abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63693166
Reinhilde, jammer joh! Misschien dat het toch een zetje geeft?

Jose, wat een gedoe! Kan me indenken dat het een drukke dag is zo. Wel fijn dat je suiker in ieder geval goed is

Ik had net een andere gyn, mijn eigen is ziek. Wat een hork! Maar wel voortvarend. Omdat onze uk zo groot is (boven de 9 pond nu) en mijn bloeddruk op een onderdruk van 90 zit, had hij zoiets van 'niet te lang wachten'. Dus heeft hij toch maar even gevoeld, baarmoedermond was verstreken en hij heeft even goed gestript. Wat deed dat ontzettend pijn! Jeutje! Maar nu maar hopen dat het wat doet. Anders volgende week terug en dan waarschijnlijk inleiden.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63693198
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:42 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb nog een foto voor jullie zoals beloofd, het heeft even geduurd want ik moest echt even bijkomen van de trouwdag maar hierbij een foto (zonder man):
[ afbeelding ]
Mooie foto hoor Frups!
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:21 #53
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693546
Fuente, hopelijk heeft het pijnlijke strippen nut.
Fruppel, wat zie je er stralend uit!

Even een vraagje, ik ben het "z.s.m. bellen na de bevalling" lijstje aan het maken. Ik heb nu de kraamzorg, de verloskundigenpraktijk voor de nazorg, zorgverzekering en overlijdensverzekering. Mis ik nu nog iets?
pi_63693564
Spannend Fuente!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 december 2008 @ 12:58:19 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63693627
je ouders cattie?? ehmm wa-verzekering??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:05:05 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63693811
Hahaha, onze ouders vergeten we niet hoor!
Wa-verzekering twijfel ik, de vorige keer kreeg ik te horen dat het een gezinspolis is dus dat we er allemaal sowieso onder vallen. Lijkt mij trouwens dat ik die ook wel na een paar weken kan bellen.
pi_63693883
Oeh spannend Fuente!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63694470
wat zag je er mooi uit Frups!!
Oehh spannend Fuente, hoop dat het strippen helpt!
Reinhilde, balen dat het strippen maar half lukte..
Jeetje wat een gedoe Jose!

Zal ik eens iets leuks laten horen tis eenfilmpje maar alleen van de lamellen
Maar het geluid is zoooo je moet 'm wel wat harder zetten

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:56:55 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63695087
Reinhilde, ik hoop dat het strippen tegen ieders verwachting in tóch iets zal doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63695452
Net terug van Vk (waar ik een uur te vroeg was..dementie )

bloeddruk hoger dan normaal maar niet erg 120/80 normaal 100/50
vk schat de baby op een 8 ponder..
verder alles prima
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:19:18 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63697125
vicky ik hoor een hartje... een hartje...een hartje ohhhh zo mooi!!

Dakota dat klinkt in elk geval goed...

Reinhilde, blijf duimen dat die kleine gewoon lekker komt dit topic...

Fruppel wat ben je een mooi bruidje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:25:12 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63697286
Ik ben er weer Ben nog niet zo goed bijgelezen. Ik las in elk geval verdrietig nieuws voor Georgette_Kloonie heel veel sterkte...
Fuente en Reinhilde, blijft nog even spannend voor jullie, hoop dat het strippen bij jullie beiden gaat helpen!
Dakota bijna 37 weken, fijn dat je die mijlpaal in elk geval (bijna) gehaald hebt
Fruppel nog gefeliciteerd met jullie bruiloft en mooie foto

Het weekendje weg was heerlijk Lekker bij kunnen komen en heerlijk genoten. Behalve dat ik elke nacht over mn werk heb gedroomd, heb ik lekker even alle zorgen opzij gezet Vandaag voor het eerst weer gewerkt. Mijn werk was merkbaar niet blij (helaas ook merkbaar voor andere collega's, misschien niet alleen hierdoor, maar de sfeer niet echt geweldig op het moment ), maar ze hebben zich te houden aan wat de bedrijfsarts heeft gezegd en dat doen ze gelukkig ook. Nog maar 9 weken werken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63697603
Vicky, wat lief een treintje!

Dakota, dat klinkt goed Krijg je ook een lekker spekkie-baby

Oh Tex, in zo'n sfeer werken is echt niet fijn . Kan me indenken dat je de weken aftelt nu
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:37:32 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63697647
Fuente jeetje, jij bent gewoon alweer uitgerekend!
Ik ben een beetje de tijd kwijt geraakt zie ik wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:39:32 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63697706
Marlieske, ik was even aan het zoeken naar de datum van je punctie, is het gewoon gisteren geweest!
Gelukkig is het goed gegaan lees is, fijn!

Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, zodat jullie snel zekerheid hebben!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63698820
Vicky klinkt goed! Kim riep meteen baby bij mama buik. En zo vaak heeft ze het nieteens gehoord.

Tex

Dakota klinkt goed.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:09 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63699030
Fuente, ik hoop dat het strippen z'n werk doet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63699066
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, wat lijkt jouw verhaal toch op mijn eerste zwangerschap! Zou ze overmorgen niet nog een keer willen strippen? Wellicht helpt het dan, dat was bij mij wel zo in ieder geval (eerste keer strippen was niet echt hoopvol, dat deed ook niets. Tweede keer twee dagen later gaf al weer wat meer hoop en toen zette het inderdaad door).

Dat stelde de VK hier ook voor. Ik had duidelijk aangegeven thuis te willen bevallen bij de 2e en hij stelde voor om om de dag bij mij thuis te komen om te strippen Gelukkig was de eerste keer voldoende maar goed, toen had ik ook wel iets ontsluiting.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63699363
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Sara
Merel
Ukje
pi_63699493
ook geen extra slijmverlies?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63699643
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef Fuente het volgende:
Nou ik weet niet hoe snel je normaal effect zou 'moeten' merken na het strippen, maar ik merk nog helemaal niks. Alleen een beurs gevoel aan het begin van m'n vagina omdat de gyn nogal hardhandig was
Maar we wachten rustig af. Ik reken nergens op, na Sint vind ik ook prima denk ik
Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
pi_63699664
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij kwamen de eerste vage krampjes pas tegen middernacht, nadat ik eind van de ochtend gestript was
Hier ook hoor. Dus het kan alsnog Reinhilde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63699750
Bij mij zo'n 4 uur nadat ik gestript was. Ik had wel een heet bad genomen. De gynaecoloog had tegen mij gezegd dat het ook best twee dagen zou kunnen duren, voor ik er iets van zou merken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63699801
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef owlet het volgende:

[..]

Bij mij in de avond, toen ik 's middags gestript werd...en aan het eind van de middag toen ik rond het middaguur gestript werd.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63700024
Dan wacht ik rustig af. Straks na het eten ga ik lekker warm douchen en dan op de bank
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')