Ja het zijn niet de originele, maar wel net zoiets, maar dan in turquoisequote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Viev!
Wij gingen altijd in Markelooooooooo op ponykamp![]()
En je vent in jouw puppelsloffen? Welke maat heeftie dan? Hij mag ze niet kapotmaken of laten stinken of uitrekken ofzo hoor, die moet je nog vaker aan! En later in Huize Puppelrust als we bejaard zijn lijsten we ze in
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is meer omdat ik al afgeknapt ben voor ik het uit mijn strot krijg.
Ik wil wel een little pony want ik heb hoogtevreesss..quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh en als we gaan paardrijden met SHE (Vier van de Puppels kunnen het dus al!) dan doen we de paarden ook een roze strikje inOm ongelukken en struikelpartijen te voorkomen zullen we de peerden de puppelslofjes besparen.
Klopt, de tolt met twee stipjes drop en de telgang, zit wel relaxed heur!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Greys het volgende:Viev, die foto!
Je mag je benen wel eens scheren![]()
Oh... wacht.....
IJslanders. Als die per ongeluk in een van die gekke gangen schieten (die hebben twee extra gangen, naast stap draf en galop) dan wiebel en bonk je je een ongeluk
Mja ik niet dusquote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
uniekhoorn! je zegt zelfs al 'ik wordt'*flauw* Maar tzal vast wel meevallen toch?
Mighty mouse! Succes morgen, lekker slapen! ^_^
Go Chico, wat een ballen hebben wijIk ben de avond ook weer chocoloos doorgekomen.
En nu ga ik nach bedschen toe! Baaibaai!
Ben ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 @ 22:49 schreef Greys het volgende:
MB, wees maar blij, ondanks die puist
Whehequote:
Heb ik ook net gedaan, zit nu met een handdoek tulband op mijn hoofdquote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eindelijk haartjes wassen, dat is zo fijn!
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Muis, je bent al aardig lurker-af he?![]()
Over lurkers gesproken:
* Greys zwaait even naar Bellah![]()
Dat is zowat bij mij om de hoek!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Drunense duinen!
Vaste prik hier in de zomermaanden. Lekker hoofd leeg en paard op hol.
Puppel meet alert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |