ik mocht er 4x2 per dag met mijn kaakontsteking, Vond het alleen niet echt een fijn idee maar heb het aan de HA gevraagd en daar maar op vertrouwenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet dat je als je zwanger bent, wel paracetamol mag gebruiken. Meeste andere pijnstillers niet, en ook niet paracetamol met codeine enzo, maar gewone wel. Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? GEwoon als anders of toch wat terughoudender?
Ik wilde net gaan vragen of je hem niet geweoon opnieuw kan bekleden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we hebben in ieder geval al veel lol gehad om die wieg. Morgen naar mijn moeder en die is altijd heel creatief dus misschien kan die nog wat aan het ruches probleem doen. Kan me er ook niet zo druk om maken hoor, er zijn ergere dingen. Ik ga weer een baby wasje ophangen, zo schattig allemaal.
ik zou gewoon 10 potjes gaan sexen met Nixx, ik bedoel, eh jij zou 10 potjes moeten sexenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx blijft nog een dagje thuis, die is ook wel teleurgesteld geloof ik. Morgen gaat 'ie weer werken.
Helaas. Ik had het ergens al wel gedacht hoor, mezelf er op voorbereid dat ik nog helemaal dicht zou zitten.
Ik ga weer liggen, dat is het fijnste voor mijn benen. Fuente ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!!
Estrys, fijn dat je er iig om hebt kunnen lachen!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):
[ afbeelding ]
Dat stelde de VK hier ook voor. Ik had duidelijk aangegeven thuis te willen bevallen bij de 2e en hij stelde voor om om de dag bij mij thuis te komen om te strippenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Fuente het volgende:
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Hier ook hoor. Dus het kan alsnog Reinhilde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
Bij mij in de avond, toen ik 's middags gestript werd...en aan het eind van de middag toen ik rond het middaguur gestript werd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
3 december is een perfecte dag om te bevallen damesquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef Dakota het volgende:
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
Dat is inderdaad vervelendquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
Bij de eerste heb ik de laatste 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Vreselijk vond ik het...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef p_iglet het volgende:
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken (half voorliggende placenta).quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef Lishe het volgende:
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
naar aanleiding van een post van mij waarin ik zeg dat ik best uit kijk naar die bevalling.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Lishe het volgende:
[..]
BE, daar hoef je geenvoor te plaatsen hoor! Want hoe spannend en vreselijk het soms ook kan zijn, ik vond beide bevallingen ook en echt niet alleen maar
heel fijn en vooral heel stoer. Het is allemaal zo speciaal. En neen, dit is geen roze-maar-het-is-het-allemaal-waard post. Maar gewoon, kicken. Dat je dat kan. Bevallen
![]()
Die krijg ik sowieso vergoed bij mijn verzekering, overigens krijg je als dat niet in je pakket zit het niet vergoed ook al krijg je een verhoogd risico uit de test, de vervolg onderzoeken zijn dan wel altijd standaard vergoed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:50 schreef PM-girl het volgende:
Marlieske, je krijgt de nekplooimeting nu vergoed toch? Omdat er een diagnose uit is gekomen, wordt die meting meegenomen in de vergoeding van het hele traject. Althans bij ons ging dat wel zo.
Ik snap dat je even in spanning gezeten hebt met die envelop!![]()
leuk he dat teruglezen. Ik doe het ok wel eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Nixxx, lastig he!
Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor!![]()
Wel leuk om terug te lezen.
Die slik ik al 5 jaar niet meer. En daarnaast is dat niet mijn methode hoor!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef DJMO het volgende:
marlieske, het zou me niets verbazen als ze een paar keer de pil vergeten is afgelopen dagen
Heb ik wat gemist? Slecht nieuws?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtenddan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....
Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:
het was een grapje BE
dank je reinhilde
dakota, t zou me niets verbazen als die van jou ook vandaag of morgen geborgen wordt hoor
en waar hangt fuente uit??? zou ze bezig zijn![]()
![]()
ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtenddan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....
@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
juist nu het zoveel beter gaat, beter dan ooit, heeft jeugdzorg zich het (in mijn ogen) onzalige plan in het hoofd gehaald om mij uit de ouderlijke macht te willen ontzetten waar het mijn dochter betreft. wat betreft de baby, daar hoort ze (de raadsonderzoeker) van verschillende kanten alleen maar goed nieuws over dus dat komt wel goed hoop ik.. ik heb iig flink de zenuwen nuquote:Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?
Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.
Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......quote:Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef Dakota het volgende:
[..]
Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijven
ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur isquote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......
Ik denk dat ze dan ook bekijken hoe het kindje het doet en dat het daarvan afhankelijk is of zij wel of niet in een couveuse moet. Ik zou me er niet te druk over maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
Dakota misschien kan ik je gerust stellen met het idee dat Isa met 37 weken en exact 3 dagen ter werled kwam en maar 1 ritje vanuit de o.k. naar de verloskamers in de couveuse heeft gelegen, verder kon ze zich goed warm houden met we geteld 1 kruikje toen we na 5 dagen thuis kwamen nooit meer een kruik aangeraaktquote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
Als je al inlegkruisjes gebruikt moet je 100% katoen nemen andere gaan broeien en zorgen voor infecties beetje zelfde idee als bij kraamverband.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, misschien toch maar wel checken dan. En extra onderbroeken halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |