SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je aangesproken, lelijke dertiger?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was jij die pannekoek die mij zo zat aan te staren met een smerige blik? Echt zo'n typisch pisventje met pukkeltjes dat meewarig kijkt naar elke dertiger die voorbij komt wandelen.
IK zit al bij het raam!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef tuxepux het volgende:
Misschien willen ze gewoon bij het raam zitten. Schuif dan zelf lekker naar het gangpad, als je zo nodig beenruimte moet. Of gooi je benen gewoon schuin naar voren, kan prima.
Tsja, het leven is niet eerlijk. Je mag kiezen tussen beenruimte of bij het raam zitten. Wees blij dat je uberhaupt kunt zitten...quote:
Dat is dan wel weer irritant. Vooral als ze stinken, of een gesprekje willen aanknopen over omleidingen of vertragingenquote:Subklacht: mensen die naast je gaan zitten in de bus, terwijl er ergens anders nog een onbenutte twee-zitter is.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh en voor al die mensen die roepen dat ik lelijk ben: Ik ben juist een gigantische junk (ook laatst in de Fancy gestaan als junk van de Maand!)
Oh en voor al die mensen die roepen dat ik lelijk ben: Ik ben juist een gigantische Hunk (ook laatst in de Fancy gestaan als Hunk van de Maand!)
De foto's hier plaatsen mag helaas niet, ivm contractuele verplichtingen tegenover Sanoma (uitgever Fancy).quote:
Dus als je keurig opgevoed bent durf je niet voor jezelf op te komen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Klacht 3: Niks van durven zeggen vanwege keurige opvoeding
Waar staat dat zwarte puntje voor naast dat rode kruisje?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ben jij nou een lelijke debiel? Bestudeer het volgende instructieplaatje dan goed:
[ afbeelding ]
En waarom is het woord 'reiziger' roze? TS is homo!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef Roi het volgende:
Waar staat dat zwarte puntje voor naast dat rode kruisje?
Oh en voor al die mensen die roepen dat ik lelijk ben: Ik ben juist een gigantische Hunk (ook laatst in de Fancy gestaan als Hunk van de Maand!)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De foto's hier plaatsen mag helaas niet, ivm contractuele verplichtingen tegenover Sanoma (uitgever Fancy).
Maar als je hem hebt liggen: ik was de Hunk van de Maand in de februari 2008 editie.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De foto's hier plaatsen mag helaas niet, ivm contractuele verplichtingen tegenover Sanoma (uitgever Fancy).
Toevallig heb ik m niet liggen nee. Bah wat jammer.quote:
Zonde, maar misschien heb je wel een vriendin die hem nog heeft liggen ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Toevallig heb ik m niet liggen nee. Bah wat jammer.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
soort zoekt soort...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef TNA het volgende:
Dan ga je ergens anders zitten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat heb ik daar toch een teringhekel aan! Zit je lekker languit in de trein uit het raam te kijken, komt er zo'n droeftoeter aan die ook wil zitten. Maar dan niet schuin tegenover je zodat je allebei lekker beenruimte hebt. Nee, RECHT tegenover je, zodat je de hele treinreis in die lelijke smoel (het zijn altijd van die lelijke middeljarige mannen met een stoppelbaardje) zit te kijken terwijl je benen langzaam verkrampen
Klacht 1: Met de trein moeten reizen
Klacht 2: Geen beenruimte hebben door lelijkerds
Klacht 3: Niks van durven zeggen vanwege keurige opvoeding
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Sorry, ik blijf volgende keer wel staan dan.
LOL dat is echt minder.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef SZRR het volgende:
moest laatst noodgedwongen tegenover een of andere hippiegast in de trein gaan zitten met BLOTE (!)stinkvoeten en lang onverzorgd hippiehaar.
[ afbeelding ]
waids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |