zegt wie? maurice de hond?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, en drinkende mensen zijn, achter het stuur, gevaarlijker als blowende mensen.
Wiet roken voor de smaak en de geur.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik blow voor de smaak. En de geur.
Sorry, maar ik vind het gewoon lekker smaken en ruiken.
Ow, en drinkende mensen zijn, achter het stuur, gevaarlijker als blowende mensen.
hij eet en drinkt ook alleen maar omdat ie graag z'n mond beweegtquote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wiet roken voor de smaak en de geur.
Mag ik even?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo.
en anders niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, m'n drinkebroeder is vanaaf na z'n 2e biertje vertrokken omdat hij een date had met een chick.
- als je vlak daarna van je laatste ex te horen krijgt dat ze iemand anders gevonden heeft (that's life, inevitable en je gaat er niet dood van, maar toch heel eventjes kut),
- je een superlekkere set van Edwin Oosterwal @ Awakings op hebt staan
- je morgen pas om 09:30 moet werken
- je een fles van hoogstaande kwaliteit vodka uit Oekraine in de vriezer hebt liggen
- en het woensdagavond in Praag is (het begin van de uitgaansweek van Praag)
dan mag je wat mij betreft wel eventjes alleen aan de zuip gaan voor het stappen.
Bottoms up ouwe zuipschuit.quote:
Je zegt het zelf eigenlijk al. In je eentje drie keer per week een kratje drinken is tamelijk sneu. Na een dag hard werken, op de bank liggen, TV aan en een biertje open trekken vind ik niet echt sneu.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou ja, de TT zegt het al he. Ik had er laatst met een vriendin van me een discussie over, en zij vond het dus ontzettend sneu als mensen in hun eentje alcohol drinken. Ik vind het zelf wel kunnen zolang je het een beetje binnen de perken houdt, maar ik weet dat er wel meer mensen zijn die het afkeuren.
Nou drink ik zelf ook als ik alleen ben, 1 a 2 keer per week een paar biertjes, dus misschien vertroebelt dat mijn oordeel wel een beetje.
Wat vinden jullie? Moet het kunnen of is het voorbehouden aan eenzame figuren die hard op weg zijn alcoholist te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |