijk opstond en iets als "wtf ?!?!?" zei en wegliep.
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:24:26 #35
168255 J.Herrer
pi_63810811
quote:
Dan gaan ze naast je zitten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:27:34 #36
168255 J.Herrer
pi_63810904
quote:

Oh man, als ik die ouwe was had ik je gewoon door het raam gesmeten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_63810922
Oh oh oh wat een dilemma's in het leven van de TS.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63811027
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Ga weg
pi_63811072
Ik wil ook graag bij het raampje zitten, dus ik zou ook op roze gaan zitten.

Wat een ander vind, boeit me in dit geval eigenlijk niet zo
pi_63811091
Ik ga in zo'n situatie ook bij het raam zitten omdat ik dat prettiger vind. Ten eerste kun je dan naar buiten kijken en ten tweede stoten de langs lopende mensen niet tegen je aan
pi_63811193
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Dat is een strategie die ik eerder veel toepaste Heel agressief recht voor je uitkijken, net alsof je klaar bent om iemand te vermoorden.

Toen ik eerste klas ging reizen ging ik in de stiltecoupe middenin zitten en me heel breed maken en al mn spullen verdelen over de plekken naast me. Mensen werpen 1 blik naar binnen en gaan dan automatisch toch maar even de tweede stiltecoupe uitchecken

Het is me serieus nog gebeurd laatst dat Youp van 't Hek bij me in de stiltecoupe wilde gaan zitten, maar dus toch maar in de andere coupe ging zitten omdat ik zo asociaal veel ruimte in nam

Ik lach nu wel, maar ik vond t op zich wel jammer. Had wel even met Youp willen praten
pi_63815651
Je hebt ook mensen die (in een 4 zits hoekje) perse naast je willen zitten omdat ze niet achteruit willen rijden! Fucking annoying!
pi_63815690
Ga dan dood of zo, in plaats van de maatschappij lastig te vallen door jouw aanwezigheid.
X
X
X
  zondag 7 december 2008 @ 00:32:21 #45
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63815937
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Kamphuys. het volgende:
Spoorknorrentopic!
Maar wel zonder huurschulden!
  zondag 7 december 2008 @ 00:32:40 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63815947
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef LoggedIn het volgende:
in de trein zitten is sowieso veel kutter dan in de auto
Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.
pi_63815977
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.
Je kan je beter irriteren aan de achterlijke maatregels van de overheid dan levensmoe worden van het lange wachten op een aansluiting die je 1,5 uur later op je bestemming brengt dan de auto.
pi_63816252
quote:

[ afbeelding ]

quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef servus_universitas het volgende:

De TS is zeker ook iemand die zijn tas op de stoel naast hem zet en als er dan iemand aan komt lopen die net is opgestapt net doet alsof hij deze persoon niet ziet in de hoop dat hij niet zijn tas van die stoel hoeft te halen?

TS, als andere mensen je zo irriteren, dan ga je toch lekker met een private vervoersmiddel?
Het probleem is niet dat ik een hekel heb aan mensen op zich, maar het probleem is dat ze mijn beenruimte innemen terwijl ze hun eigen beenruimte ook verkloten en er genoeg ruimte op de plek ernaast is.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef letterdief het volgende:
Ik ga in zo'n situatie ook bij het raam zitten omdat ik dat prettiger vind. Ten eerste kun je dan naar buiten kijken en ten tweede stoten de langs lopende mensen niet tegen je aan
eindbaas alert
gr gr
pi_63816329
ik leg daarom altijd mn tas aan de overkant neer ipv naast me
pi_63816359
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik leg daarom altijd mn tas aan de overkant neer ipv naast me
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren ( ) in de trein, of als ik bijvoorbeeld een krantje of boekje uit mijn tas wil halen.

verder is het natuurlijk niet erg relaxed als er dan iemand op de groene stoel gaat zitten, want dan zit hij naast mijn tas. dit is meer een principe probleem overigens.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
oja en als ik mijn laptop bij mij heb is het iets safer om die laptop vlak onder mijn arm te hebben
gr gr
pi_63816379
Wees blij dat niemand naast je kwam zitten! MAN DAT IS KUT ZEG. GODVERDOMME DAN WIL JE TOCH GEWOON KEIHARD DOOOOOOD HE JA TOCH NIET DAN GODVER
Hertogin: Ik ben nog altijd de Hertogin van Malfi.
Bosola: Daarom slaapt u zo slecht...
  zondag 7 december 2008 @ 01:02:18 #52
236335 neen
schone schijn
pi_63816427
Terechte klacht.
het lijkt niet wat het is
  zondag 7 december 2008 @ 02:08:21 #53
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_63817464
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Het probleem is niet dat ik een hekel heb aan mensen op zich, maar het probleem is dat ze mijn beenruimte innemen terwijl ze hun eigen beenruimte ook verkloten en er genoeg ruimte op de plek ernaast is.
Sommige mensen hechten meer waarde aan een mooi uitzicht dan aan hun beenruimte . Als jij nu meer waarde hecht aan je beenruimte dan aan het uitzicht, dan verplaats jij je toch naar de plaats naast je? Probleem alweer opgelost.
pi_63817500
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:02 schreef neen het volgende:
Terechte klacht.
Hallo angsthaasje
  zondag 7 december 2008 @ 02:17:02 #55
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_63817582
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef reetveter het volgende:
Autist!
Inderdaad.
Wat een kankerklacht.
...
  zondag 7 december 2008 @ 02:22:53 #56
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_63817654
quote:
Haha, ik vraag me dus vaak af wat de beste houding/bezigheid moet zijn, zodat mensen naast je gaan zitten of juist niet.
Dat laatste kan ik verzinnen...
  zondag 7 december 2008 @ 02:43:39 #57
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63817861
Dat ze tegenover me gaan zitten vind ik niet zo erg, maar als ze met zijn tweeën zijn kan het vervelend worden. Het gros gaat netjes naast elkaar zitten, maar je hebt er ook aspergertjes bijzitten die jou gaan insluiten. Dus als jij op de rode stoel zit, gaan zij op de zwarte en roze stoel zitten.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63817890
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.
Het probleem zit hem in het feit dat het mij mijn beenruimte kost, en ik heb niet de kortste benen, dus dan zit ik opgekropt.
Ohhh, ik dacht heel even dat jij dus de kortste benen van de wereld had! Denk al!!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_63818207
Ik ben het wel met TS eens. Al was het nieteens om de beenruimte, dan is het wel dat je dan bewust moet kiezen zo'n persoon wel aan te kijken, of uit het raam gaat staren.
pi_63820837
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:08 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Sommige mensen hechten meer waarde aan een mooi uitzicht dan aan hun beenruimte . Als jij nu meer waarde hecht aan je beenruimte dan aan het uitzicht, dan verplaats jij je toch naar de plaats naast je? Probleem alweer opgelost.
dat is idd een optie
daar zal ik de volgende keer over nadenken.
gr gr
  zondag 7 december 2008 @ 12:21:31 #61
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63821105
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:

[ afbeelding ]

Ik zit op de met rood aangegeven stoel. Ik plaats mijn tas op de met zwart aangegeven stoel. Ik zit dus aan het (met blauw aangegeven) raam. De overige 2 stoelen zijn vrij.

Als er dan nog iemand bij komt zitten verwacht ik dat hij op de met groen aangegeven stoel gaan zitten, dat doe ik ten minste altijd. Echter gaan er soms ook mensen op de met roze aangegeven stoel zitten en dat is gay want dat kost mij mijn beenruimte.

Klacht: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein en dan mijn beenruimte innemen, terwijl de stoel ernaast vrij is.
Tja, in een trein kun je wel eens hebben dat mensen tegenover je gaan zitten. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet met de trein reizen. Voor elk probleem een oplossing!
pi_63821194
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:21 schreef Konijntjes het volgende:

[..]

Tja, in een trein kun je wel eens hebben dat mensen tegenover je gaan zitten. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet met de trein reizen. Voor elk probleem een oplossing!
Tja, als je op een forum zit kun je wel eens hebben dat je eerst moet lezen voordat je iets post. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet op een forum gaan zitten. Voor elk probleem een oplossing!
gr gr
pi_63821374
Je kunt ook gaan staan voortaan, heb je beenruimte genoeg
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 7 december 2008 @ 12:42:13 #64
158452 IQM
I am the one
pi_63821479
Ga zelf dan aan de niet-raamkant zitten.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 7 december 2008 @ 12:51:14 #65
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_63821675
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is een strategie die ik eerder veel toepaste Heel agressief recht voor je uitkijken, net alsof je klaar bent om iemand te vermoorden.

Toen ik eerste klas ging reizen ging ik in de stiltecoupe middenin zitten en me heel breed maken en al mn spullen verdelen over de plekken naast me. Mensen werpen 1 blik naar binnen en gaan dan automatisch toch maar even de tweede stiltecoupe uitchecken

Het is me serieus nog gebeurd laatst dat Youp van 't Hek bij me in de stiltecoupe wilde gaan zitten, maar dus toch maar in de andere coupe ging zitten omdat ik zo asociaal veel ruimte in nam

Ik lach nu wel, maar ik vond t op zich wel jammer. Had wel even met Youp willen praten
Mag ik je aanraken man?! Jij bent zo fucking stoer!!!

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  zondag 7 december 2008 @ 13:20:31 #66
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_63822316
Mensen die met de trein gaan.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_63822399
Net als mannen die naast je komen pissen als de drie urinoirs daarnaast nog gewoon vrij zijn. Zo verschrikkelijk gayhomosexual.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_63822419
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:20 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die met de trein gaan.
Drie kwartier in een file staan is idd veel comfortabeler.
pi_63823418
ts heeft het er maar moeilijk mee
pi_63823555
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:51 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken man?! Jij bent zo fucking stoer!!!

Fok... korreltje zout enzo...
  zondag 7 december 2008 @ 14:20:32 #71
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_63823564
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Drie kwartier in een file staan is idd veel comfortabeler.
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_63823818
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.
Nouja, dat is mijn alternatief tussen Gouda en Den Haag. Of een half uurtje in de trein, of drie kwartier (of langer) in de file. Dan toch maar even een boekje lezen of met je iPhone spelen.
pi_63824204
quote:

Hehe.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 7 december 2008 @ 15:09:00 #74
154880 Bolter
Awesomeness
pi_63824610
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nouja, dat is mijn alternatief tussen Gouda en Den Haag. Of een half uurtje in de trein, of drie kwartier (of langer) in de file. Dan toch maar even een boekje lezen of met je iPhone spelen.
Zolang je 't geluid maar uitzet. Laatst zo'n Chicka in de trein die een nieuwe ringtone ging uitzoeken op de bracke vrijdagmorgen, oftewel ze één voor één afspelen, tis dat ik zo'n watje ben anders had ik er wat van gezegd!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_63824769
Dit topic komt mij bekend voor. De OP en paint ook. Weet je zeker dat je niet een oud topic opnieuw hebt gepost?
Cool story, Hansel.
pi_63824978
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit topic komt mij bekend voor. De OP en paint ook. Weet je zeker dat je niet een oud topic opnieuw hebt gepost?
nee ik heb zelfs nog vet veel moeite gedaan om die paint op mijn laptop te maken met mijn touchpad
gr gr
pi_63825233
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:09 schreef Bolter het volgende:

[..]

Zolang je 't geluid maar uitzet. Laatst zo'n Chicka in de trein die een nieuwe ringtone ging uitzoeken op de bracke vrijdagmorgen, oftewel ze één voor één afspelen, tis dat ik zo'n watje ben anders had ik er wat van gezegd!
Ik heb er wel eens wat van gezegd toen iemand naast me aan de overkant met z'n PDA het journaal ging kijken zonder koptelefoon.

Het verbaast me sowieso dat er om 8 uur 's ochtends drie vrouwen in één treinstel zitten te bellen. Om ACHT uur 's ochtends!! Dan ben ik nog maar net wakker.
pi_63825273
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

nee ik heb zelfs nog vet veel moeite gedaan om die paint op mijn laptop te maken met mijn touchpad
Oke dan is het goed. Dit was het topic trouwens (inc. paint).
Cool story, Hansel.
pi_63825294
Maakt mij geen drol uit zolang ik maar achteruit kan zitten .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_63825315
Over de stoel wrijven en die persoon sexy aankijken werkt goed als je wil dat er niemand naast of tegenover je gaat zitten.
pi_63825485
Bij mij gaan er trouwens altijd mensen zitten die 100 kilo te zwaar zijn.
pi_63826992
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef sizzler het volgende:
Bij mij gaan er trouwens altijd mensen zitten die 100 kilo te zwaar zijn.
soort zoekt soort
pi_63830941
Dit moet een grap zijn .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_63833675
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:47 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

