jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.
het is niet goed voor je lichaam als je veels te veel drinkt.
en als je zoveel drinkt dat je alcohol gaat drinken om de alcohol is dat gewoon niet goed voor je.
t is een beetje jammer dat die mensen het hier op fok proberen te verheerlijken en opmerkingen maken als:
je moet proriteiten stellen.
ik bedoel
verder is het ook nog eens zo dat omdat meneer een alcohol probleem heeft en hier niets aan doet dat hij straks een nieuwe lever nodig heeft en dat wij als samenleving hier dik voor moeten betalen!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:22 schreef boyv het volgende:
[..]
jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houden
iemand die daar geen ruk om geeft kan zich helemaal de kanker in zuipen en nog het gevoel hebben dat hij goed bezig is, bijvoorbeeld omdat de alcohol hem motiveert.
goed / slecht verschilt toch echt per persoon en is afhankelijk van wat de persoon in kwestie daar zelf van vindt.
En dat is handig als je alleen bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Countess het volgende:
En libidoverhogend, mits met mate.
Dit is van alle belachelijke zhe-devilll post toch wel de allerbelachelijkste die ik ooit heb gelezen hier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus je mag alleen met je vrienden drinken, en wat als jij je eigen beste vriend bent?
Spijker op de kop.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
QFT... Is nou juist lekker na een week gezeik, even op de bank hangen met de Warsteiner-broers, wat chips en een dvdtje ofzo, ontspannen en even tot rust komen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
Ja thnx, en dan nu speciaal voor jou….quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, welkom op een discussieforum verder
Gevoelig onderwerpquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoo.... lange teentjes ofzo?
het is gewoon niet goed voor je.
dat je er zelf prima mee kan leven vind ik leuk voor je maar het is niet goed voor je lichaam .
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 6 december 2008 19:27 schreef kingmob het volgende:
Mensen die dit niet doen missen echt een wereld van genot!
Of ben ik de enige die echt heerlijk kan genieten van die eerste borrel op vrijdagmiddag? Filmpje of muziekje erbij, ff relaxen...
Persoonlijk vind ik er niets aan om in mijn eentje te drinken, af en toe thuis een biertje na een hele drukke dag, maar ik zie er niets sociaals is.quote:[...]
And the waitress is practicing politics
As the businessmen slowly get stoned
Yes, theyre sharing a drink they call loneliness
But its better than drinkin alone
[...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |