en ik zit net wakker te worden met mijn eerste kopje koffie van de dagquote:
En ik ga zo aan de lunch denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 05:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik zit net wakker te worden met mijn eerste kopje koffie van de dag
Het is die kutpinguin, zoals gewoonlijk heeft die weer nergens zin inquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:34 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen allemaal,
wie maakt er hier zo vroeg al kabaal?
Dat zal BrandX wel zijn geweestquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:34 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen allemaal,
wie maakt er hier zo vroeg al kabaal?
Of die blauwe DaMartquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
Dat zal BrandX wel zijn geweest
Die heeft de hele nacht doorgefeest!
Werken is voor het plebs,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is die kutpinguin, zoals gewoonlijk heeft die weer nergens zin in
Of misschien hoorden we, zonder grappen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of die blauwe DaMart
die is rijp voor de gard
Voor ik opstond had ik dat al ergens van het feestbeest begrepenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal BrandX wel zijn geweest
Die heeft de hele nacht doorgefeest!
Daarom ga ik om 12:00 naar huis, filerijden is niet pluis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken is voor het plebs,
zo ook het trainen van je triceps.
Niemand gaat rond het middaguur, en als dat wel zo is dan ben ik zuur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf hier gewoon wat langer op het werk
Want vandaag gaat juist iedereen vroeg naar huis, is dat niet sterk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht je er niet uitkomenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zie ik nou tot mijn grote schrik?
Van al dat gerijm krijg ik pardoes de hik
Als jullie mij willen excuseren
Ga ik al dat rijmen niet eens proberen
Schoenmaker blijf bij je leest
Voor improvisatie ben ik veel te bedeesd
Mogguh
Forum Opties | |