En vervolgens word ik dood gespamt met volders en troepquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb cadeautjes voor lieve kindertjes.![]()
Wie een verlaat Sint-cadeautje of een vervroegd kerstcadeautje wil kan me pm'en en zijn/haar adres doorgeven.
Helaas, dan gaat die goudstaaf aan jouw neus voorbij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
En vervolgens word ik dood gespamt met volders en troep
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, dan gaat die goudstaaf aan jouw neus voorbij.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
Wie een verlaat Sint-cadeautje of een vervroegd kerstcadeautje wil kan me pm'en en zijn/haar adres doorgeven.
Het lijkt me niet dat ze dat hier neer gaat zettenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?
He? Jij ging vandaag toch aan de Sinterklaas?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:42 schreef MaJo het volgende:
Oeh ik wil wel een cadeautje wyccieWat lief
Ik ga nu aan de surprise, ben er eindelijk uit wat ik ga maken
Dat moet natuurlijk een verrassing blijven. Verwacht geen Nintendo DS, gewoon iets kleins van vijf euro. Ik heb in ieder geval al iets voor Soempie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
maar wat zijn dat voor cadeautjes dan?
Ja voor wat hoort wat. Maar dat zit er niet in natuurlijkquote:
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze dat hier neer gaat zetten
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?
Wyccie is gewoon lief.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bedoelde meer iets van niks is gratis dus zijn er addertjes?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?
Je hebt PMquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind cadeautjes kopen en geven gewoon heel leuk. Beetje gek, hè?
Ik pm al.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk een verrassing blijven. Verwacht geen Nintendo DS, gewoon iets kleins van vijf euro. Ik heb in ieder geval al iets voor Soempie.
Iets is beter dan niets, en als het niet leuk is gooi ik het in een hoek en ga ij heel schijnheilig oh wat leuk roepenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop niet dat jullie teleurgesteld zijn als het cadeautje drie keer niks is. Zo goed ken ik jullie namelijk niet.
MaJo moet nog even haar adres geven, maar die is natuurlijk druk bezig met haar Sinterklaasgedicht.
Het gaat om de gedachte tochquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop niet dat jullie teleurgesteld zijn als het cadeautje drie keer niks is. Zo goed ken ik jullie namelijk niet.
MaJo moet nog even haar adres geven, maar die is natuurlijk druk bezig met haar Sinterklaasgedicht.
maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:37 schreef wyccie het volgende:
Er is trouwens wel iets wat ik altijd wil, maar nooit krijg! Dat heeft een heel goede reden, jammer genoeg kan ik niet zeggen waarom, want dan zeg ik te veel. Maar het is heel frustrerend.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:37 schreef wyccie het volgende:
Er is trouwens wel iets wat ik altijd wil, maar nooit krijg! Dat heeft een heel goede reden, jammer genoeg kan ik niet zeggen waarom, want dan zeg ik te veel. Maar het is heel frustrerend.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef wyccie het volgende:
Het is heel simpel: het is iets waarvan mensen denken dat ik het niet nodig heb, daarom kopen ze het niet.
Why?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Nesle het volgende:
Wij vieren ook geen sinterklaas, dit jaar vieren wij kerstmis (wat ik persoonlijk ook veel leuker vind).
Omdat ik anoniem wil blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:![]()
en waarom precies kun je nou niet zeggen wat dat is?
Wil jij ook? Voor meisjes is het veel makkelijker een cadeautje te bedenken. Ik weet namelijk al iets voor jou.quote:En wat lief inderdaad dat je cadeautjes aanbiedt
Wauw.......quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het paasfeest het relaxed. Het is geen sociale verplichting.
Vanmiddag heb ik voor 30 euro twee truien, een blouse en een topje gekocht! *trots*
Serieus??quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik anoniem wil blijven natuurlijk.
[..]
Wil jij ook? Voor meisjes is het veel makkelijker een cadeautje te bedenken. Ik weet namelijk al iets voor jou.
Kerst vind ik zelf ook leuker met de boom enz sinterklaas is toch meer voor kinderenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why?
De kerstman bestaat niet eens
Justquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus??
In dat geval ben ik erg benieuwd, alleen ik zou jou dan ook wat willen geven omdat ik het zo aardig vind!Maarja, iets zegt mij dat jij je adres ook niet gauw zal prijsgeven!
Wij vieren eigenlijk geen kerst meer. Ik kook op eerste kerstdag en veder geen bijzonderheden. Geen boom ook. Wel jammer eigenlijk. 2e kerstdag zal wel uitdraaien op een borrel ergens.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kerst vind ik zelf ook leuker met de boom enz sinterklaas is toch meer voor kinderen
Volgens mij heb ik die ook! En die is nog steeds superzacht hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Deze, maar dan twee keer in een andere kleur. Het voelt zo zacht aan.![]()
Waarschijnlijk is dat na 1 keer wassen al weg.
[ afbeelding ]
Handwassen met een scheutje schoonmaakazijn(voor kleurvastheid). Laten drogen aan de waslijn(het midden van de trui over 2 lijntjes leggen, dan rekt het niet uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Deze, maar dan twee keer in een andere kleur. Het voelt zo zacht aan.![]()
Waarschijnlijk is dat na 1 keer wassen al weg.
[ afbeelding ]
Iemand heeft er verstand van hier!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Handwassen met een scheutje schoonmaakazijn. Laten drogen aan de waslijn(het midden van de trui over 2 lijntjes leggen, dan rekt het niet uit.
Tja ik ben er mee opgegroeidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why?
Ja, ook ík heb een vrouwelijke kantquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iemand heeft er verstand van hier!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Handwassen met een scheutje schoonmaakazijn(voor kleurvastheid). Laten drogen aan de waslijn(het midden van de trui over 2 lijntjes leggen, dan rekt het niet uit.
Aaah...de spreekwoordelijke aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Te veel moeite voor iemand die niet eens een strijkijzer heeft.
Hier alleen boom, cadeautjes, lekker vreten, maar alleen met directe familiequote:Op vrijdag 5 december 2008 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij vieren eigenlijk geen kerst meer. Ik kook op eerste kerstdag en veder geen bijzonderheden. Geen boom ook. Wel jammer eigenlijk. 2e kerstdag zal wel uitdraaien op een borrel ergens.
Alsof het niets isquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier alleen boom, cadeautjes, lekker vreten, maar alleen met directe familie
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan naar de kerk, nodigen allles en iedereen uit en gaan naar restaurants
Ik heb er een over, pm me je adres en hij is voor jouquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Te veel moeite voor iemand die niet eens een strijkijzer heeft.
Alsjeblieft niet, hé. Je denkt toch niet dat ik als een echte huisvrouw ga staan strijken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Jij wil een strijkijzer als cadeau!
Hoeft dus niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb er een over, pm me je adres en hij is voor jou![]()
Oh, je hebt liever een pakje shag en een biertje?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, hé. Je denkt toch niet dat ik als een echte huisvrouw ga staan strijken?
Schuifpuiquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wie heeft er een leuk rijmwoord bij 'buitenlui'?
En wat was het cadeau?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Schuifpui
Bosui
Werktrui
Aartslui
....
De gourmet is weer afgekoeld, sinterklaascadeau is weer binnen, en gelukkig is er nog voetbal te volgen ook vanavond. Prima
Twee eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan nu pas beginnenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Jij ging vandaag toch aan de Sinterklaas?
.... en het is geworden: [hoe ik mijn] duiten kruiquote:
Ik ben godzijdank net klaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan nu pas beginnennog even wachten op Jil die nog bezig is een surprise te maken
Wyc ik pm je zo na pakjesavond. Vet liev
Trustenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik ga lekker mn bed in kruipen![]()
Ik dacht dat ík erg was met zulke dingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan nu pas beginnennog even wachten op Jil die nog bezig is een surprise te maken
Wyc ik pm je zo na pakjesavond. Vet liev
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik ga lekker mn bed in kruipen![]()
Ik had al iets moois voor haar in gedachte maar ze wil niks terug hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef Etcetera het volgende:
wij zijn net terug van de kroeg waar echt geen ruk te doen was
en wyccie vindt het heel liev maar volgens mij wordt het een duur grapje zo![]()
sexreclamestieft een eind op
Vind het nog altijd vreemd waarom ze nachts gewoon geen series ofzo uitzenden, ja er kijken niet veel mensen rond die tijd maar misschien meer dan als er alleen maar van die sex troep op isquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef Etcetera het volgende:
ik weet denk ik ook wel wat voor wyccie![]()
en ik denk dat er wel mensen bellen want anders zouden die nummers allang neit meer bestaan tochhelaas voor ons
Vroeger had je nachts altijd oorlog docus op discoveryquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:56 schreef Etcetera het volgende:
niks mis met een goede seriemaar idd, gezien het hoge sexreclamesgehalte, staat de tv 's nachts meestal op Discovery ofzo. Wel interessant, maar ook niet altijd even leuk
Nog net het laatste stukje gezienquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:20 schreef Etcetera het volgende:
Family Guy op Comedy Central - featuring The A-Team
Sinterklaas ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why?
En niet te vergeten de CD's.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kerst vind ik zelf ook leuker met de boom enz sinterklaas is toch meer voor kinderen
Blijkbaar meer dan je denkt anders dan zouden ze niet jarenlang die reclames uitzendenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me altijd af of er nou echt mensen zijn die bellen naar die nummers
Zie TT; Dit gaat vast aan mij voorbij.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
NGC heeft volgens mij die "Taak" overgenomen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vroeger had je nachts altijd oorlog docus op discovery
Voor kerst?quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit gewoon nu een gedicht te schrijven
Ja wat nou? Wij vieren vandaag Sinterklaasquote:
Ik moet er ook nog 1 maken voor vanavond hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat nou? Wij vieren vandaag Sinterklaas
Succes! Van de week zag ik weer studenten 's ochtends rond een uur of 10 wijn proevenquote:
Haha lijkt me leuk! Heb er in ieder geval erg veel zin in, ga maandag mn presentatie voorbereiden...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes! Van de week zag ik weer studenten 's ochtends rond een uur of 10 wijn proeven. T.z.t. kunnen we wel een keer meeten, en anders kom ik misschien wel een keer toevallig een broodje bij je kopen als je dienst hebt
Ah, dus jij zat in Thailand?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom schrapt de KLM vluchten als je al op het vliegveld bent en je om op tijd op het vliegveld te zijn om 06.00 je hotel uit moet?
En wat ga je maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond de eerste surprise maken en Sven ook. Echt zin in een knutselavondje.
Dat ziet eruit als een bijzonder vruchtbare avond.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:
Echt een geweldige sinterklaas achter de rug met veel mooie cadeaus
Onder andere een parfum van Calvin Klein, boeken over het geloof, beenwarmers, nieuwe sloffen, een mok, dvd van Kruistocht in Spijkerbroek, nieuwe Kaiser Chiefs cd en nog veel meer
'Allo 'Allo Bluetit, this is Nighthawk. The moon has landed in the pantry.quote:
Wat een All Starsquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Degene die ik heb met Pinterklaas met het voetbalteam vroeg van die doekjes om z'n autoruiten schoon te maken, aangezien die vaak beslaan en hij dan met z'n hoofd uit het raam moet hangen om nog wat te zien.
Daarop ben ik vanochtend naar de scapino gereden en heb ik een ultieme girly muts en dito sjaal gekocht, voor als hij weer eens met z'n hoofd uit het raam moet hangen
In Geneve heeft de KLM geen stakers nodig om vluchten te annuleren. Dat kunnen ze daar geheel zelfstandigquote:
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroegquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroeg
Deze grap is echt afgezaagd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroeg
Ik had nog nooit iemand een boek over het leven van Wim Kok zien krijgenquote:
Ik vind mijn pizza lekkerderquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ovenschotel met spinazie, prei, tomaat, pijnboompitten, ei en room!
Ik heb hongerrrrrr
Big american texasquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, de AH pizza die in de reclame is. Die met kip. Lekker
busted!!!!quote:
laat sven z'n handen eens uit z'n mouwen steken danquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een technische surprise bedacht en ik ben helemaal niet technisch. Nu zit ik dus met een hoopje aluminium, twee lampjes die het (nog) niet doen en soldeerspul wat niet werkt.
wowquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Coca cola heeft een nieuwe kerstreclamedeels dan
Hij heeft voorgesteld niet te solderen, maar morgen een heel fijn boortje en schroefjes te kopen en dan alles aan elkaar te schroeven. Daarbij heeft hij uitgelegd hoe ik lampjes moet aansluiten op een batterij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:21 schreef Etcetera het volgende:
laat sven z'n handen eens uit z'n mouwen steken dan![]()
kan hij niet solderenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft voorgesteld niet te solderen, maar morgen een heel fijn boortje en schroefjes te kopen en dan alles aan elkaar te schroeven. Daarbij heeft hij uitgelegd hoe ik lampjes moet aansluiten op een batterij.![]()
Ik baal alleen enorm dat ik het vanavond niet af krijg.
Soldeer geleidt ook, dus dat kan je ook nog gebruiken. Mogelijke tip: eerst een druppel soldeer op het draadje vastmaken, zonder dat die bij het contactpunt in de buurt zit. Soldeer laten afkoelen, draadje met soldeer naar het gewenste punt bewegen en daar opnieuw laten smelten. Tegen elkaar aandrukken, laten afkoelen en voila, het is ook gesoldeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een technische surprise bedacht en ik ben helemaal niet technisch. Nu zit ik dus met een hoopje aluminium, twee lampjes die het (nog) niet doen en soldeerspul wat niet werkt.
Ik moet twee surprises maken en ook nog heel veel studiewerk doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Soempie, je viert toch pas Sinterklaas op eerste kerstdag? Dan heb je nog ruim twee weken.
Anders heb je volgend weekend niks te doen.
Het valt niet te solderen. Ik kan het ook wel, maar het valt steeds uit elkaar. Het is niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan hij niet solderenhij werkt toch met computers en zooi
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ovenschotel met spinazie, prei, tomaat, pijnboompitten, ei en room!
Ik heb hongerrrrrr
Had je iets fout gedaan dan? of was het gewoon niet te vreten zo smerig maar was dat buiten jouw schuld?quote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
Ik volgde gewoon een receptkaartje op.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de nachtploeg is er?
Mooi, kan ik zo gaan maffen
Nee, niet gezien.quote:Op zondag 7 december 2008 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
iemand net south park gezien waarin ze high raken op katten urine?
Ik heb het hartstikke druk op het moment.quote:Op zondag 7 december 2008 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig maar want jij hoort me met heel andere dingen bezig te houden nu
truequote:Op zondag 7 december 2008 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De lol van betere kopieerbeveiligingen: je hebt er een keer last van, daarna weet je ook van de nieuwe variant hoe die te omzeilen is en het is weer net zoals vanouds. Waarom steken ze er toch steeds zoveel geld in?
Nooit van gehoord....quote:Op zondag 7 december 2008 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Begon er over omdat het ging over een van de meest vreemde films die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0082509/
Heb hem jaren geleden ooit eens op tv gezien, maar toen moest er toevallig ineens aan denken vandaag en toen kwam ook ineens die south park aflevering eropquote:
same here toen ik de complete boxset van de westwing had gekocht keek ook non-stopquote:Op zondag 7 december 2008 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
hahaha, ik ken het gevoel. Ik heb gisteren alle seizoenen van Oz gekocht. 21 dvd's lang plezier!
Dat gaat flink wat (nacht)rust kosten.
Ik heb die naam wel eens vaker voorbij zien komen, waar gaat het over?quote:Op zondag 7 december 2008 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
hahaha, ik ken het gevoel. Ik heb gisteren alle seizoenen van Oz gekocht. 21 dvd's lang plezier!
Dat gaat flink wat (nacht)rust kosten.
Oz gaat over een speciale afdeling 'Emerald City" in een Amerikaanse gevangenis.quote:Op zondag 7 december 2008 04:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb die naam wel eens vaker voorbij zien komen, waar gaat het over?
mijn probleem is vooral dat ik geen maat kan houden. Ik weet heel goed dat ik moet gaan slapen maar dan is het weer spannend en kijk ik toch nog een aflevering
quote:Op zondag 7 december 2008 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed bezig iarl.
Ga het espressoapparaat ook maar weer eens aanslingeren.
Goede morgen
In principe wel, al is er vannacht ook wel weer wat water gevallen, o.a. tijdens mijn fietstochtje naar huis, dus het zou ook zomaar afgelast kunnen worden.quote:Op zondag 7 december 2008 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen TM, voetballen vandaag?
Ik ga er vanuit dat ze het vandaag beter doen een paar weken geleden.quote:
Dan zou ik iets specifieks gaan doen als ik jou wasquote:Op zondag 7 december 2008 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel plezier,
ik moet eigenlijk nog gaan bedenken wat ik vandaag ga doe.
Als ik niet iets specifieks ga doen zal het wel uitdraaien op schoonmaken.
quote:Op zondag 7 december 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
waaaaaaaaaaah![]()
![]()
http://www.codemasterscampzone.nl/countdown
![]()
Nou ja, ik had geen geklopte room, maar gewoon kookroom. Zo fout kan dat toch niet zijn? En mijn spinazie was nog wat te nat.quote:Op zondag 7 december 2008 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Had je iets fout gedaan dan? of was het gewoon niet te vreten zo smerig maar was dat buiten jouw schuld?
Het zal wel een enorme mannenopmerking zijn maar:quote:Op zondag 7 december 2008 15:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gelusht. Eén keer douchen, drie verschillende zepen gebruikt.
Pas op je oren, die knakker zingt vervelend hoogquote:Op zondag 7 december 2008 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmorgen...![]()
Voel me na vrijdag nog steeds als een gympie, dus maar eens kijken hoe we de dag doorkomen.
Misschien straks even naar Volendam voor Volendam-Ajax. Heb gaan kaart, maar dat zal wel op te lossen zijn.
En vanavond naar Paradiso voor Fiction Plane, nieuwe recorder uit proberen...
Zie ik daar een roze wolk?quote:Op zondag 7 december 2008 13:09 schreef MaJo het volgende:![]()
wat is het een mooie dagblij met mijn macbook, nu onderweg naar mijn werk. Leren gaat goed en mijn vorige tentamen gehaald met een 6,7
het leven ziet er weer goed uit
Dat vind ik nou juist echt een vrouwenopmerkingquote:Op zondag 7 december 2008 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het zal wel een enorme mannenopmerking zijn maar:
1. Kan me niet voorstellen dat 3 keer wassen goed is voor de huid
2. 3 geuren mengen wil niet zeggen dat je lekkerder ruikt dan met 1 geur
Oh jawelquote:Op zondag 7 december 2008 16:36 schreef wyccie het volgende:
Hoezo gaat er iets fout? Ben je er niet blij mee dan?
Dat was in vorige jaren het probleem: dat zat je met zulk prul dat niemand het wil hebben dus lukken ruildeals ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zorg ervoor dat ik goede ruildeals maak. Of ik geef mijn gewonnen prullen weg.
Vorige keren was het: 1 leuk cadeau, 1 stom cadeau.quote:Op zondag 7 december 2008 17:08 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt 'leuke cadeautjes' dan bij jullie in? De roze koekoeksklok....
Mooi he? Zijn de helderste/scherpste fotos ooit gemaakt van die stukken.quote:
Dat hangt er dus maar net vanaf met wie je speelt.quote:Op zondag 7 december 2008 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ja, "leuk" is subjectief maar niemand zit te wachten op een blauw-gelen glazen kandelaar van de Xenos en dat weet iedereen.
Geloof me, die betreffende kandelaar was echt gruwelijk lelijk. Maar dat was maar een voorbeeld. Dit jaar kwamen er veel spelletjes langs(dat is altijd wel gezellig) en een berg DVDsquote:Op zondag 7 december 2008 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hangt er dus maar net vanaf met wie je speelt.![]()
Ik wil geen kandelaars hebben, maar ik ken zat mensen die hun huis vol hebben staan met kaarsjes en potpourriprul. Dus dan moet je met zo'n spelletje niet te duidelijk laten merken dat je iets niet wilt hebben, anders spelen anderen het zo dat jij met het stomme cadeautje blijft zitten.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef iamredleader het volgende:dagje zit er bijna op
2 hoofdstukken gestudeerd, auto volgegooid op kosten pap (cadeautje bij eerste eigen auto!), eten/koken/huishouden allemaal gedaan (behalve avondeten) en vanavond nog wat strijken
Oeiquote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef wyccie het volgende:
Spelletjes zijn leuk ja. We hebben hier een spelletjeswinkel.![]()
http://www.moenen-en-mariken.nl/
quote:Op zondag 7 december 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik lees jouw posts niet meer. Vandaag heb ik weer een dag verspild. Ik zou de hele dag gaan leren, maar ik ben pas om twee uur mijn bed uitgegaan.
quote:Op zondag 7 december 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
iarl: komt goed(ja was te lui om te pm'en
)
dan moet de inschrijving open gaan. En dat is meestal al reden tot een hoop voorpret, vooral als er enkele geruchten waar zijn die ik heb gehoord (maar die ik hier nog niet niet neer kan zettenquote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok, nog 17 dagen....
en dan
Het is toch een zomer (concentratie)kamp?
ik zonet kijken, denk: er is nog niksquote:
Okay danquote:Op zondag 7 december 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
Geen roze wolk hoor nem, gewoon blij met hoe het op het moment gaat
mijn beslissing om deze maand geen alcohol te drinken is ook een goede, word daar toch altijd erg down van. Vooral nu mijn AD weer verhoogt is is het gewoon geen goed plan...
En mijn macbook maakt heel veel goed
Nu hoop je natuurlijk dat we porno zeggen, om ons vervolgens voor viezeriken uit te maken?quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat je er trouwens ook heeel goed op kan kijken?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Zelf ook nog een doodzieke goal gemaakt, van 20 meter vol uitgehaald, strak in de hoek
Neequote:Op zondag 7 december 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Nu hoop je natuurlijk dat we porno zeggen, om ons vervolgens voor viezeriken uit te maken?
Nu wil ik het weten ook.quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
Was dan ook aan MaJo gericht, niet de hele groep.
Heb je pret?quote:
Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor mequote:
Een echte Top Gear top tipquote:
Vals kreng!quote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor me
Is dat tegenwoordig op zondag?quote:
Ja, het nieuwe seizoen, op de BBCquote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vals kreng!![]()
[..]
Is dat tegenwoordig op zondag?
geluisterd en ik concludeer dat het niet mijn smaak is.quote:
Dat zeg je maar tegen de kapperquote:
Sorryquote:Op zondag 7 december 2008 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geluisterd en ik concludeer dat het niet mijn smaak is.
Inderdaad, over smaak valt te twistenquote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelukkig is er weinig subjectiever dan smaak
Komt Misirlou er in voor?quote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor me
quote:Op zondag 7 december 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet de inschrijving open gaan. En dat is meestal al reden tot een hoop voorpret, vooral als er enkele geruchten waar zijn die ik heb gehoord (maar die ik hier nog niet niet neer kan zetten)
[..]
ik zonet kijken, denk: er is nog niks
het is zondag
Nee, alhoewel Dick Dale wel geweldig lekkere muziek maakt en Pulp Fiction een coole film isquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alhoewel Dick Dale wel geweldig lekkere muziek maakt en Pulp Fiction een coole film is
Ja maar alleen door mij en ik ga net zo lang door tot ze hem gezien heeft en er niets aanvond door de te hoog gespannen verwachtingenquote:Op zondag 7 december 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
is er een andere film waar MaJo al tijden over getreiterd wordt dat ze die een keer moet kijken?
Neequote:Op zondag 7 december 2008 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft soempie trouwens nou als een the straight story gezien?
Bij mij werkt het meestal averechts.quote:Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat werkt ook altijd heel goed bij mij.
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keerquote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij werkt het meestal averechts.
En dan zie/hoor ik het 3 jaar later per toeval en dan ben ik er lyrisch over
Dat bedoel ik. Averechts dus.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij werkt het meestal averechts.
En dan zie/hoor ik het 3 jaar later per toeval en dan ben ik er lyrisch over
Ja bij The Godfather heb ik het ook. Maar de drempel is daar hoger omdat die ook gewoon traag is en UUUREN duurt. Dus als je ooit 5 minuten hebt meegekregen dan is dat niet echt uitnodigend .quote:Op maandag 8 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keer
Some like it hot (met Monroe) deed mij positief verrassenquote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
The English Patient en Gone with the Wind leken me niks, maar die hebben me positief verrast.
Volgens mij valt het wel mee. Ik kan me ook wel voorstellen waarom mensen TGF zo geweldig vinden trouwens.quote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
The Godfather heb ik ook nog niet gezien. Ik weet niet of ik die stoere mannenpraat wel trek. Of valt het wel mee?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
ik zeg ook expres de naam niet om het spannender te maken![]()
Whehe ik hoopte al dat je niets zou zeggenquote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Nemik ga hem echt snel kijken
sterker nog, hij ligt klaar naast mijn laptop om mee te nemen naar utrecht
deze week alleen nog druk met tentamens maar daarna ga ik hem kijken
ik zeg ook expres de naam niet om het spannender te maken![]()
Een wesp in deze tijd is gek ja. Zag 2 weken geleden nog een vlinder en hier in de buurt bloeit er nieuwe lavendel. En dat is ook gek.quote:ben vanavond trouwens gestoken door een wespeen wesp in december, hoe verzin je het
Ik heb de hele film gezien, verspreid over twee avonden omdat ik met de familie in een vakantiepark in Zeeland zat waar 's avonds echt NIETS te doen was. De eerste helft werd door RTL op zaterdag uitgezonden, de tweede op zondag en omdat er niets beters op was en ik de film toch af wilde zien heb ik de tweede helft ook gekeken. Deel 2 een week later heb ik mooi laten schieten.quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bij The Godfather heb ik het ook. Maar de drempel is daar hoger omdat die ook gewoon traag is en UUUREN duurt. Dus als je ooit 5 minuten hebt meegekregen dan is dat niet echt uitnodigend .
Mij ookquote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Some like it hot (met Monroe) deed mij positief verrassen
Ja ik vond 'm bijzonder modern voor een zwartwitjequote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook. Afgelopen week gezien (voor school
) en het is best een geinige film, en zeker voor een van bijna vijftig jaar oud zit het tempo er goed in
Dat was ook de reden dat ik die een keer wilde kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ok, Some like it hot wil ik nog wel een keer proberen, alleen omdat ik nog nooit een Monroe-film heb gezien.
Ik prefereer Scarface.quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Ik kan me ook wel voorstellen waarom mensen TGF zo geweldig vinden trouwens.
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdrevenquote:Op maandag 8 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keer
Hey, ik wist dat iemand daarover ging beginnen. Wilde het eigenlijk als voorbeeld gebruiken.quote:
Van die weet ik het niet. Het werd een kassucces omdat Heath Ledger dood was, maar ik dacht dat er ook serieuze mensen waren die eht echt goed vonden.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdreven
Ik moet eerlijk bekennen dat ik "Batman Begins" wel beter vond. Maar Dark Knight is best cool. En die draait natuurlijk om The Joker die gewoon heel erg goed gedaan is.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdreven
Dat blijft een lastig verhaal.quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zojuist een trailer van Some like it hot bekeken, ik vind het mooi klote.![]()
Die ken ik nog nietquote:Maar ik wil wel iets van Billy Wilder zien, dus dan wordt het Double Indemnity.
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigdquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van die weet ik het niet. Het werd een kassucces omdat Heath Ledger dood was, maar ik dacht dat er ook serieuze mensen waren die eht echt goed vonden.
Die ga ik wel kijken als het een keer op tv komt.
Ik heb em wel gezien en ik vind dat ook. Wel aardig, maar uiteindelijk duurde hij te lang en er zaten momenten in waarvan ik dacht "Ja wacht even, dat kan dus écht niet", en als je dat bij een superheldenfilm denkt is er toch iets misquote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die vond ik juist heel mooi.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat blijft een lastig verhaal.
Denk eens terug aan The Village.
Die trailer beloofde 1,5 uur rilplezier maar uiteindelijk was het echt een GRUWELIJK saaie film die compleet niet ging over waar de trailer was.
Ach, LotR stond, toen het net uit was, ook met een 9,9 op de eerste plek. Kijk waar die nu staat....quote:Op maandag 8 december 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigd
Inderdaad dat was geen horror film meer drama/mysteriequote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat blijft een lastig verhaal.
Denk eens terug aan The Village.
Die trailer beloofde 1,5 uur rilplezier maar uiteindelijk was het echt een GRUWELIJK saaie film die compleet niet ging over waar de trailer was.
Roep je dat ook hardop? En bij horrorfilms 'Kijk uit! Achter je!quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
waarvan ik dacht "Ja wacht even, dat kan dus écht niet", en als je dat bij een superheldenfilm denkt is er toch iets mis.
ik roep 'zo achter je trut' maar dan alleen thuisquote:Op maandag 8 december 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Roep je dat ook hardop? En bij horrorfilms 'Kijk uit! Achter je!"
Dat vind ik wel grappig, als je alleen bent inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
ik roep 'zo achter je trut' maar dan alleen thuis![]()
Ik heb dat vaak op de fiets. Dan denk ik over dingen en dan wil dat nog wel eens een gesprek zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, als je alleen bent inderdaad.
Ik vind dat alleen irritant als ik de film enorm interessant vind en die andere persoon zichtbaar laat merken het ronduit saai te vinden.quote:Ik heb er een hekel aan als ik films kijk met anderen en die gaan er doorheen praten.
Oh, dus die halve garen zijn eigenlijk doodgewone mensen!quote:Op maandag 8 december 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb dat vaak op de fiets. Dan denk ik over dingen en dan wil dat nog wel eens een gesprek zijn.
En daar zit ik dan zo in dat ik dan opeens hardop zo'n antwoord zeg. En dan juist op het moment dat er iemand langsfietst
Ja ik denk het wel.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
moet hier trouwens perse ondertiteling hebben bij een film?
Dan zal ik me inhouden.quote:
Daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aanquote:Nasynchronisatie vind ik iets voor kleuters.
Of ik ben een halve garequote:Op maandag 8 december 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus die halve garen zijn eigenlijk doodgewone mensen!
Voor mij hoeft het niet want mijn Engels is goed maar ik vind het toch fijner kijken omdat ik met luisteren en lezen beter op het verhaal kan letten dan alleen maar luisteren.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
moet hier trouwens perse ondertiteling hebben bij een film?
Yuri gebruikt het ook.quote:
noems eens een voorbeeld want zo snap ik het nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het irritant als mensen had in plaats van was gebruiken. Maar dat gebeurd hier nogal vaak
Hier een voorbeeld van eigen deegquote:Op maandag 8 december 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigd
Ach zoquote:Op maandag 8 december 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van eigen deeg
Had moet hier was zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |