Graag gedaan en goed om te horen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Game on...
Ow en mn gesprek ging goed, bedankt voor het vragen
Vandaar de PIquote:
Kan er niets aan doen dat fok zo traag isquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Game on...
Ow en mn gesprek ging goed, bedankt voor het vragen
Oh geweldigquote:
WPzquote:
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseisquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
sorry
maar het ging goed
Wanneer mag je beginnen?
Echt goed gegaan dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseis
ben benieuwd
quote:
toch zeker 12k in de maandquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseis
ben benieuwd
Ja, was super relaxedquote:
Ik wilde niet overdrijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toch zeker 12k in de maand
in ongemerkte biljeten
Per 1 januari gewoon toch welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Ladylike het volgende:
Ja, was super relaxed
Die baan heb ik, weet alleen niet wanneer ik kan beginnen
Hoop utquote:
Ja, likje over je warme kutje hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef Ladylike het volgende:
* LL gaat zingen
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen
Okay dat is aandachtquote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, likje over je warme kutje hoor
Bierquote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Ladylike het volgende:
Meteen gedaan met posten
was dat ff een topickiller
Sexbier
tieten
* LL trekt kleren weer aanquote:
Nounounounounou zeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, likje over je warme kutje hoor
Ik mep m er nog wel voorquote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounounounou zeg.
Een BEETJE minder mag wel hoor.
Kan ik er wat aan doen dat jij geen warm kutje hebt?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounounounou zeg.
Een BEETJE minder mag wel hoor.
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouwquote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt kleren weer aan
ze gaan ook altijd voor het bier he
Jaja ik heb het lijstje gelezenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouw
Ja, je kan gewoon 20 verschillende biertjes nemen op 1 avond, zonder gezeikquote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouw
Dat kan je makkelijk zeggen jaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaja ik heb het lijstje gelezen![]()
Kan er zo een hoop weg strepen in mijn geval
Dat kan mijn man ook met vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon 20 verschillende biertjes nemen op 1 avond, zonder gezeik
Jouw man neemt 20 vrouwen op 1 avond, zonder gezeik?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan mijn man ook met vrouwen![]()
volgend argument...
Of ie het doet is een tweede..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw man neemt 20 vrouwen op 1 avond, zonder gezeik?
Okee, ik ben de Paashaas
Niks. Ik heb een piem0lquote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij geen warm kutje hebt?
Pics, anders hoax!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Ik heb een piem0l.
Voor dat andere ga ik wel naar Muck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pics, anders hoax!!!http://forum.fok.nl/forum/128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/topic/1196083KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
We zijn er nogquote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
O, een nieuwe. Ik vond de KSC al zo afwezig in mijn AT.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pics, anders hoax!!!Ik trap er niet meer in... gaat vast weer over vrouwendingen die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in... gaat vast weer over vrouwendingen die spoiler.
Nope. Ik vrees dat het wel een tijdje gaat duren. Ik gok dat het moederbord kapoet is, en dat wordt een garantiekwestie, en dus een klein maandje reparatietermijnquote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Aan de afwezigheid van Cali te merken, gaat het volgens mij trouwens nog steeds niet goed met de laptop.
Muckquote:Op woensdag 3 december 2008 23:33 schreef Muck het volgende:
Ik zo ook
maar eerst nog even mailen en douchen en weet ik veel
Goedemorgen allenquote:Op donderdag 4 december 2008 06:47 schreef DaMart het volgende:
Iedereen goedemorgen wensen - komt eraan.
ogame. Wat is me dat een kutspel gewordenquote:Op donderdag 4 december 2008 07:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Even op de Damarts style;Wakker worden check Douchen - check Ogame spelen - check Eten - not yet check Koffie zetten - not yet check trein halen voor 8:30 not yet check.
Dat klinkt als een leuke job.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:08 schreef BrandX het volgende:
zo hup naar kantoor, verder puzzelen met planningen
Waarna de rest aan het werk gezet kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:22 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen
Stop eens met stuitteren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ik niet. Slecht geslapen, en een hoofd vol snotquote:Op donderdag 4 december 2008 07:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen , heerlijk gedoucht ik ben wakker vandaag!
Graagquote:Op donderdag 4 december 2008 08:58 schreef marcb1974 het volgende:
Geen zin vandaag, mag het al weekend zijn?
Geef toe: het was een bijzondere avondquote:
JA NUquote:Op donderdag 4 december 2008 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die de tijd even snel kan laten gaan?
Maar er maar vrijdag 5 uur van nu
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die de tijd even snel kan laten gaan?
Maar er maar vrijdag 5 uur van nu
LLquote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef Ladylike het volgende:
back @ work
Heb vanmorgen van 3 mensen complimentjes over mn werk gekregen
Mijn dag kan niet meer stuk
NEC won idd verrassend in Moskou jaquote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geef toe: het was een bijzondere avond
Vooral de Schalke fans op het eind maakten zowaar de tv-commentator stil
Hoiquote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef Ladylike het volgende:back @ work
Heb vanmorgen van 3 mensen complimentjes over mn werk gekregen
Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NEC won idd verrassend in Moskou ja
Frutsebeestjequote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
En dan zeg jij gelijk:"Leuke complimenten hoor, maar ik heb er meer baat bij als ik hier op 2 januari ook weer mag werken, hou anders je kop "
quote:
Oh, die bedoel je niet?quote:
wel de grensrechterquote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die bedoel je niet?
Heb je wel de scheids een bos bloemen gestuurd al? Die hielp iets bij het eerste doelpunt. Verder was Twente goed ja
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel de grensrechter
maar hey, schalke protesteerde ook niet, sportievelingen
Heel wat anders als de SS (Suarez Schwalbe)
Frustelquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
Frutsel:*
Kontje van collega![]()
Frustels kont![]()
denk ik
![]()
Hoi
Cali!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
morgen
nou mijn laptop kan dus niet gefixt wordentis waarschijnlijk het motherboard.... Tenminste....Bn bij 2 mensen geweest en beide zeiden dat ze dezelfde soort laptop dagelijks binnenkrijgen omdat het een bekende fout is in dit type....
Dus mijn mams gaat vandaag met de HP bellen... Kan me werkelijk een worst wezen of de HP het vergoed of de verzekering... Maar ze moeten m maar fixxen hoor![]()
verder werd mijn dag gister wel weer helemaal goed gemaaktIk kwam thuis en toen lag er een briefje dat er een pakketje was, maar wij waren niet thuis, dus het was afgeleverd bij de buren.... had niet verwacht dat het voor mij was....Maar hij was dus voor mij en het was een zak met pepernoten, een candy stick, chocolade pepernoten, marsepein, chocolade letter, gelukshartjes, kaneelstaafjes, een stuk kaas een een klein flesje baileys...oja en speculaasbrokken
.... De sint heeft toch nog aan mij gedacht dit jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenoten
![]()
![]()
![]()
![]()
o en uiteraard een gedicht
dus heb me misselijk gegeten aan pepernoten enzo....
![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
fruts
DaMart
Kan me niet schelen of de HP het maakt of niet.... Of HP betaald of de verzekering... Maar ze moeten m maar gewoon zo snel mogelijk fixxen![]()
Ik wil gewoon een laptop
Je eerste kloon? Heb je die niet al 33quote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste kloon aan ga maken![]()
Zullen we daar een poll over openen?
A:Frut
B:Fruttie
C:Frustel
D:Frustie
E:Ruftsel
B:Tuttie-Fruttiequote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste kloon aan ga maken![]()
Zullen we daar een poll over openen?
Ik ook... overlegtijd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
@ DaMartoke
Nu moet ik wel even werken enzo![]()
Ik ben de enige fokker/mod zonder kloonquote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je eerste kloon? Heb je die niet al 33
Volgens mij zijn er meer hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben de enige fokker/mod zonder kloon
Dat kan toch niet? Die MOET je toch gewoon hebben als mod?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben de enige fokker/mod zonder kloon
Nu pas?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ZoIk begin langzaam een beetje wakker te worden
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
De man van het zaadje
Flash, tijd voor een post van jou daar
Dus je woont WEL in maastricht?quote:
Wat nou? Jij mag niet eens zoenenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je woont WEL in maastricht?
Dan hadden we gisteren ook kunnen neucken
wel!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou? Jij mag niet eens zoenen
Ik zal heel voorzichtig met je doen, goed?quote:
Hou rekening ermee dat ik een teer poppetje benquote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal heel voorzichtig met je doen, goed?
Whehe je zou het bijna vergetenquote:
Ik ben een bijna Duitser, oppassen he!quote:
Dus?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een bijna Duister, oppassen he!
Gisteravond, heel wat in en rondom de Grolsch Vestequote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, Duitsers, ze zijn ook overal
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, Duitsers, ze zijn ook overal
Maar die waren zielig, moesten bijna huilen enzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gisteravond, heel wat in en rondom de Grolsch Veste
Sorriequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef zL0oJ het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zijn er toch nog users zonder.
Goed verzonnen welquote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kloon, die heet Ladylike2, maar dat was omdat er iets fout was met mn wachtwoord
Je raadt het ook nooit dat ik het benquote:
Daarom juistquote:Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je raadt het ook nooit dat ik het ben
Had ook mn username van een ander forum kunnen gebruiken, maar daar ben ik op uitgekekenquote:
ik dacht dat dat Fha wasquote:Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je raadt het ook nooit dat ik het ben
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef zL0oJ het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zijn er toch nog users zonder.
Een ander forum, hoe durf jequote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ook mn username van een ander forum kunnen gebruiken, maar daar ben ik op uitgekeken
Zo min mogelijk denken, dat is gewoon niet leukquote:
Fha is wel leukquote:Op donderdag 4 december 2008 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk denken, dat is gewoon niet leuk
Dank jequote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
zo dus voordat ik definitief weg ben.... moet ik gewoon heel even melden dat iemand hier er weer helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
uitziet
![]()
dus....werken
quote:
*klikt*quote:
Dus denk je niet, maar droom je daar overquote:
De gequote PI, iets vergroot. Jort wilde denk ik even testen of die flauwekul inmiddels opgelost was, maar nog niet dus. EN terecht, de traagheid is belangrijker.quote:
Wordt daar aan gewerkt dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gequote PI, iets vergroot. Jort wilde denk ik even testen of die flauwekul inmiddels opgelost was, maar nog niet dus. EN terecht, de traagheid is belangrijker.
Had wel door dat het mn PI wasquote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gequote PI, iets vergroot. Jort wilde denk ik even testen of die flauwekul inmiddels opgelost was, maar nog niet dus. EN terecht, de traagheid is belangrijker.
Wie ben ik?quote:
hahaha haaayquote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef Ladylike het volgende:
* LL Bespringt fha
Een lekker ding, dat ben je![]()
* Dr_Flash ziet LL al lekker met een lepel roeren door een groot soepbord vol pillenquote:
Omdatquote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hahaha haaay![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook 40 euro armerWaarom zijn die ID kaarten toch zo achtelijk duur!?
nou, het is er nu maar 1tjequote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ziet LL al lekker met een lepel roeren door een groot soepbord vol pillen![]()
![]()
Oh, hoi Fha![]()
Wacht maar tot je je rijbewijs kwijt bent, 78 euroquote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hahaha haaay![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook 40 euro armerWaarom zijn die ID kaarten toch zo achtelijk duur!?
Maar dat hoef je niet zo vaak te vervangenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je rijbewijs kwijt bent, 78 euro
Kwijt bent? Dan moet ik hem toch echt eerst halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je rijbewijs kwijt bent, 78 euro
KWIJTquote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat hoef je niet zo vaak te vervangen
Die devvers doen toch helemaal niets? Op wat online games hyperlinken en melden dat je een nieuw subsite hebt na?quote:
Hier ookquote:
Das je eigen stomme schuldquote:
In beslag genomen bedoel je. Poepharriequote:
Nee, dat was gejat in het gelredome. Je weet wel, bij mij om de hoek....quote:Op donderdag 4 december 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In beslag genomen bedoel je. Poepharrie
Okay dat is nog stommer, je rijbewijs kwijt raken aan justitiequote:Op donderdag 4 december 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In beslag genomen bedoel je. Poepharrie
Kun je dan ook dingen langzamerhand kwijt raken?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mn ID nog vind, ben ik ook sinds eergisteren ineens kwijt![]()
Jort is het dan ook niet kwijt aan justitie.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dat is nog stommer, je rijbewijs kwijt raken aan justitie
Jort ik zeg niet dat ik je dom vind hoor
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je dan ook dingen langzamerhand kwijt raken?
Scherp!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je dan ook dingen langzamerhand kwijt raken?
Daarom ook mn subje...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jort is het dan ook niet kwijt aan justitie.
dan kun je er nog wat aan doen. Actie ondernemen. maar sleutels oid kwijt geraken is meestal opeensquote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als mn kleine langzaam loopt, raak je ze langzaam kwijt
Jij weet er wel erg veel van he Ph?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jort is het dan ook niet kwijt aan justitie.
Tuurlijk, laatst lag er een rijbewijs en cc zo op de stoep. ik dacht al, wat komt die kop me bekend voor op dat rijbewijs.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet er wel erg veel van he Ph?
Als hij kanker heeft gaat hij ook zo dood. Dat scheelt weer.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Leuke grapjes, maar ik ben vorige week gerold door een of andere kanker marokaan.
De kleine had laatst onze bos sleutels in de VHS-recorder gestoptquote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kun je er nog wat aan doen. Actie ondernemen. maar sleutels oid kwijt geraken is meestal opeens
Sorrykes heequote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Leuke grapjes, maar ik ben vorige week gerold door een of andere marokaan.
Altijd die kanker...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Leuke grapjes, maar ik ben vorige week gerold door een of andere kanker marokaan.
Dat mag.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijd die kanker...![]()
![]()
mensen die daarmee schelden staan laag in mijn achting
Ik hoop dat jou het zelfde overkomt als mij 3 jaar geledenquote:
Was het minder erg geweest als het een nederlander was dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zullen we deze discussie maar niet beginnen?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou het zelfde overkomt als mij 3 jaar geleden![]()
Leer je dat meteen af
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Was het minder erg geweest als het een nederlander was dan?
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet beginnen?
JortK gebruikt het niet als ziekte maar als scheldwoord.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou het zelfde overkomt als mij 3 jaar geleden![]()
Leer je dat meteen af
verstandigquote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet beginnen?
Hij weet blijkbaar wel wie het geweest is dusquote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Was het minder erg geweest als het een nederlander was dan?
Mjah blijkbaarquote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij weet blijkbaar wel wie het geweest is dus
Gek dat het alleen zo veel wordt gebruikt boven de rivieren...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
JortK gebruikt het niet als ziekte maar als scheldwoord.
Wild guess.
Het is nu eenmaal ingeburgerd in de taal dat het als extreme vorm van walging gebruikt wordt.
Daar kun je weinig aan doen dan accepteren. En er bij bedenken dat men het niet gebruikt als ziekte. Tering, tyfus en andere woorden zijn ook voorbeelden ervan.
Ja dat weet ik omdat ik hem net niet zelf kon pakken, anders had ik de Telegraaf wel gehaald denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij weet blijkbaar wel wie het geweest is dus
Het meest verbazende is dat jij je achting laat bepalen of iemand met kanker scheldt.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gek dat het alleen zo veel wordt gebruikt boven de rivieren...
hier hoor je dat dus echt zelden
Voor mij persoonlijk hoeft ie niet te stoppen met het woord, maar het vormt wel mijn mening over iemand.
Er zijn genoeg andere scheldworden die je argument even veel kracht kunnen bijzetten als een woord als kanker, tyfus of andere ziekten
Maar het is zo een stoer woord he...
ja joh, iedere serieuze discussie met argumenten vooral vermijdenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
=================================================================
[ afbeelding ]
Even van de hak op de tak springen: Nu weer leuke onderwerpen
Doe dat.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, iedere serieuze discussie met argumenten vooral vermijden![]()
Ik merk dat het tijd is voor een sigaretje.. zit me nu al op te vreten
Het werkt nog niet echtquote:Op donderdag 4 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
=================================================================
[ afbeelding ]
LEUKE onderwerpen zei ikquote:Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef Fha het volgende:
Iemand zin om mij te helpen met schoonmaken?
Ik geef een feit weer, niet mijn mening. Het is zo. Zelf ben ik ook niet zo van de kankerdit en dat, maar als iemand anders het zegt ga ik er maar even vanuit dat ze die andere betekenis (als krachtterm dus) gebruikenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gek dat het alleen zo veel wordt gebruikt boven de rivieren...
hier hoor je dat dus echt zelden
Voor mij persoonlijk hoeft ie niet te stoppen met het woord, maar het vormt wel mijn mening over iemand.
Er zijn genoeg andere scheldworden die je argument even veel kracht kunnen bijzetten als een woord als kanker, tyfus of andere ziekten
Maar het is zo een stoer woord he...
Je hebt niets gedaanquote:Op donderdag 4 december 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nou heb ik het gedaan![]()
Ik weet dat mensen zich er aan storen, en ik hou daar rekening mee. In plaats daarvan (maar ook even goed voor de mindere gevallen) roep ik dan meestal "Knaters". Iedereen blij
Mensen moeten niet zo achterlijk doen, ik kan ook gaan zeiken als iemand tyfus roept.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nou heb ik het gedaan![]()
Ik weet dat mensen zich er aan storen, en ik hou daar rekening mee. In plaats daarvan (maar ook even goed voor de mindere gevallen) roep ik dan meestal "Knaters". Iedereen blij
Meer hardlopen, dan pak je hem de volgende keer.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik omdat ik hem net niet zelf kon pakken, anders had ik de Telegraaf wel gehaald denk ik
Samen schoonmaken kan anders best gezellig zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEUKE onderwerpen zei ikKnaters
Hoe schoon wil je het hebben?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef Fha het volgende:
Iemand zin om mij te helpen met schoonmaken?
Tetten? Oh nee, die mogen niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik stoor me daar gewoon aan, kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef een feit weer, niet mijn mening. Het is zo. Zelf ben ik ook niet zo van de kankerdit en dat, maar als iemand anders het zegt ga ik er maar even vanuit dat ze die andere betekenis (als krachtterm dus) gebruiken
Kuske liefquote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Je hebt niets gedaan
zeg ik dat dan?
Samen de kerstboom opzetten, dat is pas gezelligquote:Op donderdag 4 december 2008 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Samen schoonmaken kan anders best gezellig zijn
Nou in ieder geval schoner dan het nu is.. Dus zonder voorbij zwevende plukken kattenhaar en overal kattengrind enzoquote:
Auw getver, even dat sigaretje vergetenquote:
Ik zal je gerust stellen, ik heb er gister nog iemand aan verloren!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En ik stoor me daar gewoon aan, kan ik niets aan doen
De ene mens stoort zich aan rokers, de andere stoort zich aan egoistische mensen ofzo.. ik stoor me nou eenmaal enorm daaraan en kan aan dat gevoel niet veel doen. Het is alleen maar versterkt sinds mn halve famillie is overleden door die ziekte
Geen probleemquote:Op donderdag 4 december 2008 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou in ieder geval schoner dan het nu is.. Dus zonder voorbij zwevende plukken kattenhaar en overal kattengrind enzo
Dan ben je niet meer te reddenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal je gerust stellen, ik heb er gister nog iemand aan verloren!
Je bent spiderman?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen probleem
Beetje zwart aan de muren en plafond is niet erg hoop ik?
Nee, maar mag ik je aansteker even lenenquote:
Soms wel, mja komt door dingen die hier door die mensen gepost worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kijk heb jij op mensen zeg.
Uuhmm nou dat is nu ook niet zo dus liever niet neequote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen probleem
Beetje zwart aan de muren en plafond is niet erg hoop ik?
OMG ben echt blond, nu snap ik het pasquote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar mag ik je aansteker even lenen
Geloof dat wij straks een banketstaaf krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
Cool, onze bedrijfsnaam in chocoletters en dat per medewerker
Wil iemand witte chocolade?
hangt er vanaf of je bij AH werkt of bij de Co-operatieve Raiffeisen-Boerenleenbank Wieringermeer en omstreken werktquote:Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
Cool, onze bedrijfsnaam in chocoletters en dat per medewerker
Wil iemand witte chocolade?
Ik begreep het eerst ook niet hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG ben echt blond, nu snap ik het pas
Stiekum ben je blondquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook niet hoor
Ik neem het je ook niet kwalijk hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms wel, mja komt door dingen die hier door die mensen gepost worden.
Kan mijn mening niet op een andere manier vormen
Zo hebben sommigen ook een verkeerde kijk op mij, maar dat snap ik dan ook weer omdat hun mening ook alleen gevormd wordt door dingen die ik hier zeg.
Sneeuwquote:Op donderdag 4 december 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het blijft maar sneeuwenHet blijft alleen niet liggen
quote:
Hier begint alles langzaam wit te worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter vertel je hem dat hij gewoon sneeuw moet regelenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bel de makelaar wel dat ik ergens anders heen verhuis. Er moet wel sneeuw zijn hoor. Anders kom ik niet.
Ben jij zo'n sociopaat die zijn windows Vista gadget gebruikt om te kijken wat voor weer het is?quote:
PH = emoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij zo'n sociopaat die zijn windows Vista gadget gebruikt om te kijken wat voor weer het is?
Nee, ik zit mijn mijn rug naar het raam.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij zo'n sociopaat die zijn windows Vista gadget gebruikt om te kijken wat voor weer het is?
Hier alleen de zijkanten van de auto's die wit wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Stop met fappen tegen die porsches!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier alleen de zijkanten van de auto's die wit worden
Het is ook niet mijn bedoeling geweest om je persoonlijk aan te vallen..quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor
Maar het is tenminste wel natquote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het natte sneeuw, die blijft sowieso niet liggen
Porschesquote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop met fappen tegen die porsches!
Nie game niequote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef JortK het volgende:
Ik gaat 15:00 naar huis.
En daar kom je nu pas achter?quote:
Naar jou luister ik toch nietquote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter?
Ik roep dat al weken
Vraag me eens of me dat iets boeit...quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraag me eens of me dat iets boeit...
Vertel mn mening toch wel aan jou
de chipshoer!quote:
Gatverquote:
Heb je mijn priemgetallencruncher al af?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, devdevdev bijna af. Sneller dan de foksearch
nee, geen tijd voor gehad. Plus dat ik me afvroeg of je niet met matlab leukere dingen kan doen dan met een dom programmaatje van mijquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je mijn priemgetallencruncher al af?
ik eet geen croissantjes die lust ik niet, zelfde geldt voor jam, gekookte ei en koffie. en ik drink nooit jus d'orangequote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver
pizza met croissantjes en jam erop en stukjes gekookt ei. Drijvend in jus d'orange en koffie.
Wat ben je ook een ranzig kind eigenlijk jij
Zoek eens op : Seventeen or Bustquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je mijn priemgetallencruncher al af?
iets zegt me dat ik dan bij porno met nauwelijks legale kippen uit komquote:
Oh die is wel flauw jaquote:Op donderdag 4 december 2008 14:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens wel weer lekker flauw op kantoor vandaag.
Collega:"Soms heb je geen keus."
Ik:"Dan kun je ook niet biljarten!"
Als het porno is ga ik zondag mee bowlen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik dan bij porno met nauwelijks legale kippen uit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |