quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stuart.Alan.Jones (Meest overbodige fokker ooit)
valt op: Mitch Hewer
[ afbeelding ]
Jap dat heeft even tijd gekost, maar gelukkig is er een fansite!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Gelukkig heb je een foto van hem kunnen vinden
Na-aperquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
Als het een celeb moet zijn ga ik voor Gary Barlow!
[ afbeelding ]
Stom ja, verkeert gedachtquote:
goh wat ben je weer leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!
Meest overbodige fokker ooit??quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan er mee leven.
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na-aperdaarwas ik al de hele tijd mee bezig
Maar ik neem aan dat je skinz gezien hebt
Aangepastquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
goh wat ben je weer leuk.
en wil je mijn beschrijving ff weghalen
Hoe heet die François ook alweer?quote:
Alsof Stephen zo'n BN'er (BA'er?) isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Doe Gary Barlow maar, dan houden we het in de celebsfeer!
En ik heet zelf Dirk inderdaad..
neem jij paul/dirkquote:
Wel kwijjlen, maar niet kijken naar de serie waar hij in speelt ( en goed in speelt) het is sowieso een goede seriequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Xiance het volgende:
Shia lebouf is leuk ja!
Echte TE triest gewoon.. ik heb Mike Starink gemaild
nouja.. mn leven had toch al een dieptepunt bereikt
dit is nou echt zon "OH LORDY" moment.. in caps...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Met die van GB en Stoek zal ik ook wel een beschuitje willen eten. Van die van jou wordt ik niet erg warm. Maar smaken mogen verschillen he!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef MisterO het volgende:
Ik heb toch wel de leukste uitgekozen vind ik
Hey, had jij niet honderdduizend jaar geleden een CU2 profiel onder dezelfde naam?quote:
OH FUCKING LORDY!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!
My point exactlyquote:
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
OH FUCKING LORDY!!!
jij hebt een molensteen tegen je hoofd aan gehad shatz?
nee.. maar ik ben druk met het stalken van BN'ersquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?
Mooie ogenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romualdo!
Heb je er nog eentje waar jij nog niet mee bezig mee bent? Dan zal ik die wel stalken, wil ook een datequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. maar ik ben druk met het stalken van BN'ers
Het is nog niet eens elf uur. Burgerlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Pjederdy het volgende:
Bedtijd!
Neem ik Mr. Nederland ook meteen mee.
Kim Rossi Stuartquote:
Thats us!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nog niet eens elf uur. Burgerlijk
Klopt, maar als je gaat zoeken zie je ook dat er wel meer onflatteuze foto's van 'm zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef Cairon het volgende:
dat is geen flateuze foto van de man van mijn dromen
[ afbeelding ]
de rechter
[ afbeelding ]
Klinkt erg RTL4 woensdagavondquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:02 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb The Keys to the House gezien, zo'n mooie film. Kim stuart Rossi speelt een jonge vader die de zorg over zijn gehandicapte zoon krijgt nadat de moeder van zijn zoon is overleden...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:59 schreef hierissieweer het volgende:
Welkom in alweer deel 2257 van het homo-topic-reeks.
Wil je teruglezen wat er in het vorige topic allemaal is gebeurt, dan kun je hier terecht: [HOMO] # 2246 - Waar we het gaan overleven zonder de H.
En wie posten nou allemaal hier? En wat is hun superhunk (of vrouw :S )
Bartjebart (ikea-homo)
Valt op: De Ikea
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bartolomeo Fasano
Kijk, die is wel lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
die onderste had ik heeel lang als achtergrondquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
YUMquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
Blech, blond. Te braaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kijk, die is wel lekkerde rest van de mannen op deze pagina's zijn helemaal niks
Alhoewel die jongen van Gossip Girl ook heel schattig is.
Zelfs dan vind ik 'm nog wel iets hebben. maar ik zie 'm liever anders ja. Ik blijf hem echt een ontzeeeettend mooie man vinden... maar niet in z'n laatste rol. Damn zeg, da's allemaal echtquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef Cairon het volgende:
Jared Leto lijkt niet ouder te worden dat is erg noemenswaardig... ik vind hem als emo alleen niet zo heel erg leuk.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
Daar stond eerst heel wat anders!quote:
boehoe. ik ben moe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
Daar stond eerst heel wat anders!
Iets over dat braaf goed is en dat je geen tattoeages wil zien op een vent...
sukkeltjequote:
Ik ook!quote:
En is ie boven of onder de 18?quote:
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
op wie dit keer?
Ik heb 2 stalkers waarvan ik er 1 wel leuk vond, maar is nog steeds getrouwd en zegt om de dag dat hij mij mist. (na een keer ontmoeten)quote:Op woensdag 3 december 2008 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaar
maar deze heeft potentie
alhoewel hij heeft wel een vriend![]()
maar goed alles kan stuk![]()
en deze heeft de goedkeuring van mijn moeder, ook belangrijk hoor
Hij heet bram en is de nieuwe manager op mijn sportschool
oh en hij is 34![]()
in een relatie is slechts 1 ding werkelijk belangrijk:quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb 2 stalkers waarvan ik er 1 wel leuk vond, maar is nog steeds getrouwd en zegt om de dag dat hij mij mist. (na een keer ontmoeten)
En de ander is helemaal dol op mij, maar ik vind hem niet zo heel erg enorm aantrekkelijk (sociaal, houding,uiterlijk ed)
en gled maakt alles goedquote:Op woensdag 3 december 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:
ach.. langzaam aan begin ik te accepteren dat ik gewoon RIAGG liedjes (zoals mijn geliefde mike dat noemd) blijf draaien.
er is gewoon geen enkele man die zoveel ballen heeft dat ie mij aan kan, zonder daarbij agressief te worden..
ze geven het allemaal op binnen 3 maanden onder het motto "Je bent te moeilijk, je bent te tempramentvol"
Tis treurig.. maar gelukkig verdien ik al vanaf mn 12e mn eigen geld.. ik heb dus geen rijke vent nodig hahahaha
geld lost niet alle wereldproblemen op..quote:Op woensdag 3 december 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en gled maakt alles goed![]()
Ik heb nog geen foto gevonden voor de topicopeningeigenlijk weet ik het gewoon niet
shoppen is easyquote:Op woensdag 3 december 2008 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
geld lost niet alle wereldproblemen op..
maar tijdens een dagje shoppen vergeet je ze wel even!!
De 1ste waarschijnlijk wel. De 2de niet, valt dus dubben afquote:Op woensdag 3 december 2008 00:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
in een relatie is slechts 1 ding werkelijk belangrijk:
heeft je vriendje genoeg geld zodat jij kan stoppen met werken.
Bij vrouwen werkt het zo:
Een gelukkig man, is een man die meer verdiend dan zijn vrouw op kan maken.
Een gelukkige vrouw, is een vrouw die zon man gevonden heeft
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:
ach.. langzaam aan begin ik te accepteren dat ik gewoon RIAGG liedjes (zoals mijn geliefde mike dat noemd) blijf draaien.
er is gewoon geen enkele man die zoveel ballen heeft dat ie mij aan kan, zonder daarbij agressief te worden..
ze geven het allemaal op binnen 3 maanden onder het motto "Je bent te moeilijk, je bent te tempramentvol"
Tis treurig.. maar gelukkig verdien ik al vanaf mn 12e mn eigen geld.. ik heb dus geen rijke vent nodig hahahaha
Ben jij de 13de aanwezig voor een rondleiding in harrods?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
shoppen is easy![]()
op wie zal ik nu vallen dat is veel moeilijker hahahahahahaha enig idee ?
Hoiquote:
Gareth Gates. ( En anders Daniel Bedingfield, heb je hem wel eens gehad?)quote:Op woensdag 3 december 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en gled maakt alles goed![]()
Ik heb nog geen foto gevonden voor de topicopeningeigenlijk weet ik het gewoon niet
Hoe is het op de frontpage?quote:
anthony banderas?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
shoppen is easy![]()
Ow hej... wacht ff... in je bericht stond: het is weer die tijd van het jaar...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaar
maar deze heeft potentie
alhoewel hij heeft wel een vriend![]()
maar goed alles kan stuk![]()
en deze heeft de goedkeuring van mijn moeder, ook belangrijk hoor
Hij heet bram en is de nieuwe manager op mijn sportschool
oh en hij is 34![]()
Alweer....quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen het is weer die tijd van het jaar
IK BEN VERLIEFD
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
quote:
Ohhhhhhhh, wat handig.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:01 schreef Pjederdy het volgende:
Note to Dirk:
3 maand abo 231,-
Dat is 77 per maand
Jaarabo 800,-
Dat is 66,75 per maand
Ik weet niet of je die wel kunt hebben hoor!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik stop graag tandenborstels in m'n mond hoor
"Ga weg hoofdpijn! Kssjjt! Kssjjjt!"quote:
Trouwen of Take That.... tja.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Er is dramatiek!
De. partyboot
. komt 's ochtends om 09.30u terug in Nederland. Nu is dat op zich geen probleem, het is zelfs erg prettig want dan heb je nog lekker de rest van de dag... Maaa-haaaaar, het is op onze voorgenomen trouwdatum.
.
Nou, werkt perfect!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ga weg hoofdpijn! Kssjjt! Kssjjjt!"
Zoiets?
die ogenquote:
Glad to be of helpquote:
Ik ken je nog wel van cu2, ja.quote:
Op welke man val jij dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de OP nog niet eens gezien. Maar ik heb er niks aan gemist...
Misschien is het leuk om gewoon elk nieuw topic ook weer iets nieuws te verzinnen voor in de OP.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had gehoopt dat jouw foto er tussen zou staan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Uit dit stelletje de laatste maar. En mr. Aartquote:Op woensdag 3 december 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op welke man val jij dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehoopt? Nee. Verwacht!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat jouw foto er tussen zou staan?
Ja op Ang3l kun je ook niet meer bouwen tegenwoordig.quote:
En er dan toch nog zo goed uitzienquote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn (bijna) allemaal ouwetjes.
Ik was 15 en was toen al een ranzige bottomslet met een schraalgeneukte, bloedende jongenskut.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Wie begint er?
Ik heb zelfs een filmpje.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?quote:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een filmpje.. Hier was ik pas strak.
.
fiets? Welke fiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?
"Pap, als we klaar zijn in de gara-ge, gaan we dan nog even naar de Ar-gos?"quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?
Heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
De dichtpiet!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
Het probleem is meer dat ik een onderwerp en een begin moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dichtpiet!
Maar vrees niet:
Gedichtenhulp topique!
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon makenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Burner82 het volgende:
Ik kom uit op 6*4 regels, dat vind ik wel weer genoeg nutteloos schrijfsel voor een gedicht dat 10 minuten nadat het gelezen is in de prullenbak ligt
Helaas maakt mijn oma altijd de gedichten voor mijn opa.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon maken
Whehe, Mayday... daar heb ik in 't verleden wel eens mee gechat via CU2 (hey, nu komt die site al 2x op een dag terug!) en toen ontmoet in de R&B in Antwerpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.
Bestaat het niet meer? Tja dan hoef ik mijn profiel ook niet meer to-up-datenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
CU2 is long gone, ancient history, net als de vage herinneringen daaraan
CU2night trouwens ook
Ik chatte vroeger via TMF, kanaal bi-jongens, wie kent dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ken je nog wel van cu2, ja.
Maar ik ken ook nog mensen van 13 jaar geleden toen we met z'n allen op het. IRC kanaal
. #gay.nl zaten die al laaaaaaang niet meer weten wie ik ben.
Wiesda?quote:
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendjequote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was 15 en was toen al een ranzige bottomslet met een schraalgeneukte, bloedende jongenskut.. Geintje.
.
Behalve dat ik 15 was dan, dat was wel waar..
ach ja die goede oude tijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendje
die zong ik gisteren nog!!! whahahaquote:Laatste Liedje die je zong: Life goes on - Leann Rimes
Ik ben gewoon 1.85mquote:Hoe lang zou je willen zijn?:1.85 m!!
Jij was denk ik net te jong toen het heel hip was, bijna al mn klasgenootjes hadden er 1, zeg maar de hyves van nuquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef MrBrightside het volgende:
Ik had lekker geen CU2, want ik vond het toen al stom.
Toen was alles nog makkelijk, ik verlang er naar terug.quote:
Dit vind ik toch veel lekkerder:quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jongens ik vrees dat we er om moeten vechten
+1quote:Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongen wat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht
Me neither. Mooie jongen, maar echt een JONGEN.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongenwat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht![]()
Bij mij ja? Uhhh... ok?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l... eten vanavond your place around 19:00?
Dan kun je net zo goed iets met een lipstick lesbo beginnenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al vind ik de androgyne schoonheid van Brian Molko ook verleidelijk, alleen vrees ik dat het wel door de make up komt, dus, Mitch bring on the Make up
Ryan Kwanten, ofwel Jason Stackhouse in True Blood.quote:
ligt eraan....quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen?
En als je geluk hebt, heb je een leuke fysioquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.
Nee nog veel erger!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:18 schreef Cairon het volgende:
Daarbij vriendelijk het verzoek om mij niet te vergelijken met HIW en TMM...
I might be messed up, but I'm not nearly as messed up as you two are.
Of doe net zo als ze bij mij op school zeggen als je verteld dat je binnen een aantal jaren doof bent: "Bid tot god en het komt wel goed!"quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen? Ik heb nog nooit iets aan m'n lijf gehad, dus ik vind 't eng. En ik ben heel bang wat ze gaan vinden en vooral wat ze gaan zeggen m.b.t. dansen........
Mijn maag draait zich 15x per minuut om op dit moment.
Wij van de SOA bunch, functioneren goed op alle levelsquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, helemaal met je eens HIW
ik kan namenlijk nog best goed de schijn op wekken dat ik goed functioneer, zeker op het gebied van sociale contacten
dat zeg ik niet, maar jij kunt dat over jezelf zeker ook niet beweren, ik kan de schijn nog wel overeind houden soms.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Cairon het volgende:
HIW en TMM functioneren op sociaal gebied?![]()
Ik ben te aardig om jullie neer te sabelen. Dit is gewoon TE makkelijk.
quote:
Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
na anderhalve week absentie
Gesus had je niet enorme onthoudingsverschijnselenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.
Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkigquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.
Goed nieuws, wat is de behandeling nu ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkig
Mayday!!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.
das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting oldquote:Op woensdag 3 december 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Zelfs bij jou is het geen ochtend meer
en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestjequote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting old
Wat je hier even vergeet is dat TMM jou jaloers noemt zonder dat jouw kritiek op hem was gericht. Dus dat niet in de spiegel hoeven kijken is niet van toepassing.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:16 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het altijd ergerlijk als mensen kritiek afdoen als jaloezie. Dat is een soort van persoonlijke zwakte die de mensen aanwenden om maar niet zichzelf in de spiegel te hoeven kijken, een vorm van verantwoordelijk afschuiven.
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.quote:Dat soort figuren staan absoluut niet open voor kritiek, ze zullen heel snel roepen dat andere mensen jaloers zijn of bekrompen, omdat ze niet kunnen verkroppen dat mensen misschien wel terechte kritiek hebben op de dingen die ze doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestje
Dat wist JIJ NIET?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet gescoord. Wel nog passionate gezoend. Wist niet dat zoenen ook heel geil kon zijn.
3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest. We doen het altijd veilig en laten ons regelmatig (elke 3 maanden) testen.
Wanneer hebben jullie je voor het laatst getest?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat is les 1, Mike heeft die overgeslagen en is meteen met het stevige werk begonnen.
ik was nooit zo voor zoenen. Maar ik ben helemaal om.quote:
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Pjederdy het volgende:
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.
Ik denk dat er op dit moment maar 1 spiegel nodig is hoor! Kijk er eens in, je zou misschien nog wat kunnen leren over jezelf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?
Heel slim, want misschien is je partner niet monogaam geweest, ondanks dat jullie wel die afspraak hebben. Je weet 't NOOIT en better safe than sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)
Als homo die ooit sex met een andere man heeft gehad ben je risico groep. Je mag bijvoorbeeld ook geen bloed geven. Vanwege dat je behoort tot een risico groep.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?
Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pjederdy het volgende:
Sanquin beschrijft het zo: "Sanquin sluit mannen die seksuele contacten hebben gehad met andere mannen uit van donatie. De achtergrond is dat dit seksuele gedrag een verhoogde kans op HIV- en andere infecties met zich mee brengt."
Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf het doel niet stellen, veel te tijdsintensief!
Oh, en off-topic: ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex
Je ziet het ook alleen maar als je heel erg goed inzoomt!!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Pjederdy het volgende:
ik vind dit dus een hele leuke foto!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet veel terug van het strand
Key word!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, maar ik heb dan ook bijna nooit sex
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit..
Ik besef dat ik zelf weldegelijk een verhoogde kans maak, ivm met mijn sexleven, maar er zijn zoooooveel homo's die gewoon avond aan avond op de bank zitten al dan niet met vaste partner. Prima orgaandonoren, dunkt me.
En ik doe alleen maar veiligquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Key word!
Voor een soa
(of meerdere) heb je maar 1x nodig!
met veilig bedoelen we niet met de deur dicht, hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik doe alleen maar veilig
ga je weg?quote:
Het is voor een goed doel!quote:
Ik trek de stekker zo uit de modem zodat ik niet word afgeleid. Mijn doel is minstens 5000 woorden vandaag.quote:
Oooo nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest.
Sinds ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Pjederdy het volgende:
De stinkende krochten van het ondergrondse Amsterdamse sleazeleven opleuken.
Ik weet dat ik gezond was de laatste keer, en de andere valt buiten deze onderzoeksgroepquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!
Ik heb verdorie al 2x zo'n envelop gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Pjederdy het volgende:
"Bijna 8500 seksueel actieve jongeren van 16 tot en met 29 jaar hebben tot nu toe deelgenomen aan de chlamydiascreening, die in april van start ging. Van hen heeft 4,3% een chlamydia-infectie. Bij jongeren onder de 20 jaar heeft zelfs 6,3% chlamydia." Bron.
Chlamydia kun je hebben zonder het te weten. Daarom moet je ook als je bijna nooit sex hebt, jezelf laten testen!
Ik doelde vooral op 'de rest', als in 'de rest van de mensen hier'.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Herstel: De kans op een soa terwijl we het niet weten, is kleiner dan bij een ander.
Ik dacht dat je die alleen kreeg als je hem aanvroeg? Misschien iemand in je omgeving die zich zorgen maakt?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik heb verdorie al 2x zo'n envelop gehad.Als ik op de eerste niet reageer betekent dat meestal dat ik niet mee wil doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sinds ik. versatile
. ben (=hip) heb ik dan weer eens zin in het een, dan weer eens in het ander. Vanavond heb ik zin in het volgende:
Me ontzettend diep en lang op mijn dop laten kluiven. Me compleet aan gruzelementen laten neuken.
Nah, eigenlijk alleen degenen die 1) onze levensstijl veroordelen en 2)om het hardst roepen wat er allemaal wel niet mis mee is.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op 'de rest', als in 'de rest van de mensen hier'.
Nee, het is iets Amsterdams of zo, ik weet het ook niet. 't Gaat gewoon als steekproef, mijn huisgenoot had er ook 1.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die alleen kreeg als je hem aanvroeg? Misschien iemand in je omgeving die zich zorgen maakt?
quote:De Chlamydia Screening vindt plaats in Amsterdam, Rotterdam en de volgende gemeenten in Zuid-Limburg: Brunssum, Gulpen-Wittem, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Nuth, Onderbanken, Simpelveld, Voerendaal en Vaals. Als het programma succesvol is zal bekeken worden of er over wordt gegaan tot landelijke invoering.
De screening vindt plaats door stapsgewijze uitnodiging per (cluster van) wijken. Niet alle wijken worden tegelijk uitgenodigd. De wijken worden verspreid over de jaren 2008, 2009 en 2010 benaderd.
Hoe woon jij pecies? Op kamers?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, het is iets Amsterdams of zo, ik weet het ook niet. 't Gaat gewoon als steekproef, mijn huisgenoot had er ook 1.
Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
ER IS VANALLES MIS MEE JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JULLIE HOOFD!
In de mand met de puzzels en mijn punnikpaddestoel.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry.
Okay, we gaan niet.
P, waar ligt mijn breiwerkje?
Daar hebben we middelen voor om dat te onderdrukken!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
E JULLIE ZIJN NIET GOED BIJ JULLIE HOOFD!
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
In de mand met de puzzels en mijn punnikpaddestoel.
Ik zet de tv vast aan, vanavond komt volgens mij "toen was geluk nog heel gewoon"
Jottum!
.
Met zn vieren tegelijk klaarkomen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vraagje hebben jullie weleens een fourgasme gedaan ? hoe ging en was dat
Ja. In Slotervaart.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe woon jij pecies? Op kamers?
meer als in couple and couple sex, tegelijk klaarkomen dat hoeft niet zoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Met zn vieren tegelijk klaarkomen?
Volgens mij niet.
Wel met 3, en dat is leuk en supergeil.
Bijkomend voordeel is dat je ook alledrie tegelijk wil pitten.
het leek mij wel leuk om 1 keer te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, een foursome dus.
Wisselende ervaringen mee.
De ene keer klikt het de andere keer niet.
We zijn daar dus niet zo'n grote fan meer van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie mogen hem dan hebben..alleen maar omdat jullie onorigineel zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja jongens ik vrees dat we er om moeten vechten
Ik vind tongen smerig!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet gescoord. Wel nog passionate gezoend. Wist niet dat zoenen ook heel geil kon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |