quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):
[ afbeelding ]
Dat stelde de VK hier ook voor. Ik had duidelijk aangegeven thuis te willen bevallen bij de 2e en hij stelde voor om om de dag bij mij thuis te komen om te strippenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Fuente het volgende:
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Hier ook hoor. Dus het kan alsnog Reinhilde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
Bij mij in de avond, toen ik 's middags gestript werd...en aan het eind van de middag toen ik rond het middaguur gestript werd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
3 december is een perfecte dag om te bevallen damesquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef Dakota het volgende:
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
Dat is inderdaad vervelendquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
Bij de eerste heb ik de laatste 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Vreselijk vond ik het...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef p_iglet het volgende:
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken (half voorliggende placenta).quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef Lishe het volgende:
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |