Ik liet mn collega's net lachen..quote:
Ja, maar dat was wat andersquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
En mart zit te zeiken op MPG dat die een topic volpost met onzin
Dat lijkt me niet lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Zouthout thee
Ben aan mijn kledingkast begonnen.. Nu al een halve vuilniszak die naar het leger des heils mag en ik heb alleen nog maar tshirtjes bekeken
kopenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Ik heb al 4 zakken staan en mn kledingkast puilt NOG uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Zouthout thee
Ben aan mijn kledingkast begonnen.. Nu al een halve vuilniszak die naar het leger des heils mag en ik heb alleen nog maar tshirtjes bekeken
ohquote:
Dan nog:quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
ohdat had ik niet gezien hahah
zoethout moet het natuurlijk zijn.
best erg hehquote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb al 4 zakken staan en mn kledingkast puilt NOG uit
Van een lang geleden op zee vergane vissersboot denk ik.quote:
Dan kun je net zo goed het zakje in je mond doen inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Thee met een licht vleugje zoethout is best lekker hoorMaar met zo'n weeë zoete walm erin is het idd
aaaaahwquote:
Teabaggingquote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed het zakje in je mond doen inderdaad
Of thee - eedquote:
Pleur op man, daar staat het niet meer in.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Pleur op man, je bent nog te lui om de OP te lezen.
Je verpest de grapquote:Op donderdag 4 december 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleur op man, daar staat het niet meer in.
en dat op school!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een geschokte lulmet spek?
Laasjes?
![]()
Toevallig dezelfde school waar die meiden van JortK op zitten?quote:
JortK? Meiden?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toevallig dezelfde school waar die meiden van JortK op zitten?
En die banketstaaf schuif je er nu helemaal inquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het boek voor de sint gemaakt
Banketstaaf op mn bureau
Nu lekker sigaretje
Hij spoilert wel eens wat.quote:
Oeh, chocoladeletters, laat ik die zo eens halenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
O, even een eitje koken, ik heb iets van trek. En ik ga niet beginnen aan die chocoladeletters
waarin?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die banketstaaf schuif je er nu helemaal in
nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
tvp
Niet in je neusgat, mag ik hopen.quote:
Netjes. Service van HP is dan ook ronduit goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:05 schreef Californium het volgende:
net mail van mams.... Garantie is dus verlengt op dit typemoet bellen...mams heeft zelfs al een nummer gezocht
En als ze dat hier ook doen, dan komen ze m dus ophalen....fixxen en terug brengen binnen 10 dagendus vanavond of morgen maar even bellen
Er zitten 2 bochten inquote:
Gewoon deepthroaten!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
Er zitten 2 bochten in![]()
het is een S
Oh, nou, dan kan het niet hequote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[
[..]
het is een S
Normaal is dat geen probleem, maar die bochten maken het zo moeilijkquote:
quote:
Pot. Ketel. Martquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
En mart zit te zeiken op MPG dat die een topic volpost met onzin
Ja enquote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een S
Ja, dat heb je met die mods.quote:
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatiequote:
Nou, neem van mij aan; dat past niet in mn keelquote:
Je hebt voor zwarte piet gespeeld vandaagquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatie.
Dat is een gebrek in jouw fantasiequote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan; dat past niet in mn keel
Have funquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
en nu ben ik afsluiten
Vanavond sint vieren bij pa dus wrs tot morgen
Muck en BrandX lopen zelf de hele tijd met tetten, wij mogen ze niet eens postenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf mogen ze alles wat ze ons verbieden. Alleen omdat wij zwart zijn notabene. Ik ruik discriminatie.
Veel plezierquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
en nu ben ik afsluiten
Vanavond sint vieren bij pa dus wrs tot morgen
Mentholquote:Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even tussen de werkzaamheden door ksc wat leven inblaastEn maar weer een menthol sigaretje roken
quote:
Hoiiquote:
Wel om thee te drinkenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
HoiiNog niet uit de kast gekomen?
Was jij niet gestopt met roken? Slappeling!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even tussen de werkzaamheden door ksc wat leven inblaastEn maar weer een menthol sigaretje roken
Muck heeft me gisteren geīnspireerd met haar pasta, dus ik eet vandaag karbonade... Spinazie Karbonada noem ik het maar!quote:
Jummmquote:Op donderdag 4 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck heeft me gisteren geīnspireerd met haar pasta, dus ik eet vandaag karbonade... Spinazie Karbonada noem ik het maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |