quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stuart.Alan.Jones (Meest overbodige fokker ooit)
valt op: Mitch Hewer
[ afbeelding ]
Jap dat heeft even tijd gekost, maar gelukkig is er een fansite!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Gelukkig heb je een foto van hem kunnen vinden
Na-aperquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
Als het een celeb moet zijn ga ik voor Gary Barlow!
[ afbeelding ]
Stom ja, verkeert gedachtquote:
goh wat ben je weer leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sorrie, zal hem zo toevoegen. eerst ff fappen!
Meest overbodige fokker ooit??quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan er mee leven.
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na-aperdaarwas ik al de hele tijd mee bezig
Maar ik neem aan dat je skinz gezien hebt
Aangepastquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
goh wat ben je weer leuk.
en wil je mijn beschrijving ff weghalen
Hoe heet die François ook alweer?quote:
Alsof Stephen zo'n BN'er (BA'er?) isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Doe Gary Barlow maar, dan houden we het in de celebsfeer!
En ik heet zelf Dirk inderdaad..
neem jij paul/dirkquote:
Wel kwijjlen, maar niet kijken naar de serie waar hij in speelt ( en goed in speelt) het is sowieso een goede seriequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat ging me net te ver...dat is voer voor 14 jarigen.
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef Xiance het volgende:
Shia lebouf is leuk ja!
Echte TE triest gewoon.. ik heb Mike Starink gemaild
nouja.. mn leven had toch al een dieptepunt bereikt
dit is nou echt zon "OH LORDY" moment.. in caps...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Met die van GB en Stoek zal ik ook wel een beschuitje willen eten. Van die van jou wordt ik niet erg warm. Maar smaken mogen verschillen he!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef MisterO het volgende:
Ik heb toch wel de leukste uitgekozen vind ik
Hey, had jij niet honderdduizend jaar geleden een CU2 profiel onder dezelfde naam?quote:
OH FUCKING LORDY!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wie weet heb jij wel een date van het weekend!
My point exactlyquote:
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
OH FUCKING LORDY!!!
jij hebt een molensteen tegen je hoofd aan gehad shatz?
nee.. maar ik ben druk met het stalken van BN'ersquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, weet je niet meer dat jij hem er tegen aan gegooid hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |