abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63761491
Ook in je eentje kunnen de effecten van alcohol lekker zijn, even tot rust komen met een paar lekkere biertjes na een stressvolle dag, even afschakelen ook zoals ik het altijd noem.. Drinken samen met kameraden daarbij kan het ook al snel uit de hand lopen, denk dat je samen met anderen meer kunt drinken dan in je eentje. Alsog beiden okey, in je eentje kun je teveel zuipen en samen met anderen nog meer.
Genieten is toegestaan!!!
pi_63761522
Wat is 'drinken' in dit geval? Als je regelmatig in je eentje thuis enorm bezopen bent vind ik het vrij kansloos, maar verder drink je toch gewoon omdat je het lekker vindt? Als ik niet naar de kroeg ga maar gewoon een keer thuis op de bank voetbal of een film kijk in m'n eentje vind ik het ook gewoon lekker om er een biertje bij te drinken.
pi_63761556
Inderdaad hoever je gaat. Verder dan aangeschoten is sowieso fout, aangeschoten is dan een groot woord, helemaal verdoofd en vervolgens bezopen zijn bedoel ik dan, prettig geheumeurd is wat anders.. Iedere dag aangeschoten is vanzelf ook out maar een licht tintelend gevoel zo nu en dan kan geen kwaad

De grenzen kennen bij alcohol dus, anders wordt het al snel een hard drugs en dan is het van de duivel zoals velen het beweren dat het kan zijn.

Stoned zijn is een tweede geval, coke gebruiken een derde. Maar alcohol net zozeer.
pi_63761625
Ik moet wel anders gaan mijn handen weer trillen
pi_63761641
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
wat jij doet is goed en wat de ander doet is sneu
  donderdag 4 december 2008 @ 18:42:27 #26
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63761659
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Pakspul het volgende:
Ik moet wel anders gaan mijn handen weer trillen
Ik bne net wakkaer en moet azo ana men eerste buiertje beginnene.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:43:12 #27
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_63761673
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
So True, lekker filmpje kijken of gamen met een koud biertje erbij en wat nootjes.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_63761725
Als je een lekker biertje of wijntje wil, dan pak je dat dan toch gewoon? Alleen jezelf laveloos zuipen doe je niet alleen, want dan ben je een alcoholist
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_63761812
Uit het raam staren, muziek luisteren en 5 halve liters. Liever alleen.
Yeasayer - Wait for the Summer
  donderdag 4 december 2008 @ 18:49:57 #30
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63761829
Hoeft helemaal niet sneu te zijn. Gewoon een glaasje wijn/bier/port/ whatever voor de lekker. Maar me in mijn eentje bezatten lijkt me niet zo veel aan.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 4 december 2008 @ 18:50:49 #31
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63761853
Pffff wat heerst er weer een stigma op alleen drinken. Je hebt gewoon sommige avonden dat je aan het gamen/teeveejen bent en zin hebt in drank. Nou dan drink je er een, of meer. Neukt niks of ik alleen ben of met anderen.

Maarja ik ben huiskamer alcoholist
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63761863
zak wiet erbij
pi_63761902
Heerlijk met een biertje achter mijn PC'tje Fokken na een drukke dag.
Maar ja, dan ben ik eigenlijk niet alleen, ben met jullie allemaal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63762163
Je vriendin is triest.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:06:20 #35
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63762218
Niemand die denkt dat de kans op misbruik of alcoholisme groter wordt?

Dat, op het moment dat het al een gewoonte is regelmatig alleen te drinken, de drempel lager wordt om je problemen weg te drinken als je onder stress staat?
pi_63762233
paar biertjes 1 a 2x in de week klinkt meer als ik wil beetje los zijn. zo nu en dan na een dag hard werken een lekker biertje ipv je cola is wat anders.
pi_63762355
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef Hephaistos. het volgende:

Dat, op het moment dat het al een gewoonte is regelmatig alleen te drinken, de drempel lager wordt om je problemen weg te drinken als je onder stress staat?
De kans is zo groot zoals je de kans zelf groter laat worden bij gebruik van alcohol en drugs. De kans wordt niet vanzelf groter, JIJ maakt de kans groter omdat je er niet mee kunt of wilt mee omgaan.

En af en toe uit je bol kan dan zeker geen kwaad. Mensen hebben het wel eens nodig om eens hun verzinnen te verzetten, en ook aldoende je leer je.

October feesten zijn ondertussen achter de rug, je kon de zatte mensen hier van de straat rapen, maar ze leren ervan en het is eens per jaar, ze zullen vast en zeker thuis drinken maar goed. Wat is er fout om eens de remmen los te gooien?

Somber in duisternis leven zonder pleziertje, krijgt daar niet iedereen spijt van?
  donderdag 4 december 2008 @ 19:14:15 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63762417
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef Hephaistos. het volgende:

Ja, dat is in sommige gevallen wel zo maar hoevaak komt het wel niet voor dat 'lamzuipen' een group-effort is en er hele groepen lamlendig naar de tyfus gaan 'omdat het cool is'?

Dus het is niet sneu om te drinken wanneer je alleen bent, het is per definitie niet goed voor je als je geen maat kan houden omdat je ergens over in de stress zit en je het niet op kan lossen dus dan maar 'verdrinkt'. Niet sneu (als in sneu persoon) maar gewoon kut voor diegene. Omdat het weleens fout kan gaan bij bepaalde mensen maakt het niet meteen 'slecht' bij iedereen die het doet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_63762563
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef AngerManagement het volgende:
Natuurlijk drink je alcohol om de effecten ervan te merken. Beetje triest als je dat zelf niet toe durft te geven, laat staan afgeven op anderen die dat wel durven.
eensch
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 4 december 2008 @ 19:22:52 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63762651
Ik drink al tijden niet meer , behalve op sociale gelegenheden, maar ik vind een drankje drinken in je eentje doodnormaal. Je drinkt het toch voor jezelf?

Daarbij ben ik juist geneigd meer te drinken in groepsverband dan wanneer ik thuis een flesje wijn opentrek. Als ik in een kroeg sta dan vliegen ze er echt in absurd tempo doorheen.
Thuis in mijn eentje geef ik daar niet aan toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')