Graag gedaan en goed om te horen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Game on...
Ow en mn gesprek ging goed, bedankt voor het vragen
Vandaar de PIquote:
Kan er niets aan doen dat fok zo traag isquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Ladylike het volgende:
Game on...
Ow en mn gesprek ging goed, bedankt voor het vragen
Oh geweldigquote:
WPzquote:
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseisquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
sorry
maar het ging goed
Wanneer mag je beginnen?
Echt goed gegaan dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseis
ben benieuwd
quote:
toch zeker 12k in de maandquote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als zn zakenpartner akkoord gaat met mn salariseis
ben benieuwd
Ja, was super relaxedquote:
Ik wilde niet overdrijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toch zeker 12k in de maand
in ongemerkte biljeten
Per 1 januari gewoon toch welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:18 schreef Ladylike het volgende:
Ja, was super relaxed
Die baan heb ik, weet alleen niet wanneer ik kan beginnen
Hoop utquote:
Ja, likje over je warme kutje hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef Ladylike het volgende:
* LL gaat zingen
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen
Okay dat is aandachtquote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, likje over je warme kutje hoor
Bierquote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Ladylike het volgende:
Meteen gedaan met posten
was dat ff een topickiller
Sexbier
tieten
* LL trekt kleren weer aanquote:
Nounounounounou zeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, likje over je warme kutje hoor
Ik mep m er nog wel voorquote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounounounou zeg.
Een BEETJE minder mag wel hoor.
Kan ik er wat aan doen dat jij geen warm kutje hebt?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounounounou zeg.
Een BEETJE minder mag wel hoor.
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouwquote:Op woensdag 3 december 2008 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL trekt kleren weer aan
ze gaan ook altijd voor het bier he
Jaja ik heb het lijstje gelezenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouw
Ja, je kan gewoon 20 verschillende biertjes nemen op 1 avond, zonder gezeikquote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat een bier beter is dan een vrouw
Dat kan je makkelijk zeggen jaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaja ik heb het lijstje gelezen![]()
Kan er zo een hoop weg strepen in mijn geval
Dat kan mijn man ook met vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon 20 verschillende biertjes nemen op 1 avond, zonder gezeik
Jouw man neemt 20 vrouwen op 1 avond, zonder gezeik?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan mijn man ook met vrouwen![]()
volgend argument...
Of ie het doet is een tweede..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw man neemt 20 vrouwen op 1 avond, zonder gezeik?
Okee, ik ben de Paashaas
Niks. Ik heb een piem0lquote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij geen warm kutje hebt?
Pics, anders hoax!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Ik heb een piem0l.
Voor dat andere ga ik wel naar Muck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pics, anders hoax!!!http://forum.fok.nl/forum/128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/topic/1196083KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
We zijn er nogquote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
O, een nieuwe. Ik vond de KSC al zo afwezig in mijn AT.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pics, anders hoax!!!Ik trap er niet meer in... gaat vast weer over vrouwendingen die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in... gaat vast weer over vrouwendingen die spoiler.
Nope. Ik vrees dat het wel een tijdje gaat duren. Ik gok dat het moederbord kapoet is, en dat wordt een garantiekwestie, en dus een klein maandje reparatietermijnquote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
Aan de afwezigheid van Cali te merken, gaat het volgens mij trouwens nog steeds niet goed met de laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |