De 1ste waarschijnlijk wel. De 2de niet, valt dus dubben afquote:Op woensdag 3 december 2008 00:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
in een relatie is slechts 1 ding werkelijk belangrijk:
heeft je vriendje genoeg geld zodat jij kan stoppen met werken.
Bij vrouwen werkt het zo:
Een gelukkig man, is een man die meer verdiend dan zijn vrouw op kan maken.
Een gelukkige vrouw, is een vrouw die zon man gevonden heeft
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:
ach.. langzaam aan begin ik te accepteren dat ik gewoon RIAGG liedjes (zoals mijn geliefde mike dat noemd) blijf draaien.
er is gewoon geen enkele man die zoveel ballen heeft dat ie mij aan kan, zonder daarbij agressief te worden..
ze geven het allemaal op binnen 3 maanden onder het motto "Je bent te moeilijk, je bent te tempramentvol"
Tis treurig.. maar gelukkig verdien ik al vanaf mn 12e mn eigen geld.. ik heb dus geen rijke vent nodig hahahaha
Ben jij de 13de aanwezig voor een rondleiding in harrods?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
shoppen is easy![]()
op wie zal ik nu vallen dat is veel moeilijker hahahahahahaha enig idee ?
Hoiquote:
Gareth Gates. ( En anders Daniel Bedingfield, heb je hem wel eens gehad?)quote:Op woensdag 3 december 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en gled maakt alles goed![]()
Ik heb nog geen foto gevonden voor de topicopeningeigenlijk weet ik het gewoon niet
Hoe is het op de frontpage?quote:
anthony banderas?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
shoppen is easy![]()
Ow hej... wacht ff... in je bericht stond: het is weer die tijd van het jaar...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik durf hardop te betwijfelen dat jij een verliefdheid van mij kunt opnoemen in het afgelopen jaar
maar deze heeft potentie
alhoewel hij heeft wel een vriend![]()
maar goed alles kan stuk![]()
en deze heeft de goedkeuring van mijn moeder, ook belangrijk hoor
Hij heet bram en is de nieuwe manager op mijn sportschool
oh en hij is 34![]()
Alweer....quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel mensen het is weer die tijd van het jaar
IK BEN VERLIEFD
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:44 schreef Nuno_G het volgende:
quote:
Ohhhhhhhh, wat handig.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:01 schreef Pjederdy het volgende:
Note to Dirk:
3 maand abo 231,-
Dat is 77 per maand
Jaarabo 800,-
Dat is 66,75 per maand
Ik weet niet of je die wel kunt hebben hoor!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik stop graag tandenborstels in m'n mond hoor
"Ga weg hoofdpijn! Kssjjt! Kssjjjt!"quote:
Trouwen of Take That.... tja.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Er is dramatiek!
De. partyboot
. komt 's ochtends om 09.30u terug in Nederland. Nu is dat op zich geen probleem, het is zelfs erg prettig want dan heb je nog lekker de rest van de dag... Maaa-haaaaar, het is op onze voorgenomen trouwdatum.
.
Nou, werkt perfect!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ga weg hoofdpijn! Kssjjt! Kssjjjt!"
Zoiets?
die ogenquote:
Glad to be of helpquote:
Ik ken je nog wel van cu2, ja.quote:
Op welke man val jij dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de OP nog niet eens gezien. Maar ik heb er niks aan gemist...
Misschien is het leuk om gewoon elk nieuw topic ook weer iets nieuws te verzinnen voor in de OP.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had gehoopt dat jouw foto er tussen zou staan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Uit dit stelletje de laatste maar. En mr. Aartquote:Op woensdag 3 december 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op welke man val jij dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehoopt? Nee. Verwacht!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat jouw foto er tussen zou staan?
Ja op Ang3l kun je ook niet meer bouwen tegenwoordig.quote:
En er dan toch nog zo goed uitzienquote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn (bijna) allemaal ouwetjes.
Ik was 15 en was toen al een ranzige bottomslet met een schraalgeneukte, bloedende jongenskut.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Wie begint er?
Ik heb zelfs een filmpje.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?quote:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een filmpje.. Hier was ik pas strak.
.
fiets? Welke fiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?
"Pap, als we klaar zijn in de gara-ge, gaan we dan nog even naar de Ar-gos?"quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?
Heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
De dichtpiet!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
Het probleem is meer dat ik een onderwerp en een begin moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dichtpiet!
Maar vrees niet:
Gedichtenhulp topique!
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon makenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Burner82 het volgende:
Ik kom uit op 6*4 regels, dat vind ik wel weer genoeg nutteloos schrijfsel voor een gedicht dat 10 minuten nadat het gelezen is in de prullenbak ligt
Helaas maakt mijn oma altijd de gedichten voor mijn opa.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon maken
Whehe, Mayday... daar heb ik in 't verleden wel eens mee gechat via CU2 (hey, nu komt die site al 2x op een dag terug!) en toen ontmoet in de R&B in Antwerpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.
Bestaat het niet meer? Tja dan hoef ik mijn profiel ook niet meer to-up-datenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
CU2 is long gone, ancient history, net als de vage herinneringen daaraan
CU2night trouwens ook
Ik chatte vroeger via TMF, kanaal bi-jongens, wie kent dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ken je nog wel van cu2, ja.
Maar ik ken ook nog mensen van 13 jaar geleden toen we met z'n allen op het. IRC kanaal
. #gay.nl zaten die al laaaaaaang niet meer weten wie ik ben.
Wiesda?quote:
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendjequote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was 15 en was toen al een ranzige bottomslet met een schraalgeneukte, bloedende jongenskut.. Geintje.
.
Behalve dat ik 15 was dan, dat was wel waar..
ach ja die goede oude tijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendje
die zong ik gisteren nog!!! whahahaquote:Laatste Liedje die je zong: Life goes on - Leann Rimes
Ik ben gewoon 1.85mquote:Hoe lang zou je willen zijn?:1.85 m!!
Jij was denk ik net te jong toen het heel hip was, bijna al mn klasgenootjes hadden er 1, zeg maar de hyves van nuquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef MrBrightside het volgende:
Ik had lekker geen CU2, want ik vond het toen al stom.
Toen was alles nog makkelijk, ik verlang er naar terug.quote:
Dit vind ik toch veel lekkerder:quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jongens ik vrees dat we er om moeten vechten
+1quote:Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongen wat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht
Me neither. Mooie jongen, maar echt een JONGEN.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongenwat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht![]()
Bij mij ja? Uhhh... ok?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l... eten vanavond your place around 19:00?
Dan kun je net zo goed iets met een lipstick lesbo beginnenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al vind ik de androgyne schoonheid van Brian Molko ook verleidelijk, alleen vrees ik dat het wel door de make up komt, dus, Mitch bring on the Make up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |