Met roomkaas?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Jummmik gooi toch maar pasta door mijn spinazie haha
Dat heb ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik heb eigenlijk ontzettend veel zin in mcdonalds![]()
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig etenquote:
Zullen we?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Heb jij een lintworm of zo?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig eten
Hihi okequote:
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oke![]()
Dan kan ik me daarna weer schuldig voelen omdat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan lege calorieën en vet
quote:
quote:
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?quote:
Hey johquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?
Ohw toch wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Tuurlijk welquote:
M&M'squote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk welik hou me netjes in als ik op iemands anders kosten eet hoor
Ik hou het wel gewoon bij een grote friet en een hamburgerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?
Vooral die met notenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd lekker. Maar zo verslavend
![]()
.
Doen!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
Daarmee zorg je indirect voor mijn slalaris.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halen"je moet wel, dan krijgt MPG tenminste salaris. Dat wil je toch niet op je geweten hebben dat die straks net zo krap bij kas zit als ik? "
werkt vast
Graag gedaan hoorquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Hoe is het met je likeurtjes eigenlijk?
Oh mooi zoquote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je.
Ow ja, mijn likeur. Die is al een tijdje klaar inderdaad, en ik moet zeggen dat hij erg lekker is![]()
.
Daar was er toch maar 1 van? Van Sissi?quote:
quote:
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".quote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
Oke, waar is mijn sok gebleven? Ik weet toch zeker dat er een even aantal de wasmachine in is gegaan, maar er is er eentje minder uit gekomen.
Slaap zequote:
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".
Je beweert dat er een sok MINDER is, maar dat kun je niet weten. Je waarneming is dus dat er een ONEVEN aantal sokken uit de machine is gekomen. Deze waarneming geeft inderdaad een kans dat er een sok verdwenen is, en wel een kans van 50%. De andere mogelijkheid is dat je er een sok BIJ hebt gekregen, en de kans hierop is ook 50%. Voor die laatste mogelijkheid mag je Sint Nicolaas bedanken.
DaMart heeft geen huisgenootquote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zitten
daar zat ik op school toen ik nog een mini-Muckie wasquote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Overigens, Mart, mocht je daadwerkelijk een sok kwijt zijn, dan kun je je nog tot Sint Anthonius wenden.
Muckquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Klaar met werken, nu babbelen met huisbaas () en dan aan de mega-afwas beginnen
![]()
![]()
Mja, daar zaten ze net bij de V&D reclame voor te maken, met zo'n uitsloverige verkoper in pak en zoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, weer een nieuwe koffieserver. Daar hadden we er nog niet genoeg van![]()
[ afbeelding ]
Je had dat ding op de grond moeten smijten en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehequote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar zaten ze net bij de V&D reclame voor te maken, met zo'n uitsloverige verkoper in pak en zo
Ik zo van "koffie".
Dan had ik 'm eerst moeten kopen en daar vind ik dat kreng toch iets te duur voorquote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had dat ding op de grond moeten smijten en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe
Had dan een pak koffie gekochtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ik 'm eerst moeten kopen en daar vind ik dat kreng toch iets te duur voor
Ik gok dat hij er op koopzondag wel staat. Even een pak koffie van die zooi kopen en dan er op gaan stampenquote:
Het was de was van 4 dagen. Ik heb elke dag een schoon paar sokken aangetrokken, en in de was gedaan, dus zouden er 8 sokken in moeten zitten. Nu zijn er zeven uitgekomen, dus 100% kans dat het geen cadeautje van de Sint wasquote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".
Je beweert dat er een sok MINDER is, maar dat kun je niet weten. Je waarneming is dus dat er een ONEVEN aantal sokken uit de machine is gekomen. Deze waarneming geeft inderdaad een kans dat er een sok verdwenen is, en wel een kans van 50%. De andere mogelijkheid is dat je er een sok BIJ hebt gekregen, en de kans hierop is ook 50%. Voor die laatste mogelijkheid mag je Sint Nicolaas bedanken.
Een zak van die cups dan, wijsneusquote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
dat ding werkt heul niet met "pakken koffie"
In dat geval moet ik je toch naar Sint Anthonius verwijzen:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was de was van 4 dagen. Ik heb elke dag een schoon paar sokken aangetrokken, en in de was gedaan, dus zouden er 8 sokken in moeten zitten. Nu zijn er zeven uitgekomen, dus 100% kans dat het geen cadeautje van de Sint was.
Geeft die kleptomane heilige dan mijn sok terug?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval moet ik je toch naar Sint Anthonius verwijzen:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft die kleptomane heilige dan mijn sok terug?
Dat zei die man met zijn zesling ook.quote:
Anders moet je je sok stoppen. Sokken met gatenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis zonder te schieten sowieso een sok, inderdaad.
1 |
Als ik wist dat hij zou weglopen, had ik hem wel tegengehouden ja, maar nu wordt dat wat lastigquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders moet je je sok stoppen. Sokken met gaten
zit ie niet gewoon in een broek ofzo wat je meegewassen hebt? of gewoon nog in de wasmand en ben je scheel?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik wist dat hij zou weglopen, had ik hem wel tegengehouden ja, maar nu wordt dat wat lastig.
Nee, dat is allemaal al gecontroleerd!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit ie niet gewoon in een broek ofzo wat je meegewassen hebt? of gewoon nog in de wasmand en ben je scheel?
Zoiets doe ik nou ookquote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik koop altijd van die hema sportsokken, 6 paar zwartegaat er eentje kapot kwijt
dan hoef ik niet de andere ook weg te gooien
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Driemaal raden wat er tussen de witte was die ik voor morgen alvast in de wasmachine stopte, zat![]()
![]()
.
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af hequote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Driemaal raden wat er tussen de witte was die ik voor morgen alvast in de wasmachine stopte, zat![]()
![]()
.
Maar je moet toegeven dat het best vermakelijk wasquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gottegot wat weer een paniek. om EEN wijvensok. En uiteindelijk nog om helemaal niks ook dus
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef Sint-Antonius het volgende:
[..]
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af he?
Hoi MPGquote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef Sint-Antonius het volgende:
[..]
En een bedankje kan er dan zeker niet meer af he?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gottegot wat weer een paniek. om EEN wijvensok. En uiteindelijk nog om helemaal niks ook dus
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi einde voor deze dag. Ik ga slapen![]()
![]()
.
Bleeeeedquote:
Kelly misschien?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen sokken maat 47 nodig dan?.
MPG?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij maat 47 dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
zit je nou mijn voetjes belachelijk te maken?
Ik heb geen klonenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry....
Hoi kloon van MPGbedoelde ik natuurlijk!
Sinds vrouwen op grote voet leven. Sinds Wilma Flintstone dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook maar netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |