abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63785941
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik onderbouw mijn mening met een biologisch feit.
het is niet goed voor je lichaam als je veels te veel drinkt.
en als je zoveel drinkt dat je alcohol gaat drinken om de alcohol is dat gewoon niet goed voor je.

t is een beetje jammer dat die mensen het hier op fok proberen te verheerlijken en opmerkingen maken als:
je moet proriteiten stellen.

ik bedoel

verder is het ook nog eens zo dat omdat meneer een alcohol probleem heeft en hier niets aan doet dat hij straks een nieuwe lever nodig heeft en dat wij als samenleving hier dik voor moeten betalen!
jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houden

iemand die daar geen ruk om geeft kan zich helemaal de kanker in zuipen en nog het gevoel hebben dat hij goed bezig is, bijvoorbeeld omdat de alcohol hem motiveert.

goed / slecht verschilt toch echt per persoon en is afhankelijk van wat de persoon in kwestie daar zelf van vindt.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:24:49 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63786010
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:22 schreef boyv het volgende:

[..]

jij hebt als prioriteit waarschijnlijk je lichaam in een gezonde staat houden

iemand die daar geen ruk om geeft kan zich helemaal de kanker in zuipen en nog het gevoel hebben dat hij goed bezig is, bijvoorbeeld omdat de alcohol hem motiveert.

goed / slecht verschilt toch echt per persoon en is afhankelijk van wat de persoon in kwestie daar zelf van vindt.
alcohol motiverend?

verhaal apart...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63786015
Totaal niet triest, ik drink graag elke dag een wijntje.

In je eentje dronken worden is een ander verhaal, maar ook wel eens gebeurd
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:45:27 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63786541
Vooral als je een op de bank ligt, filmpje kijken etc. Fles whiskey naast je en zit helemaal in de film. Ondertussen tik je het ene glas weg na het andere zonder dat je het in de gaten hebt. Vervolgens sta je op om te pissen en flikker je net zo hard weer op de bank omdat je je evenwicht niet kan bewaren omdat je zo dronken bent .

Gebeurt gelukkig niet vaak .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63793552
Ik drink gemiddeld twee flessen whisky per maand weg in mijn eentje. Maar gewoon omdat ik het lekker vind. Dat kan toch, ben je echt niet triest hoor.
pi_63793664
Oh, en ik word ook bestl wel vaak in mijn eentje flink aangeschoten, alleen zaterdag dan he. Wel gaaf eigenlijk; je valt er dan niemand mee lastig en is nog gezellig ook (in gezelschap van 9 hamsters). Mijn vrienden willen altijd redelijk nuchter blijven, naja dan maar in je eentje he
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:08:30 #107
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_63793991
Alcohol is inspirerend
En libidoverhogend, mits met mate.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_63794056
Dus je mag alleen met je vrienden drinken, en wat als jij je eigen beste vriend bent?

Ik las ooit ergens een wijsheidjuh, waarin men dus zei dat je zelf je allerbeste vriend moest zijn, nou toen moest ik hier aan denken..
is dat raar

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:35:59 #109
154952 spoor4
Spoort niet
pi_63794854
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Countess het volgende:
En libidoverhogend, mits met mate.
En dat is handig als je alleen bent?
pi_63798759
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus je mag alleen met je vrienden drinken, en wat als jij je eigen beste vriend bent?
Dit is van alle belachelijke zhe-devilll post toch wel de allerbelachelijkste die ik ooit heb gelezen hier.
pi_63798812

Hier is-ie dan jongens, THE FIRST DRINK OF THE DAY.

Voel me wel wat sneu nu, hoor.
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:44:53 #112
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63798994
Als je alleen met vrienden drinkt, associeer je drank of alcohol dus met gezelligheid. Op zich niks mis mee, maar dat betekent toch niet dat je het niet kan drinken als je in je eentje bent? Dan drink je het omdat je het lekker vindt, zonder dat de effecten van gezelligheid aanwezig zijn. Lijkt me niks mis mee.

Belangrijk is wel de mate van consumptie: een paar biertjes op een avond is geen probleem, een paar wijntjes ook niet. Maar als je je thuis in je eentje lam gaat zuipen, dan is er wel iets mis en is er een verhoogde kans op alcoholmisbruik.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63799040
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 6 december 2008 @ 01:50:39 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_63799084
Moet je helemaal zelf weten lijkt me in de eerste plaats.

Persoonlijk ben ik een sociale drinker (sociale zuipschuit dekt de lading wellicht iets beter) en vind ik alcohol echt iets voor als het toch wel laat wordt. Het gevoel van 1 of 2 drankjes vind ik ook eigenlijk niet zo prettig.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 6 december 2008 @ 07:56:08 #115
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63800359
Net nachdienst gehad, even voor het pitten een biertje of twee just for fun.. In m'n eentje.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  zaterdag 6 december 2008 @ 08:00:03 #116
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63800370
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
Mensen die dat sneu vinden zijn zelf sneu. Als iemand dat leuk vindt moet die dat vooral doen. Sowieso, waarom kunnen sommige mensen alleen iets als anderen er bij zijn, ze moeten eens volwassen worden.
Spijker op de kop.
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:50:04 #117
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63800841
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef Fetai het volgende:
QFT... Is nou juist lekker na een week gezeik, even op de bank hangen met de Warsteiner-broers, wat chips en een dvdtje ofzo, ontspannen en even tot rust komen...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63803611
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, welkom op een discussieforum verder
Ja thnx, en dan nu speciaal voor jou….

Jantje drinkt regelmatig een biertje na een dag hard werken, maar plots gaan er geruchten rond dat in je eentje drinken diep triest is. Nu voelt Jantje zich ongemakkelijk, is Jantje een triest persoon? Op een forum krijgt Jantje te horen dat hij inderdaad een triest persoon is. Jantje drinkt voortaan niet meer in zijn eentje. Vervolgens hoort hij Piet, een goede kennis van Jantje dat hij in zijn eentje biertjes drinkt na het werken, net als Jantje ooit deed. Jantje zegt tegen Piet dat hij zeer triest is…

Piet start vervolgens een topic op fok forum en komt er achter dat…..
victim is your name and you shall fall
pi_63807107
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zoo.... lange teentjes ofzo?

het is gewoon niet goed voor je.
dat je er zelf prima mee kan leven vind ik leuk voor je maar het is niet goed voor je lichaam .
Gevoelig onderwerp Ik dronk zes maanden lang een fles vodka om de dag, als 17-jarige. Maar niemand merkte het, ik functioneerde er niet slechter door, heb alles gehaald met school enzo.

Daarbij drink, rook en gebruik ik drugs nog steeds met liefde dus wat nou goed of slecht voor je is, meh. Ik wil niet zo'n gezonde hippie van 90 worden, het is niet mijn voorkeur om zo te leven.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_63807918
Als je gewoon een wijntje bij het eten drinkt (als je alleen bent), wat is daar sneu aan ? Van één of twee wijntjes lig je echt niet onder de tafel hoor in je uppie . Het ligt aan de insteek waarmee je het doet. Doe je het omdat je het gewoon lekker vindt, of doe je het omdat je je eenzaamheid, problemen of whatever wat wilt vergeten. In het eerste geval zie ik het probleem niet. In het tweede geval is het niet de goede manier van doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door servus_universitas op 06-12-2008 18:03:06 ]
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:27:39 #121
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_63809426
Mensen die dit niet doen missen echt een wereld van genot!
Of ben ik de enige die echt heerlijk kan genieten van die eerste borrel op vrijdagmiddag? Filmpje of muziekje erbij, ff relaxen...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_63811371
Ik drink gemiddeld zeker 5 flesjes bier per avond, gewoon 7 dagen per week.

Voor sommige mensen onvoorstelbaar veel, maar ik functioneer er prima onder.
٩๏̯͡๏)۶
pi_63811641
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:27 schreef kingmob het volgende:
Mensen die dit niet doen missen echt een wereld van genot!
Of ben ik de enige die echt heerlijk kan genieten van die eerste borrel op vrijdagmiddag? Filmpje of muziekje erbij, ff relaxen...
Nee, je bent niet de enige . Zo drink ik graag een glas wijn bij het eten en ik geniet er net zo goed van wanneer ik alleen eet. Ik voel mij daar echt niet sneu onder hoor.
pi_63811705
Mensen die van mening zijn dat drinken in je eentje slecht is zijn dus van de Jehova kort samen gevat?

Ze zouden ook van Scientology kunnen zijn. De politie die zegt wat wel en niet goed is dus ook? Mensen die anderen zeggen wat wel en niet door de beugel kan

Dat een zwerver wordt aangesproken Allah allaH OKEY OKEY, maar mensen die gemiddeld door het leven gaan en functioneren aanspreken op gebruik van alcholische dranken?

Alsof je iemand het recht van ademhalen weg gaat nemen
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:09:20 #125
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63811849
Uit "Piano Man" van Billy Joel:
quote:
[...]

And the waitress is practicing politics
As the businessmen slowly get stoned
Yes, theyre sharing a drink they call loneliness
But its better than drinkin alone

[...]
Persoonlijk vind ik er niets aan om in mijn eentje te drinken, af en toe thuis een biertje na een hele drukke dag, maar ik zie er niets sociaals is.

Drinken-om-het-drinken is naar mijn mening al helemaal not done.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')