Met roomkaas?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Jummmik gooi toch maar pasta door mijn spinazie haha
Dat heb ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik heb eigenlijk ontzettend veel zin in mcdonalds![]()
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig etenquote:
Zullen we?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Heb jij een lintworm of zo?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Met gorgonzola.. dat is toch geen roomkaas? Of wel? Nouja ik eet sowieso voor 3/4 mensen dus ik heb niet zo veel "last" van machtig eten
Hihi okequote:
Dat zal vast wel meevallenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oke![]()
Dan kan ik me daarna weer schuldig voelen omdat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan lege calorieën en vet
quote:
quote:
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?quote:
Hey johquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik daar een extra hypotheek voor moeten nemen?
Ohw toch wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Tuurlijk welquote:
M&M'squote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
Maar een broodje gemaakt. Een zak M&M's opvreten rond 17uur bederft een beetje de eetlust
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk welik hou me netjes in als ik op iemands anders kosten eet hoor
Ik hou het wel gewoon bij een grote friet en een hamburgerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 2 supersized menu's ga je het dan mee halen?
Vooral die met notenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd lekker. Maar zo verslavend
![]()
.
Doen!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
Daarmee zorg je indirect voor mijn slalaris.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen om mijn vriend over te halen"je moet wel, dan krijgt MPG tenminste salaris. Dat wil je toch niet op je geweten hebben dat die straks net zo krap bij kas zit als ik? "
werkt vast
Graag gedaan hoorquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Hoe is het met je likeurtjes eigenlijk?
Oh mooi zoquote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je.
Ow ja, mijn likeur. Die is al een tijdje klaar inderdaad, en ik moet zeggen dat hij erg lekker is![]()
.
Daar was er toch maar 1 van? Van Sissi?quote:
quote:
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".quote:Op donderdag 4 december 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
Oke, waar is mijn sok gebleven? Ik weet toch zeker dat er een even aantal de wasmachine in is gegaan, maar er is er eentje minder uit gekomen.
Slaap zequote:
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet niet exact hoeveel erin zijn gegaan, want je zegt: "een even aantal".
Je beweert dat er een sok MINDER is, maar dat kun je niet weten. Je waarneming is dus dat er een ONEVEN aantal sokken uit de machine is gekomen. Deze waarneming geeft inderdaad een kans dat er een sok verdwenen is, en wel een kans van 50%. De andere mogelijkheid is dat je er een sok BIJ hebt gekregen, en de kans hierop is ook 50%. Voor die laatste mogelijkheid mag je Sint Nicolaas bedanken.
DaMart heeft geen huisgenootquote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of de huisgenoot die er de vorige keer eentje in heeft laten zitten
daar zat ik op school toen ik nog een mini-Muckie wasquote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef MPG het volgende:
Overigens, Mart, mocht je daadwerkelijk een sok kwijt zijn, dan kun je je nog tot Sint Anthonius wenden.
Muckquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Klaar met werken, nu babbelen met huisbaas () en dan aan de mega-afwas beginnen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |