Dat vind ik dan weer een zeer sterk antwoordquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
Zit daar alcohol in? Vandaar dat ik vroeger altijd tegen m'n moeder deed alsof ik veel moest hoesten.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb laatst hoestdrank gedronken toen ik alleen was! 15% alcohol!
Nou ja, laten we eerlijk zijn, alcohol wordt niet alleen gedronken omdat het drankje lekker is, maar ook vanwege de lekkere effecten ervan.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
Dus sommige mensen drinken dus alleen alcohol wanneer ze met anderen zijn, en wanneer ze alleen zijn dan is het opeens niet te drinken!?
Je drinkt toch iets omdat je het lekker vind smaken of niet!?
Persoonlijk hou ik totaal niet van alcohol, maar het is wel erg triest met je gesteld als je pretendeert het lekker te vinden, maar het wel alleen drinkt wanneer er anderen bij zijn, en wanneer je in je eentje bent raak je het niet aan
Ik drink graag een glas wijn of port 's avonds, gewoon omdat ik het lekker vind. dat ga ik heus niet laten omdat mijn vriend niet thuis is... En daarbij, als zou hij wel thuis zijn, dan nog zou ik 'alleen' drinken omdat hij geen alcohol drinkt...quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als men het doet om dronken of aangeschoten te raken, ja, dan is het triest. Als ze een biertje pakken omdat ze het lekker vinden, en ze gaan niet flink aan de zuip, zie ik niet in wat er mis mee is.
Je zou ook kunnen zeggen dat de mensen die het triest vinden dat je een biertje pakt, alcohol dus puur en alleen zien als iets wat je drinkt om dronken te worden. Dat vind ik eigenlijk triester.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef Adidah het volgende:
Waar mensen zich druk om kunnen maken_!
wat jij doet is goed en wat de ander doet is sneuquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
Ik bne net wakkaer en moet azo ana men eerste buiertje beginnene.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Pakspul het volgende:
Ik moet wel anders gaan mijn handen weer trillen
So True, lekker filmpje kijken of gamen met een koud biertje erbij en wat nootjes.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
De kans is zo groot zoals je de kans zelf groter laat worden bij gebruik van alcohol en drugs. De kans wordt niet vanzelf groter, JIJ maakt de kans groter omdat je er niet mee kunt of wilt mee omgaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Niemand die denkt dat de kans op misbruik of alcoholisme groter wordt?
Dat, op het moment dat het al een gewoonte is regelmatig alleen te drinken, de drempel lager wordt om je problemen weg te drinken als je onder stress staat?
Ja, dat is in sommige gevallen wel zo maar hoevaak komt het wel niet voor dat 'lamzuipen' een group-effort is en er hele groepen lamlendig naar de tyfus gaan 'omdat het cool is'?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat, op het moment dat het al een gewoonte is regelmatig alleen te drinken, de drempel lager wordt om je problemen weg te drinken als je onder stress staat?
eenschquote:Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef AngerManagement het volgende:
Natuurlijk drink je alcohol om de effecten ervan te merken. Beetje triest als je dat zelf niet toe durft te geven, laat staan afgeven op anderen die dat wel durven.
Alleen thuis naar een Disneyfilm kijken. Sneu?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef boyv het volgende:
alleen naar een schoolfeest is wel sneu ja
En dan meeschreeuwen met de muziek he!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef Burghardt het volgende:
Uit het raam staren, muziek luisteren en 5 halve liters. Liever alleen.
Gelovige hippiequote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef Devpartner het volgende:
Alcohol drinken au general is gewoon sneu. Of je nu alleen of met meerdere zijt...
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef boyv het volgende:
[..]
wat jij doet is goed en wat de ander doet is sneu
Bij mij werkt dat precies andersom. Als ik in de kroeg ben dan gaat bier er in hoog tempo doorheen, terwijl ik als ik thuis in m'n eentje drink eigenlijk nooit meer dan twee hooguit drie flesjes drink.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Die vriendin vond dus dat als je alcohol in je eentje drinkt, je niet meer de sociale controle hebt die je bij groepen wel hebt. De kans op misbruik en drinken als je problemen hebt wordt dan groter. Zit ergens wel wat in natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef Adidah het volgende:
Waar mensen zich druk om kunnen maken_!
Sneu is, je mening afstellen op die van andere.. Serieus, er verandert echt niets aan de werkelijkheid nadat je zojuist de meningen van andere hebt gehoord.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou ja, de TT zegt het al he. Ik had er laatst met een vriendin van me een discussie over, en zij vond het dus ontzettend sneu als mensen in hun eentje alcohol drinken. Ik vind het zelf wel kunnen zolang je het een beetje binnen de perken houdt, maar ik weet dat er wel meer mensen zijn die het afkeuren.
Nou drink ik zelf ook als ik alleen ben, 1 a 2 keer per week een paar biertjes, dus misschien vertroebelt dat mijn oordeel wel een beetje.
Wat vinden jullie? Moet het kunnen of is het voorbehouden aan eenzame figuren die hard op weg zijn alcoholist te worden?
Ja, welkom op een discussieforum verderquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef myper het volgende:
[..]
Sneu is, je mening afstellen op die van andere.. Serieus, er verandert echt niets aan de werkelijkheid nadat je zojuist de meningen van andere hebt gehoord.
Idd, ik ben alleen en dit is mijn 4e rum!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef Avani het volgende:
Alsof alcohol alleen toegestaan is als je met anderen bent.Kom op zeg, als ik alleen wat drink, maakt me dat nog geen alcoholist. Ik drink er nog een wijntje op
Ja, dat heb ik dus ook... Thuis heb ik ook meestal niet zo veel zin in zoveel bier. Ik drink bijna niet alleen, alleen als ik er gewoon echt zin in heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat precies andersom. Als ik in de kroeg ben dan gaat bier er in hoog tempo doorheen, terwijl ik als ik thuis in m'n eentje drink eigenlijk nooit meer dan twee hooguit drie flesjes drink.
Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet als je niet bij AA meetings looptquote:Op donderdag 4 december 2008 23:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Idd, ik ben alleen en dit is mijn 4e rum!
- Ik val niemand lastigquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet als je niet bij AA meetings loopt
Valt wel een beetje in het rijtje, inderdaad. Typische pubertopics.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:46 schreef Juvenalis het volgende:
''Alleen buiten spelen. Sneu?''
''Alleen naar het schoolfeest gaan. Sneu?''
''Alleen biosfilm kijken. Sneu?''
Ik las de OP en dacht ik ga dát zeggen, en mooi dat je me voor was scheelt mij weer typenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Helemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Een glas ijskoude vodka om de avond in te easen. Niks mis mee.
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef Waterhouse het volgende:
[..]
En dan meeschreeuwen met de muziek he!
Maar dat laatste scenario is niet triest omdat het alleen is maar omdat het een verslaving is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Marmex het volgende:
De reden waarom je drinkt is belangrijk. Iemand die 2 uur voor z'n vriendin thuiskomt, en achter de tv/computer een blikje bier opdrinkt terwijl hij wacht op z'n vriendin;
OF:
Iemand die werkloos en alleen wakker word met trillende vingers en naar de koelkast strompelt, z'n eerste halve liter opentrekt en 'm in 1 teug leegdrinkt.
Nee maar dat is de reden waarom je drinkt. En alleen drinken kan zo'n stigma hebben dat het 'sneu' is etc, maar dat is niet het hele verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:34 schreef saaw het volgende:
[..]
Maar dat laatste scenario is niet triest omdat het alleen is maar omdat het een verslaving is.
Er zijn ook zat alcoholveslaafden die dat in de kroeg consumeren., maakt dat het minder erg?
de zak chips niet te vergeten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef fathank het volgende:
1 biertje staat toch gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas? dan hoef je ook niet veel te eten als je met een halve liter Schültenbräu de dag begint
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je het drinkt omdat je alcohol moet hebben is het fout!
thanks voor het advies papquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ligt eraan hoeveel je drinkt.
ik drink soms in mijn eentje wel eens een goed glas whiskey. daar vind ik niets mis mee..
ik heb een collega en die drinkt in zijn eentje savonds een fles jenever... dat vind ik dan wel weer fout.
als je het drinkt omdat je het lekkervind is het normaal
als je het drinkt omdat je alcohol moet hebben is het fout!
Ze zijn verslaafd en dat is per definitie niet 'goed' te noemen, lijkt me. Kun je het wel romantiseren met 'je eigen spoor trekken', maar ze volgen natuurlijk het spoor dat alcohol voor hun trekt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Syheriat het volgende:
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.
zoo.... lange teentjes ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.
er is zoveel niet goed voor je lichaamquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoo.... lange teentjes ofzo?
het is gewoon niet goed voor je.
dat je er zelf prima mee kan leven vind ik leuk voor je maar het is niet goed voor je lichaam .
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef boyv het volgende:
[..]
er is zoveel niet goed voor je lichaam
het is maar net welke prioriteiten je stelt
Pakjesavond houden....quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik dat er eigenlijk niks is dat je niet in je eentje kan doen.
Mensen die dat wel vinden zijn denk ik gewoon onzeker en hebben te veel sociale bevestiging nodig.
Je mag best je mening geven, maar ga dan niet doen alsof jouw mening de enige echte is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]wat niet goed is is toch slecht?
en ja brood is ook kankerverwekkend maar als je niet eet ga je dood.
dat terwijl er aan nuchter blijven geen nadeel zit!
begrijp me niet verkeerd ik hou ook best van een glaasje maar ik denk dat wanneer je alcohol nodig hebt je toch een probleem hebt.
van mij hoef je er niets aan te doen. maar ga me hier nou niet zitten te overtuigen dat ik fout zit
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:10 schreef boyv het volgende:
[..]
Je mag best je mening geven, maar ga dan niet doen alsof jouw mening de enige echte is.
Ik vind het wel fijn dat alle lieve mede-fokkertjes meebetalen aan mijn nieuwe leverquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.
het is niet goed voor je lichaam als je veels te veel drinkt.
en als je zoveel drinkt dat je alcohol gaat drinken om de alcohol is dat gewoon niet goed voor je.
t is een beetje jammer dat die mensen het hier op fok proberen te verheerlijken en opmerkingen maken als:
je moet proriteiten stellen.
ik bedoel
verder is het ook nog eens zo dat omdat meneer een alcohol probleem heeft en hier niets aan doet dat hij straks een nieuwe lever nodig heeft en dat wij als samenleving hier dik voor moeten betalen!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat alle lieve mede-fokkertjes meebetalen aan mijn nieuwe lever
jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.
het is niet goed voor je lichaam als je veels te veel drinkt.
en als je zoveel drinkt dat je alcohol gaat drinken om de alcohol is dat gewoon niet goed voor je.
t is een beetje jammer dat die mensen het hier op fok proberen te verheerlijken en opmerkingen maken als:
je moet proriteiten stellen.
ik bedoel
verder is het ook nog eens zo dat omdat meneer een alcohol probleem heeft en hier niets aan doet dat hij straks een nieuwe lever nodig heeft en dat wij als samenleving hier dik voor moeten betalen!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:22 schreef boyv het volgende:
[..]
jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houden
iemand die daar geen ruk om geeft kan zich helemaal de kanker in zuipen en nog het gevoel hebben dat hij goed bezig is, bijvoorbeeld omdat de alcohol hem motiveert.
goed / slecht verschilt toch echt per persoon en is afhankelijk van wat de persoon in kwestie daar zelf van vindt.
En dat is handig als je alleen bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Countess het volgende:
En libidoverhogend, mits met mate.
Dit is van alle belachelijke zhe-devilll post toch wel de allerbelachelijkste die ik ooit heb gelezen hier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus je mag alleen met je vrienden drinken, en wat als jij je eigen beste vriend bent?
Spijker op de kop.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
QFT... Is nou juist lekker na een week gezeik, even op de bank hangen met de Warsteiner-broers, wat chips en een dvdtje ofzo, ontspannen en even tot rust komen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
Ja thnx, en dan nu speciaal voor jou….quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, welkom op een discussieforum verder
Gevoelig onderwerpquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoo.... lange teentjes ofzo?
het is gewoon niet goed voor je.
dat je er zelf prima mee kan leven vind ik leuk voor je maar het is niet goed voor je lichaam .
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:27 schreef kingmob het volgende:
Mensen die dit niet doen missen echt een wereld van genot!
Of ben ik de enige die echt heerlijk kan genieten van die eerste borrel op vrijdagmiddag? Filmpje of muziekje erbij, ff relaxen...
Persoonlijk vind ik er niets aan om in mijn eentje te drinken, af en toe thuis een biertje na een hele drukke dag, maar ik zie er niets sociaals is.quote:[...]
And the waitress is practicing politics
As the businessmen slowly get stoned
Yes, theyre sharing a drink they call loneliness
But its better than drinkin alone
[...]
Maar waarom moet een alcoholische drank nu weer perse in een sociale context worden gedronken? Omdat er alcohol in zit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Persoonlijk vind ik er niets aan om in mijn eentje te drinken, af en toe thuis een biertje na een hele drukke dag, maar ik zie er niets sociaals is.
Geef ik je 100% gelijk in, ik drink meestal om het blikje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Uit "Piano Man" van Billy Joel:
[..]
Persoonlijk vind ik er niets aan om in mijn eentje te drinken, af en toe thuis een biertje na een hele drukke dag, maar ik zie er niets sociaals is.
Drinken-om-het-drinken is naar mijn mening al helemaal not done.
Nou ja, om nou een gesprek in je eentje te voerenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik dat er eigenlijk niks is dat je niet in je eentje kan doen.
Mensen die dat wel vinden zijn denk ik gewoon onzeker en hebben te veel sociale bevestiging nodig.
Eerlijkgezegd? Nee. Ik werk in een slijterij en als ik je een ding kan zeggen is het wel dat de 'vaste klanten' bij ons nooit alleen drinken. Ik heb dus niet de indruk dat de aanwezigheid van iemand anders helpt. Er komen allerlei mensen langs, ook alcoholisten met een gezin, die met hun kind in de wandelwagen drank komen kopen, mensen die ook gewoon thuis drinken terwijl ze getrouwd zijn, zelfs stellen waarvan ik vermoed dat ze allebei alcoholist zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat die blauwe zegt:quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als men het doet om dronken of aangeschoten te raken, ja, dan is het triest. Als ze een biertje pakken omdat ze het lekker vinden, en ze gaan niet flink aan de zuip, zie ik niet in wat er mis mee is.
Je zou ook kunnen zeggen dat de mensen die het triest vinden dat je een biertje pakt, alcohol dus puur en alleen zien als iets wat je drinkt om dronken te worden. Dat vind ik eigenlijk triester.
dat jij dat niet vindt / mee eens bent weerhoudt een gemiddelde tokkie er niet van om het zich helemaal klem te zuipen en zich nog goed te voelen ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]alcohol motiverend?
verhaal apart...
Jep, en als je aggresief wordt is het leuker als je mensen om je heen hebt..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:00 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik zit ook wel eens alleen te zuipen en vind het niet kunnen eigenlijk.
Ik word er agressief van
Alcoholvrije Jupiler (ja, zo'n groene) komt er toch redelijk dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef boyv het volgende:
alcoholvrij bier smaakt niet eens naar bier
Inderdaad, dat is voor van die gereformeerde Buckler lullen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef boyv het volgende:
alcoholvrij bier smaakt niet eens naar bier
1 of 2X per jaar zuip ik wel in mijn eentje zoveel als ik wil. Heerlijk! Maar je moet t niet elke week doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blow voor de smaak. En de geur.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:49 schreef Topspin het volgende:
Problemen wegdrinken inderdaad, denk dat in verhouding de blowers eerder probleem-"kinderen"- zijn.
Blowers hebben al sneller de neiging om negatieve of stressige gedachtes weg te blowen, iemand die een biertje drinnkt doet dat meer voor de smaak. Blowen is niet iets dat men voor de smaak doet bepaald ook.
Dus wat is het grotere probleem? Blowers of gelegenheids drinkers?
Niet gesproken over achter het stuur want daar zijn ze bij beperkt gebruikt even gevaarlijk.
zegt wie? maurice de hond?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, en drinkende mensen zijn, achter het stuur, gevaarlijker als blowende mensen.
Wiet roken voor de smaak en de geur.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik blow voor de smaak. En de geur.
Sorry, maar ik vind het gewoon lekker smaken en ruiken.
Ow, en drinkende mensen zijn, achter het stuur, gevaarlijker als blowende mensen.
hij eet en drinkt ook alleen maar omdat ie graag z'n mond beweegtquote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wiet roken voor de smaak en de geur.
Mag ik even?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo.
en anders niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, m'n drinkebroeder is vanaaf na z'n 2e biertje vertrokken omdat hij een date had met een chick.
- als je vlak daarna van je laatste ex te horen krijgt dat ze iemand anders gevonden heeft (that's life, inevitable en je gaat er niet dood van, maar toch heel eventjes kut),
- je een superlekkere set van Edwin Oosterwal @ Awakings op hebt staan
- je morgen pas om 09:30 moet werken
- je een fles van hoogstaande kwaliteit vodka uit Oekraine in de vriezer hebt liggen
- en het woensdagavond in Praag is (het begin van de uitgaansweek van Praag)
dan mag je wat mij betreft wel eventjes alleen aan de zuip gaan voor het stappen.
Bottoms up ouwe zuipschuit.quote:
Je zegt het zelf eigenlijk al. In je eentje drie keer per week een kratje drinken is tamelijk sneu. Na een dag hard werken, op de bank liggen, TV aan en een biertje open trekken vind ik niet echt sneu.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou ja, de TT zegt het al he. Ik had er laatst met een vriendin van me een discussie over, en zij vond het dus ontzettend sneu als mensen in hun eentje alcohol drinken. Ik vind het zelf wel kunnen zolang je het een beetje binnen de perken houdt, maar ik weet dat er wel meer mensen zijn die het afkeuren.
Nou drink ik zelf ook als ik alleen ben, 1 a 2 keer per week een paar biertjes, dus misschien vertroebelt dat mijn oordeel wel een beetje.
Wat vinden jullie? Moet het kunnen of is het voorbehouden aan eenzame figuren die hard op weg zijn alcoholist te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |