ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u knowquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mike is vroeg op voor Amerikaanse tijden, niet?
quote:
he gatverquote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef MrBrightside het volgende:
Uit de vuilnis?
En goedemiddag, of zo.
Beetje spierpijn, tenminste, reguliere spierpijn. Die overbelaste spier, of hoe jee'm ook wilt noemen, die doet nog verrekte zeer. Verder alleen schaafwonden, kneuzingen en blauwe plekken ... maar die gaan wel over.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kep om 09.00 uur een afspraak. Some of us do have to work, u know![]()
en wil trainen van te voren.
nog spierpijn, popje?
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
hohohoho ik hou niet van Britney an hij welquote:Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, die twee karakters kan ik wel van elkaar onderscheiden, maar als ik ze zie posten dan lijkt het net gewoon alsof het dezelfde persoon is.. Als je mij bent dus, hè? Zal de straling wel zijn.
.
wederom bedankt voor het compliment, EHVN sloeriequote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een is de britnet-sloerie uit het noorden (ongeveer) van 't land, de ander is de latino-sloerie uit Portugaal (maar nu ff Londen).
Gewoon kijken hoe SJM erop reageert en dan weet je welke het is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets bekennen? Ik haal echt vol continue MisterO en Nuno_G door elkaar.. Komt door de usericons.
ik kan ook de oude terugnemen (diegene die in de H staat, maar oh de H is niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 14:45 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien kan één van jullie gewoon een gekleurd laagje over je usericon aanleggen. Dan zie ik tenminste het verschil.
Ziek, ja, zwak en misselijk, mwoa, niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2008 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Oh mijn God, wat is iedereen ziek, zwak en misselijk!
Meid, zo zie je d'r ook uit hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welnee, ik voel me kiplekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |