abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63693166
Reinhilde, jammer joh! Misschien dat het toch een zetje geeft?

Jose, wat een gedoe! Kan me indenken dat het een drukke dag is zo. Wel fijn dat je suiker in ieder geval goed is

Ik had net een andere gyn, mijn eigen is ziek. Wat een hork! Maar wel voortvarend. Omdat onze uk zo groot is (boven de 9 pond nu) en mijn bloeddruk op een onderdruk van 90 zit, had hij zoiets van 'niet te lang wachten'. Dus heeft hij toch maar even gevoeld, baarmoedermond was verstreken en hij heeft even goed gestript. Wat deed dat ontzettend pijn! Jeutje! Maar nu maar hopen dat het wat doet. Anders volgende week terug en dan waarschijnlijk inleiden.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63693198
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):
[ afbeelding ]
Mooie foto hoor Frups!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:21 #53
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693546
Fuente, hopelijk heeft het pijnlijke strippen nut.
Fruppel, wat zie je er stralend uit!

Even een vraagje, ik ben het "z.s.m. bellen na de bevalling" lijstje aan het maken. Ik heb nu de kraamzorg, de verloskundigenpraktijk voor de nazorg, zorgverzekering en overlijdensverzekering. Mis ik nu nog iets?
pi_63693564
Spannend Fuente!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 12:58:19 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63693627
je ouders cattie?? ehmm wa-verzekering??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:05:05 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693811
Hahaha, onze ouders vergeten we niet hoor!
Wa-verzekering twijfel ik, de vorige keer kreeg ik te horen dat het een gezinspolis is dus dat we er allemaal sowieso onder vallen. Lijkt mij trouwens dat ik die ook wel na een paar weken kan bellen.
pi_63693883
Oeh spannend Fuente!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63694470
wat zag je er mooi uit Frups!!
Oehh spannend Fuente, hoop dat het strippen helpt!
Reinhilde, balen dat het strippen maar half lukte..
Jeetje wat een gedoe Jose!

Zal ik eens iets leuks laten horen tis eenfilmpje maar alleen van de lamellen
Maar het geluid is zoooo je moet 'm wel wat harder zetten

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:56:55 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63695087
Reinhilde, ik hoop dat het strippen tegen ieders verwachting in tóch iets zal doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63695452
Net terug van Vk (waar ik een uur te vroeg was..dementie )

bloeddruk hoger dan normaal maar niet erg 120/80 normaal 100/50
vk schat de baby op een 8 ponder..
verder alles prima
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:19:18 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63697125
vicky ik hoor een hartje... een hartje...een hartje ohhhh zo mooi!!

Dakota dat klinkt in elk geval goed...

Reinhilde, blijf duimen dat die kleine gewoon lekker komt dit topic...

Fruppel wat ben je een mooi bruidje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:12 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63697286
Ik ben er weer Ben nog niet zo goed bijgelezen. Ik las in elk geval verdrietig nieuws voor Georgette_Kloonie heel veel sterkte...
Fuente en Reinhilde, blijft nog even spannend voor jullie, hoop dat het strippen bij jullie beiden gaat helpen!
Dakota bijna 37 weken, fijn dat je die mijlpaal in elk geval (bijna) gehaald hebt
Fruppel nog gefeliciteerd met jullie bruiloft en mooie foto

Het weekendje weg was heerlijk Lekker bij kunnen komen en heerlijk genoten. Behalve dat ik elke nacht over mn werk heb gedroomd, heb ik lekker even alle zorgen opzij gezet Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Mijn werk was merkbaar niet blij (helaas ook merkbaar voor andere collega's, misschien niet alleen hierdoor, maar de sfeer niet echt geweldig op het moment ), maar ze hebben zich te houden aan wat de bedrijfsarts heeft gezegd en dat doen ze gelukkig ook. Nog maar 9 weken werken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63697603
Vicky, wat lief een treintje!

Dakota, dat klinkt goed Krijg je ook een lekker spekkie-baby

Oh Tex, in zo'n sfeer werken is echt niet fijn . Kan me indenken dat je de weken aftelt nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:37:32 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63697647
Fuente jeetje, jij bent gewoon alweer uitgerekend!
Ik ben een beetje de tijd kwijt geraakt zie ik wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:39:32 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63697706
Marlieske, ik was even aan het zoeken naar de datum van je punctie, is het gewoon gisteren geweest!
Gelukkig is het goed gegaan lees is, fijn!

Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, zodat jullie snel zekerheid hebben!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63698820
Vicky klinkt goed! Kim riep meteen baby bij mama buik. En zo vaak heeft ze het nieteens gehoord.

Tex

Dakota klinkt goed.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:09 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63699030
Fuente, ik hoop dat het strippen z'n werk doet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63699066
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).

Dat stelde de VK hier ook voor. Ik had duidelijk aangegeven thuis te willen bevallen bij de 2e en hij stelde voor om om de dag bij mij thuis te komen om te strippen Gelukkig was de eerste keer voldoende maar goed, toen had ik ook wel iets ontsluiting.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63699363
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Sara
Merel
Ukje
pi_63699493
ook geen extra slijmverlies?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63699643
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Fuente het volgende:
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
pi_63699664
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
Hier ook hoor. Dus het kan alsnog Reinhilde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63699750
Bij mij zo'n 4 uur nadat ik gestript was. Ik had wel een heet bad genomen. De gynaecoloog had tegen mij gezegd dat het ook best twee dagen zou kunnen duren, voor ik er iets van zou merken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63699801
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij in de avond, toen ik 's middags gestript werd...en aan het eind van de middag toen ik rond het middaguur gestript werd.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63700024
Dan wacht ik rustig af. Straks na het eten ga ik lekker warm douchen en dan op de bank
Sara
Merel
Ukje
pi_63700788
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 17:28:46 #77
5428 crew  miss_sly
pi_63700887
Vicky wat een ontzettend mooi geluid

texel, fijn dat je zo'n leuk weekendje hebt gehad. Ik hoop voor je dat die 9 weken voorbijvliegen en het geen al te nare tijd wordt.

Ik was al om een uur of 2 thuis en ben meteen mijn bed ingekropen. Nu gaat het weer. Niet zwanger-gerelateerd, maar aangezien ik ook had gevraagd naar hoe en wat mbt paracetamol dacht ik het nog even te melden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 17:32:46 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63701002
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef Dakota het volgende:
nouja dan maar een 3 december datumtweeling
3 december is een perfecte dag om te bevallen dames

mijn oudste dochter is morgen jarig
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 2 december 2008 @ 17:53:31 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63701564
Je oudste dochter? Heb je er meer dan?

Fuente ook gestript! Hopelijk gaat er nog iets gebeuren dan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 18:25:57 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63702359
nee BE, ik weet eik ook niet waarom ik dat zo zeg ik denk omdat ik elk momentje haar broertje kan krijgen
zo lief trouwens, ik belde haar net, toen noemde ze me lachen mevrouw <insert nieuwe achternaam> en ik moest de groetjes doen aan opa (de vader van johan) en aan haar stiefvader *slik momentje voor mij dus*

pi_63704125
Wat lief DJMO. Kim vraagt nu telkens wanneer de baby komt. En noemt dan alles op wat ze gaat doen, hoe ze kan helpen, etc. Hoop dat ze een beetje gaat snappen dat het nog wel ff duurt. Met behulp van de adventkalender.
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:41:09 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63704566
Zeg maar Reinhilde, inmiddels ben je hier niet meer sinds vanmiddag 12 uur geweest. Kom eens even vertellen hoe het nu gaat? Voel je al iets?
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:45:21 #83
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63704704
Fuente, wat spannend! Ik ben echt stikjaloers understatement op die spanning van de laatste dagen/weken bij al die Laatste Loodjes hier. Echt heel. Ik hoop dat jullie morgenvroeg gewoon massaal in het update topic staan.

Miss sly, beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:12:46 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63705760
Jij hebt dat ook Lishe?
Door die spanning hier de laatste weken rammel ik volgens mij nog net even wat meer. Ik vond dat echt zo'n onwijs bijzondere periode!
pi_63705923
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
pi_63705975
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
pi_63706280
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ook leuk een tante die elke dag vraagt of het al rommelt. En ik ben nog niet eens 37 weken.
Dat is inderdaad vervelend

Gelukkig bij Tinuviel nog geen last van, maar wel van mensen die vragen "weten jullie al wat het is?". Ja, we weten het. Nee, we zeggen het niet. Deal with it
pi_63706478
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef p_iglet het volgende:
Grappig die laatsten weken zwangerschap zijn voor mij juist echt een anti rammel iets.
Die uiteindelijk 8 weken zwangerschapsverlof voor de bevalling hoop ik de volgende keer echt tot een minimum te kunnen beperken. Bah wat vond ik die vervelend!! En zeer zeker niet super bijzonder ofzo.
Bij de eerste heb ik de laatste 8 weken in het ziekenhuis gelegen. Vreselijk vond ik het...
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:33:34 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706656
Ik begrijp wel dat de klachten en bv de ervaring van Lily dat gerammel weghalen, maar die spanning. Begint het nu? Vannacht? Over 2 weken? dat bedoel ik meer en dat voelt bij mij zoiets als bij BE geloof ik.
pi_63706850
haha, dat snapte ik wel hoor, Lishe (maar door de vele weken ziekenhuis kon ik dat ook niet meer zo opbrengen geloof ik...het was hoe dan ook een hele vervelende spanning, zeg maar).

Bij de tweede had ik dat wel wat meer.
Ik lag heel wat nachten te meimeren in (ons verhoogde) bed met de gordijnen open (maanlicht naar binnen schijnend, vrieskou buiten).
Helemaal alleen met een bewegend kindje in je buik (echtgenoot heeft de laatste 3 weken op de logeerkamer geslapen omdat ik hem wakker hield met mijn wakker zijn )
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:39:17 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63706918
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
pi_63706987
pff lily dat lijkt me helemaal KUT.

hier ook niet die "pakjesavond" of "verjaardagsspanning" van wanneer begint het nou hoor...
meer zo'n verwende peuter gevoel van "ik ben het zat, en ik wil het NUUUUUUUUUUUUU"
pi_63707069
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef Lishe het volgende:
Waarom moest je eigenlijk zo lang in het ziekenhuis liggen?
Ik kreeg zware bloedingen met 30 weken (half voorliggende placenta).
Ik bloedde iedere dag best flink (met veel heel veel stolsels, ieeeh). Ik kreeg volledige bedrust en moest in het ziekenhuis verblijven omdat het niet duidelijk was in hoeverre de placenta voor de uitgang lag en het te gevaarlijk was.
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:44:32 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63707120
Doodeng dus. Ik geloof dat dat de spanning bij mij ook wel weg zou halen. Goed dat het allemaal goedgekomen is.
pi_63707259
Hier begint de spanning een beetje te komen nu. Vanaf as maandag "mag" het. Al denk ik nog steeds dat het januari wordt.
Maar ik denk nu vooral aan de data dat het niet handig zou zijn. Zoals Kims verjaardag, al is die kans erg klein. Met kerst en oud en nieuw. En de dag ervoor of erna. Maarja, valt weinig over te zeggen he.
Ik heb wel de afspraak bij de kapper gemaakt op 20 december. Nog net op tijd, want zat al aardig vol.
pi_63707891
Ik kreeg vanmiddag een hartverlamming zeg, kreeg een brief in de bus van het Diagnostisch Centrum (ben ik gisteren geweest voor de vwp) ik dacht shiiiit test mislukt te weinig vruchtwater genomen ofzo het oet nog 'n keer.
Bleek de rekening te zijn van de nekplooimeting... poefh.

Reinhilde kom is ff melden of ben je stiekum nu toch aan het bevallen geslaan (ik hoop het voor je)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:14:51 #97
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_63708072
Hallo allen,

Met Reinhilde is er nog niets aan de hand

ik ben nerveus....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 21:16:16 #98
5428 crew  miss_sly
pi_63708120
Damn, nixxx, je moet ons niet zo laten schrikken! Ik dacht toen ik zag dat jij gepost had, dat het nieuws zou zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63708151
wil je dat niet meer doen? Ik zie nixx posten en ik verwachtte dus een heel ander bericht. Misleiding!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 december 2008 @ 21:19:30 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63708209
Hihi Nixxx, lastig he!

Ik ben aan het teruglezen, ben nu op 7 dec van vorig jaar.
Ik ben toch niet zo sereen en rustig als ik in gedachten was hoor! Wel leuk om terug te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')