Bestaat het niet meer? Tja dan hoef ik mijn profiel ook niet meer to-up-datenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Ang3l het volgende:
CU2 is long gone, ancient history, net als de vage herinneringen daaraan
CU2night trouwens ook
Ik chatte vroeger via TMF, kanaal bi-jongens, wie kent dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ken je nog wel van cu2, ja.
Maar ik ken ook nog mensen van 13 jaar geleden toen we met z'n allen op het. IRC kanaal
. #gay.nl zaten die al laaaaaaang niet meer weten wie ik ben.
Wiesda?quote:
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendjequote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was 15 en was toen al een ranzige bottomslet met een schraalgeneukte, bloedende jongenskut.. Geintje.
.
Behalve dat ik 15 was dan, dat was wel waar..
ach ja die goede oude tijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had ik voor de eerste keer seks met mijn toenmalige vriendje
die zong ik gisteren nog!!! whahahaquote:Laatste Liedje die je zong: Life goes on - Leann Rimes
Ik ben gewoon 1.85mquote:Hoe lang zou je willen zijn?:1.85 m!!
Jij was denk ik net te jong toen het heel hip was, bijna al mn klasgenootjes hadden er 1, zeg maar de hyves van nuquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef MrBrightside het volgende:
Ik had lekker geen CU2, want ik vond het toen al stom.
Toen was alles nog makkelijk, ik verlang er naar terug.quote:
Dit vind ik toch veel lekkerder:quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jongens ik vrees dat we er om moeten vechten
+1quote:Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongen wat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht
Me neither. Mooie jongen, maar echt een JONGEN.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar hij lijkt echt 15 ofzo die jongenwat een mini lichaampje...
Ik doe niet mee aan het gevecht![]()
Bij mij ja? Uhhh... ok?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef Cairon het volgende:
zeg Ang3l... eten vanavond your place around 19:00?
Dan kun je net zo goed iets met een lipstick lesbo beginnenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al vind ik de androgyne schoonheid van Brian Molko ook verleidelijk, alleen vrees ik dat het wel door de make up komt, dus, Mitch bring on the Make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |