Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik kan me niet kan voorstellen welke users hier dit wat zullen vinden. Dat je het hier post maakt me niks uit.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef wallofdolls het volgende:
Wat is er niet indie aan Blind Dog?
Grobbel bijnaquote:Op maandag 29 december 2008 15:47 schreef Z het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik kan me niet kan voorstellen welke users hier dit wat zullen vinden. Dat je het hier post maakt me niks uit.
Jep.quote:
Pardon? Vind je I am a Bird nou slecht?quote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef pfaf het volgende:
Ik waag me er niet eens meer aan, na het Hercules debacle en die vorige gedrochten van albums.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Pardon? Vind je I am a Bird nou slecht?
You love it or you hate itquote:Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik vind zijn/haar stem echt verschrikkelijk. Ik kan bijna alles hebben, van Danny Cohen tot Joanna Newsom, maar Anthony.... En dan blijft er ook weinig over, want de muziek is ronduit saai.
Uiteraard. Vaak zo met opvallende stemmen.quote:
Daar ben ik het zeker niet mee eens. Dat eerste dan. Antony heeft iets pretentieus' over zich, iets overdreven cabaretesk, wat het mij iets afstandelijks geeft, terwijl Joanna juist naïef en intiem klinkt. In al haar valsheid en chipmunkheid uiteraard.quote:Zo ''anders'' vind ik Antonys stem nou ook weer niet. Joanna Newsom, dat is pas een valse kat.
You're alone on this one bro'...quote:
Eclectisch of akoestisch?quote:Op maandag 29 december 2008 16:02 schreef Z het volgende:
[..]
Grobbel is gewoon te eclectisch voor woorden.
Dat is wel een mooie manier om te zeggen dat ik de attentiespanne heb van een goudvis.quote:Op maandag 29 december 2008 16:02 schreef Z het volgende:
[..]
Grobbel is gewoon te eclectisch voor woorden.
Emily klinkt goedquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Grobbel het volgende:
En Joanna Newsom vind ik weer wel geweldig, trouwens.
Zoiets, bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2008 16:25 schreef bigshadow het volgende:
Snobs, luister eens echte muziek ofzo.Iets wat door het grote publiek op waarde geschat in plaats van dat gekattegejengel van Joanna's, anothonies of andersoortige meisjes met snorretjes of mannetjes in jurkjes.
Welnee, laat iedereen lekker zelf bepalen wat ie mooi vindt en wat niet!quote:Op maandag 29 december 2008 16:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Al zie ik dat mich ook online is, die kan jou bijspringen met die drag-queen adoratie.
...quote:Op maandag 29 december 2008 16:35 schreef Grobbel het volgende:
Ach, op zich is dat maar goed ook. Stel dat ik Antony wel helemaal fantastisch had gevonden. Dan was ik één van die stakkers geweest die voor 69 euro de boot in moeten gaan om hem live te kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |