abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:32:28 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689047
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 419

De aanstaande papa's en mama's :

26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
01 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
15 december 2008: Vero-Mama (meisje)
22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez (jongen)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
01 juli 2009: Flower-Ti-Amo
06 juli 2009: MeNicole
18 juli 2009: Rabsadani
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_63689072
reinhilde nog nixxx?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63689147
Die is nu bij de VK
pi_63689170
Reinhilde meis, ik hoop dat de VK gaat strippen en dat het dan goed doorzet!
Snel weer een vers beebje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:42:35 #5
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63689257
Goedemorgen! Nog geen verse beebjes?

Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):

Gisteren weer goedgekeurd bij de VK, bloeddruk is ook nogsteeds netjes en kindje ligt er ook goed voor!
Al met al mag ik dus weer niet klagen!
We hebben gisteren ook de commode en het ledikantje in elkaar gezet, zo onwijs leuk, vanavond lekker verder met alles inruimen.
Volgende week gaan we verder met klussen op de benedenverdieping en zodra dat klaar is kan ik ook alvast de box opzetten, heb er nu al zin in!
pi_63689312
Wow, je ziet er prachtig en stralend gelukkig uit Fruppel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63689394
Je spettert van de foto af, Fruppel leuk
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:51:46 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689454
Prachtig Fruppel!
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:52:06 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63689457
Wat een leuke foto Fruppel. Krijgen we er ook nog eentje te zien waar je helemaal op staat
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 09:53:23 #10
5428 crew  miss_sly
pi_63689492
Moie foto, Fruppel, je staat er echt stralend en blij op!

KOmen er ook foto's van de kinderkamer in het bewuste topic?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 09:53:56 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63689501
mislukt dus om reinhilde hem te laten openen BE thnx voor het opengooien van deze

frups wat zie je er mooi uit

ik zal vannacht wel gehoopt hebben dat de bevalling zou inzetten, nu ik eenmaal mag, vier keer wakker geweest met harde buiken, krampjes in mijn rug etc, en nu helemaal nergens meer last van ... junior is wel onwijs druk, dus dat zit wel goed morgenavond worden de laatste planken in de badkamer opgehangen en het kastje boven de commode, dan kan ik hopelijk wél alles kwijt voor de baby...

morgen komt de rvk op controle, ze horen alleen maar goede berichten, dus dat zit hopelijk wel goed ik werk me een ongeluk om alles perfect te hebben en te houden, dus ik had niets anders verwacht. toch heb ik wel een beetje zenuwen voor morgen ... enfin komt tijd komt raad, ik zie het morgen allemaal wel ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63689683
Fruppel mooi!

Reinhilde succes en jij ook morgen DJMO
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:10:29 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63689843
Ja, ze was weg DJMO. En dus heb ik het maar gedaan.

Hoe is het bij jou Dakota? Ben je nu al 37w? Of morgen?
pi_63689900
Morgen 37 Vandaag naar VK voor controle ..verder weer een rustige nacht Is ook wat..nu mag ze eindelijk (bijna) komen en dan stopt het gerommel Al mik ik toch liever zo rond de uitgerekende datum hoor
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:17:32 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63690001
Ik moet denken aan zowel Knor als Moonah, als ik het goed heb. Die waren heel vroeg al aan het rommelen en tegen bevallen aan en uiteindelijk bleef dat kindje nog een flinke tijd zitten ook.

Ik ben benieuwd wanneer jouw kindje zicht aan gaat dienen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:21:12 #16
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63690075
zodra we de rest van de foto's van de fotograaf hebben zal ik een foto plaatsen van het geheel inculsief man
Kinderkamer komt in het kinderkamertopic zodra de boel een beetje klaar en opgeruimd is!

Dakota super dat je het toch tot 37 weken gered hebt, ben benieuwd wanneer de beeb zich aan zal dienen!
pi_63690144
heel stom hoor maar ik denk dat ik op 10 of 12 december beval gek voorgevoel.
wanna rub mah puppeh?!
pi_63690221
Mooi Fruppel! Ik heb zowaar goed geslapen! Was verbaasd wakker.
pi_63690874
G_K... wat een rotbericht.. sterkte!

Fruppel, mooie foto!

Reinhilde en Fuente; zet'm op!!

Zo en nu ga ik wéér naar het lab...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 10:59:30 #20
5428 crew  miss_sly
pi_63690887
Ik weet dat je als je zwanger bent, wel paracetamol mag gebruiken. Meeste andere pijnstillers niet, en ook niet paracetamol met codeine enzo, maar gewone wel. Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? GEwoon als anders of toch wat terughoudender?
pi_63690982
het liefst helemaal geen medicatie..wordt het echt te erg dan neem ik er 1 maar dat is nog maar 1 keer voorgekomen
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 11:04:34 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63691005
ik slik(te) zo min mogelijk miss_sly, maar wel twee per keer en niet vaker dan twee tot maximaal drie keer per dag, als mijn rugpijn niet te harden was, in combinatie met een warme douche, en meteen erna naar bed, werkte het dan meestal wel. andere medicijnen slik ik echt alleen op voorschrift van de (huis)arts
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 11:08:43 #23
5428 crew  miss_sly
pi_63691101
Ik ben er ook heel terughoudend in. Ik voel me nu beroerd en moet hier nog een paar uur op kantoor zijn, maar daarna ga ik naar huis en naar bed. Maar normaal zou ik me dan nu volgooien met paracetamol om het vol te houden, maar dat wil ik nu helemaal niet. Dat is dus niet overdreven, maar heel gewoon, begrijp ik
pi_63691111
Fruppel wat zie je er mooi en stralend uit!
Ik zit met een dilemma, we hebben een wieg in bruikleen gekregen van een tante (erfstuk blabla) Nou hebben we die gisteren opgehaald. Het onderstel hadden we al en toen kregen we al twijfels. De wieg is een rieten mand en ik heb nog nooit zoveel ruches bij elkaar gezien En als wij ergens niet zo van houden dan is het van ruches.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 11:11:02 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63691147
als je je echt zo beroerd voelt miss_sly, dan zou ik één paracetamol zonder toevoegingen innemen met veel water, geen koffie drinken maar bouillon ofzo of thee, en hopen dat die accountant opschiet

pi_63691168
Fruppel, je straalt wat een mooie jurk ook

Miss_Sly, ik had laatst een ontstoken kies. Ik mocht toen 4 X 2 paracetamol op een dag, die gingen op. Het kan echt geen kwaad, als je hier niet bovenuit komt. Je moet het wel echt bij paracetamol houden, niet iets anders.
Als je het niet prettig vindt om er 8 te slikken, kun je ook beginnen met een startdosis van 2 paracetamol, en dan over de rest van de dag nog 3 X 1 paracetamol. Zo slik je een stuk minder maar het kan je wel wat beter laten voelen.

Ik ga richting gyn! Tot later!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63691225
Fruppel wat ben je mooi!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:19:11 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691346
Ik wachtte ook net even iets langer dan normaal, maar als ik me echt rot voelde, dan nam ik er wel eentje hoor. En dan niet om alles te verdrijven, maar om even het echte nare er vanaf te halen.
Maar het is wel heel normaal dat je even aarzelt hoor!
pi_63691452
Jelief

Fruppel wauw wat zie je er prachtig uit, de jurk maakt het af hoor maar alleen je gezicht spreekt al boekdelen

Estrys als jij die wieg echt lelijk vind dan bedank je toch gewoon voor het lieve gebaar maar zegt dat je van gedachten bent verandert? of je legt je kindje er straks 1x in voor het foto-boek van de familie
en zegt dan dan je kindje er niet in wil slapen ofzo? ik zou het wel met tact brengen desnoods met een smoes zulke zaken kunnen nogal eens gevoelig liggen weet ik uit ervaring een nichtje van mij had namelijk hetzelfde probleem met de wieg uit de familie

Hier gaat het wel oke, heb vannacht wat meer buikpijn gehad als gisteren overdag maar het was echt een zeurderig gevoel net of je ongesteld moet worden maar ik ervaar het niet als echt pijnlijk ofzo.
Gisteren met manlief nog even gekeken waar ze nou precies hadden geprikt en op die plek totaal geen pijntjes ofzo heel raar het gevoel zit bij de plek van mijn maag, dus zoals de gyn al zei ze zijn recht langs mijn maagvlies afgemoeten om de baarmoeder te kunnen vinden. Geen paniek ofzo dus ik geloof wel dat dit er gewoon bij hoort heb me ook echt gerust laten stellen door de gyn, zo fijn dat dat dus gewoon "mijn" eigen gyn was en geen vreemde man.
Het onderzoek was iig wat ik me ervan had voorgesteld en gelukkig heb ik me daar dus ook niet echt druk om gemaakt, was namelijk nergens voor nodig geweest.
Dag 1 van het wachten tikt nu langzaam voorbij ergens hoop ik dat we misschien vrijdag al wat te horen krijgen maar ik ga van maandag uit, dan worden we zeker niet teleurgesteld.

Reinhilde en ... ooh naam kwijt meiden ik hoop echt dat het doorzet bij jullie ik wil eigenlijk wel weer eens een lekkere vers gebakken baby zien
Mama van Isa en Ties
pi_63691542
Miss_sly als je er met 1 denkt het scherpe kantje af te kunnen halen dan kan je gerust 1 paracetamol nemen hoor, kan verder echt geen kwaad. En tuurlijk ben je terug houdend dat was ik nog wel met Rennies en gaviscon op het einde Als je denkt zonder af te kunnen doe je natuurlijk zonder maar dat je het hier vraagt zegt genoeg denk ik.
Mama van Isa en Ties
pi_63691689
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet dat je als je zwanger bent, wel paracetamol mag gebruiken. Meeste andere pijnstillers niet, en ook niet paracetamol met codeine enzo, maar gewone wel. Hoe gaan/gingen jullie daarmee om? GEwoon als anders of toch wat terughoudender?
ik mocht er 4x2 per dag met mijn kaakontsteking, Vond het alleen niet echt een fijn idee maar heb het aan de HA gevraagd en daar maar op vertrouwen
pi_63691773
Ik ben weer terug.

Bloeddruk netjes: 100/60.
Gewicht: niets aangekomen.
Baby's hartje: ook helemaal goed.
Strippen: half. Ze kon er net met 1 vinger bij, dus heb 1 cm. Ze heeft dus 'iets' kunnen strippen, maar niet zoals het normaal zou gaan, daarvoor zat het nog te dicht. Maar wie weet, helpt het... Ik denk eigenlijk van niet.

En nu? Vrijdag krijg ik een CTG en een echo, en onderzoek door de gyn.
En wordt er een afspraak gemaakt voor inleiden.

Ik hoop echt dat het nog op gang gaat komen, want natuurlijk ipv ingeleid lijkt me wel fijner... en aan de andere kant wil ik ook echt niet heel veel langer meer doorlopen, ik hou zo veel vocht vast in mijn benen dat ik nauwelijks nog door mijn knieen kan.

Het zou natuurlijk nog kunnen gebeuren vandaag, dat het kleine beetje strippen genoeg was, maar de vk denkt van niet.
Fuente, dan is het aan jou om van deze hele mooie datum een verjaardag te maken voor een lief babietje!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:41:34 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63691853
Reinhilde.
KuikenGuppy
pi_63691933
Nou ja we hebben in ieder geval al veel lol gehad om die wieg. Morgen naar mijn moeder en die is altijd heel creatief dus misschien kan die nog wat aan het ruches probleem doen. Kan me er ook niet zo druk om maken hoor, er zijn ergere dingen. Ik ga weer een baby wasje ophangen, zo schattig allemaal.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:45:32 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691958
He wat balen Reinhilde. Toch het gerommel en geslijm zonder resultaat.
Wel fijn dat je vrijdag met de gyn verder gaat kijken. Iig weer wat meer duidelijkheid dan.
Maar hopelijk komt het nog gewoon vanzelf op gang alsnog.

He bah, dat is wel een tegenvaller hoor. Zelfs voor mij hier!
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:46:04 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63691974
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:44 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we hebben in ieder geval al veel lol gehad om die wieg. Morgen naar mijn moeder en die is altijd heel creatief dus misschien kan die nog wat aan het ruches probleem doen. Kan me er ook niet zo druk om maken hoor, er zijn ergere dingen. Ik ga weer een baby wasje ophangen, zo schattig allemaal.
Ik wilde net gaan vragen of je hem niet geweoon opnieuw kan bekleden.
Dat gebeurt wel heel vaak hoor, met erfstukken. Wel de wieg, maar niet het oude beddengoed.
pi_63692010
@Estrys zolang je er de humor van in kunt zien zit het wel goed hoor
Ach zolang die niet knalroze is en je er dan een jongen in moet leggen
Mama van Isa en Ties
pi_63692014
Wat de rest zegt Miss_sly en anders gewoon eerder naar huis, ziek melden en je bed in!!

Reinhilde, wat jammer, maar je weet natuurlijk nooit he! Kan altijd nog.

Ik wilde ook al zeggen om het wiegje zelf anders te bekleden of moet het zo blijven zoals het is?
pi_63692214
Nixxx blijft nog een dagje thuis, die is ook wel teleurgesteld geloof ik. Morgen gaat 'ie weer werken.
Helaas. Ik had het ergens al wel gedacht hoor, mezelf er op voorbereid dat ik nog helemaal dicht zou zitten.

Ik ga weer liggen, dat is het fijnste voor mijn benen. Fuente ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!!

Estrys, fijn dat je er iig om hebt kunnen lachen!
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 12:08:46 #40
5428 crew  miss_sly
pi_63692470
Bedankt allemaal!
Ik wil proberen de paracetamol uit te stellen tot ik thuis ben, zodat ik daarmee naar bed kan en even echt kan proberen te slapen. als het echt niet lukt, doe ik er dadelijk na de lunch wel vast een om de rest van de tijd hier door te komen en thuis kijk ik dan wel
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 12:10:32 #41
5428 crew  miss_sly
pi_63692500
Reinhilde, wat jammer dat er nog niet veel vooruitgang was. Ik hoop da thet voor vrijdag op gang komt en je iig niet ingeleid hoeft te worden!
pi_63692750
Ow Reinhilde je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

De wieg opnieuw bekleden kan natuurlijk wel maar het is vooral de kap die erbij zit die het ding enorm lelijk maakt en die tante heeft echt heel veel moeite gedaan om het ding opnieuw te bekleden 3 jaar geleden dus dat vind ik dan toch ook wel weer sneu. Hij is trouwens gewoon wit de bekleding (met overal het woord baby geborduurd) dus dat is niet zo onoverkomelijk, De kap zit met tie raps vast dus die kan ik er gewoon vanaf halen en dan gaat mijn moeder er zelf een hemel boven maken zonder ruches, een beetje een stoer kleurtje ofzo. Mooi kleur dekentje er in en trouwens ons kind is straks zoooo mooi dat niemand die wieg opvalt.

De wieg moet trouwens op het onderstel bevestigd worden met..jawel: tie raps. De ducktape hoeft vooralsnog niet uit de kast maar ik krijg er toch allemaal een beetje een macgyver gevoel bij.
pi_63692859
Reinhilde, jammer zeg dat het nog steeds niet echt op schiet... kan me voorstellen dat je er niet op wacht om ingeleid te worden...

Miss_Sly, ik ben erg terughoudend in het innemen van medicijnen... welke dan ook.. En dat ben ik eigenlijk altijd wel, ook als ik niet zwanger ben. Ik heb deze hele zwangerschap nog geen medicijnen gebruikt, behalve Zofirax voor een 'koortsneus'. Ik hoop dat je het nog even uit kunt zingen op je werk...

Hier ook een heel gedoe. Gister een echo gehad... de kleine ligt dus echt behoorlijk voor... Nou mag het wel wat voorliggen (tot 2 weken), dat is op zich geen probleem, maar deze kleine heeft het wel erg goed naar z'n zin; de kleine weegt nu al bijna 7 pond. Toen we z'n buik gingen opmeten, was het in eerste instantie niet eens meetbaar, later wel; 39 weken-en-nog-wat-dagen... Been; ook te groot; iets van 38 weken-en-nog-wat-dagen. Het hoofdje loopt ongeveer een week voor op groei.

Gisteravond had ik m'n reguliere afspraak bij de vk... ik moest vandaag wéér een suikertest laten doen... maar dan een suikercurve, dus 3 keer bloedprikken. Ze zei namelijk 'ik denk niet dat er een probleem is, want je hebt al een keer je suiker laten checken, maar voor alle zekerheid wil ik dat nog een keer doen... want de kleine is gewoon wel groot voor 36 weken. Het kan zijn dat er toch iets mis is met je suikerwaarden. Het buikje van de baby is dik, dat kan betekenen dat de kleine groeit en groeit door de suikerinname van de moeder. Als een moeder wat meer snoept, kan dat soms gebeuren'. En... ja... ik snoep wel graag moet ik eerlijk zeggen ... dus vannacht voelde ik me op de één of andere manier zo schuldig, ik was gewoon klaar wakker en lag maar te piekeren.

Dus, vandaag gelijk actie ondernomen en hup- naar het lab...
Dat was erg leuk! Ik moest nuchter komen...kom ik daar vanmorgen aan om 08.05 uur, hele wachtkamer vol. Op zich kan het dan nog wel snel gaan, maar er waren maar 2 prikkers, die er lekker de tijd voor namen. Uiteindelijk was ik om 08.50 uur aan de beurt. Dus ik ga zitten in de stoel, hoor ik de zusters met elkaar overleggen 'die mevrouw moet een prik in de vinger', een ander 'nee, gewoon een buisje bloed' weer een ander 'bel anders even naar het ziekenhuis, want volgens mij moet het gewoon afgenomen worden' en zo ging dat nog even verder. Volgens de vk zou ik donderdag/vrijdag de uitslag kunnen krijgen, dus dat zou betekenen dat het dan om buisjes bloed gaat.. dat heb ik ook nog gezegd. Uiteindelijk toch gewoon een vingerprik. Wel fijn dat je dan gelijk ziet wat het resultaat is; 5.6 dacht ik... dus prima.

Thuis heb ik snel de vk gebeld met de vraag of het niet een gewone bloedafname had moeten zijn, ... maar ook daar wisten ze eigenlijk niet goed wat nou de gewoonte was. Maar een vingerprik leek ze prima, omdat je anders 3 keer geprikt moet worden voor een gewone bloedafname.

Twee uur na het ontbijt moest ik weer terug... kom ik daar net; weer die hele wachtkamer vol. Gelukkig heb ik me gewoon gemeld en zat dezelfde zuster bij het loket als die mij 's morgens al geprikt had. Dus... dat was in ieder geval geregeld. Alleen moet je die mensen allemaal zien kijken, als je dan vóór gaat! Gggrrrrr..... Oh ja, en die tweede controle was ook goed 4,3.

Ik heb net 4 boterhammen naar binnen gewerkt. Over 2 uur moet ik weer terugkomen voor de laatste prik... zal ook wel weer in de vinger zijn.

Nou... ik moest gewoon mijn ei even kwijt... ik ga nu naar de groothandel, ff wat knutselspul halen en dan straks wéér naar het lab, maar gelukkig de laatste keer......
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:30:49 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_63692961
Hahah Estrys, klinkt wel bijzonder die wieg! Hopelijk kunnen jullie er iets van maken dat naar jullie zin is.

Reinhilde, balen joh.
pi_63692964
ahw Reinhilde, hopen dat het halve strippen toch werkt..meestal komt er toch wel iets los hoor na gewoel in je baarmoedergebied (ik verloor dag erna slijmprop en had ontzettend veel weeen en uiteindelijk hield ik er 2 cm extra ontsluiting aan over..jij ent veel verder dus waarschijnlijk gaat het wel doorzetten..ik zal voor je duimen.

Jose..pff wat een gedoe zeg..
wanna rub mah puppeh?!
pi_63693007
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).

dinsdag 2 december 2008 @ 12:32:30 #47
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693014
Zo, dagvullend programma Jose! Wel fijn dat het goed is.
pi_63693016
Hier is het ook weer zo, Jose. En maakt er zich niemand druk om...
De suikertest was ok en Fons was ook 56 cm lang en woog 4,5 kilo. We maken blijkbaar gewoon grote baby's. Gisteren bij de echo stond de teller op 38 weken 3 dagen terwijl ik 34 weken,3 dagen ben. En ook weer een groot hoofd.
pi_63693019
Reinhilde, hopelijk doet het toch wat...
Fake it till you make it...
pi_63693061
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx blijft nog een dagje thuis, die is ook wel teleurgesteld geloof ik. Morgen gaat 'ie weer werken.
Helaas. Ik had het ergens al wel gedacht hoor, mezelf er op voorbereid dat ik nog helemaal dicht zou zitten.

Ik ga weer liggen, dat is het fijnste voor mijn benen. Fuente ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!!

Estrys, fijn dat je er iig om hebt kunnen lachen!
ik zou gewoon 10 potjes gaan sexen met Nixx, ik bedoel, eh jij zou 10 potjes moeten sexen misschien bakerpraatjesgedoe maar hoor toch vaak dat het wel werkt aan het eind van je zwangerschap
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')