quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:29 schreef Chicolate het volgende:
Vamp, voel je je alweer wat beter?![]()
En opeens kwam mijn moeder gisteravond aanlopen met een luxe chocoladeletter van een hele goede banketbakker. Ja zeg he, maar dat ga ik mooi niet afslaan, dat is de lekkerste chocolade die er bestaat! Sorry Maria
.
Planning voor vandaag:
O: brinta met zoetstof en kaneel (net op)
T: appel
L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas
T: geen idee nog
D: "wat de pot schaft"
T: glas cola light en handje pepernoten/hapje chocolade/stukje banketletter ... zoiets, vieren sinterklaas
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik doe opeens (sinds vanochtend) aan sinterklaas hoorde ik. En ik zo.. ja heel leuk maar ik heb er niet op gerekend aka geen geld geen tijd. En m'n ouders/broertje: oo nee daarom doen we het ook morgen. Snap je?
Ik vind het wel leuk hoorMaar LEER EENS PLANNEN
ik ga zo even vragen of ik om half 4 weg magquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het dashboardkastje van mn auto gesloopt geloof ik!Wilde een cd eruit pakken, maar kreeg m niet meer open.
Ik hoop dat het vanmiddag net zo rustig op de weg is als vanochtend.
Heb je al zin in vanavond MoBlo?
Je kunt ook de top 10 van meest beluisterde albums, songs en artiesten bekijken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:12 schreef Faithy het volgende:
Last.fm
dEUS
lang leve gewoon je eigen muziek kunnen luisteren op 't werk. Nerd zijn heeft zo z'n voordelen
Leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef Faithy het volgende:
dEUS concert
en daar gaan Liejannuh, MuadDib, Renen ik heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |