abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:32:28 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689047
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 419

De aanstaande papa's en mama's :

26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
01 juli 2009: Flower-Ti-Amo
06 juli 2009: MeNicole
18 juli 2009: Rabsadani
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_63689072
reinhilde nog nixxx?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63689147
Die is nu bij de VK
pi_63689170
Reinhilde meis, ik hoop dat de VK gaat strippen en dat het dan goed doorzet!
Snel weer een vers beebje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:42:35 #5
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63689257
Goedemorgen! Nog geen verse beebjes?

Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):

Gisteren weer goedgekeurd bij de VK, bloeddruk is ook nogsteeds netjes en kindje ligt er ook goed voor!
Al met al mag ik dus weer niet klagen!
We hebben gisteren ook de commode en het ledikantje in elkaar gezet, zo onwijs leuk, vanavond lekker verder met alles inruimen.
Volgende week gaan we verder met klussen op de benedenverdieping en zodra dat klaar is kan ik ook alvast de box opzetten, heb er nu al zin in!
pi_63689312
Wow, je ziet er prachtig en stralend gelukkig uit Fruppel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63689394
Je spettert van de foto af, Fruppel leuk
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:51:46 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689454
Prachtig Fruppel!
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:52:06 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63689457
Wat een leuke foto Fruppel. Krijgen we er ook nog eentje te zien waar je helemaal op staat
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 09:53:23 #10
5428 crew  miss_sly
pi_63689492
Moie foto, Fruppel, je staat er echt stralend en blij op!

KOmen er ook foto's van de kinderkamer in het bewuste topic?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 09:53:56 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63689501
mislukt dus om reinhilde hem te laten openen BE thnx voor het opengooien van deze

frups wat zie je er mooi uit

ik zal vannacht wel gehoopt hebben dat de bevalling zou inzetten, nu ik eenmaal mag, vier keer wakker geweest met harde buiken, krampjes in mijn rug etc, en nu helemaal nergens meer last van ... junior is wel onwijs druk, dus dat zit wel goed morgenavond worden de laatste planken in de badkamer opgehangen en het kastje boven de commode, dan kan ik hopelijk wél alles kwijt voor de baby...

morgen komt de rvk op controle, ze horen alleen maar goede berichten, dus dat zit hopelijk wel goed ik werk me een ongeluk om alles perfect te hebben en te houden, dus ik had niets anders verwacht. toch heb ik wel een beetje zenuwen voor morgen ... enfin komt tijd komt raad, ik zie het morgen allemaal wel ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63689683
Fruppel mooi!

Reinhilde succes en jij ook morgen DJMO
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:10:29 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689843
Ja, ze was weg DJMO. En dus heb ik het maar gedaan.

Hoe is het bij jou Dakota? Ben je nu al 37w? Of morgen?
pi_63689900
Morgen 37 Vandaag naar VK voor controle ..verder weer een rustige nacht Is ook wat..nu mag ze eindelijk (bijna) komen en dan stopt het gerommel Al mik ik toch liever zo rond de uitgerekende datum hoor
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:17:32 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63690001
Ik moet denken aan zowel Knor als Moonah, als ik het goed heb. Die waren heel vroeg al aan het rommelen en tegen bevallen aan en uiteindelijk bleef dat kindje nog een flinke tijd zitten ook.

Ik ben benieuwd wanneer jouw kindje zicht aan gaat dienen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:21:12 #16
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63690075
zodra we de rest van de foto's van de fotograaf hebben zal ik een foto plaatsen van het geheel inculsief man
Kinderkamer komt in het kinderkamertopic zodra de boel een beetje klaar en opgeruimd is!

Dakota super dat je het toch tot 37 weken gered hebt, ben benieuwd wanneer de beeb zich aan zal dienen!
pi_63690144
heel stom hoor maar ik denk dat ik op 10 of 12 december beval gek voorgevoel.
wanna rub mah puppeh?!
pi_63690221
Mooi Fruppel! Ik heb zowaar goed geslapen! Was verbaasd wakker.
pi_63690874
G_K... wat een rotbericht.. sterkte!

Fruppel, mooie foto!

Reinhilde en Fuente; zet'm op!!

Zo en nu ga ik wéér naar het lab...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 10:59:30 #20
5428 crew  miss_sly
pi_63690887
Ik weet dat je als je zwanger bent, wel paracetamol mag gebruiken. Meeste andere pijnstillers niet, en ook niet paracetamol met codeine enzo, maar gewone wel. Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? GEwoon als anders of toch wat terughoudender?
pi_63690982
het liefst helemaal geen medicatie..wordt het echt te erg dan neem ik er 1 maar dat is nog maar 1 keer voorgekomen
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 11:04:34 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63691005
ik slik(te) zo min mogelijk miss_sly, maar wel twee per keer en niet vaker dan twee tot maximaal drie keer per dag, als mijn rugpijn niet te harden was, in combinatie met een warme douche, en meteen erna naar bed, werkte het dan meestal wel. andere medicijnen slik ik echt alleen op voorschrift van de (huis)arts
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 11:08:43 #23
5428 crew  miss_sly
pi_63691101
Ik ben er ook heel terughoudend in. Ik voel me nu beroerd en moet hier nog een paar uur op kantoor zijn, maar daarna ga ik naar huis en naar bed. Maar normaal zou ik me dan nu volgooien met paracetamol om het vol te houden, maar dat wil ik nu helemaal niet. Dat is dus niet overdreven, maar heel gewoon, begrijp ik
pi_63691111
Fruppel wat zie je er mooi en stralend uit!
Ik zit met een dilemma, we hebben een wieg in bruikleen gekregen van een tante (erfstuk blabla) Nou hebben we die gisteren opgehaald. Het onderstel hadden we al en toen kregen we al twijfels. De wieg is een rieten mand en ik heb nog nooit zoveel ruches bij elkaar gezien En als wij ergens niet zo van houden dan is het van ruches.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 11:11:02 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63691147
als je je echt zo beroerd voelt miss_sly, dan zou ik één paracetamol zonder toevoegingen innemen met veel water, geen koffie drinken maar bouillon ofzo of thee, en hopen dat die accountant opschiet

pi_63691168
Fruppel, je straalt wat een mooie jurk ook

Miss_Sly, ik had laatst een ontstoken kies. Ik mocht toen 4 X 2 paracetamol op een dag, die gingen op. Het kan echt geen kwaad, als je hier niet bovenuit komt. Je moet het wel echt bij paracetamol houden, niet iets anders.
Als je het niet prettig vindt om er 8 te slikken, kun je ook beginnen met een startdosis van 2 paracetamol, en dan over de rest van de dag nog 3 X 1 paracetamol. Zo slik je een stuk minder maar het kan je wel wat beter laten voelen.

Ik ga richting gyn! Tot later!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63691225
Fruppel wat ben je mooi!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:19:11 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691346
Ik wachtte ook net even iets langer dan normaal, maar als ik me echt rot voelde, dan nam ik er wel eentje hoor. En dan niet om alles te verdrijven, maar om even het echte nare er vanaf te halen.
Maar het is wel heel normaal dat je even aarzelt hoor!
pi_63691452
Jelief

Fruppel wauw wat zie je er prachtig uit, de jurk maakt het af hoor maar alleen je gezicht spreekt al boekdelen

Estrys als jij die wieg echt lelijk vind dan bedank je toch gewoon voor het lieve gebaar maar zegt dat je van gedachten bent verandert? of je legt je kindje er straks 1x in voor het foto-boek van de familie
en zegt dan dan je kindje er niet in wil slapen ofzo? ik zou het wel met tact brengen desnoods met een smoes zulke zaken kunnen nogal eens gevoelig liggen weet ik uit ervaring een nichtje van mij had namelijk hetzelfde probleem met de wieg uit de familie

Hier gaat het wel oke, heb vannacht wat meer buikpijn gehad als gisteren overdag maar het was echt een zeurderig gevoel net of je ongesteld moet worden maar ik ervaar het niet als echt pijnlijk ofzo.
Gisteren met manlief nog even gekeken waar ze nou precies hadden geprikt en op die plek totaal geen pijntjes ofzo heel raar het gevoel zit bij de plek van mijn maag, dus zoals de gyn al zei ze zijn recht langs mijn maagvlies afgemoeten om de baarmoeder te kunnen vinden. Geen paniek ofzo dus ik geloof wel dat dit er gewoon bij hoort heb me ook echt gerust laten stellen door de gyn, zo fijn dat dat dus gewoon "mijn" eigen gyn was en geen vreemde man.
Het onderzoek was iig wat ik me ervan had voorgesteld en gelukkig heb ik me daar dus ook niet echt druk om gemaakt, was namelijk nergens voor nodig geweest.
Dag 1 van het wachten tikt nu langzaam voorbij ergens hoop ik dat we misschien vrijdag al wat te horen krijgen maar ik ga van maandag uit, dan worden we zeker niet teleurgesteld.

Reinhilde en ... ooh naam kwijt meiden ik hoop echt dat het doorzet bij jullie ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere vers gebakken baby zien
Mama van Isa en Ties
pi_63691542
Miss_sly als je er met 1 denkt het scherpe kantje af te kunnen halen dan kan je gerust 1 paracetamol nemen hoor, kan verder echt geen kwaad. En tuurlijk ben je terug houdend dat was ik nog wel met Rennies en gaviscon op het einde Als je denkt zonder af te kunnen doe je natuurlijk zonder maar dat je het hier vraagt zegt genoeg denk ik.
Mama van Isa en Ties
pi_63691689
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet dat je als je zwanger bent, wel paracetamol mag gebruiken. Meeste andere pijnstillers niet, en ook niet paracetamol met codeine enzo, maar gewone wel. Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? GEwoon als anders of toch wat terughoudender?
ik mocht er 4x2 per dag met mijn kaakontsteking, Vond het alleen niet echt een fijn idee maar heb het aan de HA gevraagd en daar maar op vertrouwen
pi_63691773
Ik ben weer terug.

Bloeddruk netjes: 100/60.
Gewicht: niets aangekomen.
Baby's hartje: ook helemaal goed.
Strippen: half. Ze kon er net met 1 vinger bij, dus heb 1 cm. Ze heeft dus 'iets' kunnen strippen, maar niet zoals het normaal zou gaan, daarvoor zat het nog te dicht. Maar wie weet, helpt het... Ik denk eigenlijk van niet.

En nu? Vrijdag krijg ik een CTG en een echo, en onderzoek door de gyn.
En wordt er een afspraak gemaakt voor inleiden.

Ik hoop echt dat het nog op gang gaat komen, want natuurlijk ipv ingeleid lijkt me wel fijner... en aan de andere kant wil ik ook echt niet heel veel langer meer doorlopen, ik hou zo veel vocht vast in mijn benen dat ik nauwelijks nog door mijn knieen kan.

Het zou natuurlijk nog kunnen gebeuren vandaag, dat het kleine beetje strippen genoeg was, maar de vk denkt van niet.
Fuente, dan is het aan jou om van deze hele mooie datum een verjaardag te maken voor een lief babietje!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:41:34 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63691853
Reinhilde.
KuikenGuppy
pi_63691933
Nou ja we hebben in ieder geval al veel lol gehad om die wieg. Morgen naar mijn moeder en die is altijd heel creatief dus misschien kan die nog wat aan het ruches probleem doen. Kan me er ook niet zo druk om maken hoor, er zijn ergere dingen. Ik ga weer een baby wasje ophangen, zo schattig allemaal.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:45:32 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691958
He wat balen Reinhilde. Toch het gerommel en geslijm zonder resultaat.
Wel fijn dat je vrijdag met de gyn verder gaat kijken. Iig weer wat meer duidelijkheid dan.
Maar hopelijk komt het nog gewoon vanzelf op gang alsnog.

He bah, dat is wel een tegenvaller hoor. Zelfs voor mij hier!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:46:04 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691974
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we hebben in ieder geval al veel lol gehad om die wieg. Morgen naar mijn moeder en die is altijd heel creatief dus misschien kan die nog wat aan het ruches probleem doen. Kan me er ook niet zo druk om maken hoor, er zijn ergere dingen. Ik ga weer een baby wasje ophangen, zo schattig allemaal.
Ik wilde net gaan vragen of je hem niet geweoon opnieuw kan bekleden.
Dat gebeurt wel heel vaak hoor, met erfstukken. Wel de wieg, maar niet het oude beddengoed.
pi_63692010
@Estrys zolang je er de humor van in kunt zien zit het wel goed hoor
Ach zolang die niet knalroze is en je er dan een jongen in moet leggen
Mama van Isa en Ties
pi_63692014
Wat de rest zegt Miss_sly en anders gewoon eerder naar huis, ziek melden en je bed in!!

Reinhilde, wat jammer, maar je weet natuurlijk nooit he! Kan altijd nog.

Ik wilde ook al zeggen om het wiegje zelf anders te bekleden of moet het zo blijven zoals het is?
pi_63692214
Nixxx blijft nog een dagje thuis, die is ook wel teleurgesteld geloof ik. Morgen gaat 'ie weer werken.
Helaas. Ik had het ergens al wel gedacht hoor, mezelf er op voorbereid dat ik nog helemaal dicht zou zitten.

Ik ga weer liggen, dat is het fijnste voor mijn benen. Fuente ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!!

Estrys, fijn dat je er iig om hebt kunnen lachen!
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 12:08:46 #40
5428 crew  miss_sly
pi_63692470
Bedankt allemaal!
Ik wil proberen de paracetamol uit te stellen tot ik thuis ben, zodat ik daarmee naar bed kan en even echt kan proberen te slapen. als het echt niet lukt, doe ik er dadelijk na de lunch wel vast een om de rest van de tijd hier door te komen en thuis kijk ik dan wel
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 12:10:32 #41
5428 crew  miss_sly
pi_63692500
Reinhilde, wat jammer dat er nog niet veel vooruitgang was. Ik hoop da thet voor vrijdag op gang komt en je iig niet ingeleid hoeft te worden!
pi_63692750
Ow Reinhilde je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

De wieg opnieuw bekleden kan natuurlijk wel maar het is vooral de kap die erbij zit die het ding enorm lelijk maakt en die tante heeft echt heel veel moeite gedaan om het ding opnieuw te bekleden 3 jaar geleden dus dat vind ik dan toch ook wel weer sneu. Hij is trouwens gewoon wit de bekleding (met overal het woord baby geborduurd) dus dat is niet zo onoverkomelijk, De kap zit met tie raps vast dus die kan ik er gewoon vanaf halen en dan gaat mijn moeder er zelf een hemel boven maken zonder ruches, een beetje een stoer kleurtje ofzo. Mooi kleur dekentje er in en trouwens ons kind is straks zoooo mooi dat niemand die wieg opvalt.

De wieg moet trouwens op het onderstel bevestigd worden met..jawel: tie raps. De ducktape hoeft vooralsnog niet uit de kast maar ik krijg er toch allemaal een beetje een macgyver gevoel bij.
pi_63692859
Reinhilde, jammer zeg dat het nog steeds niet echt op schiet... kan me voorstellen dat je er niet op wacht om ingeleid te worden...

Miss_Sly, ik ben erg terughoudend in het innemen van medicijnen... welke dan ook.. En dat ben ik eigenlijk altijd wel, ook als ik niet zwanger ben. Ik heb deze hele zwangerschap nog geen medicijnen gebruikt, behalve Zofirax voor een 'koortsneus'. Ik hoop dat je het nog even uit kunt zingen op je werk...

Hier ook een heel gedoe. Gister een echo gehad... de kleine ligt dus echt behoorlijk voor... Nou mag het wel wat voorliggen (tot 2 weken), dat is op zich geen probleem, maar deze kleine heeft het wel erg goed naar z'n zin; de kleine weegt nu al bijna 7 pond. Toen we z'n buik gingen opmeten, was het in eerste instantie niet eens meetbaar, later wel; 39 weken-en-nog-wat-dagen... Been; ook te groot; iets van 38 weken-en-nog-wat-dagen. Het hoofdje loopt ongeveer een week voor op groei.

Gisteravond had ik m'n reguliere afspraak bij de vk... ik moest vandaag wéér een suikertest laten doen... maar dan een suikercurve, dus 3 keer bloedprikken. Ze zei namelijk 'ik denk niet dat er een probleem is, want je hebt al een keer je suiker laten checken, maar voor alle zekerheid wil ik dat nog een keer doen... want de kleine is gewoon wel groot voor 36 weken. Het kan zijn dat er toch iets mis is met je suikerwaarden. Het buikje van de baby is dik, dat kan betekenen dat de kleine groeit en groeit door de suikerinname van de moeder. Als een moeder wat meer snoept, kan dat soms gebeuren'. En... ja... ik snoep wel graag moet ik eerlijk zeggen ... dus vannacht voelde ik me op de één of andere manier zo schuldig, ik was gewoon klaar wakker en lag maar te piekeren.

Dus, vandaag gelijk actie ondernomen en hup- naar het lab...
Dat was erg leuk! Ik moest nuchter komen...kom ik daar vanmorgen aan om 08.05 uur, hele wachtkamer vol. Op zich kan het dan nog wel snel gaan, maar er waren maar 2 prikkers, die er lekker de tijd voor namen. Uiteindelijk was ik om 08.50 uur aan de beurt. Dus ik ga zitten in de stoel, hoor ik de zusters met elkaar overleggen 'die mevrouw moet een prik in de vinger', een ander 'nee, gewoon een buisje bloed' weer een ander 'bel anders even naar het ziekenhuis, want volgens mij moet het gewoon afgenomen worden' en zo ging dat nog even verder. Volgens de vk zou ik donderdag/vrijdag de uitslag kunnen krijgen, dus dat zou betekenen dat het dan om buisjes bloed gaat.. dat heb ik ook nog gezegd. Uiteindelijk toch gewoon een vingerprik. Wel fijn dat je dan gelijk ziet wat het resultaat is; 5.6 dacht ik... dus prima.

Thuis heb ik snel de vk gebeld met de vraag of het niet een gewone bloedafname had moeten zijn, ... maar ook daar wisten ze eigenlijk niet goed wat nou de gewoonte was. Maar een vingerprik leek ze prima, omdat je anders 3 keer geprikt moet worden voor een gewone bloedafname.

Twee uur na het ontbijt moest ik weer terug... kom ik daar net; weer die hele wachtkamer vol. Gelukkig heb ik me gewoon gemeld en zat dezelfde zuster bij het loket als die mij 's morgens al geprikt had. Dus... dat was in ieder geval geregeld. Alleen moet je die mensen allemaal zien kijken, als je dan vóór gaat! Gggrrrrr..... Oh ja, en die tweede controle was ook goed 4,3.

Ik heb net 4 boterhammen naar binnen gewerkt. Over 2 uur moet ik weer terugkomen voor de laatste prik... zal ook wel weer in de vinger zijn.

Nou... ik moest gewoon mijn ei even kwijt... ik ga nu naar de groothandel, ff wat knutselspul halen en dan straks wéér naar het lab, maar gelukkig de laatste keer......
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:30:49 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_63692961
Hahah Estrys, klinkt wel bijzonder die wieg! Hopelijk kunnen jullie er iets van maken dat naar jullie zin is.

Reinhilde, balen joh.
pi_63692964
ahw Reinhilde, hopen dat het halve strippen toch werkt..meestal komt er toch wel iets los hoor na gewoel in je baarmoedergebied (ik verloor dag erna slijmprop en had ontzettend veel weeen en uiteindelijk hield ik er 2 cm extra ontsluiting aan over..jij ent veel verder dus waarschijnlijk gaat het wel doorzetten..ik zal voor je duimen.

Jose..pff wat een gedoe zeg..
wanna rub mah puppeh?!
pi_63693007
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).

dinsdag 2 december 2008 @ 12:32:30 #47
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693014
Zo, dagvullend programma Jose! Wel fijn dat het goed is.
pi_63693016
Hier is het ook weer zo, Jose. En maakt er zich niemand druk om...
De suikertest was ok en Fons was ook 56 cm lang en woog 4,5 kilo. We maken blijkbaar gewoon grote baby's. Gisteren bij de echo stond de teller op 38 weken 3 dagen terwijl ik 34 weken,3 dagen ben. En ook weer een groot hoofd.
pi_63693019
Reinhilde, hopelijk doet het toch wat...
Fake it till you make it...
pi_63693061
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx blijft nog een dagje thuis, die is ook wel teleurgesteld geloof ik. Morgen gaat 'ie weer werken.
Helaas. Ik had het ergens al wel gedacht hoor, mezelf er op voorbereid dat ik nog helemaal dicht zou zitten.

Ik ga weer liggen, dat is het fijnste voor mijn benen. Fuente ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!!

Estrys, fijn dat je er iig om hebt kunnen lachen!
ik zou gewoon 10 potjes gaan sexen met Nixx, ik bedoel, eh jij zou 10 potjes moeten sexen misschien bakerpraatjesgedoe maar hoor toch vaak dat het wel werkt aan het eind van je zwangerschap
wanna rub mah puppeh?!
pi_63693166
Reinhilde, jammer joh! Misschien dat het toch een zetje geeft?

Jose, wat een gedoe! Kan me indenken dat het een drukke dag is zo. Wel fijn dat je suiker in ieder geval goed is

Ik had net een andere gyn, mijn eigen is ziek. Wat een hork! Maar wel voortvarend. Omdat onze uk zo groot is (boven de 9 pond nu) en mijn bloeddruk op een onderdruk van 90 zit, had hij zoiets van 'niet te lang wachten'. Dus heeft hij toch maar even gevoeld, baarmoedermond was verstreken en hij heeft even goed gestript. Wat deed dat ontzettend pijn! Jeutje! Maar nu maar hopen dat het wat doet. Anders volgende week terug en dan waarschijnlijk inleiden.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63693198
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):
[ afbeelding ]
Mooie foto hoor Frups!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:21 #53
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693546
Fuente, hopelijk heeft het pijnlijke strippen nut.
Fruppel, wat zie je er stralend uit!

Even een vraagje, ik ben het "z.s.m. bellen na de bevalling" lijstje aan het maken. Ik heb nu de kraamzorg, de verloskundigenpraktijk voor de nazorg, zorgverzekering en overlijdensverzekering. Mis ik nu nog iets?
pi_63693564
Spannend Fuente!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 12:58:19 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63693627
je ouders cattie?? ehmm wa-verzekering??

dinsdag 2 december 2008 @ 13:05:05 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693811
Hahaha, onze ouders vergeten we niet hoor!
Wa-verzekering twijfel ik, de vorige keer kreeg ik te horen dat het een gezinspolis is dus dat we er allemaal sowieso onder vallen. Lijkt mij trouwens dat ik die ook wel na een paar weken kan bellen.
pi_63693883
Oeh spannend Fuente!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63694470
wat zag je er mooi uit Frups!!
Oehh spannend Fuente, hoop dat het strippen helpt!
Reinhilde, balen dat het strippen maar half lukte..
Jeetje wat een gedoe Jose!

Zal ik eens iets leuks laten horen tis eenfilmpje maar alleen van de lamellen
Maar het geluid is zoooo je moet 'm wel wat harder zetten

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:56:55 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63695087
Reinhilde, ik hoop dat het strippen tegen ieders verwachting in tóch iets zal doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63695452
Net terug van Vk (waar ik een uur te vroeg was..dementie )

bloeddruk hoger dan normaal maar niet erg 120/80 normaal 100/50
vk schat de baby op een 8 ponder..
verder alles prima
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:19:18 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63697125
vicky ik hoor een hartje... een hartje...een hartje ohhhh zo mooi!!

Dakota dat klinkt in elk geval goed...

Reinhilde, blijf duimen dat die kleine gewoon lekker komt dit topic...

Fruppel wat ben je een mooi bruidje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:12 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63697286
Ik ben er weer Ben nog niet zo goed bijgelezen. Ik las in elk geval verdrietig nieuws voor Georgette_Kloonie heel veel sterkte...
Fuente en Reinhilde, blijft nog even spannend voor jullie, hoop dat het strippen bij jullie beiden gaat helpen!
Dakota bijna 37 weken, fijn dat je die mijlpaal in elk geval (bijna) gehaald hebt
Fruppel nog gefeliciteerd met jullie bruiloft en mooie foto

Het weekendje weg was heerlijk Lekker bij kunnen komen en heerlijk genoten. Behalve dat ik elke nacht over mn werk heb gedroomd, heb ik lekker even alle zorgen opzij gezet Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Mijn werk was merkbaar niet blij (helaas ook merkbaar voor andere collega's, misschien niet alleen hierdoor, maar de sfeer niet echt geweldig op het moment ), maar ze hebben zich te houden aan wat de bedrijfsarts heeft gezegd en dat doen ze gelukkig ook. Nog maar 9 weken werken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63697603
Vicky, wat lief een treintje!

Dakota, dat klinkt goed Krijg je ook een lekker spekkie-baby

Oh Tex, in zo'n sfeer werken is echt niet fijn . Kan me indenken dat je de weken aftelt nu
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:37:32 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63697647
Fuente jeetje, jij bent gewoon alweer uitgerekend!
Ik ben een beetje de tijd kwijt geraakt zie ik wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:39:32 #65
94046 PM-girl
pi_63697706
Marlieske, ik was even aan het zoeken naar de datum van je punctie, is het gewoon gisteren geweest!
Gelukkig is het goed gegaan lees is, fijn!

Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, zodat jullie snel zekerheid hebben!
*
pi_63698820
Vicky klinkt goed! Kim riep meteen baby bij mama buik. En zo vaak heeft ze het nieteens gehoord.

Tex

Dakota klinkt goed.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:09 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63699030
Fuente, ik hoop dat het strippen z'n werk doet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63699066
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).

Dat stelde de VK hier ook voor. Ik had duidelijk aangegeven thuis te willen bevallen bij de 2e en hij stelde voor om om de dag bij mij thuis te komen om te strippen Gelukkig was de eerste keer voldoende maar goed, toen had ik ook wel iets ontsluiting.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63699363
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Sara
Merel
Ukje
pi_63699493
ook geen extra slijmverlies?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63699643
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Fuente het volgende:
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
pi_63699664
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
Hier ook hoor. Dus het kan alsnog Reinhilde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63699750
Bij mij zo'n 4 uur nadat ik gestript was. Ik had wel een heet bad genomen. De gynaecoloog had tegen mij gezegd dat het ook best twee dagen zou kunnen duren, voor ik er iets van zou merken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63699801
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij in de avond, toen ik 's middags gestript werd...en aan het eind van de middag toen ik rond het middaguur gestript werd.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63700024
Dan wacht ik rustig af. Straks na het eten ga ik lekker warm douchen en dan op de bank
Sara
Merel
Ukje
pi_63700788
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 17:28:46 #77
5428 crew  miss_sly
pi_63700887
Vicky wat een ontzettend mooi geluid

texel, fijn dat je zo'n leuk weekendje hebt gehad. Ik hoop voor je dat die 9 weken voorbijvliegen en het geen al te nare tijd wordt.

Ik was al om een uur of 2 thuis en ben meteen mijn bed ingekropen. Nu gaat het weer. Niet zwanger-gerelateerd, maar aangezien ik ook had gevraagd naar hoe en wat mbt paracetamol dacht ik het nog even te melden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 17:32:46 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63701002
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef Dakota het volgende:
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
3 december is een perfecte dag om te bevallen dames

mijn oudste dochter is morgen jarig

dinsdag 2 december 2008 @ 17:53:31 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63701564
Je oudste dochter? Heb je er meer dan?

Fuente ook gestript! Hopelijk gaat er nog iets gebeuren dan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 18:25:57 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63702359
nee BE, ik weet eik ook niet waarom ik dat zo zeg ik denk omdat ik elk momentje haar broertje kan krijgen
zo lief trouwens, ik belde haar net, toen noemde ze me lachen mevrouw <insert nieuwe achternaam> en ik moest de groetjes doen aan opa (de vader van johan) en aan haar stiefvader *slik momentje voor mij dus*

pi_63704125
Wat lief DJMO. Kim vraagt nu telkens wanneer de baby komt. En noemt dan alles op wat ze gaat doen, hoe ze kan helpen, etc. Hoop dat ze een beetje gaat snappen dat het nog wel ff duurt. Met behulp van de adventkalender.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:41:09 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63704566
Zeg maar Reinhilde, inmiddels ben je hier niet meer sinds vanmiddag 12 uur geweest. Kom eens even vertellen hoe het nu gaat? Voel je al iets?
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:45:21 #83
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63704704
Fuente, wat spannend! Ik ben echt stikjaloers understatement op die spanning van de laatste dagen/weken bij al die Laatste Loodjes hier. Echt heel. Ik hoop dat jullie morgenvroeg gewoon massaal in het update topic staan.

Miss sly, beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:12:46 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63705760
Jij hebt dat ook Lishe?
Door die spanning hier de laatste weken rammel ik volgens mij nog net even wat meer. Ik vond dat echt zo'n onwijs bijzondere periode!
pi_63705923
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
pi_63705975
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
pi_63706280
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
Dat is inderdaad vervelend

Gelukkig bij Tinuviel nog geen last van, maar wel van mensen die vragen "weten jullie al wat het is?". Ja, we weten het. Nee, we zeggen het niet. Deal with it
pi_63706478
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef p_iglet het volgende:
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
Bij de eerste heb ik de laatste 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Vreselijk vond ik het...
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:33:34 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706656
Ik begrijp wel dat de klachten en bv de ervaring van Lily dat gerammel weghalen, maar die spanning. Begint het nu? Vannacht? Over 2 weken? dat bedoel ik meer en dat voelt bij mij zoiets als bij BE geloof ik.
pi_63706850
haha, dat snapte ik wel hoor, Lishe (maar door de vele weken ziekenhuis kon ik dat ook niet meer zo opbrengen geloof ik...het was hoe dan ook een hele vervelende spanning, zeg maar).

Bij de tweede had ik dat wel wat meer.
Ik lag heel wat nachten te meimeren in (ons verhoogde) bed met de gordijnen open (maanlicht naar binnen schijnend, vrieskou buiten).
Helemaal alleen met een bewegend kindje in je buik (echtgenoot heeft de laatste 3 weken op de logeerkamer geslapen omdat ik hem wakker hield met mijn wakker zijn )
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:39:17 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706918
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
pi_63706987
pff lily dat lijkt me helemaal KUT.

hier ook niet die "pakjesavond" of "verjaardagsspanning" van wanneer begint het nou hoor...
meer zo'n verwende peuter gevoel van "ik ben het zat, en ik wil het NUUUUUUUUUUUUU"
pi_63707069
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef Lishe het volgende:
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken (half voorliggende placenta).
Ik bloedde iedere dag best flink (met veel heel veel stolsels, ieeeh). Ik kreeg volledige bedrust en moest in het ziekenhuis verblijven omdat het niet duidelijk was in hoeverre de placenta voor de uitgang lag en het te gevaarlijk was.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:44:32 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63707120
Doodeng dus. Ik geloof dat dat de spanning bij mij ook wel weg zou halen. Goed dat het allemaal goedgekomen is.
pi_63707259
Hier begint de spanning een beetje te komen nu. Vanaf as maandag "mag" het. Al denk ik nog steeds dat het januari wordt.
Maar ik denk nu vooral aan de data dat het niet handig zou zijn. Zoals Kims verjaardag, al is die kans erg klein. Met kerst en oud en nieuw. En de dag ervoor of erna. Maarja, valt weinig over te zeggen he.
Ik heb wel de afspraak bij de kapper gemaakt op 20 december. Nog net op tijd, want zat al aardig vol.
pi_63707891
Ik kreeg vanmiddag een hartverlamming zeg, kreeg een brief in de bus van het Diagnostisch Centrum (ben ik gisteren geweest voor de vwp) ik dacht shiiiit test mislukt te weinig vruchtwater genomen ofzo het oet nog 'n keer.
Bleek de rekening te zijn van de nekplooimeting... poefh.

Reinhilde kom is ff melden of ben je stiekum nu toch aan het bevallen geslaan (ik hoop het voor je)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:14:51 #97
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_63708072
Hallo allen,

Met Reinhilde is er nog niets aan de hand

ik ben nerveus....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 21:16:16 #98
5428 crew  miss_sly
pi_63708120
Damn, nixxx, je moet ons niet zo laten schrikken! Ik dacht toen ik zag dat jij gepost had, dat het nieuws zou zijn!
pi_63708151
wil je dat niet meer doen? Ik zie nixx posten en ik verwachtte dus een heel ander bericht. Misleiding!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:19:30 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63708209
Hihi Nixxx, lastig he!

Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor! Wel leuk om terug te lezen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:21:15 #101
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63708264
Reinhilde, heb je het geboortekaartje zien staan??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63708452
ah hier begint het ook alweer te rommelen, maarrrrrr ik mag over 3 uur braaf bevallen
niet dat ik denk dat het doorzet maargoed
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:30:01 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63708547
Dakota, wat goed dat je nu toch die 37 weken iig gehaald hebt zeg!

Lishe, kijk eens wat ik tegenkom?
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Lishe het volgende:

[..]

BE, daar hoef je geen voor te plaatsen hoor! Want hoe spannend en vreselijk het soms ook kan zijn, ik vond beide bevallingen ook en echt niet alleen maar heel fijn en vooral heel stoer. Het is allemaal zo speciaal. En neen, dit is geen roze-maar-het-is-het-allemaal-waard post. Maar gewoon, kicken. Dat je dat kan. Bevallen
naar aanleiding van een post van mij waarin ik zeg dat ik best uit kijk naar die bevalling.
pi_63709510
BE ik vermoed dat jij enorm aan het rammelen bent ik kan het hier in brabant horen
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 22:06:11 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63709699
marlieske, het zou me niets verbazen als ze een paar keer de pil vergeten is afgelopen dagen

dinsdag 2 december 2008 @ 22:50:18 #106
94046 PM-girl
pi_63711381
Marlieske, je krijgt de nekplooimeting nu vergoed toch? Omdat er een diagnose uit is gekomen, wordt die meting meegenomen in de vergoeding van het hele traject. Althans bij ons ging dat wel zo.
Ik snap dat je even in spanning gezeten hebt met die envelop!

Fuente, jij ook succes met de allerlaatste loodjes!
*
pi_63711799
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:50 schreef PM-girl het volgende:
Marlieske, je krijgt de nekplooimeting nu vergoed toch? Omdat er een diagnose uit is gekomen, wordt die meting meegenomen in de vergoeding van het hele traject. Althans bij ons ging dat wel zo.
Ik snap dat je even in spanning gezeten hebt met die envelop!

Die krijg ik sowieso vergoed bij mijn verzekering, overigens krijg je als dat niet in je pakket zit het niet vergoed ook al krijg je een verhoogd risico uit de test, de vervolg onderzoeken zijn dan wel altijd standaard vergoed.
Heb toevallig hier de hele folder/voorlichting van de prenatale testen voor me op tafel liggen.
Meen dat we voor de 20 weken echo nu ook naar Maastricht moeten, is dan weer specialer als normaal geloof ik, maar mijn agenda gaat ff niet verder dan 22 dec 14.30 al wat daarna komt zien we dan wel weer.
Mama van Isa en Ties
pi_63716549
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Nixxx, lastig he!

Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor! Wel leuk om terug te lezen.
leuk he dat teruglezen. Ik doe het ok wel eens

Pff heb sinds gister buikpijn.. heerlijk hoor die werkstress.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63716600
Goeiemorgen dames!

Nixxx is weer naar zijn werk, zo rustig is het weer.
Maar, ik heb wel al de hele nacht bloederig slijmverlies! Dus het strippen heeft wel iets gedaan, maar helaas geen weeen of voorwerk.

Ik ga vandaag dus maar weer terug in m'n oude routine: nu even uurtje fok lezen en nieuws lezen, dan weer 2 a 3 uurtjes slapen, dan eruit, op de bank liggen, tv kijken, lezen en slapen tot Nixxx weer thuis is. SAAAAAAI!

Maar ja, ik kan echt niet meer lopen/waggelen, het is echt schuifelen nu, dus om nou nog even lekker naar de stad te gaan voor warme choco ofzo zie ik ook niet zitten. /Einde klaagmodus.

Fuente, ik hoop echt zo dat het bij jou wel heeft doorgezet!
Dakota, je mag! Goed hoor dat je haar zo lang binnen hebt gehouden!
Marlieske,voor alle spanning. Ik wou dat ik iets voor je kon doen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 07:41:43 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63716659
reinhilde vandaag is een prima dag he, je weet nooit wat er nog gebeurd tien jaar geleden rond deze tijd ging ik op weg naar het ziekenhuis met weeën en om twee uur was Yolanda er

pi_63716764
DJMO, gefeliciteerd met je dochter!

Memmel, ik heb idd het geboortekaartje van Anna gezien, erg leuk!

Edit: ik kijk net in mijn ticker, is mijn baby weg!
  woensdag 3 december 2008 @ 08:07:59 #112
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63716810
Reinhilde, hopelijk doet het slijmerig bloedverlies wat!
Nou ja, zeg, je baby weg

Ik vind het zo'n raar idee, jij was 2 dagen later dan ik uitgerekend, en mijn baby is alweer 2 weken oud en de jouwe zit nog in je buik! Ik gun het je zo meis, die baby, want het is echt het allerprachtigste om mee te maken dat je baby'tje op je buik wordt gelegd
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63716857
Reinhilde nog even ... Ik zal voor je duimen dat het uit zichzelf doorzet.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 3 december 2008 @ 08:21:08 #114
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63716926
Ik ben een paar dagen geleden ook weer goedgekeurd door de VK. Ik heb nu nog maar één afspraak voordat ik 37 weken ben. Het begint op te schieten, het gaat zo snel voor mijn gevoel...

Reinhilde: zou het een voorteken zijn? Tijd om geboren te worden, baby!

Dakota, mooi dat je die 37 weken hebt gehaald. Zal vast wel een opluchting zijn.
  woensdag 3 december 2008 @ 08:36:10 #115
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63717083
@ Dakota, mooi dan hoef je nu niet meer bij te vullen :p maar kun je de pepernoten en marsepijn lekker zelf opeten

Reinhilde, doe lekker rustig aan als jou kindje het tijd vind om te komen komt het heus wel, misschien wil het een sinterklaaskado'tje worden
Nixx dat is toch heel normaal Maar een ding weet je zeker tussen nu en max 1,5 week ( uit mn hoofd 40w+2w) Komt je kleintje in jullie armen liggen, tot die tijd geniet van elkaar en van de rust die er nog is.

*maffe grote schaal pepernoten,kruidnoten, chocoladenoten speculaas en marsepijn op de tafel van Z&G topic 420 zet, tijd voor verse beebjes *
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63717353
\O/ jeej.

meldt. Maar dat was al duidelijk
Maar nu moet ze iig nog 2 dagen blijven zitten omdat vriendlief en sinterklaas 5 dec jarig zijn en mijn zusje 6 december.

Oeh Reinhilde spannend..
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:16:41 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63717689
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef DJMO het volgende:
marlieske, het zou me niets verbazen als ze een paar keer de pil vergeten is afgelopen dagen
Die slik ik al 5 jaar niet meer. En daarnaast is dat niet mijn methode hoor!

Bloederig slijm is toch iig iets Reinhilde! Positief denken!
Ik moet helaas vanmiddag werken, anders had ik je die choco wel even kunnen komen brengen, zit toch in Den Haag.
pi_63717819
Dakota 37 weken, fijn dat ie nog zo lang is blijven zitten, ben benieuwd.

Reinhilde, spannend, misschien toch vandaag al wat vorderingen??
Heeft het bij Fuente wel doorgezet?
pi_63717852
oh idd..Fuente!
die is vast aan de uhhfpuhff
(waarschijnlijk ligt ze te slapen maar wat optimisme kan geen kwaad )
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 09:24:34 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63717872
het was een grapje BE
dank je reinhilde
dakota, t zou me niets verbazen als die van jou ook vandaag of morgen geborgen wordt hoor
en waar hangt fuente uit??? zou ze bezig zijn

ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtend dan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....

pi_63717917
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:

ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtend dan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....
Heb ik wat gemist? Slecht nieuws?
  woensdag 3 december 2008 @ 09:27:51 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63717936
Oeh ja, waar zou Fuente uithangen?
pi_63717976
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:
het was een grapje BE
dank je reinhilde
dakota, t zou me niets verbazen als die van jou ook vandaag of morgen geborgen wordt hoor
en waar hangt fuente uit??? zou ze bezig zijn

Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?

Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718123
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.
  woensdag 3 december 2008 @ 09:38:13 #125
114177 Diaan73
pi_63718158
Ben ook wel erg benieuwd hoe het met Fuente is...

DJMO, het komt vast goed vandaag!!

Dakota, 37 weken gehaald
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 09:39:14 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63718183
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?

juist nu het zoveel beter gaat, beter dan ooit, heeft jeugdzorg zich het (in mijn ogen) onzalige plan in het hoofd gehaald om mij uit de ouderlijke macht te willen ontzetten waar het mijn dochter betreft. wat betreft de baby, daar hoort ze (de raadsonderzoeker) van verschillende kanten alleen maar goed nieuws over dus dat komt wel goed hoop ik.. ik heb iig flink de zenuwen nu

Estrys, k denk dat bovenstaande jouw vraag ook wel beantwoord

en voor de rest kom ik hiervoor wel naar het bankje als ik mijn zenuwen weg wil typen, dit heeft niets meer z&g te maken ....

maarre dakota; houd uk dan nog maar een weekje binnen de couveuse lijkt me niks

pi_63718371
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.
Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijven
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:48:53 #128
114177 Diaan73
pi_63718412
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef Dakota het volgende:

[..]

Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijven
Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......
Make love, not war ☮
pi_63718447
aha, dan moet je kleine moppie nog ff blijven zitten !
Succes !
  woensdag 3 december 2008 @ 09:50:42 #130
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63718453
DJMO, ik ken je natuurlijk alleen maar van het Forum, maar als ik jouw berichten lees en hoe je bezig bent denk ik dat het wel goed komt en dat de doos van het rvk niets verkeerds kan vinden ennuh om het toch Z&G gerelateerd te houden, probeer je n beetje te ontspannen, stress is niet goed voor zwangere mamma's en ongeboren beebjes.

Dakota, Rachel is geboren op 37w+1d 2740gr en 47cm en geen couveuse hoor hangt natuurlijk gewoon per kindje af of ze lichaamswarmte vasthouden al dan niet met behulp van kruiken enzo, maar dat kan dus ook als je op 42w bevalt. Maar wel eensch is, n weekje extra is niet erg maar theoretisch gezien "mag " het nu en is het veilig hele gerust stelling, minder stress en nu blijft gup natuurlijk keihard zitten hahahahaha
Gewoon n stuiterballetje
pi_63718531
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......
ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is ?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718555
of ik koop 15 kruiken!
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:58:38 #133
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63718624
15 wil je het kind koken gek mens ben je ook ergens he Dakota lekker cocoonen en kangaroetje spelen is veeeeel leuker
Gewoon n stuiterballetje
pi_63718665
gek ik? Jij wilde mijn baarorgaan volproppen met marsepein en pepernoten
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718928
Reinhilde! Ik had ergens zo verwacht dat je nu wel bevallen zou zijn. 41 weken alweer meis! We moeten maar een nieuwe datum maken voor een datumtweeling

DJMO Probeer niet teveel stress te hebben. Ik ga duimen voor een fijne afloop voor je met de rvk!

Ik was aan het slapen Manlief is altijd vrij op woensdag en dan slaap ik lekker uit
Ik heb dus werkelijk geen enkele harde buik gehad afgelopen nacht, helemaal niks, noppes nada
Dus het zal nog wel een tijdje duren. Ik ga ervan uit dat het pas na het weekend wordt.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 10:15:35 #136
114177 Diaan73
pi_63718947
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is ?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
Ik denk dat ze dan ook bekijken hoe het kindje het doet en dat het daarvan afhankelijk is of zij wel of niet in een couveuse moet. Ik zou me er niet te druk over maken.
Make love, not war ☮
pi_63719393
Dakota 37 weken!

Goor vraagje, wie heeft er nog meer last van veel afscheiding? Heb ik sinds een paar dagen ineens erg veel. Wil liever geen inlegkruisjes gebruiken, krijg ik snel schimmelinfectie van. Maar tig keer onderbroek verschonen op een dag is ook niet handig.
Zoveel onderbroeken heb ik niet!
pi_63719462
Ingrid, ik heb dat ook de hele zwangerschap gehad (inclusief 3 schimmelinfecties). Ik zou wat onderbroeken bijhalen en toch regelmatig zo verschonen. In ieder geval geen inlegkruisjes!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 10:51:37 #139
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63719873
Ingrid, ik had dat ook en het was een schimmelinfectie. Anders even laten checken voor de zekerheid?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63720082
Hmmm, misschien toch maar wel checken dan. En extra onderbroeken halen.
pi_63720272
of een wcpapiertje in je onderbroek leggen?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720363
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

Dakota misschien kan ik je gerust stellen met het idee dat Isa met 37 weken en exact 3 dagen ter werled kwam en maar 1 ritje vanuit de o.k. naar de verloskamers in de couveuse heeft gelegen, verder kon ze zich goed warm houden met we geteld 1 kruikje toen we na 5 dagen thuis kwamen nooit meer een kruik aangeraakt
Misschien heb je er wat aan

DJMO ff een heel dikke voor jou relax meisje komt vast allemaal goed en tuurlijk mag je hier super nerveus onder zijn het is ook niet niks.

Reinhilde
En baby weg van de ticker? dan moet ie maar snel komen heb je deze ticker niet meer nodig.

Vicky als je duizelig bent, dropje eten, zoute bouillon drinken oid, maar onder geen beding out gaan hé

Hier nog steeds zeurderige buikpijn omdat ze dat maagvlies hebben geraakt, ben er niet angstig ofzo onder hier was ik namelijk voor gewaarschuwd en ik kan ieder moment van de dag het hartje horen, manlief is nu ineens wel blij dat ik zo'n dopler geval hebt gekocht voorheen vond hij dat een slecht idee.

Maar ik denk dat ik zo dadelijk mijn werk maar ga bellen dat ik morgen niet kom, wil geen onnodig risico nemen en aangezien ik vorige week al alles had voorbereid ivm mijn afwezigheid op maandag (en mogelijk donderdag) zal het vast niet zo'n ramp zijn als ik niet kom.
Isa zit nu kreunend haar luier vol te schijten... normaal vind ik dat niet zo erg maar de laatste 2 weken moet ik echt bijna van de lucht, men wat kan zo'n kleintje stinken zeg.
Mama van Isa en Ties
pi_63720410
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, misschien toch maar wel checken dan. En extra onderbroeken halen.
Als je al inlegkruisjes gebruikt moet je 100% katoen nemen andere gaan broeien en zorgen voor infecties beetje zelfde idee als bij kraamverband.

En houd er rekening mee dat je nieuwe onderbroekjes ook van 100% katoen koopt.
Mama van Isa en Ties
pi_63720427
o shite, hier krampjes en licht bloedverlies..misschien maar weer in bed gaan liggen en aanknijpen
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720474
Nou dakota lijkt me dat je beter ff de vk kan bellen en melding kan maken van wat er gebeurt mogelijk komen ze dan ff kijken?
Mama van Isa en Ties
pi_63720598
nah ik wacht wel tot ik pijn heb menstruatiekrampjes heb ik dagelijks maar nu wordt het ietsie sterker.. ik weet wel dat rugweeen niet goed te timen zijn maar deze 'krampjes 'zijn nog prima te doen. Daarbij zit de vk op de hoek
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720626
daarbij is mijn surprise ook nog niet af *stampvoet*
al kan ik wel de meest gore surprise ooit maken als ze nu geboren wordt *placentapowerrrrrrrrr*
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720656
koot ik zou toch m`n best doen om nog ff te rekken dus hóp liggen in bed jij!
Saartje
pi_63720685
kan niet..ligt een 2 meter lange aap overdwars
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720737
pff sinds wanneer ben jij daarvan onder de indruk?
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')