Ja. Is het wat? Na de eerste plaat is m'n enthousiasme een beetje getemperd.quote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef pfaf het volgende:
Ik waag me er niet eens meer aan, na het Hercules debacle en die vorige gedrochten van albums.
Heb je het Suicidal Birds nieuws gelezen Z?))
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef Z het volgende:
[..]
Ja. Is het wat? Na de eerste plaat is m'n enthousiasme een beetje getemperd.
Vreemd, ik trek die James Hetfield-aardappel in zijn keel weer totaal niet. Wel vette plaat, verder.quote:
Ik heb Z-List ook ooit eens gekocht, maar bij nader inzien amper tot nooit echt geluisterd. Binnenkort toch maar eens opzetten.quote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Ik ken ze eigenlijk alleen van Z-List en weet dat jij die toen een warm hart toe droeg. Hun vorige plaat is ook niet zo veel?
't Rare vind ik dat ik James Hetfield's stem niet mag, maar die aardappel welquote:Op maandag 29 december 2008 15:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vreemd, ik trek die James Hetfield-aardappel in zijn keel weer totaal niet. Wel vette plaat, verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |