ze zijn wijn vergeten..(polyfenolen )quote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uit het hoorcollege van vandaag:
Welke factoren zijn van invloed op de absorptie van ijzer?
Inhiberend:
Fytinezuur (in vezelrijke voeding)
Calcium
IJzer bindende fenolen (thee, koffie, spinazie)
Vanaf hier durf ik welquote:
Er werd gezegd dat vruchtensap en een beetje alcohol hielp bij de opname van ijzer!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
ze zijn wijn vergeten..(polyfenolen )
In mijn tijd hadden we helaas geen internetfora:quote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Het trucje met de ogen en vaseline ken ik niet Claudia? Het klinkt eng!
En die staart. Mooi!![]()
Helemaal mee eens! Wij gingen altijd de zondag na de wedstrijd het bos in met een groepje. Ik woonde bij de zandverstuiving in Kootwijk. Mooiste tijd van m'n leven!quote:Het allertofst vond ik toch de buitenritten, als we naar het bos gingen. De manege was ongeveer 20 minuten rijden van het strand af en soms 'huurden' we met een groepje de grote trailer en gingen we met een aantal een strandrit maken. Mijn paard, dat in de bak best een beetje een tamme sukkel was, wond zich dan zo enorm op, zo geweldig vond hij het, dat hij soms een bloedneus kreeg van de opwinding en het enthousiasme
Als dat zo is, zijn ze exciterend en horen ze idd niet in het rijtje inhiberend thuis!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat vruchtensap en een beetje alcohol hielp bij de opname van ijzer!!
Succes morgen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ladiezz (en de sporadische heer), ik ga slapen! Of in ieder geval een poging doen.
Trusten alvast!
vitamine c helpt idd bij de opname van ijzer , maar oxlaten, fytaten en polyfenolen remmen de opname van ijzer in de darm.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat vruchtensap en een beetje alcohol hielp bij de opname van ijzer!!
Ik ook niet. Behalve My Little Pony dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, paarden![]()
daar heb ik dus helemaal niets mee
Dan staat ie maar eerder op als het af moet. Per slot van rekening had hij er ook eerder dan vanavond aan kunnen beginnenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nu serieus hier te wachten totmee wil neuken
![]()
want hij moet nog een opdracht/presentatie afmaken, en hij heeft me gevraagd hem niet halverwege mee te sleen![]()
helaas incorrect, want het Sinterklaas-vieren vond hier thuis plaats, en we hebben maar 2 kamers: een woon en slaapkamerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan staat ie maar eerder op als het af moet. Per slot van rekening had hij er ook eerder dan vanavond aan kunnen beginnen.
nou ja....quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan ECHT al niet meer hoeven he, als hij andere dingen belangrijker vindt![]()
Wat doe je daar ook nogquote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik vind mijn leraren een beetje stupid
en ze kunnen niet uitleggen en ze zijn dom
Maar dat zal wel aan mij liggen..
Muis heeft morgen in het ziekenhuis een intake gesprek voor haar bestraling van volgende week.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand me even vertellen wat Muis morgen gaat doen? Dan kanik d'r ook succes wensen.
teruglezen wordt'm niet meer, vind het al heel wat dat ik nagenoeg foutloos typ
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe dat nou nooit he, mijn vriend meeslepen naar bed, of zeggen dat ik wil neuken.
Misschien zou ik het eens moeten proberen
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.
zeg wat je denkt, dat is pas spontaanquote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.
Denk wel dat m'n vriend het géén afknapper zou vinden
ik ben ook totaal niet ladylikequote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.
Denk wel dat m'n vriend het géén afknapper zou vinden
ja, ik had dus al beloofd dat ik dat niet zou doenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Pandorah het volgende:
Zeg MoBlo, die vent van jou moet af en toe pauze houden hoor. Gewoon op zijn studeerplek verleiden!
O ik ben niet slimmer hoor, ik ben alleen betere leraren gewend. Ik bedoel als zelfs mijn vader het beter en duidelijker kan uitleggen...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat doe je daar ook nog. Op het moment dat jij slimmer bent dan je leraren gaat er ergens iets mis ...
Zo. Huiswerk wiskunde niet af (kom er niet uit), huiswerk analyse hulp gehad van vader (die kan wel spectra aflezen) en gedichten doe ik morgen wel ... of zometeen, na iets te eten.
En geen behoefte aan choco meer.
Haha, je had mij een paar jaar geleden moeten zienquote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
PF lijkt me idd zo'n 'paardenmeisje'
Ja het zijn niet de originele, maar wel net zoiets, maar dan in turquoisequote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Viev!
Wij gingen altijd in Markelooooooooo op ponykamp![]()
En je vent in jouw puppelsloffen? Welke maat heeftie dan? Hij mag ze niet kapotmaken of laten stinken of uitrekken ofzo hoor, die moet je nog vaker aan! En later in Huize Puppelrust als we bejaard zijn lijsten we ze in
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.
Ik wil wel een little pony want ik heb hoogtevreesss..quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh en als we gaan paardrijden met SHE (Vier van de Puppels kunnen het dus al!) dan doen we de paarden ook een roze strikje inOm ongelukken en struikelpartijen te voorkomen zullen we de peerden de puppelslofjes besparen.
Klopt, de tolt met twee stipjes drop en de telgang, zit wel relaxed heur!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:Viev, die foto!
Je mag je benen wel eens scheren![]()
Oh... wacht.....
IJslanders. Als die per ongeluk in een van die gekke gangen schieten (die hebben twee extra gangen, naast stap draf en galop) dan wiebel en bonk je je een ongeluk
Mja ik niet dusquote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
uniekhoorn! je zegt zelfs al 'ik wordt'*flauw* Maar tzal vast wel meevallen toch?
Mighty mouse! Succes morgen, lekker slapen! ^_^
Go Chico, wat een ballen hebben wijIk ben de avond ook weer chocoloos doorgekomen.
En nu ga ik nach bedschen toe! Baaibaai!
Ben ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 22:49 schreef Greys het volgende:
MB, wees maar blij, ondanks die puist
Whehequote:
Heb ik ook net gedaan, zit nu met een handdoek tulband op mijn hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eindelijk haartjes wassen, dat is zo fijn!
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Muis, je bent al aardig lurker-af he?![]()
Over lurkers gesproken:
* Greys zwaait even naar Bellah![]()
Dat is zowat bij mij om de hoek!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Drunense duinen!
Vaste prik hier in de zomermaanden. Lekker hoofd leeg en paard op hol.
Puppel meet alert!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:29 schreef Chicolate het volgende:
Vamp, voel je je alweer wat beter?![]()
En opeens kwam mijn moeder gisteravond aanlopen met een luxe chocoladeletter van een hele goede banketbakker. Ja zeg he, maar dat ga ik mooi niet afslaan, dat is de lekkerste chocolade die er bestaat! Sorry Maria
.
Planning voor vandaag:
O: brinta met zoetstof en kaneel (net op)
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas
T: geen idee nog
D: "wat de pot schaft"
T: glas cola light en handje pepernoten/hapje chocolade/stukje banketletter ... zoiets, vieren sinterklaas
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik doe opeens (sinds vanochtend) aan sinterklaas hoorde ik. En ik zo.. ja heel leuk maar ik heb er niet op gerekend aka geen geld geen tijd. En m'n ouders/broertje: oo nee daarom doen we het ook morgen. Snap je?
Ik vind het wel leuk hoorMaar LEER EENS PLANNEN
ik ga zo even vragen of ik om half 4 weg magquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het dashboardkastje van mn auto gesloopt geloof ik!Wilde een cd eruit pakken, maar kreeg m niet meer open.
Ik hoop dat het vanmiddag net zo rustig op de weg is als vanochtend.
Heb je al zin in vanavond MoBlo?
Je kunt ook de top 10 van meest beluisterde albums, songs en artiesten bekijken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:12 schreef Faithy het volgende:
Last.fm
dEUS
lang leve gewoon je eigen muziek kunnen luisteren op 't werk. Nerd zijn heeft zo z'n voordelen
Leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef Faithy het volgende:
dEUS concert
en daar gaan Liejannuh, MuadDib, Renen ik heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |