ik maak hier wel vaker grapjes over maar gisteravond kon ze het blijkbaar niet zo goed hebben en begon ze te jankenquote:Koken kun je als de beste!
Maar de Sint vraag zich af? Waarom moeten de groente het toch altijd weer verpesten.
En spullen verplaatsen doe je graag en veel
Opruimen noem je dat maar de Sint ergert zich regelmatig groen en geel
Nooit grappen maken over je moeder en het huishoudenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
Gisteravond dus sinterklaas gevierd thuis, ik moest wat kadotjes kopen voor mijn moeder en ook een leuk gedichtje erbij doen![]()
nou ben ik niet echt zo'n dichter maar ik had m'n lolbroek aangetrokken dus ik wou er ook iets leuks van maken.
ze begint het gedicht voor te lezen en in het begin is ze nog helemaal vrolijk totdat het volgende stukje komt:
[..]
ik maak hier wel vaker grapjes over maar gisteravond kon ze het blijkbaar niet zo goed hebben en begon ze te janken![]()
met als gevolg de rest van de avond een graftakkenstemming
Klacht: moeder jankt na mislukt grapje
maar de rest van het gedicht was wel gewoon aardig dus ik dacht dat dat er wel achteraan zou kunnen....niet dus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is ook iets té gemeen voor pakjesavond.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
dat is zo'n beetje letterlijk de klachtquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef Kiev het volgende:
verkapt kijk-mijn-moeder-kan-niet-tegen-grapjes-topic.
ik kom hier uithuilen omdat mijn sinterklaasavond mislukt is en jij neemt dat niet serieusquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je moeder huilt omdat haar leven 1 grote faal is, en jij maakt er deel van uit. Had ze vroeger toch maar gekozen voor de zoon vd bakker (die nu miljonair is) ipv die stoere boi op zijn vespa ciao die nu moerbouten aandraait op een scheepswerf ( je vader ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |