Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef Waterhouse het volgende:
[..]
En dan meeschreeuwen met de muziek he!
Maar dat laatste scenario is niet triest omdat het alleen is maar omdat het een verslaving is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Marmex het volgende:
De reden waarom je drinkt is belangrijk. Iemand die 2 uur voor z'n vriendin thuiskomt, en achter de tv/computer een blikje bier opdrinkt terwijl hij wacht op z'n vriendin;
OF:
Iemand die werkloos en alleen wakker word met trillende vingers en naar de koelkast strompelt, z'n eerste halve liter opentrekt en 'm in 1 teug leegdrinkt.
Nee maar dat is de reden waarom je drinkt. En alleen drinken kan zo'n stigma hebben dat het 'sneu' is etc, maar dat is niet het hele verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:34 schreef saaw het volgende:
[..]
Maar dat laatste scenario is niet triest omdat het alleen is maar omdat het een verslaving is.
Er zijn ook zat alcoholveslaafden die dat in de kroeg consumeren., maakt dat het minder erg?
de zak chips niet te vergeten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef fathank het volgende:
1 biertje staat toch gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas? dan hoef je ook niet veel te eten als je met een halve liter Schültenbräu de dag begint
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je het drinkt omdat je alcohol moet hebben is het fout!
thanks voor het advies papquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ligt eraan hoeveel je drinkt.
ik drink soms in mijn eentje wel eens een goed glas whiskey. daar vind ik niets mis mee..
ik heb een collega en die drinkt in zijn eentje savonds een fles jenever... dat vind ik dan wel weer fout.
als je het drinkt omdat je het lekkervind is het normaal
als je het drinkt omdat je alcohol moet hebben is het fout!
Ze zijn verslaafd en dat is per definitie niet 'goed' te noemen, lijkt me. Kun je het wel romantiseren met 'je eigen spoor trekken', maar ze volgen natuurlijk het spoor dat alcohol voor hun trekt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Syheriat het volgende:
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.
zoo.... lange teentjes ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Zegt wie, verdomme. Ken genoeg mensen die alcohol nodig hebben, het is niet goed, maar het zijn geen losers. Ze zijn verslaafd, maar dan nog. Maar ook hier geld dat het je eigen spoor trekken wel goed is.
er is zoveel niet goed voor je lichaamquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoo.... lange teentjes ofzo?
het is gewoon niet goed voor je.
dat je er zelf prima mee kan leven vind ik leuk voor je maar het is niet goed voor je lichaam .
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef boyv het volgende:
[..]
er is zoveel niet goed voor je lichaam
het is maar net welke prioriteiten je stelt
Pakjesavond houden....quote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik dat er eigenlijk niks is dat je niet in je eentje kan doen.
Mensen die dat wel vinden zijn denk ik gewoon onzeker en hebben te veel sociale bevestiging nodig.
Je mag best je mening geven, maar ga dan niet doen alsof jouw mening de enige echte is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]wat niet goed is is toch slecht?
en ja brood is ook kankerverwekkend maar als je niet eet ga je dood.
dat terwijl er aan nuchter blijven geen nadeel zit!
begrijp me niet verkeerd ik hou ook best van een glaasje maar ik denk dat wanneer je alcohol nodig hebt je toch een probleem hebt.
van mij hoef je er niets aan te doen. maar ga me hier nou niet zitten te overtuigen dat ik fout zit
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:10 schreef boyv het volgende:
[..]
Je mag best je mening geven, maar ga dan niet doen alsof jouw mening de enige echte is.
Ik vind het wel fijn dat alle lieve mede-fokkertjes meebetalen aan mijn nieuwe leverquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.
het is niet goed voor je lichaam als je veels te veel drinkt.
en als je zoveel drinkt dat je alcohol gaat drinken om de alcohol is dat gewoon niet goed voor je.
t is een beetje jammer dat die mensen het hier op fok proberen te verheerlijken en opmerkingen maken als:
je moet proriteiten stellen.
ik bedoel
verder is het ook nog eens zo dat omdat meneer een alcohol probleem heeft en hier niets aan doet dat hij straks een nieuwe lever nodig heeft en dat wij als samenleving hier dik voor moeten betalen!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat alle lieve mede-fokkertjes meebetalen aan mijn nieuwe lever
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |