quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stuart.Alan.Jones (Meest overbodige fokker ooit)
valt op: Mitch Hewer
[ afbeelding ]
Jap dat heeft even tijd gekost, maar gelukkig is er een fansite!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Gelukkig heb je een foto van hem kunnen vinden
Na-aperquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
Als het een celeb moet zijn ga ik voor Gary Barlow!
[ afbeelding ]
Stom ja, verkeert gedachtquote:
goh wat ben je weer leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!
Meest overbodige fokker ooit??quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan er mee leven.
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na-aperdaarwas ik al de hele tijd mee bezig
Maar ik neem aan dat je skinz gezien hebt
Aangepastquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
goh wat ben je weer leuk.
en wil je mijn beschrijving ff weghalen
Hoe heet die François ook alweer?quote:
Alsof Stephen zo'n BN'er (BA'er?) isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Doe Gary Barlow maar, dan houden we het in de celebsfeer!
En ik heet zelf Dirk inderdaad..
neem jij paul/dirkquote:
Wel kwijjlen, maar niet kijken naar de serie waar hij in speelt ( en goed in speelt) het is sowieso een goede seriequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Xiance het volgende:
Shia lebouf is leuk ja!
Echte TE triest gewoon.. ik heb Mike Starink gemaild
nouja.. mn leven had toch al een dieptepunt bereikt
dit is nou echt zon "OH LORDY" moment.. in caps...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Met die van GB en Stoek zal ik ook wel een beschuitje willen eten. Van die van jou wordt ik niet erg warm. Maar smaken mogen verschillen he!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef MisterO het volgende:
Ik heb toch wel de leukste uitgekozen vind ik
Hey, had jij niet honderdduizend jaar geleden een CU2 profiel onder dezelfde naam?quote:
OH FUCKING LORDY!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!
My point exactlyquote:
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
OH FUCKING LORDY!!!
jij hebt een molensteen tegen je hoofd aan gehad shatz?
nee.. maar ik ben druk met het stalken van BN'ersquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?
Mooie ogenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romualdo!
Heb je er nog eentje waar jij nog niet mee bezig mee bent? Dan zal ik die wel stalken, wil ook een datequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. maar ik ben druk met het stalken van BN'ers
Het is nog niet eens elf uur. Burgerlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Pjederdy het volgende:
Bedtijd!
Neem ik Mr. Nederland ook meteen mee.
Kim Rossi Stuartquote:
Thats us!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nog niet eens elf uur. Burgerlijk
Klopt, maar als je gaat zoeken zie je ook dat er wel meer onflatteuze foto's van 'm zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef Cairon het volgende:
dat is geen flateuze foto van de man van mijn dromen
[ afbeelding ]
de rechter
[ afbeelding ]
Klinkt erg RTL4 woensdagavondquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:02 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb The Keys to the House gezien, zo'n mooie film. Kim stuart Rossi speelt een jonge vader die de zorg over zijn gehandicapte zoon krijgt nadat de moeder van zijn zoon is overleden...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:59 schreef hierissieweer het volgende:
Welkom in alweer deel 2257 van het homo-topic-reeks.
Wil je teruglezen wat er in het vorige topic allemaal is gebeurt, dan kun je hier terecht: [HOMO] # 2246 - Waar we het gaan overleven zonder de H.
En wie posten nou allemaal hier? En wat is hun superhunk (of vrouw :S )
Bartjebart (ikea-homo)
Valt op: De Ikea
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bartolomeo Fasano
Kijk, die is wel lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
die onderste had ik heeel lang als achtergrondquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
YUMquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
Blech, blond. Te braaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kijk, die is wel lekkerde rest van de mannen op deze pagina's zijn helemaal niks
Alhoewel die jongen van Gossip Girl ook heel schattig is.
Zelfs dan vind ik 'm nog wel iets hebben. maar ik zie 'm liever anders ja. Ik blijf hem echt een ontzeeeettend mooie man vinden... maar niet in z'n laatste rol. Damn zeg, da's allemaal echtquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef Cairon het volgende:
Jared Leto lijkt niet ouder te worden dat is erg noemenswaardig... ik vind hem als emo alleen niet zo heel erg leuk.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:14 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joseph Sayers
Daar stond eerst heel wat anders!quote:
boehoe. ik ben moe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
Daar stond eerst heel wat anders!
Iets over dat braaf goed is en dat je geen tattoeages wil zien op een vent...
sukkeltjequote:
Ik ook!quote:
En is ie boven of onder de 18?quote:
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
op wie dit keer?
Ik heb 2 stalkers waarvan ik er 1 wel leuk vond, maar is nog steeds getrouwd en zegt om de dag dat hij mij mist. (na een keer ontmoeten)quote:Op woensdag 3 december 2008 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaar
maar deze heeft potentie
alhoewel hij heeft wel een vriend![]()
maar goed alles kan stuk![]()
en deze heeft de goedkeuring van mijn moeder, ook belangrijk hoor
Hij heet bram en is de nieuwe manager op mijn sportschool
oh en hij is 34![]()
in een relatie is slechts 1 ding werkelijk belangrijk:quote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb 2 stalkers waarvan ik er 1 wel leuk vond, maar is nog steeds getrouwd en zegt om de dag dat hij mij mist. (na een keer ontmoeten)
En de ander is helemaal dol op mij, maar ik vind hem niet zo heel erg enorm aantrekkelijk (sociaal, houding,uiterlijk ed)
en gled maakt alles goedquote:Op woensdag 3 december 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:
ach.. langzaam aan begin ik te accepteren dat ik gewoon RIAGG liedjes (zoals mijn geliefde mike dat noemd) blijf draaien.
er is gewoon geen enkele man die zoveel ballen heeft dat ie mij aan kan, zonder daarbij agressief te worden..
ze geven het allemaal op binnen 3 maanden onder het motto "Je bent te moeilijk, je bent te tempramentvol"
Tis treurig.. maar gelukkig verdien ik al vanaf mn 12e mn eigen geld.. ik heb dus geen rijke vent nodig hahahaha
geld lost niet alle wereldproblemen op..quote:Op woensdag 3 december 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en gled maakt alles goed![]()
Ik heb nog geen foto gevonden voor de topicopeningeigenlijk weet ik het gewoon niet
shoppen is easyquote:Op woensdag 3 december 2008 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
geld lost niet alle wereldproblemen op..
maar tijdens een dagje shoppen vergeet je ze wel even!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |