quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Wie begint er?
Ik heb zelfs een filmpje.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu foto's van vroeger plaatsen?
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?quote:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een filmpje.. Hier was ik pas strak.
.
fiets? Welke fiets?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vol hormonen dat je de fiets maar een goede beurt geeft?
"Pap, als we klaar zijn in de gara-ge, gaan we dan nog even naar de Ar-gos?"quote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat had men toen nog niet kunnen vermoeden allemaal hé?
Heerlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
De dichtpiet!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Burner82 het volgende:
Sinterklaas gedichtjeswie heeft dat ooit verzonnen?
Het probleem is meer dat ik een onderwerp en een begin moet hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De dichtpiet!
Maar vrees niet:
Gedichtenhulp topique!
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon makenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Burner82 het volgende:
Ik kom uit op 6*4 regels, dat vind ik wel weer genoeg nutteloos schrijfsel voor een gedicht dat 10 minuten nadat het gelezen is in de prullenbak ligt
Helaas maakt mijn oma altijd de gedichten voor mijn opa.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn moeedr en ik deden altijd een soort van wedtsrijd wie het langste en leukste gedicht kon maken
Whehe, Mayday... daar heb ik in 't verleden wel eens mee gechat via CU2 (hey, nu komt die site al 2x op een dag terug!) en toen ontmoet in de R&B in Antwerpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |