nou ja....quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan ECHT al niet meer hoeven he, als hij andere dingen belangrijker vindt![]()
Wat doe je daar ook nogquote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik vind mijn leraren een beetje stupid
en ze kunnen niet uitleggen en ze zijn dom
Maar dat zal wel aan mij liggen..
Muis heeft morgen in het ziekenhuis een intake gesprek voor haar bestraling van volgende week.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand me even vertellen wat Muis morgen gaat doen? Dan kanik d'r ook succes wensen.
teruglezen wordt'm niet meer, vind het al heel wat dat ik nagenoeg foutloos typ
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe dat nou nooit he, mijn vriend meeslepen naar bed, of zeggen dat ik wil neuken.
Misschien zou ik het eens moeten proberen
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.
zeg wat je denkt, dat is pas spontaanquote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.
Denk wel dat m'n vriend het géén afknapper zou vinden
ik ben ook totaal niet ladylikequote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het banaal, niet 'ladylike' om plompverloren te zeggen dat je wilt neuken.
Denk wel dat m'n vriend het géén afknapper zou vinden
ja, ik had dus al beloofd dat ik dat niet zou doenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Pandorah het volgende:
Zeg MoBlo, die vent van jou moet af en toe pauze houden hoor. Gewoon op zijn studeerplek verleiden!
O ik ben niet slimmer hoor, ik ben alleen betere leraren gewend. Ik bedoel als zelfs mijn vader het beter en duidelijker kan uitleggen...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat doe je daar ook nog. Op het moment dat jij slimmer bent dan je leraren gaat er ergens iets mis ...
Zo. Huiswerk wiskunde niet af (kom er niet uit), huiswerk analyse hulp gehad van vader (die kan wel spectra aflezen) en gedichten doe ik morgen wel ... of zometeen, na iets te eten.
En geen behoefte aan choco meer.
Haha, je had mij een paar jaar geleden moeten zienquote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
PF lijkt me idd zo'n 'paardenmeisje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |