Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor mequote:
Een echte Top Gear top tipquote:
Vals kreng!quote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor me
Is dat tegenwoordig op zondag?quote:
Ja, het nieuwe seizoen, op de BBCquote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vals kreng!![]()
[..]
Is dat tegenwoordig op zondag?
geluisterd en ik concludeer dat het niet mijn smaak is.quote:
Dat zeg je maar tegen de kapperquote:
Sorryquote:Op zondag 7 december 2008 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geluisterd en ik concludeer dat het niet mijn smaak is.
Inderdaad, over smaak valt te twistenquote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelukkig is er weinig subjectiever dan smaak
Komt Misirlou er in voor?quote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het is niets bijzonders maar omdat je het zo graag wil weten hou ik het nog even voor me
quote:Op zondag 7 december 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet de inschrijving open gaan. En dat is meestal al reden tot een hoop voorpret, vooral als er enkele geruchten waar zijn die ik heb gehoord (maar die ik hier nog niet niet neer kan zetten)
[..]
ik zonet kijken, denk: er is nog niks
het is zondag
Nee, alhoewel Dick Dale wel geweldig lekkere muziek maakt en Pulp Fiction een coole film isquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alhoewel Dick Dale wel geweldig lekkere muziek maakt en Pulp Fiction een coole film is
Ja maar alleen door mij en ik ga net zo lang door tot ze hem gezien heeft en er niets aanvond door de te hoog gespannen verwachtingenquote:Op zondag 7 december 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
is er een andere film waar MaJo al tijden over getreiterd wordt dat ze die een keer moet kijken?
Neequote:Op zondag 7 december 2008 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft soempie trouwens nou als een the straight story gezien?
Bij mij werkt het meestal averechts.quote:Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat werkt ook altijd heel goed bij mij.
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keerquote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij werkt het meestal averechts.
En dan zie/hoor ik het 3 jaar later per toeval en dan ben ik er lyrisch over
Dat bedoel ik. Averechts dus.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Bij mij werkt het meestal averechts.
En dan zie/hoor ik het 3 jaar later per toeval en dan ben ik er lyrisch over
Ja bij The Godfather heb ik het ook. Maar de drempel is daar hoger omdat die ook gewoon traag is en UUUREN duurt. Dus als je ooit 5 minuten hebt meegekregen dan is dat niet echt uitnodigend .quote:Op maandag 8 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keer
Some like it hot (met Monroe) deed mij positief verrassenquote:Op maandag 8 december 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
The English Patient en Gone with the Wind leken me niks, maar die hebben me positief verrast.
Volgens mij valt het wel mee. Ik kan me ook wel voorstellen waarom mensen TGF zo geweldig vinden trouwens.quote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
The Godfather heb ik ook nog niet gezien. Ik weet niet of ik die stoere mannenpraat wel trek. Of valt het wel mee?
quote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
ik zeg ook expres de naam niet om het spannender te maken![]()
Whehe ik hoopte al dat je niets zou zeggenquote:Op maandag 8 december 2008 00:19 schreef MaJo het volgende:
Nemik ga hem echt snel kijken
sterker nog, hij ligt klaar naast mijn laptop om mee te nemen naar utrecht
deze week alleen nog druk met tentamens maar daarna ga ik hem kijken
ik zeg ook expres de naam niet om het spannender te maken![]()
Een wesp in deze tijd is gek ja. Zag 2 weken geleden nog een vlinder en hier in de buurt bloeit er nieuwe lavendel. En dat is ook gek.quote:ben vanavond trouwens gestoken door een wespeen wesp in december, hoe verzin je het
Ik heb de hele film gezien, verspreid over twee avonden omdat ik met de familie in een vakantiepark in Zeeland zat waar 's avonds echt NIETS te doen was. De eerste helft werd door RTL op zaterdag uitgezonden, de tweede op zondag en omdat er niets beters op was en ik de film toch af wilde zien heb ik de tweede helft ook gekeken. Deel 2 een week later heb ik mooi laten schieten.quote:Op maandag 8 december 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bij The Godfather heb ik het ook. Maar de drempel is daar hoger omdat die ook gewoon traag is en UUUREN duurt. Dus als je ooit 5 minuten hebt meegekregen dan is dat niet echt uitnodigend .
Mij ookquote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Some like it hot (met Monroe) deed mij positief verrassen
Ja ik vond 'm bijzonder modern voor een zwartwitjequote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij ook. Afgelopen week gezien (voor school
) en het is best een geinige film, en zeker voor een van bijna vijftig jaar oud zit het tempo er goed in
Dat was ook de reden dat ik die een keer wilde kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ok, Some like it hot wil ik nog wel een keer proberen, alleen omdat ik nog nooit een Monroe-film heb gezien.
Ik prefereer Scarface.quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Ik kan me ook wel voorstellen waarom mensen TGF zo geweldig vinden trouwens.
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdrevenquote:Op maandag 8 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe meer mensen ik ergens over hoor zeggen dat iets een goede film is, hoe minder zin ik heb om die te kijken. Dat is vooral sinds The Godfather, en die films zijn meestal regelmatig te zien. Een film als Donnie Darko zie ik vanzelf wel een keer
Hey, ik wist dat iemand daarover ging beginnen. Wilde het eigenlijk als voorbeeld gebruiken.quote:
Van die weet ik het niet. Het werd een kassucces omdat Heath Ledger dood was, maar ik dacht dat er ook serieuze mensen waren die eht echt goed vonden.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdreven
Ik moet eerlijk bekennen dat ik "Batman Begins" wel beter vond. Maar Dark Knight is best cool. En die draait natuurlijk om The Joker die gewoon heel erg goed gedaan is.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom hoef ik the dark knight eigenlijk ook niet te zien, volgens mij wordt ie zwaar overdreven
Dat blijft een lastig verhaal.quote:Op maandag 8 december 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zojuist een trailer van Some like it hot bekeken, ik vind het mooi klote.![]()
Die ken ik nog nietquote:Maar ik wil wel iets van Billy Wilder zien, dus dan wordt het Double Indemnity.
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigdquote:Op maandag 8 december 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van die weet ik het niet. Het werd een kassucces omdat Heath Ledger dood was, maar ik dacht dat er ook serieuze mensen waren die eht echt goed vonden.
Die ga ik wel kijken als het een keer op tv komt.
Ik heb em wel gezien en ik vind dat ook. Wel aardig, maar uiteindelijk duurde hij te lang en er zaten momenten in waarvan ik dacht "Ja wacht even, dat kan dus écht niet", en als je dat bij een superheldenfilm denkt is er toch iets misquote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die vond ik juist heel mooi.quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat blijft een lastig verhaal.
Denk eens terug aan The Village.
Die trailer beloofde 1,5 uur rilplezier maar uiteindelijk was het echt een GRUWELIJK saaie film die compleet niet ging over waar de trailer was.
Ach, LotR stond, toen het net uit was, ook met een 9,9 op de eerste plek. Kijk waar die nu staat....quote:Op maandag 8 december 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigd
Inderdaad dat was geen horror film meer drama/mysteriequote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat blijft een lastig verhaal.
Denk eens terug aan The Village.
Die trailer beloofde 1,5 uur rilplezier maar uiteindelijk was het echt een GRUWELIJK saaie film die compleet niet ging over waar de trailer was.
Roep je dat ook hardop? En bij horrorfilms 'Kijk uit! Achter je!quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
waarvan ik dacht "Ja wacht even, dat kan dus écht niet", en als je dat bij een superheldenfilm denkt is er toch iets mis.
ik roep 'zo achter je trut' maar dan alleen thuisquote:Op maandag 8 december 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Roep je dat ook hardop? En bij horrorfilms 'Kijk uit! Achter je!"
Dat vind ik wel grappig, als je alleen bent inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
ik roep 'zo achter je trut' maar dan alleen thuis![]()
Ik heb dat vaak op de fiets. Dan denk ik over dingen en dan wil dat nog wel eens een gesprek zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, als je alleen bent inderdaad.
Ik vind dat alleen irritant als ik de film enorm interessant vind en die andere persoon zichtbaar laat merken het ronduit saai te vinden.quote:Ik heb er een hekel aan als ik films kijk met anderen en die gaan er doorheen praten.
Oh, dus die halve garen zijn eigenlijk doodgewone mensen!quote:Op maandag 8 december 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb dat vaak op de fiets. Dan denk ik over dingen en dan wil dat nog wel eens een gesprek zijn.
En daar zit ik dan zo in dat ik dan opeens hardop zo'n antwoord zeg. En dan juist op het moment dat er iemand langsfietst
Ja ik denk het wel.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
moet hier trouwens perse ondertiteling hebben bij een film?
Dan zal ik me inhouden.quote:
Daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aanquote:Nasynchronisatie vind ik iets voor kleuters.
Of ik ben een halve garequote:Op maandag 8 december 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus die halve garen zijn eigenlijk doodgewone mensen!
Voor mij hoeft het niet want mijn Engels is goed maar ik vind het toch fijner kijken omdat ik met luisteren en lezen beter op het verhaal kan letten dan alleen maar luisteren.quote:Op maandag 8 december 2008 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
moet hier trouwens perse ondertiteling hebben bij een film?
Yuri gebruikt het ook.quote:
noems eens een voorbeeld want zo snap ik het nietquote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het irritant als mensen had in plaats van was gebruiken. Maar dat gebeurd hier nogal vaak
Hier een voorbeeld van eigen deegquote:Op maandag 8 december 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan best een goede film zijn maar 4de in de IMDB top 250 lijkt me overdreven als heath niet dood was gegaan had ie een stuk lager geëindigd
Ach zoquote:Op maandag 8 december 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van eigen deeg
Had moet hier was zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |