SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je aangesproken, lelijke dertiger?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was jij die pannekoek die mij zo zat aan te staren met een smerige blik? Echt zo'n typisch pisventje met pukkeltjes dat meewarig kijkt naar elke dertiger die voorbij komt wandelen.
IK zit al bij het raam!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef tuxepux het volgende:
Misschien willen ze gewoon bij het raam zitten. Schuif dan zelf lekker naar het gangpad, als je zo nodig beenruimte moet. Of gooi je benen gewoon schuin naar voren, kan prima.
Tsja, het leven is niet eerlijk. Je mag kiezen tussen beenruimte of bij het raam zitten. Wees blij dat je uberhaupt kunt zitten...quote:
Dat is dan wel weer irritant. Vooral als ze stinken, of een gesprekje willen aanknopen over omleidingen of vertragingenquote:Subklacht: mensen die naast je gaan zitten in de bus, terwijl er ergens anders nog een onbenutte twee-zitter is.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh en voor al die mensen die roepen dat ik lelijk ben: Ik ben juist een gigantische junk (ook laatst in de Fancy gestaan als junk van de Maand!)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh en voor al die mensen die roepen dat ik lelijk ben: Ik ben juist een gigantische Hunk (ook laatst in de Fancy gestaan als Hunk van de Maand!)
De foto's hier plaatsen mag helaas niet, ivm contractuele verplichtingen tegenover Sanoma (uitgever Fancy).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |