abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63809760
Eerst een situatie schets:

Ik zit op de met rood aangegeven stoel. Ik plaats mijn tas op de met zwart aangegeven stoel. Ik zit dus aan het (met blauw aangegeven) raam. De overige 2 stoelen zijn vrij.

Als er dan nog iemand bij komt zitten verwacht ik dat hij op de met groen aangegeven stoel gaan zitten, dat doe ik ten minste altijd. Echter gaan er soms ook mensen op de met roze aangegeven stoel zitten en dat is gay want dat kost mij mijn beenruimte.

Klacht: Mensen die tegenover je gaan zitten in de trein en dan mijn beenruimte innemen, terwijl de stoel ernaast vrij is.
gr gr
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:46:40 #2
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_63809783
Autist!
I never workout
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:47:16 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63809791
Inderdaad irritant.. Moet je je voeten weer van die stoel halen enzo
pi_63809792
Dat doe ik dus altijd expres om zo TS te pwnen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63809808
Maar raamplaats is baas.
Ja toch!?
pi_63809824
Ik vond dat alleen maar erg als het geen lekker wijf was, toen ik nog treinde.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:49:41 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63809838
Wat een ellende. Hoe halen mensen het toch in hun hoofd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63809844
Openbaar Vervoer.
hahhahahaha!

Ik heb alleen weleens hetzelfde in mijn gulfstream. Terechte klacht!
pi_63809878
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef reetveter het volgende:
Autist!
Het probleem is niet dat er mensen bij komen zitten, desnoods willen ze naast mij zitten. Dat heb ik liever.
Het probleem zit hem in het feit dat het mij mijn beenruimte kost, en ik heb niet de kortste benen, dus dan zit ik opgekropt.
gr gr
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:51:19 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63809885
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63809889
ze je tas dan tegenover je ipv naast je
You dream it, I live it.
pi_63809910
Eens!!

Gelukkig ga ik al een jaar of 2 (bijna) nooit meer met het O.V.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_63809932
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Als een groepje meisjes de trein binnenkomt zet ik mijn tas altijd vlug op grond. En dan kiezen ze nog vaak voor een andere plek
hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
gr gr
pi_63809934
Ok laten we het zo doen

Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
pi_63809947
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Meddo het volgende:
Opgelost
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:54:46 #16
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63809970
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

hehe zo'n gedachte heb ik ook wel eens in de bus
Ik doe het eigenlijk ook in de bus, maar verving bus door trein om pimper over te komen.
pi_63809973
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Stephan123 het volgende:
Ok laten we het zo doen

Ik ben die roze die binnenkomt en er zit iemand met zijn vuile schoenen op die stoel (en 3 plekken inneemt) Vind ik gewoon asociaal, je hebt voor 1 stoel betaald, niet 3
ik heb nergens voor betaald
gr gr
pi_63810008
quote:
dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren ( ) in de trein, of als ik bijvoorbeeld een krantje of boekje uit mijn tas wil halen.

verder is het natuurlijk niet erg relaxed als er dan iemand op de groene stoel gaat zitten, want dan zit hij naast mijn tas. dit is meer een principe probleem overigens.
gr gr
pi_63810025
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:55 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

ik heb nergens voor betaald
Dan vind je ik je een idioot en vind ikzelf dat die persoon gewoon lekker al die stoelen mocht nemen en als eerste die stoel te nemen waar je met je dikke kont op zat
pi_63810048
oja en als ik mijn laptop bij mij heb is het iets safer om die laptop vlak onder mijn arm te hebben
gr gr
pi_63810085
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:00:46 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63810124
Gewoon je voeten op die stoel tegenover je leggen, dan wordt de kans al kleiner dat mensen er op gaan zitten
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:01:30 #23
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63810145
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:59 schreef Mendeljev het volgende:
Je hebt ook nog het type mensen dat dan naast je gaat zitten!
Terwijl de rest van de coupé volledig leeg is.
pi_63810380
Ik heb daar ook zo'n hekel aan, ook omdat ik nogal lang ben.

Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet??? ". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen ".

Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen

Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_63810429
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

Laatst zat ik in de trein en zat op rood. Zwart en groen waren ook bezet. Omdat het best druk was kwamen er mensen die dan vragen of ze op rose mogen zitten. Aangezien ik lange benen heb en een schijthekel heb aan opgepropt in de trein zitten met lelijke mensen, zei ik elke keer dat die roze plek bezet was. Toen de trein ging rijden zei een wat oudere muts/bejaarde, die in het bankje naast ons zat, hardop tegen haar man "die plek was toch bezet??? ". Toen keek ik opzij naar waar zij zaten en zei heel stoer "ja, bezet voor mijn lange benen ".

Toen begon dat wijf serieus waar hardop "ASOCIAAL, ASOCIAAL, ASOCIAAL!!!" te schreeuwen

Ik heb toen heel nonchalant mn duim opgestoken en ben weer heel cool voor me uit gaan kijken, genietend van de beenruimte die ik had.

Kankerstoer
pi_63810471
quote:

Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:15:30 #27
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63810511
quote:

Mensen, we hebben een BAAS in ons midden!
pi_63810524
quote:

[ afbeelding ]

Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.

Überhaupt mensen die in de spits geloven dat er bezette plekken zijn.

Wel een strakke actie op zich.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_63810566
Spoorknorrentopic!
Befkoning de eerste.
pi_63810581

De TS is zeker ook iemand die zijn tas op de stoel naast hem zet en als er dan iemand aan komt lopen die net is opgestapt net doet alsof hij deze persoon niet ziet in de hoop dat hij niet zijn tas van die stoel hoeft te halen?

TS, als andere mensen je zo irriteren, dan ga je toch lekker met een private vervoersmiddel?
pi_63810629
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Net alsof mensen als het druk is vragen of ze mogen zitten.

Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet het
pi_63810636
TS wordt er helemaal zenuwachtig van.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_63810653
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mn tas stond op de roze plek, vandaar dat mensen het vroegen. Ook kom ik uit het oosten en hier heb je nog van die sukkels die dingen vriendelijk vragen. Ongelooflijk, ik weet het
Hehe, dat verklaart een hoop.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_63810726
Paar jaartjes terug had ik dezelfde situatie, ging er zo'n vent tegenover mij zitten.

Aangezien het een uurtje of 23:00u was en ik gaar was zat ik met m'n ogen zicht, voel ik op gegeven moment iets op mijn knie, doe ik m'n ogen open, zit die gast mij strak aan te kijken en heeft hij zijn hand op m'n knie.

Was zo verbijsterd dat ik gelijk opstond en iets als "wtf ?!?!?" zei en wegliep.
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:24:26 #35
168255 J.Herrer
pi_63810811
quote:
Dan gaan ze naast je zitten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:27:34 #36
168255 J.Herrer
pi_63810904
quote:

Oh man, als ik die ouwe was had ik je gewoon door het raam gesmeten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_63810922
Oh oh oh wat een dilemma's in het leven van de TS.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63811027
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Ga weg
pi_63811072
Ik wil ook graag bij het raampje zitten, dus ik zou ook op roze gaan zitten.

Wat een ander vind, boeit me in dit geval eigenlijk niet zo
pi_63811091
Ik ga in zo'n situatie ook bij het raam zitten omdat ik dat prettiger vind. Ten eerste kun je dan naar buiten kijken en ten tweede stoten de langs lopende mensen niet tegen je aan
pi_63811193
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
Bazentopic
Oogcontact is trouwens funest als je alleen wil zitten, zodra mensen zien dat je ze aankijkt denken ze dat de kust veilig is en gaan ze bij je zitten
Dat is een strategie die ik eerder veel toepaste Heel agressief recht voor je uitkijken, net alsof je klaar bent om iemand te vermoorden.

Toen ik eerste klas ging reizen ging ik in de stiltecoupe middenin zitten en me heel breed maken en al mn spullen verdelen over de plekken naast me. Mensen werpen 1 blik naar binnen en gaan dan automatisch toch maar even de tweede stiltecoupe uitchecken

Het is me serieus nog gebeurd laatst dat Youp van 't Hek bij me in de stiltecoupe wilde gaan zitten, maar dus toch maar in de andere coupe ging zitten omdat ik zo asociaal veel ruimte in nam

Ik lach nu wel, maar ik vond t op zich wel jammer. Had wel even met Youp willen praten
pi_63815651
Je hebt ook mensen die (in een 4 zits hoekje) perse naast je willen zitten omdat ze niet achteruit willen rijden! Fucking annoying!
pi_63815690
Ga dan dood of zo, in plaats van de maatschappij lastig te vallen door jouw aanwezigheid.
X
X
X
  zondag 7 december 2008 @ 00:32:21 #45
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63815937
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Kamphuys. het volgende:
Spoorknorrentopic!
Maar wel zonder huurschulden!
  zondag 7 december 2008 @ 00:32:40 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63815947
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef LoggedIn het volgende:
in de trein zitten is sowieso veel kutter dan in de auto
Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.
pi_63815977
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Maar in de auto zitten verhoogt je bloeddruk significant.
Je kan je beter irriteren aan de achterlijke maatregels van de overheid dan levensmoe worden van het lange wachten op een aansluiting die je 1,5 uur later op je bestemming brengt dan de auto.
pi_63816252
quote:

[ afbeelding ]

quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef servus_universitas het volgende:

De TS is zeker ook iemand die zijn tas op de stoel naast hem zet en als er dan iemand aan komt lopen die net is opgestapt net doet alsof hij deze persoon niet ziet in de hoop dat hij niet zijn tas van die stoel hoeft te halen?

TS, als andere mensen je zo irriteren, dan ga je toch lekker met een private vervoersmiddel?
Het probleem is niet dat ik een hekel heb aan mensen op zich, maar het probleem is dat ze mijn beenruimte innemen terwijl ze hun eigen beenruimte ook verkloten en er genoeg ruimte op de plek ernaast is.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:35 schreef letterdief het volgende:
Ik ga in zo'n situatie ook bij het raam zitten omdat ik dat prettiger vind. Ten eerste kun je dan naar buiten kijken en ten tweede stoten de langs lopende mensen niet tegen je aan
eindbaas alert
gr gr
pi_63816329
ik leg daarom altijd mn tas aan de overkant neer ipv naast me
pi_63816359
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik leg daarom altijd mn tas aan de overkant neer ipv naast me
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

dat is een optie, maar als mijn tas naast mij ligt is het makkelijker om er spullen uit te halen, als ik bijvoorbeeld ga studeren ( ) in de trein, of als ik bijvoorbeeld een krantje of boekje uit mijn tas wil halen.

verder is het natuurlijk niet erg relaxed als er dan iemand op de groene stoel gaat zitten, want dan zit hij naast mijn tas. dit is meer een principe probleem overigens.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
oja en als ik mijn laptop bij mij heb is het iets safer om die laptop vlak onder mijn arm te hebben
gr gr
pi_63816379
Wees blij dat niemand naast je kwam zitten! MAN DAT IS KUT ZEG. GODVERDOMME DAN WIL JE TOCH GEWOON KEIHARD DOOOOOOD HE JA TOCH NIET DAN GODVER
Hertogin: Ik ben nog altijd de Hertogin van Malfi.
Bosola: Daarom slaapt u zo slecht...
  zondag 7 december 2008 @ 01:02:18 #52
236335 neen
schone schijn
pi_63816427
Terechte klacht.
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')