Ik liet mn collega's net lachen..quote:
Ja, maar dat was wat andersquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
En mart zit te zeiken op MPG dat die een topic volpost met onzin
Dat lijkt me niet lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Zouthout thee
Ben aan mijn kledingkast begonnen.. Nu al een halve vuilniszak die naar het leger des heils mag en ik heb alleen nog maar tshirtjes bekeken
kopenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ik heb al 4 zakken staan en mn kledingkast puilt NOG uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Zouthout thee
Ben aan mijn kledingkast begonnen.. Nu al een halve vuilniszak die naar het leger des heils mag en ik heb alleen nog maar tshirtjes bekeken
ohquote:
Dan nog:quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
ohdat had ik niet gezien hahah
zoethout moet het natuurlijk zijn.
best erg hehquote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb al 4 zakken staan en mn kledingkast puilt NOG uit
Van een lang geleden op zee vergane vissersboot denk ik.quote:
Dan kun je net zo goed het zakje in je mond doen inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Thee met een licht vleugje zoethout is best lekker hoorMaar met zo'n weeë zoete walm erin is het idd
aaaaahwquote:
Teabaggingquote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed het zakje in je mond doen inderdaad
Of thee - eedquote:
Pleur op man, daar staat het niet meer in.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Pleur op man, je bent nog te lui om de OP te lezen.
Je verpest de grapquote:Op donderdag 4 december 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleur op man, daar staat het niet meer in.
en dat op school!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een geschokte lulmet spek?
Laasjes?
![]()
Toevallig dezelfde school waar die meiden van JortK op zitten?quote:
JortK? Meiden?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toevallig dezelfde school waar die meiden van JortK op zitten?
En die banketstaaf schuif je er nu helemaal inquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het boek voor de sint gemaakt
Banketstaaf op mn bureau
Nu lekker sigaretje
Hij spoilert wel eens wat.quote:
Oeh, chocoladeletters, laat ik die zo eens halenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
O, even een eitje koken, ik heb iets van trek. En ik ga niet beginnen aan die chocoladeletters
waarin?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die banketstaaf schuif je er nu helemaal in
nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
tvp
Niet in je neusgat, mag ik hopen.quote:
Netjes. Service van HP is dan ook ronduit goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:05 schreef Californium het volgende:
net mail van mams.... Garantie is dus verlengt op dit typemoet bellen...mams heeft zelfs al een nummer gezocht
En als ze dat hier ook doen, dan komen ze m dus ophalen....fixxen en terug brengen binnen 10 dagendus vanavond of morgen maar even bellen
Er zitten 2 bochten inquote:
Gewoon deepthroaten!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
Er zitten 2 bochten in![]()
het is een S
Oh, nou, dan kan het niet hequote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
het is een S
Normaal is dat geen probleem, maar die bochten maken het zo moeilijkquote:
quote:
Pot. Ketel. Martquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
En mart zit te zeiken op MPG dat die een topic volpost met onzin
Ja enquote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een S
Ja, dat heb je met die mods.quote:
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatiequote:
Nou, neem van mij aan; dat past niet in mn keelquote:
Je hebt voor zwarte piet gespeeld vandaagquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatie.
Dat is een gebrek in jouw fantasiequote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan; dat past niet in mn keel
Have funquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
en nu ben ik afsluiten
Vanavond sint vieren bij pa dus wrs tot morgen
Muck en BrandX lopen zelf de hele tijd met tetten, wij mogen ze niet eens postenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatie.
Veel plezierquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
en nu ben ik afsluiten
Vanavond sint vieren bij pa dus wrs tot morgen
Mentholquote:Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even tussen de werkzaamheden door ksc wat leven inblaastEn maar weer een menthol sigaretje roken
quote:
Hoiiquote:
Wel om thee te drinkenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
HoiiNog niet uit de kast gekomen?
Was jij niet gestopt met roken? Slappeling!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even tussen de werkzaamheden door ksc wat leven inblaastEn maar weer een menthol sigaretje roken
Muck heeft me gisteren geïnspireerd met haar pasta, dus ik eet vandaag karbonade... Spinazie Karbonada noem ik het maar!quote:
Jummmquote:Op donderdag 4 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck heeft me gisteren geïnspireerd met haar pasta, dus ik eet vandaag karbonade... Spinazie Karbonada noem ik het maar!
Met roomkaas?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Jummmik gooi toch maar pasta door mijn spinazie haha
Dat heb ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik heb eigenlijk ontzettend veel zin in mcdonalds![]()
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig etenquote:
Zullen we?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Heb jij een lintworm of zo?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig eten
Hihi okequote:
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oke![]()
Dan kan ik me daarna weer schuldig voelen omdat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan lege calorieën en vet
quote:
quote:
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?quote:
Hey johquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?
Ohw toch wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Tuurlijk welquote:
M&M'squote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk welik hou me netjes in als ik op iemands anders kosten eet hoor
Ik hou het wel gewoon bij een grote friet en een hamburgerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?
Vooral die met notenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd lekker. Maar zo verslavend
![]()
.
Doen!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
Daarmee zorg je indirect voor mijn slalaris.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halen"je moet wel, dan krijgt MPG tenminste salaris. Dat wil je toch niet op je geweten hebben dat die straks net zo krap bij kas zit als ik? "
werkt vast
Graag gedaan hoorquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Hoe is het met je likeurtjes eigenlijk?
Oh mooi zoquote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je.
Ow ja, mijn likeur. Die is al een tijdje klaar inderdaad, en ik moet zeggen dat hij erg lekker is![]()
.
Daar was er toch maar 1 van? Van Sissi?quote:
quote:
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".quote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
Oke, waar is mijn sok gebleven? Ik weet toch zeker dat er een even aantal de wasmachine in is gegaan, maar er is er eentje minder uit gekomen.
Slaap zequote:
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".
Je beweert dat er een sok MINDER is, maar dat kun je niet weten. Je waarneming is dus dat er een ONEVEN aantal sokken uit de machine is gekomen. Deze waarneming geeft inderdaad een kans dat er een sok verdwenen is, en wel een kans van 50%. De andere mogelijkheid is dat je er een sok BIJ hebt gekregen, en de kans hierop is ook 50%. Voor die laatste mogelijkheid mag je Sint Nicolaas bedanken.
DaMart heeft geen huisgenootquote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zitten
daar zat ik op school toen ik nog een mini-Muckie wasquote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Overigens, Mart, mocht je daadwerkelijk een sok kwijt zijn, dan kun je je nog tot Sint Anthonius wenden.
Muckquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Klaar met werken, nu babbelen met huisbaas () en dan aan de mega-afwas beginnen
![]()
![]()
Mja, daar zaten ze net bij de V&D reclame voor te maken, met zo'n uitsloverige verkoper in pak en zoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, weer een nieuwe koffieserver. Daar hadden we er nog niet genoeg van![]()
[ afbeelding ]
Je had dat ding op de grond moeten smijten en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehequote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar zaten ze net bij de V&D reclame voor te maken, met zo'n uitsloverige verkoper in pak en zo
Ik zo van "koffie".
Dan had ik 'm eerst moeten kopen en daar vind ik dat kreng toch iets te duur voorquote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had dat ding op de grond moeten smijten en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe
Had dan een pak koffie gekochtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ik 'm eerst moeten kopen en daar vind ik dat kreng toch iets te duur voor
Ik gok dat hij er op koopzondag wel staat. Even een pak koffie van die zooi kopen en dan er op gaan stampenquote:
Het was de was van 4 dagen. Ik heb elke dag een schoon paar sokken aangetrokken, en in de was gedaan, dus zouden er 8 sokken in moeten zitten. Nu zijn er zeven uitgekomen, dus 100% kans dat het geen cadeautje van de Sint wasquote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".
Je beweert dat er een sok MINDER is, maar dat kun je niet weten. Je waarneming is dus dat er een ONEVEN aantal sokken uit de machine is gekomen. Deze waarneming geeft inderdaad een kans dat er een sok verdwenen is, en wel een kans van 50%. De andere mogelijkheid is dat je er een sok BIJ hebt gekregen, en de kans hierop is ook 50%. Voor die laatste mogelijkheid mag je Sint Nicolaas bedanken.
Een zak van die cups dan, wijsneusquote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
dat ding werkt heul niet met "pakken koffie"
In dat geval moet ik je toch naar Sint Anthonius verwijzen:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was de was van 4 dagen. Ik heb elke dag een schoon paar sokken aangetrokken, en in de was gedaan, dus zouden er 8 sokken in moeten zitten. Nu zijn er zeven uitgekomen, dus 100% kans dat het geen cadeautje van de Sint was.
Geeft die kleptomane heilige dan mijn sok terug?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je toch naar Sint Anthonius verwijzen:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft die kleptomane heilige dan mijn sok terug?
Dat zei die man met zijn zesling ook.quote:
Anders moet je je sok stoppen. Sokken met gatenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis zonder te schieten sowieso een sok, inderdaad.
1 |
Als ik wist dat hij zou weglopen, had ik hem wel tegengehouden ja, maar nu wordt dat wat lastigquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders moet je je sok stoppen. Sokken met gaten
zit ie niet gewoon in een broek ofzo wat je meegewassen hebt? of gewoon nog in de wasmand en ben je scheel?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik wist dat hij zou weglopen, had ik hem wel tegengehouden ja, maar nu wordt dat wat lastig.
Nee, dat is allemaal al gecontroleerd!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit ie niet gewoon in een broek ofzo wat je meegewassen hebt? of gewoon nog in de wasmand en ben je scheel?
Zoiets doe ik nou ookquote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop altijd van die hema sportsokken, 6 paar zwartegaat er eentje kapot kwijt
dan hoef ik niet de andere ook weg te gooien
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Driemaal raden wat er tussen de witte was die ik voor morgen alvast in de wasmachine stopte, zat![]()
![]()
.
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af hequote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Driemaal raden wat er tussen de witte was die ik voor morgen alvast in de wasmachine stopte, zat![]()
![]()
.
Maar je moet toegeven dat het best vermakelijk wasquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gottegot wat weer een paniek. om EEN wijvensok. En uiteindelijk nog om helemaal niks ook dus
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef Sint-Antonius het volgende:
[..]
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af he?
Hoi MPGquote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef Sint-Antonius het volgende:
[..]
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af he?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gottegot wat weer een paniek. om EEN wijvensok. En uiteindelijk nog om helemaal niks ook dus
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi einde voor deze dag. Ik ga slapen![]()
![]()
.
Bleeeeedquote:
Kelly misschien?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen sokken maat 47 nodig dan?.
MPG?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij maat 47 dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
zit je nou mijn voetjes belachelijk te maken?
Ik heb geen klonenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry....
Hoi kloon van MPGbedoelde ik natuurlijk!
Sinds vrouwen op grote voet leven. Sinds Wilma Flintstone dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook maar netquote:
Mag ik van jouw die zwarte sok?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
Kwartet!
sssssttttquote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Frutsel dan? Dat is toch jouw modkloon?.
Je ging toch al slapen. Spamz0r.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik van jou een aspirine voor de pijn aan mijn ogen?.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds vrouwen op grote voet leven. Sinds Wilma Flintstone dus.
Zeker zo'n neusspray van Jort.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst de neusspray even laten inwerken.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst de neusspray even laten inwerken.
mpg is al zo'n oud knaterformaat van vroegah. Oude crapkwaliteitquote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Sint-Antonius het volgende:
[..]
MPG?
Zie ik er nog zo jong uit?
Kijk ze en slaap zequote:
tegelijk?quote:
Hij valt vast in slaap op de bankquote:
Insgelijksquote:
Dat doe ik al bij de eerste beelden van voetbalquote:
Goedequote:
quote:
Veel plezierquote:
Daaromquote:Op donderdag 4 december 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was jij niet gestopt met roken? Slappeling!
Wanneer nu dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom
Maar ik ben wel eerlijk tegen mezelf, ik heb mn definitieve volgende stoppen al vastgelegd
Bij mn volgende keelontsteking die er dankzij mn chronische bronchitis vast snel aankomtquote:
Muck! BCSCFF! H03 g44t h3t m3t j0u d4n?? NTB!quote:
k31g03d!!!i!! j3w33tz!!!one!~2einzquote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Muck! BCSCFF! H03 g44t h3t m3t j0u d4n?? NTB!
Mii g44t h3t b3st g03d, 3rg drukjes jeweets m44r d3 cr3w h13r 1z b0v3n v3rw4gt1ng 44n h3t pr3st3r3nquote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
k31g03d!!!i!! j3w33tz!!!one!~2einz
3n met jou d44444n?![]()
s4m3 h3r3... curzuzzzzz van w3rruk, drukdrukdruk m3t sch00lquote:Op donderdag 4 december 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mii g44t h3t b3st g03d, 3rg drukjes jeweets m44r d3 cr3w h13r 1z b0v3n v3rw4gt1ng 44n h3t pr3st3r3n
Echt vermoeiend om telkens de juiste cijfers te tikkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
s4m3 h3r3... curzuzzzzz van w3rruk, drukdrukdruk m3t sch00l
quote:
ik krijg er serieus typtyfus vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om telkens de juiste cijfers te tikkenIk ga slapen, verzekerse morgen??
![]()
Een afspraak met de heer Da Mart?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg er serieus typtyfus van
hebben die br33z4ahs tijd teveel ofzo dan?
oh ja, het is 5 december, dus ik hou me aan mijn afspraak met Mart
anders voor mij geen koek, maar enkel gart*
KG, ga maar slapen, droom vooral van mij
maar vertel het niet tegen MPG, anders issie vast niet blij
*dunno, iets met een liedje
lalalalalalaliedje
Jazeker, een afspraak met die kerel die woont bij de zeequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Een afspraak met de heer Da Mart?
Dat vind ik toch wel heel apart!
En KG die over JOU gaat dromen,
wat moet daar wel niet van komen?
Wat is hier allemaal toch aan de hand?
Ik waan me haast in dromenland!
Tuurlijk ga ik met je mee naar bed en lekker slapen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Jazeker, een afspraak met die kerel die woont bij de zee
maarre, ik ga zo naar bed, ga je mee?
Na koffiemeeten en een tosti eten
mag KG best over me dromen, en nog een keertje daten
Maar dan ga ik die kant op, naar zo'n land waarvan ik de taal niet spreek
oh wacht, dan kan ik net zo goed luisteren naar jou deze week
limlands is gewoon niet te volgen, al leer ik het best al wel een beetje
voor je het weet zeg ik dreksbak, bleeeedje, en hagggstikke luuuuk MPG'tje
Mja, ik ben ook al doodmoe van al dat gewerk en geleerquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik met je mee naar bed en lekker slapen,
want ik zit nu al een beetje te gapen.
Nog eens daten met KG?
Mag ik dan misschien niet mee?
Tof dat je mijn limburgse taal al een beetje kunt snappen,
gelukkig is het ook niet zo heel moeilijk te behappen.
Maar zoals gezegd nu onder de wol
Dan posten we morgen de rest van het topic verder vol.
ik droom graag van je hoor!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om telkens de juiste cijfers te tikkenIk ga slapen, verzekerse morgen??
[..]Hoi BX
Ik ga wel slapen, anders ga je er nog van dromen
![]()
Ik ben alweer een uur of vier wakker ja, maar dat mag dan ook wel, aangezien het al half elf in de ochtend is. Maar jij hoort te slapen toch?quote:
en ik zit net wakker te worden met mijn eerste kopje koffie van de dagquote:
En ik ga zo aan de lunch denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 05:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik zit net wakker te worden met mijn eerste kopje koffie van de dag
Het is die kutpinguin, zoals gewoonlijk heeft die weer nergens zin inquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:34 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen allemaal,
wie maakt er hier zo vroeg al kabaal?
Dat zal BrandX wel zijn geweestquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:34 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen allemaal,
wie maakt er hier zo vroeg al kabaal?
Of die blauwe DaMartquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
Dat zal BrandX wel zijn geweest
Die heeft de hele nacht doorgefeest!
Werken is voor het plebs,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is die kutpinguin, zoals gewoonlijk heeft die weer nergens zin in
Of misschien hoorden we, zonder grappen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of die blauwe DaMart
die is rijp voor de gard
Voor ik opstond had ik dat al ergens van het feestbeest begrepenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal BrandX wel zijn geweest
Die heeft de hele nacht doorgefeest!
Daarom ga ik om 12:00 naar huis, filerijden is niet pluis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken is voor het plebs,
zo ook het trainen van je triceps.
Niemand gaat rond het middaguur, en als dat wel zo is dan ben ik zuur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf hier gewoon wat langer op het werk
Want vandaag gaat juist iedereen vroeg naar huis, is dat niet sterk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht je er niet uitkomenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zie ik nou tot mijn grote schrik?
Van al dat gerijm krijg ik pardoes de hik
Als jullie mij willen excuseren
Ga ik al dat rijmen niet eens proberen
Schoenmaker blijf bij je leest
Voor improvisatie ben ik veel te bedeesd
Mogguh
Forum Opties | |