abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63700788
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 17:28:46 #77
5428 crew  miss_sly
pi_63700887
Vicky wat een ontzettend mooi geluid

texel, fijn dat je zo'n leuk weekendje hebt gehad. Ik hoop voor je dat die 9 weken voorbijvliegen en het geen al te nare tijd wordt.

Ik was al om een uur of 2 thuis en ben meteen mijn bed ingekropen. Nu gaat het weer. Niet zwanger-gerelateerd, maar aangezien ik ook had gevraagd naar hoe en wat mbt paracetamol dacht ik het nog even te melden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 17:32:46 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63701002
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef Dakota het volgende:
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
3 december is een perfecte dag om te bevallen dames

mijn oudste dochter is morgen jarig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:53:31 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63701564
Je oudste dochter? Heb je er meer dan?

Fuente ook gestript! Hopelijk gaat er nog iets gebeuren dan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 18:25:57 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63702359
nee BE, ik weet eik ook niet waarom ik dat zo zeg ik denk omdat ik elk momentje haar broertje kan krijgen
zo lief trouwens, ik belde haar net, toen noemde ze me lachen mevrouw <insert nieuwe achternaam> en ik moest de groetjes doen aan opa (de vader van johan) en aan haar stiefvader *slik momentje voor mij dus*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63704125
Wat lief DJMO. Kim vraagt nu telkens wanneer de baby komt. En noemt dan alles op wat ze gaat doen, hoe ze kan helpen, etc. Hoop dat ze een beetje gaat snappen dat het nog wel ff duurt. Met behulp van de adventkalender.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:41:09 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63704566
Zeg maar Reinhilde, inmiddels ben je hier niet meer sinds vanmiddag 12 uur geweest. Kom eens even vertellen hoe het nu gaat? Voel je al iets?
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:45:21 #83
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63704704
Fuente, wat spannend! Ik ben echt stikjaloers understatement op die spanning van de laatste dagen/weken bij al die Laatste Loodjes hier. Echt heel. Ik hoop dat jullie morgenvroeg gewoon massaal in het update topic staan.

Miss sly, beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:12:46 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63705760
Jij hebt dat ook Lishe?
Door die spanning hier de laatste weken rammel ik volgens mij nog net even wat meer. Ik vond dat echt zo'n onwijs bijzondere periode!
pi_63705923
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
pi_63705975
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
pi_63706280
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
Dat is inderdaad vervelend

Gelukkig bij Tinuviel nog geen last van, maar wel van mensen die vragen "weten jullie al wat het is?". Ja, we weten het. Nee, we zeggen het niet. Deal with it
pi_63706478
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef p_iglet het volgende:
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
Bij de eerste heb ik de laatste 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Vreselijk vond ik het...
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:33:34 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706656
Ik begrijp wel dat de klachten en bv de ervaring van Lily dat gerammel weghalen, maar die spanning. Begint het nu? Vannacht? Over 2 weken? dat bedoel ik meer en dat voelt bij mij zoiets als bij BE geloof ik.
pi_63706850
haha, dat snapte ik wel hoor, Lishe (maar door de vele weken ziekenhuis kon ik dat ook niet meer zo opbrengen geloof ik...het was hoe dan ook een hele vervelende spanning, zeg maar).

Bij de tweede had ik dat wel wat meer.
Ik lag heel wat nachten te meimeren in (ons verhoogde) bed met de gordijnen open (maanlicht naar binnen schijnend, vrieskou buiten).
Helemaal alleen met een bewegend kindje in je buik (echtgenoot heeft de laatste 3 weken op de logeerkamer geslapen omdat ik hem wakker hield met mijn wakker zijn )
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:39:17 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706918
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
pi_63706987
pff lily dat lijkt me helemaal KUT.

hier ook niet die "pakjesavond" of "verjaardagsspanning" van wanneer begint het nou hoor...
meer zo'n verwende peuter gevoel van "ik ben het zat, en ik wil het NUUUUUUUUUUUUU"
pi_63707069
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef Lishe het volgende:
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken (half voorliggende placenta).
Ik bloedde iedere dag best flink (met veel heel veel stolsels, ieeeh). Ik kreeg volledige bedrust en moest in het ziekenhuis verblijven omdat het niet duidelijk was in hoeverre de placenta voor de uitgang lag en het te gevaarlijk was.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:44:32 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63707120
Doodeng dus. Ik geloof dat dat de spanning bij mij ook wel weg zou halen. Goed dat het allemaal goedgekomen is.
pi_63707259
Hier begint de spanning een beetje te komen nu. Vanaf as maandag "mag" het. Al denk ik nog steeds dat het januari wordt.
Maar ik denk nu vooral aan de data dat het niet handig zou zijn. Zoals Kims verjaardag, al is die kans erg klein. Met kerst en oud en nieuw. En de dag ervoor of erna. Maarja, valt weinig over te zeggen he.
Ik heb wel de afspraak bij de kapper gemaakt op 20 december. Nog net op tijd, want zat al aardig vol.
pi_63707891
Ik kreeg vanmiddag een hartverlamming zeg, kreeg een brief in de bus van het Diagnostisch Centrum (ben ik gisteren geweest voor de vwp) ik dacht shiiiit test mislukt te weinig vruchtwater genomen ofzo het oet nog 'n keer.
Bleek de rekening te zijn van de nekplooimeting... poefh.

Reinhilde kom is ff melden of ben je stiekum nu toch aan het bevallen geslaan (ik hoop het voor je)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:14:51 #97
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_63708072
Hallo allen,

Met Reinhilde is er nog niets aan de hand

ik ben nerveus....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 21:16:16 #98
5428 crew  miss_sly
pi_63708120
Damn, nixxx, je moet ons niet zo laten schrikken! Ik dacht toen ik zag dat jij gepost had, dat het nieuws zou zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63708151
wil je dat niet meer doen? Ik zie nixx posten en ik verwachtte dus een heel ander bericht. Misleiding!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:19:30 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63708209
Hihi Nixxx, lastig he!

Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor! Wel leuk om terug te lezen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:21:15 #101
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63708264
Reinhilde, heb je het geboortekaartje zien staan??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63708452
ah hier begint het ook alweer te rommelen, maarrrrrr ik mag over 3 uur braaf bevallen
niet dat ik denk dat het doorzet maargoed
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:30:01 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63708547
Dakota, wat goed dat je nu toch die 37 weken iig gehaald hebt zeg!

Lishe, kijk eens wat ik tegenkom?
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Lishe het volgende:

[..]

BE, daar hoef je geen voor te plaatsen hoor! Want hoe spannend en vreselijk het soms ook kan zijn, ik vond beide bevallingen ook en echt niet alleen maar heel fijn en vooral heel stoer. Het is allemaal zo speciaal. En neen, dit is geen roze-maar-het-is-het-allemaal-waard post. Maar gewoon, kicken. Dat je dat kan. Bevallen
naar aanleiding van een post van mij waarin ik zeg dat ik best uit kijk naar die bevalling.
pi_63709510
BE ik vermoed dat jij enorm aan het rammelen bent ik kan het hier in brabant horen
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 22:06:11 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63709699
marlieske, het zou me niets verbazen als ze een paar keer de pil vergeten is afgelopen dagen

dinsdag 2 december 2008 @ 22:50:18 #106
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63711381
Marlieske, je krijgt de nekplooimeting nu vergoed toch? Omdat er een diagnose uit is gekomen, wordt die meting meegenomen in de vergoeding van het hele traject. Althans bij ons ging dat wel zo.
Ik snap dat je even in spanning gezeten hebt met die envelop!

Fuente, jij ook succes met de allerlaatste loodjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63711799
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:50 schreef PM-girl het volgende:
Marlieske, je krijgt de nekplooimeting nu vergoed toch? Omdat er een diagnose uit is gekomen, wordt die meting meegenomen in de vergoeding van het hele traject. Althans bij ons ging dat wel zo.
Ik snap dat je even in spanning gezeten hebt met die envelop!

Die krijg ik sowieso vergoed bij mijn verzekering, overigens krijg je als dat niet in je pakket zit het niet vergoed ook al krijg je een verhoogd risico uit de test, de vervolg onderzoeken zijn dan wel altijd standaard vergoed.
Heb toevallig hier de hele folder/voorlichting van de prenatale testen voor me op tafel liggen.
Meen dat we voor de 20 weken echo nu ook naar Maastricht moeten, is dan weer specialer als normaal geloof ik, maar mijn agenda gaat ff niet verder dan 22 dec 14.30 al wat daarna komt zien we dan wel weer.
Mama van Isa en Ties
pi_63716549
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi Nixxx, lastig he!

Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor! Wel leuk om terug te lezen.
leuk he dat teruglezen. Ik doe het ok wel eens

Pff heb sinds gister buikpijn.. heerlijk hoor die werkstress.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63716600
Goeiemorgen dames!

Nixxx is weer naar zijn werk, zo rustig is het weer.
Maar, ik heb wel al de hele nacht bloederig slijmverlies! Dus het strippen heeft wel iets gedaan, maar helaas geen weeen of voorwerk.

Ik ga vandaag dus maar weer terug in m'n oude routine: nu even uurtje fok lezen en nieuws lezen, dan weer 2 a 3 uurtjes slapen, dan eruit, op de bank liggen, tv kijken, lezen en slapen tot Nixxx weer thuis is. SAAAAAAI!

Maar ja, ik kan echt niet meer lopen/waggelen, het is echt schuifelen nu, dus om nou nog even lekker naar de stad te gaan voor warme choco ofzo zie ik ook niet zitten. /Einde klaagmodus.

Fuente, ik hoop echt zo dat het bij jou wel heeft doorgezet!
Dakota, je mag! Goed hoor dat je haar zo lang binnen hebt gehouden!
Marlieske,voor alle spanning. Ik wou dat ik iets voor je kon doen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 07:41:43 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63716659
reinhilde vandaag is een prima dag he, je weet nooit wat er nog gebeurd tien jaar geleden rond deze tijd ging ik op weg naar het ziekenhuis met weeën en om twee uur was Yolanda er

pi_63716764
DJMO, gefeliciteerd met je dochter!

Memmel, ik heb idd het geboortekaartje van Anna gezien, erg leuk!

Edit: ik kijk net in mijn ticker, is mijn baby weg!
  woensdag 3 december 2008 @ 08:07:59 #112
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63716810
Reinhilde, hopelijk doet het slijmerig bloedverlies wat!
Nou ja, zeg, je baby weg

Ik vind het zo'n raar idee, jij was 2 dagen later dan ik uitgerekend, en mijn baby is alweer 2 weken oud en de jouwe zit nog in je buik! Ik gun het je zo meis, die baby, want het is echt het allerprachtigste om mee te maken dat je baby'tje op je buik wordt gelegd
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63716857
Reinhilde nog even ... Ik zal voor je duimen dat het uit zichzelf doorzet.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 3 december 2008 @ 08:21:08 #114
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63716926
Ik ben een paar dagen geleden ook weer goedgekeurd door de VK. Ik heb nu nog maar één afspraak voordat ik 37 weken ben. Het begint op te schieten, het gaat zo snel voor mijn gevoel...

Reinhilde: zou het een voorteken zijn? Tijd om geboren te worden, baby!

Dakota, mooi dat je die 37 weken hebt gehaald. Zal vast wel een opluchting zijn.
  woensdag 3 december 2008 @ 08:36:10 #115
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63717083
@ Dakota, mooi dan hoef je nu niet meer bij te vullen :p maar kun je de pepernoten en marsepijn lekker zelf opeten

Reinhilde, doe lekker rustig aan als jou kindje het tijd vind om te komen komt het heus wel, misschien wil het een sinterklaaskado'tje worden
Nixx dat is toch heel normaal Maar een ding weet je zeker tussen nu en max 1,5 week ( uit mn hoofd 40w+2w) Komt je kleintje in jullie armen liggen, tot die tijd geniet van elkaar en van de rust die er nog is.

*maffe grote schaal pepernoten,kruidnoten, chocoladenoten speculaas en marsepijn op de tafel van Z&G topic 420 zet, tijd voor verse beebjes *
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63717353
\O/ jeej.

meldt. Maar dat was al duidelijk
Maar nu moet ze iig nog 2 dagen blijven zitten omdat vriendlief en sinterklaas 5 dec jarig zijn en mijn zusje 6 december.

Oeh Reinhilde spannend..
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:16:41 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63717689
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:06 schreef DJMO het volgende:
marlieske, het zou me niets verbazen als ze een paar keer de pil vergeten is afgelopen dagen
Die slik ik al 5 jaar niet meer. En daarnaast is dat niet mijn methode hoor!

Bloederig slijm is toch iig iets Reinhilde! Positief denken!
Ik moet helaas vanmiddag werken, anders had ik je die choco wel even kunnen komen brengen, zit toch in Den Haag.
pi_63717819
Dakota 37 weken, fijn dat ie nog zo lang is blijven zitten, ben benieuwd.

Reinhilde, spannend, misschien toch vandaag al wat vorderingen??
Heeft het bij Fuente wel doorgezet?
pi_63717852
oh idd..Fuente!
die is vast aan de uhhfpuhff
(waarschijnlijk ligt ze te slapen maar wat optimisme kan geen kwaad )
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 09:24:34 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63717872
het was een grapje BE
dank je reinhilde
dakota, t zou me niets verbazen als die van jou ook vandaag of morgen geborgen wordt hoor
en waar hangt fuente uit??? zou ze bezig zijn

ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtend dan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....

pi_63717917
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:

ik heb vannacht enorm onrustig geslapen, last van mijn rug, een niet rustig te krijgen junior, en ook de rvk spookte door mijn hoofd heen.. ik zit nu ogenschijnlijk rustig aan een kop koffie, maar men wat wil ik deze dag graag voorbij zien, of iig de ochtend dan weet ik in ieder geval waar we aan toe zijn. en dan hoop ik op een beetje goed nieuws anders is de verjaardag van mijn dochter verknald, althans wel voor mij, ik kan niet vrolijk naar haar toe als ik nu slecht nieuws krijg....
Heb ik wat gemist? Slecht nieuws?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 3 december 2008 @ 09:27:51 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63717936
Oeh ja, waar zou Fuente uithangen?
pi_63717976
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:24 schreef DJMO het volgende:
het was een grapje BE
dank je reinhilde
dakota, t zou me niets verbazen als die van jou ook vandaag of morgen geborgen wordt hoor
en waar hangt fuente uit??? zou ze bezig zijn

Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?

Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718123
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

Enne nee ik wacht nog een weekje want vandaag of morgen is ze nog een randprematuur en moet ze alsnog de couveuse in lees ik net
@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.
  woensdag 3 december 2008 @ 09:38:13 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63718158
Ben ook wel erg benieuwd hoe het met Fuente is...

DJMO, het komt vast goed vandaag!!

Dakota, 37 weken gehaald
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 09:39:14 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63718183
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

Komt vast goed joh, je hebt ze toch vaak laten zien dat je enorm je best doet en dat het goed met je gaat? (of maak je je daar niet druk om) ?

juist nu het zoveel beter gaat, beter dan ooit, heeft jeugdzorg zich het (in mijn ogen) onzalige plan in het hoofd gehaald om mij uit de ouderlijke macht te willen ontzetten waar het mijn dochter betreft. wat betreft de baby, daar hoort ze (de raadsonderzoeker) van verschillende kanten alleen maar goed nieuws over dus dat komt wel goed hoop ik.. ik heb iig flink de zenuwen nu

Estrys, k denk dat bovenstaande jouw vraag ook wel beantwoord

en voor de rest kom ik hiervoor wel naar het bankje als ik mijn zenuwen weg wil typen, dit heeft niets meer z&g te maken ....

maarre dakota; houd uk dan nog maar een weekje binnen de couveuse lijkt me niks

pi_63718371
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

@Dakota, die van mij waren natuurlijk echt prematuur (geboren met 34w en 6 dagen), hebben uiteindelijk maar 2 dagen in de couveuse gelegen. Wij hebben dat niet als vervelend/naar of zoiets ervaren. We vonden het juist een heel veilig/warm en beschermd gevoel.
Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijven
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:48:53 #128
114177 Diaan73
pi_63718412
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:47 schreef Dakota het volgende:

[..]

Mja maar t gaat mij meer om het feit dat ik thuis wil bevallen en dan zou het zo mooi zijn als ze gewoon bij mij zou kunnen blijven
Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......
Make love, not war ☮
pi_63718447
aha, dan moet je kleine moppie nog ff blijven zitten !
Succes !
  woensdag 3 december 2008 @ 09:50:42 #130
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63718453
DJMO, ik ken je natuurlijk alleen maar van het Forum, maar als ik jouw berichten lees en hoe je bezig bent denk ik dat het wel goed komt en dat de doos van het rvk niets verkeerds kan vinden ennuh om het toch Z&G gerelateerd te houden, probeer je n beetje te ontspannen, stress is niet goed voor zwangere mamma's en ongeboren beebjes.

Dakota, Rachel is geboren op 37w+1d 2740gr en 47cm en geen couveuse hoor hangt natuurlijk gewoon per kindje af of ze lichaamswarmte vasthouden al dan niet met behulp van kruiken enzo, maar dat kan dus ook als je op 42w bevalt. Maar wel eensch is, n weekje extra is niet erg maar theoretisch gezien "mag " het nu en is het veilig hele gerust stelling, minder stress en nu blijft gup natuurlijk keihard zitten hahahahaha
Gewoon n stuiterballetje
pi_63718531
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Vanaf 37 weken mag je dan toch ook gewoon thuis bevallen? En als alles goed is met de baby mag die dan toch ook gewoon bij je blijven......
ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is ?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718555
of ik koop 15 kruiken!
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 3 december 2008 @ 09:58:38 #133
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63718624
15 wil je het kind koken gek mens ben je ook ergens he Dakota lekker cocoonen en kangaroetje spelen is veeeeel leuker
Gewoon n stuiterballetje
pi_63718665
gek ik? Jij wilde mijn baarorgaan volproppen met marsepein en pepernoten
wanna rub mah puppeh?!
pi_63718928
Reinhilde! Ik had ergens zo verwacht dat je nu wel bevallen zou zijn. 41 weken alweer meis! We moeten maar een nieuwe datum maken voor een datumtweeling

DJMO Probeer niet teveel stress te hebben. Ik ga duimen voor een fijne afloop voor je met de rvk!

Ik was aan het slapen Manlief is altijd vrij op woensdag en dan slaap ik lekker uit
Ik heb dus werkelijk geen enkele harde buik gehad afgelopen nacht, helemaal niks, noppes nada
Dus het zal nog wel een tijdje duren. Ik ga ervan uit dat het pas na het weekend wordt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 10:15:35 #136
114177 Diaan73
pi_63718947
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook maar hier staat (folder) dat onder 37+3 het nog randprematuur is ?
Stom, als ik nu beval bijt ik de verloskundige gewoon als ze al naar de baby wijst
Ik denk dat ze dan ook bekijken hoe het kindje het doet en dat het daarvan afhankelijk is of zij wel of niet in een couveuse moet. Ik zou me er niet te druk over maken.
Make love, not war ☮
pi_63719393
Dakota 37 weken!

Goor vraagje, wie heeft er nog meer last van veel afscheiding? Heb ik sinds een paar dagen ineens erg veel. Wil liever geen inlegkruisjes gebruiken, krijg ik snel schimmelinfectie van. Maar tig keer onderbroek verschonen op een dag is ook niet handig.
Zoveel onderbroeken heb ik niet!
pi_63719462
Ingrid, ik heb dat ook de hele zwangerschap gehad (inclusief 3 schimmelinfecties). Ik zou wat onderbroeken bijhalen en toch regelmatig zo verschonen. In ieder geval geen inlegkruisjes!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 10:51:37 #139
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63719873
Ingrid, ik had dat ook en het was een schimmelinfectie. Anders even laten checken voor de zekerheid?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63720082
Hmmm, misschien toch maar wel checken dan. En extra onderbroeken halen.
pi_63720272
of een wcpapiertje in je onderbroek leggen?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720363
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

Dakota misschien kan ik je gerust stellen met het idee dat Isa met 37 weken en exact 3 dagen ter werled kwam en maar 1 ritje vanuit de o.k. naar de verloskamers in de couveuse heeft gelegen, verder kon ze zich goed warm houden met we geteld 1 kruikje toen we na 5 dagen thuis kwamen nooit meer een kruik aangeraakt
Misschien heb je er wat aan

DJMO ff een heel dikke voor jou relax meisje komt vast allemaal goed en tuurlijk mag je hier super nerveus onder zijn het is ook niet niks.

Reinhilde
En baby weg van de ticker? dan moet ie maar snel komen heb je deze ticker niet meer nodig.

Vicky als je duizelig bent, dropje eten, zoute bouillon drinken oid, maar onder geen beding out gaan hé

Hier nog steeds zeurderige buikpijn omdat ze dat maagvlies hebben geraakt, ben er niet angstig ofzo onder hier was ik namelijk voor gewaarschuwd en ik kan ieder moment van de dag het hartje horen, manlief is nu ineens wel blij dat ik zo'n dopler geval hebt gekocht voorheen vond hij dat een slecht idee.

Maar ik denk dat ik zo dadelijk mijn werk maar ga bellen dat ik morgen niet kom, wil geen onnodig risico nemen en aangezien ik vorige week al alles had voorbereid ivm mijn afwezigheid op maandag (en mogelijk donderdag) zal het vast niet zo'n ramp zijn als ik niet kom.
Isa zit nu kreunend haar luier vol te schijten... normaal vind ik dat niet zo erg maar de laatste 2 weken moet ik echt bijna van de lucht, men wat kan zo'n kleintje stinken zeg.
Mama van Isa en Ties
pi_63720410
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, misschien toch maar wel checken dan. En extra onderbroeken halen.
Als je al inlegkruisjes gebruikt moet je 100% katoen nemen andere gaan broeien en zorgen voor infecties beetje zelfde idee als bij kraamverband.

En houd er rekening mee dat je nieuwe onderbroekjes ook van 100% katoen koopt.
Mama van Isa en Ties
pi_63720427
o shite, hier krampjes en licht bloedverlies..misschien maar weer in bed gaan liggen en aanknijpen
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720474
Nou dakota lijkt me dat je beter ff de vk kan bellen en melding kan maken van wat er gebeurt mogelijk komen ze dan ff kijken?
Mama van Isa en Ties
pi_63720598
nah ik wacht wel tot ik pijn heb menstruatiekrampjes heb ik dagelijks maar nu wordt het ietsie sterker.. ik weet wel dat rugweeen niet goed te timen zijn maar deze 'krampjes 'zijn nog prima te doen. Daarbij zit de vk op de hoek
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720626
daarbij is mijn surprise ook nog niet af *stampvoet*
al kan ik wel de meest gore surprise ooit maken als ze nu geboren wordt *placentapowerrrrrrrrr*
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720656
koot ik zou toch m`n best doen om nog ff te rekken dus hóp liggen in bed jij!
Saartje
pi_63720685
kan niet..ligt een 2 meter lange aap overdwars
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720737
pff sinds wanneer ben jij daarvan onder de indruk?
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')