abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63766510
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Toen ik stopte met de pil werd ik na 7 maanden pas ongesteld.
En daarna nog een keer en daarna helemaal niet meer.
Dus dat wordt leuk móchten we ooit beslissen dat we toch gaan proberen een kindje te krijgen

Oh en wat ik me afvroeg he... niet voor mezelf (al lijkt dat door bovenstaande, maar da's puur toeval).
Hoe kán het toch dat mensen jaren en jaren en jaren moeten wachten op een adoptiekindje, niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland, terwijl de weeshuizen in Israël (7.000 kindjes in 1 weeshuis-complex zag ik laatst op tv!!! ) en Tsjechië enzo uitpuilen waar kindjes onder erbarmelijke toestanden maar wachten en wachten op een ander huis? Hoe kán dat nou, dat dat niet beter strookt?
Ik heb mijn zorgverzekering al gecheckt IVF wordt vergoed, de medicatie ook En bevallen zonder medische indicatie in het ziekenhuis

En dat van dat adopteren vraag ik me ook al jaren af ja
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 december 2008 @ 21:30:58 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63766515
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef Anosmie het volgende:
Muisje! Bedankt voor je mooie gedicht!
Sterkte, succes en ToiToiToi voor morgen!
Graag gedaan! Maak er je mantra van zou ik zeggen
En nogmaals bedankt allemaal!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:31:14 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63766535
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wilde vandaag alleen al 10 keer dood. Ik heb mezelf er nog maar net van kunnen weerhouden mijn hoofd in het koelvak van de AH te duwen.
En ik schiet steeds vol.
En ik haat mannen en kinderen
Ik ging vandaag 10x dood, en mijn hoofd was ong. zo koud als wanneer je dat in het vriesvak van de AH steekt. En Hell yeah I´m still alive
  donderdag 4 december 2008 @ 21:32:10 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63766568
Oh ik werd alle keren dat ik stopte echt binnen enkele dagen flink ongesteld.
Bloeden kan ik wel
Daar komt wrs ook de haat vandaan.
pi_63766586
Ik ben vandaag eerst naar huis gegaan voordat ik naar de winkel ging om een andere onderbroek aan te trekken Niks zo verschrikkelijk irritant als een onderbroek die gaat zitten waar je hem niet wil hebben. Bij elke beweging. De. Hele. Dag. Lang.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:32:59 #56
163650 Greys
pi_63766597
Anosmie! Whoeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa! Congrats! Op naar de 60!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 december 2008 @ 21:33:45 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63766629
Euh..Greysie..hoe kan je nou niet meer ongesteld zijn?
En waarom heb je dat niet verteld? ( of waarom heb ik niet geluisterd? )
Dat is toch niet goed? Heb je dat wel laten checken?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:33:57 #58
163650 Greys
pi_63766636
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Syrena het volgende:
Ik ben vandaag eerst naar huis gegaan voordat ik naar de winkel ging om een andere onderbroek aan te trekken Niks zo verschrikkelijk irritant als een onderbroek die gaat zitten waar je hem niet wil hebben. Bij elke beweging. De. Hele. Dag. Lang.
Gewoon altijd strings dragen. Die zitten tóch al in je naad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 december 2008 @ 21:34:26 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63766657
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Dit dus! En ook nog even een . voor muis, want daar heb ik net ook stug overheen gelezen zag ik .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63766679
mijn mr is een échte vent...

ik hoor ineens heel zacht: "auw"..
ga ik kijken staat hij zijn vinger te koelen die vast gezeten had aan de grill en t zag me er toch eng uit?
werd er missellijk van ...

en dan uit hij dat alleen heel beheerst met een "auw"...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63766696
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:

Fijn he, een verwennende mamma!
Jaren geleden had ik een ongeluk gehad met paardrijden (springen) waardoor ik diverse rugwervels verschoven heb.
Je hebt aan paardrijden gedaan! Heb je toevallig een paard?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63766734
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon altijd strings dragen. Die zitten tóch al in je naad!
Dan ga ik schimmelen En ik haat het zo, dingen in m'n naad Echt heel heel erg. Ik was bijna in mijn blote kont in die broek gaan lopen gelukkig zat ik niet aan de balie maar op kantoor en kon ik af en toe ff alles weer rechttrekken. Voor een minuut.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:36:16 #63
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63766735
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze heeft wel een hengst van een vent
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:36:42 #64
163650 Greys
pi_63766743
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
Euh..Greysie..hoe kan je nou niet meer ongesteld zijn?
En waarom heb je dat niet verteld? ( of waarom heb ik niet geluisterd? )
Dat is toch niet goed? Heb je dat wel laten checken?
Ik ben na 7 maanden wachten ongesteld geworden. En daarna weer een paar maanden niet. Toen ben ik maar weer aan de pil gegaan omdat ik dat onzekere gedoe niet meer wilde
Dus nee, niets laten checken. Struisvogel-me!
Heb wel ooit geinformeerd, telefonisch. En toen zeiden ze dat ze daar niet zomaar onderzoek naar gaan doen. Dan moet je echt serieus kinderen willen krijgen en het een jaar geprobeerd hebben zonder succes, willen ze iets gaan onderzoeken. Ik dacht dat ik voor de gek werd gehouden, maar het is serieus waar, ik heb het aan een paar OUD-mensen nagevraagd Heb wel al besloten dat mochten we het gaan proberen, ik dan na twee maanden aan de telefoon hang als ik dan weer niet ongesteld wordt. Dan lieg ik wel en dan zeg ik dat we het al een jaar proberen. Als ik nog een jaar ga wachten ben ik al veel te oud!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63766823
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben na 7 maanden wachten ongesteld geworden. En daarna weer een paar maanden niet. Toen ben ik maar weer aan de pil gegaan omdat ik dat onzekere gedoe niet meer wilde
Heb wel ooit geinformeerd, telefonisch. En toen zeiden ze dat ze daar niet zomaar onderzoek naar gaan doen. Dan moet je echt serieus kinderen willen krijgen en het een jaar geprobeerd hebben zonder succes, willen ze iets gaan onderzoeken. Ik dacht dat ik voor de gek werd gehouden, maar het is serieus waar, ik heb het aan een paar OUD-mensen nagevraagd Heb wel al besloten dat mochten we het gaan proberen, ik dan na twee maanden aan de telefoon hang als ik dan weer niet ongesteld wordt. Dan lieg ik wel en dan zeg ik dat we het al een jaar proberen. Als ik nog een jaar ga wachten ben ik al veel te oud!
Daarom wil ik niet weg bij mijn vrouwelijke huisarts. Die had ik toen verteld van die 80 dagen. En dat ik me een tikje zorgen maakte. En toen zei ze meteen dat als ik dan zou stoppen en het weer lang zou duren dat ze me snel zou doorverwijzen.
En anders ga ik idd ook jokken
  donderdag 4 december 2008 @ 21:39:07 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63766829
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ze heeft wel een hengst van een vent
birds of a feather flock together!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:40:48 #67
163650 Greys
pi_63766877
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb meer dan tien jaar een paard gehad!
Samen met mijn vader en zusje, want we reden alledrie. En toen ging mijn zus aan de andere kant van het land wonen en mijn vader 's avonds les geven, dus toen moest ik het alleen doen en dat voelde destijds na een tijdje als een verplichting Vriendinnetjes gingen zwemmen enzo en ik kon dan niet mee, omdat het paard anders stalbenen kreeg als hij te lang stilstond. Dus ik ging er van balen
Toen hebben we haar weggegeven aan mensen met eigen grond en twee kinderen die te groot voor hun pony werden en dan mooi op Amber konden gaan rijden. Ik was er niet bij toen ze haar ophaalden, kon het niet aanzien. En sinds ik van het durp naar de grote stad ben verhuisd is het er nooit meer van gekomen om te rijden (zou het wel weer willen!) omdat het hier alleen in maneges kan en ik heb die bak wel een beetje gezien na al die jaren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63766898
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Toen ik stopte met de pil werd ik na 7 maanden pas ongesteld.
En daarna nog een keer en daarna helemaal niet meer.
Dus dat wordt leuk móchten we ooit beslissen dat we toch gaan proberen een kindje te krijgen

Oh en wat ik me afvroeg he... niet voor mezelf (al lijkt dat door bovenstaande, maar da's puur toeval).
Hoe kán het toch dat mensen jaren en jaren en jaren moeten wachten op een adoptiekindje, niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland, terwijl de weeshuizen in Israël (7.000 kindjes in 1 weeshuis-complex zag ik laatst op tv!!! ) en Tsjechië enzo uitpuilen waar kindjes onder erbarmelijke toestanden maar wachten en wachten op een ander huis? Hoe kán dat nou, dat dat niet beter strookt?
Ze moeten de mensen wel keuren he, voor hetzelfde geld komen al die lieve kindertjes meteen in de prostitutie terecht. Zal een van de redenen zijn, maar ongetwijfeld niet de enige.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 december 2008 @ 21:42:07 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63766909
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Jeetje Greysie...dat had je natuurlijk meteen moeten eisen. Ik vind dat soort dingen te creepy om voor weg te duiken.

Ik hou je in de smiezen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:43:13 #70
163650 Greys
pi_63766952
Syrena, aan je fobo te zien ben jij nog hartstikke jong toch?
Niet dat je je dan geen zorgen mag maken hoor! Maar dan heb je de tijdsdruk niet zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 december 2008 @ 21:44:00 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63766972
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Yeaaah dat!

Al weet ik niet hoe lang Anosmie is en hoeveel ze nog wil afvallen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63767035
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Jeetje Greysie...dat had je natuurlijk meteen moeten eisen. Ik vind dat soort dingen te creepy om voor weg te duiken.
Zo erg hoeft het niet te zijn. De vorige keer dat ik stopte met de pil deed ik er zo'n 8 maanden over om ongesteld te worden. De huisarts maakte er niet zo'n probleem van. Nu ben ik weer gestopt en is mijn menstruatie veel sneller teruggekomen.

Anders stop je toch gewoon nu al, Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:46:53 #73
163650 Greys
pi_63767069
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze moeten de mensen wel keuren he, voor hetzelfde geld komen al die lieve kindertjes meteen in de prostitutie terecht. Zal een van de redenen zijn, maar ongetwijfeld niet de enige.
Keuren hoeft toch geen 8 jaar te duren ofzo?
Ik zou werkelijk willen dat iemand me dat nou eens gewoon goed kon uitleggen. Die kids zitten daar werkelijk weg te kwijnen en die mensen hier maar smachten en wachten. Match die boel nou toch eens wat sneller, verdorie. Wel na een goede screening natuurlijk. Maar die járen, ongelofelijk
Er zitten gewoon té veel instanties tussen die zich er allemaal tegenaan willen bemoeien denk ik.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik hou je in de smiezen!
Geloof me, dat VALT niet te eisen. Heb het op internet opgezocht, bij twee dokters telefonisch gevraagd en in OUD nagevraagd. En alles kwam op hetzelfde antwoord neer. Het zal wel te duur zijn ofzo, om alle mensen die zich 'een beetje zorgen maken' te gaan onderzoeken
Het schijnt tot een half jaar in elk geval normaal te zijn, dat het zo lang kan duren voordat je na het stoppen met de pil weer ongesteld wordt. En bij sommigen duurt het nog wat langer. Daar scharen ze mij dan onder en dan gaan ze écht niets onderzoeken. Dan moet je gillende pijnen verzinnen of liegen en zeggen dat je al een jaar aan het proberen bent om zwanger te worden. Maar ga dat maar eens verklaren als de apotheek zegt dat je in die tijd de pil nog hebt besteld (die had ik besteld voor het geval ik weer wilde beginnen ooit)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63767094
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Syrena, aan je fobo te zien ben jij nog hartstikke jong toch?
Niet dat je je dan geen zorgen mag maken hoor! Maar dan heb je de tijdsdruk niet zo
32 Mijn buitenkant ziet er jong uit, de binnenkant weet ik niet
  donderdag 4 december 2008 @ 21:47:38 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63767097
Ik dacht altijd dat dat niet goed was, al je periode zo lang op zich liet wachten.
Zeker niet als je al wat ouder bent

Maar maakt niet uit dus? Greysie, je bent weer uit de smiezen. Niks aan het handje
  donderdag 4 december 2008 @ 21:49:22 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63767153
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Greysie, je bent weer uit de smiezen.
*giggle*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:49:23 #77
163650 Greys
pi_63767158
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo erg hoeft het niet te zijn. De vorige keer dat ik stopte met de pil deed ik er zo'n 8 maanden over om ongesteld te worden. De huisarts maakte er niet zo'n probleem van. Nu ben ik weer gestopt en is mijn menstruatie veel sneller teruggekomen.

Anders stop je toch gewoon nu al, Greys?
Ik denk dat ik dat ook ga doen, per 1 januari.
Kijken of het bij mij dan ook sneller gaat dan de vorige keer!

Ik heb ooit iets onder de leden gehad waardoor me door de dokter gemeld werd dat kindjes krijgen wellicht lastiger dan anders zou kunnen worden, maar dat heeft niets met niet ongesteld worden te maken volgens mij. Maar het maakt wel dat ik me wat meer zorgen maak Dat, en het feit dat ik aankomend jaar 36 word.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63767163
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
En sinds ik van het durp naar de grote stad ben verhuisd is het er nooit meer van gekomen om te rijden (zou het wel weer willen!) omdat het hier alleen in maneges kan en ik heb die bak wel een beetje gezien na al die jaren.
Ik heb precies hetzelfde. Ik zou best graag weer willen rijden, maar niet bij een manege. In de stad wonen vind ik fantastisch, maar dit is toch een groot nadeel. Ik voel me domweg gelukkig als ik stallen uitmest, een paard naar een weiland breng en op een trekker rondrijd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:50:18 #79
163650 Greys
pi_63767178
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Greysie, je bent weer uit de smiezen. Niks aan het handje
Olé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:51:39 #80
163650 Greys
pi_63767211
Claudia, heb jij ook zelf een paard gehad?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 december 2008 @ 21:51:48 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63767214
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb ooit iets onder de leden gehad waardoor me door de dokter gemeld werd dat kindjes krijgen wellicht lastiger dan anders zou kunnen worden, maar dat heeft niets met niet ongesteld worden te maken volgens mij. Maar het maakt wel dat ik me wat meer zorgen maak Dat, en het feit dat ik aankomend jaar 36 word.
Greysje! en een knuffel. Dat maakt het lastiger kan ik me voorstellen. Al kan je met 36 heus ook een leuke hippe mamma worden als je dat dan zou willen! Heb je het er vaak over met je mister?
  donderdag 4 december 2008 @ 21:53:07 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63767266
Drunense duinen!

Vaste prik hier in de zomermaanden. Lekker hoofd leeg en paard op hol.
Puppel meet alert!
pi_63767301
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Claudia, heb jij ook zelf een paard gehad?
Een verzorgpony. Dat klinkt ontzetttend Penny, en dat was ik dan ook. Ik ben nooit wezen stappen omdat ik op vrijdagavond mijn pony moest toilleteren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:55:06 #84
163650 Greys
pi_63767338
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Greysje! en een knuffel. Dat maakt het lastiger kan ik me voorstellen. Al kan je met 36 heus ook een leuke hippe mamma worden als je dat dan zou willen! Heb je het er vaak over met je mister?
Eerst wel, nu een half jaar ongeveer geen woord over gesproken omdat hij er bloednerveus van werd
Hij zou voor het eind van het jaar een beslissing nemen

@SHE, I'm in! Ik heb mijn bordeaux rode rib-rijbroek nog Weet alleen niet oftie nog past
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63767355
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Keuren hoeft toch geen 8 jaar te duren ofzo?
Ik zou werkelijk willen dat iemand me dat nou eens gewoon goed kon uitleggen. Die kids zitten daar werkelijk weg te kwijnen en die mensen hier maar smachten en wachten. Match die boel nou toch eens wat sneller, verdorie. Wel na een goede screening natuurlijk. Maar die járen, ongelofelijk
Er zitten gewoon té veel instanties tussen die zich er allemaal tegenaan willen bemoeien denk ik.
Mja inderdaad geen idee hoe dat nou komt. Zal er misschien ook mee te maken hebben dat weeskinderen niet de eerste prioriteit zijn van veel landen/gebieden. En het gaat waarschijnlijk op zijn oosters: erg langzaam, ze vergeten je halverwege een paar keer, problemen met visa, eergevoel ...

Ik heb familie in het Midden-Oosten wonen. Ze leven daar niet zoals wij hier. Niet met de klok, niet alles snel snel. Het kan zo gebeuren dat ze een paar dagen te laat komen. Iets als adoptie is sowieso iets lastigs, daar moeten blijkbaar jaren overheen gaan.

Niet dat ik het wel snap hoor, dit is allemaal op basis van ervaring met mentaliteit en wat ik wel eens hoor op het nieuws .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 21:56:23 #86
163650 Greys
pi_63767376
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een verzorgpony. Dat klinkt ontzetttend Penny, en dat was ik dan ook. Ik ben nooit wezen stappen omdat ik op vrijdagavond mijn pony moest toilleteren.
Kreeg hij/zij dan ook zo'n mooi ingevlochten staart van boven?
En dat je die de dag van te voren dan nat had gemaakt en helemaal ingevlochten zodat ie de dag er na een My Little Pony gegolfde staart had?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 december 2008 @ 21:56:26 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63767380
Oe, spannend Greys! Dan komt het hoge woord nu wel behoorlijk snel! Althans, dat zou dus moeten. Misschien het onderwerp maar weer eens aansnijden, voorzichtigjes?
pi_63767433
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Kreeg hij/zij dan ook zo'n mooi ingevlochten staart van boven?
En dat je die de dag van te voren dan nat had gemaakt en helemaal ingevlochten zodat ie de dag er na een My Little Pony gegolfde staart had?
Ja!

En bij mezelf kan ik nog niet eens mascara aanbrengen.
pi_63767591
Ik ook mee rijden! Heb wel een tijdje niet gedaan, maar is als fietsen toch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 22:02:14 #90
163650 Greys
pi_63767619
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, spannend Greys! Dan komt het hoge woord nu wel behoorlijk snel! Althans, dat zou dus moeten. Misschien het onderwerp maar weer eens aansnijden, voorzichtigjes?
Dat durf ik niet meer, stom he? Ik wacht nu ECHT tot hij er zelf over begint. Het jaar is immers bijna om
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja!

En bij mezelf kan ik nog niet eens mascara aanbrengen.
Oh my! Ik kon ook uren frunniken hoor, soms leek het alsof ik de manen met een wafeltjestang onder handen had genomen, lang leve de vlechtjes de vorige dag! Hahaha! En mijn vader maar voor lul zitten als hij les had (die is veel later begonnen, wel leuk!) als het dier er uit zag als een Sissy
En de hoeven insmeren met vet, zodat ze mooi gingen glimmen. Dat het na vijf minuten in de bak dan zandklompen waren geworden deed niets aan de pret en de trots af hihi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63767670
Ik ben een beetje bang voor paarden.
Heb een paar jaar terug mijn angst overwonnen en op Ameland paardgereden. Het was tof enzo, maar toch: nooit meer!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:05:14 #92
236335 neen
schone schijn
pi_63767723
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
Je moet op het op een oud paard leren?
het lijkt niet wat het is
pi_63767765
nou, maakt misbruik, ik ben ontzettend aangeschoten

Ja doei.
pi_63767826
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef neen het volgende:

[..]

MORDRA!!!!!!
pi_63767856
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:02 schreef Greys het volgende:

Oh my! Ik kon ook uren frunniken hoor, soms leek het alsof ik de manen met een wafeltjestang onder handen had genomen, lang leve de vlechtjes de vorige dag! Hahaha! En mijn vader maar voor lul zitten als hij les had (die is veel later begonnen, wel leuk!) als het dier er uit zag als een Sissy

quote:
En de hoeven insmeren met vet, zodat ze mooi gingen glimmen. Dat het na vijf minuten in de bak dan zandklompen waren geworden deed niets aan de pret en de trots af hihi!
Volgens mij was er ook zo'n trucje met ogen en vaseline?
pi_63767915
oh, paarden

daar heb ik dus helemaal niets mee
Ja doei.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:11:04 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63767962
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
Tof!. Claudia gaat ook mee, als een paard haar niet kan verleiden, dan weet ik het ook niet meer.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:11:30 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63767989
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef neen het volgende:

[..]

Stoer hoor, zo vanuit Friesland!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 december 2008 @ 22:13:41 #99
163650 Greys
pi_63768075
Het trucje met de ogen en vaseline ken ik niet Claudia? Het klinkt eng!
En die staart. Mooi!

Het allertofst vond ik toch de buitenritten, als we naar het bos gingen. De manege was ongeveer 20 minuten rijden van het strand af en soms 'huurden' we met een groepje de grote trailer en gingen we met een aantal een strandrit maken. Mijn paard, dat in de bak best een beetje een tamme sukkel was, wond zich dan zo enorm op, zo geweldig vond hij het, dat hij soms een bloedneus kreeg van de opwinding en het enthousiasme
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63768081
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat ei de opname van ijzer uit spinazie moeilijker maakt, weet jij of dat klopt SHE?
Uit het hoorcollege van vandaag:

Welke factoren zijn van invloed op de absorptie van ijzer?
Inhiberend:

Fytinezuur (in vezelrijke voeding)

Calcium

IJzer bindende fenolen (thee, koffie, spinazie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')