soort zoekt soort
Eerder het tegenovergestelde
  zondag 7 december 2008 @ 21:25:08 #85
237589 Buiksnor
Jeuken dat het doet
pi_63833925
Ze moeten al die ov'ers gewoon in een laadruim stouwen, verwende figuren.
Zoek het uit
  zondag 7 december 2008 @ 21:25:18 #86
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63833942
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Tja, als je op een forum zit kun je wel eens hebben dat je eerst moet lezen voordat je iets post. Als je daar echt bang voor bent, kun je beter niet op een forum gaan zitten. Voor elk probleem een oplossing!
Gelukkig maar dat ik niet bang ben voor de dingen die ik laat.
pi_63834013
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63834055
Weet je wat ook heel raar is en ook wel eng, is als je in een vrijwel lege coupé zit (komt een heeeeeel enkele keer voor) er iemand dan toch tegenover je gaat zitten en je gaat zitten aan staren.

Ik heb het in een maand 2 keer gehad en ik ben toch maar opgestaan en ben een heel stuk verderop in de trein in een andere coupé gaan zitten.
Het voelt nl. niet prettig. Het is vrij normaal dat eigenlijk eerst alle vier stoelen worden opgevuld met 1 persoon en daarna gaan mensen pas bij iemand anders zitten.

Die beenruimte is sowieso een probleem hoor in de trein. Met name in die sprinter. Ik krijg heel snel kramp in mijn knie en moet dus af en toe mijn been strekken. Ik zoek dus zoveel mogelijk naar plaatsen waar er niemand tegenover je zit.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 7 december 2008 @ 21:30:40 #89
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63834132
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Injetta het volgende:

Het voelt nl. niet prettig. Het is vrij normaal dat eigenlijk eerst alle vier stoelen worden opgevuld met 1 persoon en daarna gaan mensen pas bij iemand anders zitten.
Alleen al om die reden is het geweldig om in een leeg treinstel tegenover iemand te gaan zitten. Mensen gaan zich dan opeens ongemakkelijk voelen.
  zondag 7 december 2008 @ 21:43:37 #90
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63834538
quote:
Je moet ze natuurlijk wel uitnodigend aankijken faler. Een beetje autistisch voor je uit staren, helpt natuurlijk niet.
  zondag 7 december 2008 @ 22:33:55 #91
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_63836405
Aso's die in een drukke trein 3 stoelen bezet houden met hun tasje en hun poten
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_63836996
Naast of tegenover je gaan zitten, da's niets. Pas als ze half op je gaan zitten wordt het problematisch, dan roep ik meestal iets van "ja , hallo, kijk even uit!".
En dan heb je er altijd een paar tussen die vrolijk "goedemorgen" terugroepen
pi_63837090
Gewoon 1ste klas reizen. Daar heb je van die lekkere ruime stoelen voor een persoon en daarnaast is het daar altijd zo lekker rustig dat er toch nooit iemand tegenover je of naast je komt zitten.
pi_63837200
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_63837860
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:43 schreef Rikketik het volgende:
Dat ze tegenover me gaan zitten vind ik niet zo erg, maar als ze met zijn tweeën zijn kan het vervelend worden. Het gros gaat netjes naast elkaar zitten, maar je hebt er ook aspergertjes bijzitten die jou gaan insluiten. Dus als jij op de rode stoel zit, gaan zij op de zwarte en roze stoel zitten.
Dus iemand anders heeft het syndroom van Asperger omdat zij op sociaal gebied gekke enge onverwachte dingen doen die niet in je systeempje zitten?

Ach lieverd toch.
pi_63837973
quote:
Ik heb het in een maand 2 keer gehad en ik ben toch maar opgestaan en ben een heel stuk verderop in de trein in een andere coupé gaan zitten.
Ik weet het, ik was meegelopen toen je ging verzitten. Weet je nog dat je wakker werd met zo'n nat gevoel in je hals?
  zondag 7 december 2008 @ 23:28:40 #97
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63838329
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dus iemand anders heeft het syndroom van Asperger omdat zij op sociaal gebied gekke enge onverwachte dingen doen die niet in je systeempje zitten?

Ach lieverd toch.
Ach gut, iemand valt over een woordje.

Ik heb er absoluut geen problemen mee om naast iemand te zitten. Als ik in mijn eentje aan het raam zit en er komen drie personen bij mij zitten; geen probleem. Maar als ze met zijn tweeën zijn, kunnen ze toch naast elkaar gaan zitten? Kunnen zij praten zonder dat ik er last van heb en kan ik opstaan zonder dat zij er last van hebben. Zijn wij alle drie blij.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 8 december 2008 @ 00:49:47 #98
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63840360
Of dat je de bank tegenover je vol gooit met je jassen en tassen en als er mensen aankomen heel vet met je meissie gaat zitten tongen...works every time...
  maandag 8 december 2008 @ 01:06:25 #99
232479 LesGrossman
Geeeeeeee Fiiiiiive
pi_63840641
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Openbaar Vervoer.
hahhahahaha!

Ik heb alleen weleens hetzelfde in mijn gulfstream. Terechte klacht!
Heb jij er ook een
Model, bj.?
Get Low!
pi_63881933
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dan was je klacht wel anders geweest. Mijn benen eindigen in de koplopers op pakweg 5 centimeter van waar de volgende stoel begint. Dat past simpelweg dus niet. Toch zijn er mensen zo brutaal om te vragen of je je benen even in kan trekken.

"gogo gadget legs!". Nee, vandaag niet.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63882692
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dan was je klacht wel anders geweest. Mijn benen eindigen in de koplopers op pakweg 5 centimeter van waar de volgende stoel begint. Dat past simpelweg dus niet. Toch zijn er mensen zo brutaal om te vragen of je je benen even in kan trekken.

ik zit nooit in koplopers, alleen in kwaliteits treinen
gr gr
pi_63882746
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

ik zit nooit in koplopers, alleen in kwaliteits treinen
In koplopers heb ik de meeste beenruimte van al het NS materieel
pi_63882768
quote:
Op maandag 8 december 2008 01:06 schreef LesGrossman het volgende:

[..]

Heb jij er ook een
Model, bj.?

G550

Kredietcrisis.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:10:25 #104
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_63883015
quote:
Weet je wat ook heel raar is en ook wel eng, is als je in een vrijwel lege coupé zit (komt een heeeeeel enkele keer voor) er iemand dan toch tegenover je gaat zitten en je gaat zitten aan staren.

Misschien ben je wel een lekker wijf?
dan is het gebeurde perfect te verklaren.
pi_63883215
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In koplopers heb ik de meeste beenruimte van al het NS materieel
Als je een dubbeldekker hebt zonder dat er iemand tegenover je zit heb je nog veel meer beenruimte.
gr gr
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:41:36 #106
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63883795
in de 1ste klasse van de hispeed naar brussel is er nog meer beenruimte.

moet íe wel rijden natuurlijk
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:56:24 #107
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_63884178
treinen is voor paupers
pi_63884832
Ik ga bijna nooit met de trein, laatst soortgelijke situatie gehad, maar toen kwam er een redelijk aantrekkelijk meisje tegenover zitten (rustig breezertype). Toen ging ze bellen: het gesprek ging over verkering: ik gaf m nog een kans, ik gaf m nog een kans, maar nu heb ik het uitgemaakt.

Dan is het leuk
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:24:39 #109
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63884921
een troostende schouder en een begripvolle kus zijn dan snel aangeboden
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:25:13 #110
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_63884933
Hoe ziet een breezertype er trouwens uit?
pi_63884990
is dit autistien topque weer terug
pi_63885673
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen

Ho, wacht, je betaald voor het vervoer, niet voor een zitplaats!
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 december 2008 @ 19:14:23 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_63886207
Ik liep ooit achter een bloedmooi wijf met een ultra kort rokje op een perron.

Toen ze in de trein stapte ging ik daar maar achteraan. Toevallig was de plaats vrij recht voor haar kruis.

Ze droeg een zwart slipje.

Kon net niet zien of het een string was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:23:44 #114
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_63886484
Eens met TS, komt vaak voor in de trein.
En dan kijk je ze aan, en dan kijken hun je weer aan van: Wat?
pi_63886495
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G550

Kredietcrisis.
Player! Player!
pi_63917109
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Nielsch het volgende:
Gewoon 1ste klas reizen. Daar heb je van die lekkere ruime stoelen voor een persoon en daarnaast is het daar altijd zo lekker rustig dat er toch nooit iemand tegenover je of naast je komt zitten.
Ik reis vrijwel altijd eerste klas omdat ik met een walgelijk veel te drukke sprinter heen en weer moet. Dat is een soort van veevervoer. De stoelen staan zo dicht bij elkaar als in een vliegtuig. Het is vaak staan.
De eerste klas is dan nodig om in ieder geval niet als haringen in een ton een half uur te hoeven staan.... De eerste klas in de sprinter heeft net zulke belabberde stoelen en ze staan ongeveer een centimeter verder uit elkaar. En dan heb je het gehad en daar betaal dus extra voor.

Ik haat die trein!!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_63918424
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Als je een dubbeldekker hebt zonder dat er iemand tegenover je zit heb je nog veel meer beenruimte.
Het hele probleem is juist dat mensen denken dat ze tegenover je kunnen zitten, terwijl dat dus niet gaat.
pi_63985021
In de sprinter en nog een soort trein hebben ze rijen stoelen gewoon achter elkaar. Maar die staan dan zo dicht op elkaar dat je je daar nogal opgesloten voelt en met een beetje lange benen zit je finaal opgevouwen. .....

Raar he, dat het OV niet zo populair is????
pi_63985638
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:21 schreef Injetta het volgende:
In de sprinter en nog een soort trein hebben ze rijen stoelen gewoon achter elkaar. Maar die staan dan zo dicht op elkaar dat je je daar nogal opgesloten voelt en met een beetje lange benen zit je finaal opgevouwen. .....

Raar he, dat het OV niet zo populair is????
Ik heb totaal geen hekel aan de trein en het OV. Ik vind de trein juist relaxed.
gr gr
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:32:27 #120
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_63986321
Mensen die hun tas op een stoel leggen als het druk is. Gewoon eraf smijten dat vod
pi_63991074
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen hekel aan de trein en het OV. Ik vind de trein juist relaxed.
Ik reis nu 8 jaar dagelijks met de trein.
Tot die nieuwe dienstregeling van 2 jaar terug, ging het prima.
Comfortabele trein, altijd plaats om te zitten. Stopte maar 3 keer....

Nu is het een stoprein geworden. Een Sprinter.. Tig keer zo druk. Gewoon veevervoer......
Is vaker te laat dan op tijd. Eigenlijk kun je er al standaard 8 tot 10 minuten bij optellen. Je moet dus vaak staan. Het is benauwd zitten. Je zit letterlijk bij je buurman op schoot. Hij stopt nu 6 keer!!!

En dan houden ze dus steeds van die onderzoeken...... buiten de spitsuren!! Dus dan is die trein niet vol.
Als we als haringen in een ton staan, is er geen hond die eens een keer komt turven hoeveel mensen er zijn.

Daarnaast heb ik nu al wekenlang gelazer met de metro in Amsterdam. Die komt voortdurend niet opdagen......

Ik moet met de metro een ritje van 6 minuten voor de trein. Ik trek er al een half uur voor uit en nog heb ik nu al meerdere keren mijn trein gemist: bam half uur vertraging.
En bij het GVB hebben ze nog noooooooit gehoord van klanten informeren.
Ze hebben van die borden waarop de vertrektijd staat....
Zodra er iets mis is met de metro, geven ze geen tijd meer! Met andere woorden, juist op de momenten dat die informatie van belang is, geven ze hem niet. OP het bord alleen maar de vaste vertrektijden zetten, is stom. Dat kunnen we wel op die dienstregelingsborden zien.

Af en toe moet ik naar Groningen of het Zuiden en dan zit je in een lekkere trein. Je kunt lekker zitten en lezen. Dan vind ik het ook prima hoor.

Maar ik zit gewoon op een aggenebbes traject en ondanks een stroom van klachten gebeurt er niks!!!
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:23:45 #122
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_63992233
je zou kunnen proberen om bij elke opstap kokhalsneigingen te maken, dan gaat er vast niemand naast je zitten
Please, make yourself uncomfortable.
pi_63997508
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:23 schreef bodylotion het volgende:
je zou kunnen proberen om bij elke opstap kokhalsneigingen te maken, dan gaat er vast niemand naast je zitten
Goeie tip....
  zondag 14 december 2008 @ 00:07:20 #124
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_63997537
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
Bazentopic
Dan heb je niet boos genoeg gekeken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64005084
De trein is volgens mij het meest voorkomende onderwerp in klaagbaak..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 14 december 2008 @ 14:14:38 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64005759
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Alsof Youp met jou zou willen praten .

Bovendien zat je in een stiltecoupé.

En OV is voor het plebs.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64005939
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem, niet dat van die andere mensen. Ga maar op het balkon staan of zo.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 14 december 2008 @ 14:23:31 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_64005991
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Bovendien zat je in een stiltecoupé.

En OV is voor het plebs.
Youp ging zeker met de trein omdat ie z'n rijbewijs kwijt was?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zondag 14 december 2008 @ 18:48:25 #129
237978 TommyKnocker54
The harder styles...
pi_64011359
quote:

[ afbeelding ]

Tip: zet je tas op de stoel tegenover je, geen last van irritante treingangers die beenruimte beperken
Druk, druk, druk, nou als je het echt druk hebt zeg je dat geen 3x.
  zondag 14 december 2008 @ 18:50:28 #130
237978 TommyKnocker54
The harder styles...
pi_64011385
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Youp ging zeker met de trein omdat ie z'n rijbewijs kwijt was?
Haha Youp heeft geen rijbewijs lekkere bijdehand
Druk, druk, druk, nou als je het echt druk hebt zeg je dat geen 3x.
pi_64011424
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Laat het woord Ajax vallen en hij praat wel Kon horen dat hij een half uur lang over Ajax praatte in de coupe ernaast.

Ajax
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:25:55 #132
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73342825
quote:

[ afbeelding ]

Feyenoord Rotterdam
pi_73342852
misschien had je je tas niet op die stoel moeten zetten, dan is het wat uitnodigender om daar te gaan zitten in plaats van tegenover je
Ja doei.
pi_73343101
Doe ik ook altijd, en dan voetjevrijen.
pi_73343337
Wees blij dat ze niet naast je gaan zitten als er geen andere "prive"-plekken meer zijn, dat doen ze bij mij omdat ik meestal vooruit wil rijden en niet achteruit, en zo denken die anderen ook.
En daarna is er wel plaats ergens anders, en zit je daar met zijn tweeen intiem met een lege bank tegenover je terwijl er andere plekken vrij zijn, en dan voelt degene die erbij is gaan zitten zichzelf opgelaten, omdat hij of zij niet meer naar een andere plek durft te lopen.
Zooooh dom.
pi_73343384
quote:

[ afbeelding ]

TS = een man en heeft een TAS
pi_73344755
Als TS nou gewoon op de stoel bij het raam gaat zitten, gegarandeerd dat degene tegenover je dan wél op de groene stoel gaat zitten.
Ook weer opgelost.
pi_73346635
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Als TS nou gewoon op de stoel bij het raam gaat zitten, gegarandeerd dat degene tegenover je dan wél op de groene stoel gaat zitten.
Ook weer opgelost.
Begrijpend lezen is moeilijk
pi_73349667
Weet je wat irritant is in de trein:
Het is druk in de trein, alle raamplaatsen zijn bezet. Ik stap naar binnen en zoek om een zitplaatsje. Ik loop door de trein, loopt naar een plek waar iemand zijn tas heeft neergezet.; ik blijf staan naast die plek en zoek oogcontact met de eigenaar van de tas.
De persoon kijkt mij vragend aan. Verwacht ie dan van mij of ik aan hem ga vragen om dat ding van de stoel af te halen ofzo? Dat doe je toch sowieso als het druk is?
HAAL GVD%$@@&^ DIE TAS VAN DIE STOEL AF DOMME KNEUS OF IK GA EROP ZITTEN
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_73349789
Goed topic
gr gr
pi_73349850
quote:

[ afbeelding ]

Baas boven baas!
pi_73349932
Irritant is pas als mensen die op de plek naast je, waar mijn tas ligt, willen zitten en gewoon naast je blijven staan en oogcontact zoeken maar niks zeggen. ik kan geen gedachten lezen he.
Turn the world into your dance floor.
pi_73349996
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef norich het volgende:
Irritant is pas als mensen die op de plek naast je, waar mijn tas ligt, willen zitten en gewoon naast je blijven staan en oogcontact zoeken maar niks zeggen. ik kan geen gedachten lezen he.
Arme meid, helemaal gefrustreerd dat niemand in je decolleté wil kijken...
pi_73350016
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:53 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Arme meid, helemaal gefrustreerd dat niemand in je decolleté wil kijken...
Ja echt 1 en al frustratie
Turn the world into your dance floor.
pi_73350027
Nederland is in het buitenland trouwens bekend als het land waar mensen de meeste moeite doen om in de trein zo ver mogelijk van elkaar vandaan te zitten.
pi_73350092
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:58 schreef john_ven24 het volgende:
Nederland is in het buitenland trouwens bekend als het land waar mensen de meeste moeite doen om in de trein zo ver mogelijk van elkaar vandaan te zitten.
Nou, ik heb er nog nooit iemand in het buitenland over gehoord anders.
pi_73350133
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Nou, ik heb er nog nooit iemand in het buitenland over gehoord anders.
Ik hoor het zovaak. In elke tv-serie hebben ze het erover en het komt daar dagelijks op het nieuws.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 4 oktober 2009 @ 09:28:45 #148
179992 Mopst3r
Believe...
pi_73351486
Hmmn en dan zo lekker kniecontact met de medreiziger tegenover je....
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zondag 4 oktober 2009 @ 10:33:12 #149
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_73351979
Haha, wat een terechte klacht, ik haat dat ook
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_73352607
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:48 schreef elplato het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is moeilijk

In mn hoofd zat het raam aan de andere kant
pi_73352975
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73376005
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:46 schreef norich het volgende:
dat doe ik dan ook niet, gewoon tas weg pleuren zodat ik kan zitten
pi_73376313
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens wat van gezegd toen iemand naast me aan de overkant met z'n PDA het journaal ging kijken zonder koptelefoon.

Het verbaast me sowieso dat er om 8 uur 's ochtends drie vrouwen in één treinstel zitten te bellen. Om ACHT uur 's ochtends!! Dan ben ik nog maar net wakker.
laatst echt een aso in de trein, hij was echt vol, Den Haag-Rotterdam intercity en er was nog 1 plaats leeg bij het raam. Maar daarnaast zat die aso te werken aan zijn laptop, nou ja te werken, net doen alsof met kkoptelefoon op.
  maandag 5 oktober 2009 @ 01:53:44 #154
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_73382238
Ga uitgebreid boterhammen smeren met strooikaas, gegarandeerd dat er niemand naast / tegenover je blijft zitten.
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:33:46 #155
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_73398725
Bij de deur is er altijd wel een plekje waar 2 stoelen naast elkaar staan, zonder stoelen ertegenover. Daar zit ik dan altijd aan de kant van het pad, zodat er niemand naast komt.
Oh really?
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:56:46 #156
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73399481
quote:

[ afbeelding ]

Ik ben beter dan jou en een mooie meid verdient de mooiste plek om mooi naar buiten te kijken. Trouwens je tas was echt te lelijk, echt een nichtentas
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73402009
OV

[ Bericht 86% gewijzigd door draaijer op 05-10-2009 20:11:43 ]
pi_73402787
mooie vrouwen tegen over je
pi_73402858
Nee toch! Ging hij/zij ook praten tegen je!?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_73402964
Rot op met die tas! Naar boven met dat ding!
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_73404491
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ga uitgebreid boterhammen smeren met strooikaas, gegarandeerd dat er niemand naast / tegenover je blijft zitten.
[ afbeelding ]
Ook leuk - als er iemand komt zitten die smorgens voor 9 uur aan een haring gaat zitten. Mét uitjes.
Waarschijnlijk keek ik heel verbaasd, want hij vroeg nog of ik ook een stukje mee wilde knabbelen.
Ehm nee, het is nog niet eens 9 uur...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')