Ryan Kwanten, ofwel Jason Stackhouse in True Blood.quote:
ligt eraan....quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen?
En als je geluk hebt, heb je een leuke fysioquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.
Nee nog veel erger!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:18 schreef Cairon het volgende:
Daarbij vriendelijk het verzoek om mij niet te vergelijken met HIW en TMM...
I might be messed up, but I'm not nearly as messed up as you two are.
Of doe net zo als ze bij mij op school zeggen als je verteld dat je binnen een aantal jaren doof bent: "Bid tot god en het komt wel goed!"quote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het heel erg overdreven als ik op dit moment 17.000 kleuren stront schijt voor de fysiotherapie zometeen? Ik heb nog nooit iets aan m'n lijf gehad, dus ik vind 't eng. En ik ben heel bang wat ze gaan vinden en vooral wat ze gaan zeggen m.b.t. dansen........
Mijn maag draait zich 15x per minuut om op dit moment.
Wij van de SOA bunch, functioneren goed op alle levelsquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, helemaal met je eens HIW
ik kan namenlijk nog best goed de schijn op wekken dat ik goed functioneer, zeker op het gebied van sociale contacten
dat zeg ik niet, maar jij kunt dat over jezelf zeker ook niet beweren, ik kan de schijn nog wel overeind houden soms.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:09 schreef Cairon het volgende:
HIW en TMM functioneren op sociaal gebied?![]()
Ik ben te aardig om jullie neer te sabelen. Dit is gewoon TE makkelijk.
quote:
Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
na anderhalve week absentie
Gesus had je niet enorme onthoudingsverschijnselenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: ik vind dit dus HEEL erg lang.
Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkigquote:Op woensdag 3 december 2008 15:24 schreef Cairon het volgende:
Fysiotherapie is stiekem best wel leuk hoor. Je krijgt een heel scala aan oefeningen die je moet doen, en je merkt meestal al vrij snel resultaat... dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar dat kan zijn omdat ik een andere achtergrond heb dan jij.
Ze zullen wel zeggen dat je het misschien rustiger aan moet doen, maar het is niet echt revalideren na een extreem zwaar ongeluk ofzo waarbij een neuroloog zegt in een kamertje dat naar ziekenhuis ruikt dat je nooit meer piano zult spelen.
Goed nieuws, wat is de behandeling nu ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dus bang dat er een pees ontstoken was of een pees gescheurd was en dat ze zou zeggen "stoppen, nu". Maar dat is dus niet zo. Er zit een spier in m'n schouder die een flinke optater heeft gehad en het gewricht is daarbij ook geïrriteerd en dat doet gruuuuwelijk zeer maar gaat wel weer over. Gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |