Ik dacht dat ík erg was met zulke dingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan nu pas beginnennog even wachten op Jil die nog bezig is een surprise te maken
Wyc ik pm je zo na pakjesavond. Vet liev
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik ga lekker mn bed in kruipen![]()
Ik had al iets moois voor haar in gedachte maar ze wil niks terug hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef Etcetera het volgende:
wij zijn net terug van de kroeg waar echt geen ruk te doen was
en wyccie vindt het heel liev maar volgens mij wordt het een duur grapje zo![]()
sexreclamestieft een eind op
Vind het nog altijd vreemd waarom ze nachts gewoon geen series ofzo uitzenden, ja er kijken niet veel mensen rond die tijd maar misschien meer dan als er alleen maar van die sex troep op isquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:42 schreef Etcetera het volgende:
ik weet denk ik ook wel wat voor wyccie![]()
en ik denk dat er wel mensen bellen want anders zouden die nummers allang neit meer bestaan tochhelaas voor ons
Vroeger had je nachts altijd oorlog docus op discoveryquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:56 schreef Etcetera het volgende:
niks mis met een goede seriemaar idd, gezien het hoge sexreclamesgehalte, staat de tv 's nachts meestal op Discovery ofzo. Wel interessant, maar ook niet altijd even leuk
Nog net het laatste stukje gezienquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:20 schreef Etcetera het volgende:
Family Guy op Comedy Central - featuring The A-Team
Sinterklaas ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why?
De kerstman bestaat niet eens
En niet te vergeten de CD's.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kerst vind ik zelf ook leuker met de boom enz sinterklaas is toch meer voor kinderen
Blijkbaar meer dan je denkt anders dan zouden ze niet jarenlang die reclames uitzendenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me altijd af of er nou echt mensen zijn die bellen naar die nummers
Zie TT; Dit gaat vast aan mij voorbij.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb cadeautjes voor lieve kindertjes.![]()
Wie een verlaat Sint-cadeautje of een vervroegd kerstcadeautje wil kan me pm'en en zijn/haar adres doorgeven.
NGC heeft volgens mij die "Taak" overgenomen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vroeger had je nachts altijd oorlog docus op discovery
Voor kerst?quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit gewoon nu een gedicht te schrijven
Ja wat nou? Wij vieren vandaag Sinterklaasquote:
Ik moet er ook nog 1 maken voor vanavond hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 09:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat nou? Wij vieren vandaag Sinterklaas
Succes! Van de week zag ik weer studenten 's ochtends rond een uur of 10 wijn proevenquote:
Haha lijkt me leuk! Heb er in ieder geval erg veel zin in, ga maandag mn presentatie voorbereiden...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes! Van de week zag ik weer studenten 's ochtends rond een uur of 10 wijn proeven. T.z.t. kunnen we wel een keer meeten, en anders kom ik misschien wel een keer toevallig een broodje bij je kopen als je dienst hebt
Ah, dus jij zat in Thailand?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom schrapt de KLM vluchten als je al op het vliegveld bent en je om op tijd op het vliegveld te zijn om 06.00 je hotel uit moet?
En wat ga je maken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond de eerste surprise maken en Sven ook. Echt zin in een knutselavondje.
Dat ziet eruit als een bijzonder vruchtbare avond.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:
Echt een geweldige sinterklaas achter de rug met veel mooie cadeaus
Onder andere een parfum van Calvin Klein, boeken over het geloof, beenwarmers, nieuwe sloffen, een mok, dvd van Kruistocht in Spijkerbroek, nieuwe Kaiser Chiefs cd en nog veel meer
'Allo 'Allo Bluetit, this is Nighthawk. The moon has landed in the pantry.quote:
Wat een All Starsquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Degene die ik heb met Pinterklaas met het voetbalteam vroeg van die doekjes om z'n autoruiten schoon te maken, aangezien die vaak beslaan en hij dan met z'n hoofd uit het raam moet hangen om nog wat te zien.
Daarop ben ik vanochtend naar de scapino gereden en heb ik een ultieme girly muts en dito sjaal gekocht, voor als hij weer eens met z'n hoofd uit het raam moet hangen
In Geneve heeft de KLM geen stakers nodig om vluchten te annuleren. Dat kunnen ze daar geheel zelfstandigquote:
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroegquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroeg
Deze grap is echt afgezaagd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister had ik ook al de biografie van Wim Kok aan mn schoonzus gegeven, aangezien ze een (kook)boek van een beroemde kok vroeg
Ik had nog nooit iemand een boek over het leven van Wim Kok zien krijgenquote:
Ik vind mijn pizza lekkerderquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ovenschotel met spinazie, prei, tomaat, pijnboompitten, ei en room!
Ik heb hongerrrrrr
Big american texasquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, de AH pizza die in de reclame is. Die met kip. Lekker
busted!!!!quote:
laat sven z'n handen eens uit z'n mouwen steken danquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een technische surprise bedacht en ik ben helemaal niet technisch. Nu zit ik dus met een hoopje aluminium, twee lampjes die het (nog) niet doen en soldeerspul wat niet werkt.
wowquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Coca cola heeft een nieuwe kerstreclamedeels dan
Hij heeft voorgesteld niet te solderen, maar morgen een heel fijn boortje en schroefjes te kopen en dan alles aan elkaar te schroeven. Daarbij heeft hij uitgelegd hoe ik lampjes moet aansluiten op een batterij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:21 schreef Etcetera het volgende:
laat sven z'n handen eens uit z'n mouwen steken dan![]()
kan hij niet solderenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft voorgesteld niet te solderen, maar morgen een heel fijn boortje en schroefjes te kopen en dan alles aan elkaar te schroeven. Daarbij heeft hij uitgelegd hoe ik lampjes moet aansluiten op een batterij.![]()
Ik baal alleen enorm dat ik het vanavond niet af krijg.
Soldeer geleidt ook, dus dat kan je ook nog gebruiken. Mogelijke tip: eerst een druppel soldeer op het draadje vastmaken, zonder dat die bij het contactpunt in de buurt zit. Soldeer laten afkoelen, draadje met soldeer naar het gewenste punt bewegen en daar opnieuw laten smelten. Tegen elkaar aandrukken, laten afkoelen en voila, het is ook gesoldeerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een technische surprise bedacht en ik ben helemaal niet technisch. Nu zit ik dus met een hoopje aluminium, twee lampjes die het (nog) niet doen en soldeerspul wat niet werkt.
Ik moet twee surprises maken en ook nog heel veel studiewerk doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:54 schreef wyccie het volgende:
Soempie, je viert toch pas Sinterklaas op eerste kerstdag? Dan heb je nog ruim twee weken.
Anders heb je volgend weekend niks te doen.
Het valt niet te solderen. Ik kan het ook wel, maar het valt steeds uit elkaar. Het is niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan hij niet solderenhij werkt toch met computers en zooi
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ovenschotel met spinazie, prei, tomaat, pijnboompitten, ei en room!
Ik heb hongerrrrrr
Had je iets fout gedaan dan? of was het gewoon niet te vreten zo smerig maar was dat buiten jouw schuld?quote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies.
Ik volgde gewoon een receptkaartje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |