Muckquote:Op woensdag 3 december 2008 23:33 schreef Muck het volgende:
Ik zo ook
maar eerst nog even mailen en douchen en weet ik veel
Goedemorgen allenquote:Op donderdag 4 december 2008 06:47 schreef DaMart het volgende:
Iedereen goedemorgen wensen - komt eraan.
ogame. Wat is me dat een kutspel gewordenquote:Op donderdag 4 december 2008 07:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Even op de Damarts style;Wakker worden check Douchen - check Ogame spelen - check Eten - not yet check Koffie zetten - not yet check trein halen voor 8:30 not yet check.
Dat klinkt als een leuke job.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:08 schreef BrandX het volgende:
zo hup naar kantoor, verder puzzelen met planningen
Waarna de rest aan het werk gezet kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:22 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen
Stop eens met stuitteren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ik niet. Slecht geslapen, en een hoofd vol snotquote:Op donderdag 4 december 2008 07:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen , heerlijk gedoucht ik ben wakker vandaag!
Graagquote:Op donderdag 4 december 2008 08:58 schreef marcb1974 het volgende:
Geen zin vandaag, mag het al weekend zijn?
Geef toe: het was een bijzondere avondquote:
JA NUquote:Op donderdag 4 december 2008 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die de tijd even snel kan laten gaan?
Maar er maar vrijdag 5 uur van nu
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die de tijd even snel kan laten gaan?
Maar er maar vrijdag 5 uur van nu
LLquote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef Ladylike het volgende:
back @ work
Heb vanmorgen van 3 mensen complimentjes over mn werk gekregen
Mijn dag kan niet meer stuk
NEC won idd verrassend in Moskou jaquote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geef toe: het was een bijzondere avond
Vooral de Schalke fans op het eind maakten zowaar de tv-commentator stil
Hoiquote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef Ladylike het volgende:back @ work
Heb vanmorgen van 3 mensen complimentjes over mn werk gekregen
Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NEC won idd verrassend in Moskou ja
Frutsebeestjequote:Op donderdag 4 december 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
En dan zeg jij gelijk:"Leuke complimenten hoor, maar ik heb er meer baat bij als ik hier op 2 januari ook weer mag werken, hou anders je kop "
quote:
Oh, die bedoel je niet?quote:
wel de grensrechterquote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, die bedoel je niet?
Heb je wel de scheids een bos bloemen gestuurd al? Die hielp iets bij het eerste doelpunt. Verder was Twente goed ja
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel de grensrechter
maar hey, schalke protesteerde ook niet, sportievelingen
Heel wat anders als de SS (Suarez Schwalbe)
Frustelquote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
Frutsel:*
Kontje van collega![]()
Frustels kont![]()
denk ik
![]()
Hoi
Cali!quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef Californium het volgende:
morgen
nou mijn laptop kan dus niet gefixt wordentis waarschijnlijk het motherboard.... Tenminste....Bn bij 2 mensen geweest en beide zeiden dat ze dezelfde soort laptop dagelijks binnenkrijgen omdat het een bekende fout is in dit type....
Dus mijn mams gaat vandaag met de HP bellen... Kan me werkelijk een worst wezen of de HP het vergoed of de verzekering... Maar ze moeten m maar fixxen hoor![]()
verder werd mijn dag gister wel weer helemaal goed gemaaktIk kwam thuis en toen lag er een briefje dat er een pakketje was, maar wij waren niet thuis, dus het was afgeleverd bij de buren.... had niet verwacht dat het voor mij was....Maar hij was dus voor mij en het was een zak met pepernoten, een candy stick, chocolade pepernoten, marsepein, chocolade letter, gelukshartjes, kaneelstaafjes, een stuk kaas een een klein flesje baileys...oja en speculaasbrokken
.... De sint heeft toch nog aan mij gedacht dit jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenoten
![]()
![]()
![]()
![]()
o en uiteraard een gedicht
dus heb me misselijk gegeten aan pepernoten enzo....
![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
fruts
DaMart
Kan me niet schelen of de HP het maakt of niet.... Of HP betaald of de verzekering... Maar ze moeten m maar gewoon zo snel mogelijk fixxen![]()
Ik wil gewoon een laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |